۹۴۹ نفر
دکتر سیداحمد نوربخش

دکتر سیداحمد نوربخش

فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی

متخصص چشم

فلوشیپ شماره نظام: ۲۸۹۹۳
۹۸% پیشنهاد کاربران
۴۶۸ نفر

مامانم و خواهرم داییم و پسر عمم توسط ایشون عمل شدن الان چند ساله بدونه مشکل و بدونه عینک دارن زندگی میکتت

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

عمل آب مروارید

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

از همه نظر عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۸

عمل جراحی نزدیک بینی

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

عااااالی باوجدان واحساس مسولیت شدیدومهربون وصبور.

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

لیزیک فوق العاده

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

قوز قرنیه داشتم و توسط ایشون عمل جراحی شدم و 2 سال و 6ماه می گذره از عملم و خیلی راضی هستم و همیشه دعاش میکنم که ترس از من دور کرد و اعتماد به نفس داد تا بتونم این عمل انجام بدهم خدا خیرش بدهد

۱۳۹۹/۰۴/۲۵

عمل چشم کردم بسیار راضی بودم

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

فشار چشم

۱۳۹۷/۰۲/۱۰

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

بسیار خوب در کارشان حرفه ای

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

عمل لیز کردم

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

پدرم عمل کاتاراکت و خودم عمل فمتولیزیک پیش ایشون انجام دادیم، بسیار با تجربه و زبردست

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

سلام عمل لیزیک انجام دادم عالیه واقعا دکتر بی نظیره

۱۳۹۹/۰۶/۲۲

بسیار پزشک حاذق و متبحر ی می باشد وصبور ودلسوز است

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

عاااالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

دکتر خوبی هستند

۱۳۹۹/۱۲/۰۷

عمل لیزیک انجام دادم و خیلی راضی ام

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

پیش دکتر نوربخش عمل لیزیک انجام دادم .. دکتر فوق العاده ای ..هم اخلاقشون عاالی هم تو کارشون واقعا حرف ندارن ..من که خیلی راضیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۵

باسلام.فعلانظری ندارم،چون تحت درمان ومعالجه هستم.ازبیماران ایشان تعاریف مثبت زیادی شنیدم.

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

عمل فیکو + لنز خیلی خوب

۱۳۹۷/۰۵/۲۹

عمل PRKدر کلینیک پارسیان

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

عالی بودند

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

عمل آب مروارید خدارو شکر الان خیلی چشمام بهتره

۱۳۹۹/۰۵/۳۰

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۱/۰۳

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

بهترین چشم پزشک بودن. چند سال پیش چشمام رو لیزیک گردم و بعدش کل خانواده و دوستانم رو فرستادم پیششون و همه راضی بودن.

۱۳۹۹/۰۷/۱۸

قبلا عمل PRKانجام داده ام

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

دخترم عمل کردن و راضی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۸

امروز لیزیک شدم

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

عاللللللیییییی

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

عمل لیزیک

۱۳۹۷/۰۳/۲۹

پی ار کی انجام دادم عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

قوز قرنیه در حال پیگیری

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

ت به علت

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

سلام. مادر من تازه پیش ایشون آب مروارید عمل کردن. الان که دیدشون رضایت بخش نیست. اما فعلا برای نتیجه گیری زود است.

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۷/۲۰

فشار چشم عااااالی

۱۳۹۹/۰۴/۰۹

عالی بود عمل لیزیک سال 99 انجام دادم

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

عمل لیزیک انجام دادم و خیییلی راضی

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

معاینه ی چشم ضعیف و خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

عمل اب مروارید نتیجه عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

عالیییییی

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

عالی دکتر بسیار کار بلد و با تجربه ای هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

خیلی خوب هستند

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

عمل prk داشتم الان 8سال راضیم

۱۳۹۹/۰۲/۱۶

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

فوق العاده بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

جراحی لنز داخل چشمی

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

نتیجه خیلی رضایت بخش بوده

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

عالی برادر.مادر .دخترم همگی ازخوزستان آمدیم وعمل چشم انجام دادیم وهمگی رضایت دارند

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

عمل آب مروارید، راضی

۱۳۹۹/۱۰/۰۵

عمل لیزیک انجام دادم.خیلی عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

قوزقرنیه داشتم دکتر نوربخش عمل پیوند قرنیه برایم انجام دادن چشم راستم هشت سال پیش عمل شد.چشم چپم چهار ماه پیش بسیار از عمل ایشان راضیم عالی

۱۳۹۷/۰۸/۱۱

شوهرم پیوندقرنیه کردن کارشون عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

سلام آقای دکتر.من 1ماه پیش عمل کردم.چشمام 5درجه ضعیف بود.الان خیلی خوب و واضح میبینم.از زحمتی که برام کشیدین خیلی خیلی ممنونم.

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

عمل لیزیک راضی بودم

۱۳۹۷/۰۶/۱۳

لیزر انجام دادم خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

بسیار خوب و عالی

۱۳۹۹/۰۳/۱۲

عمل لیزیک انجام دادم عالی بود هم اخلاقشون هم کارشون

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

اب مروارید داشتم توسط اقای دکتر عمل شدم از عمل هم خیلی راضی هستم انشالله همیشه سلامت باشند

۱۳۹۹/۱۱/۰۹

لیزر عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

والا من چشمام یک ماه لیزیک کردم ولی بیناییم کامل نیست و دچار مشکل میشم

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

خواهر و پدربزرگم مریض ایشون بودن و بسیار راضی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

عالی بودن

۱۳۹۹/۰۳/۲۶

شماره چشم بالا عمل پی ار کی کردم و فوق العاده راضی بودم

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

عمل لیزیک داشتم بسیار عالی بود

۱۳۹۹/۰۵/۱۰

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

پیوند قرنیه کردم خیلی راضی هستم

۱۳۹۹/۱۱/۱۷

عمل لیزیک

۱۳۹۹/۱۱/۱۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

عمل پیوند قرنیه

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

لیزیک عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

عالی بود

۱۳۹۹/۰۳/۱۹

عمل چشم

۱۳۹۹/۰۲/۰۱

لیزیک انجام دادم عالی بود کارشون

۱۴۰۰/۰۲/۳۱

باسلام معاینه بوده ولی الان باتوجه به مهارت وتجارب فوق العاده ایشان تصمیم دارم برای عمل آب مروارید خدمت ایشان برسم

۱۳۹۸/۱۰/۰۵

پدرم چشمشون عمل کردن

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

عالی بود

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

دکتر عالی هستند هم مادرم هم مادر بزرگم پیششون عمل کردند و راضی هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

عمل چشم خوب بود

۱۳۹۸/۰۷/۲۴

عمل لیزیک انجام دادم عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

من تقریبا 15 سال پیش توسط آقای دکتر نوربخش عمل فیزیک انجام دادم و بسیار راضی هستم و هیچ مشکلی ندارد شکر ندارم ممنون از زحمات ایشان دکتر بااخلاق و باسوادوبا تجربه

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

برای جراحی پیوند قرنیه پیش ایشون رفتم .پزشک توب وموفقی هستند .من راضی بودم از عملم

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

چشمام ضعیف بود عمل کردم الان چندین ساله خیلی راضی هستم .

۱۳۹۹/۰۵/۱۴

با سلام بسیار دکتر خوب و با شخصیتی هستند و در تبحر کار ایشان جای هیچ شکی نیست

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

خوب بودندبهبودی

۱۳۹۹/۰۲/۲۲

لیزیک چشمم عمل کردم

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

قرنیه چشمم نازک بود چندین سال هرجایی رفتم برای لیزیک چشم هام جواب منفی میدادند ولی اقای دکتر با ضمانت خودشون برام اینکاروکردن و ارزوی 20 ساله منو برآورده کردن من همییییشه دعاشون میکنم عالی هستند دید چشمام صد درصد شده الان 8 سال میگذره

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

عمل آب مروارید

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

جراحی چشم لیزیک

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

آب مروارید بود کارشون عالی بود.

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

من عمل

۱۳۹۹/۰۴/۲۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

عاای هستن قرارهذپیششون عمل فمتو انجام بدم

۱۳۹۹/۰۸/۱۱

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

عمل لیزیک خیلی خوب

۱۳۹۷/۰۶/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

تشخیص و درمانشون عالیه

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

عالییییی

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

بسیار عالی بودن

۱۳۹۸/۱۲/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

عالیییی بود

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

خواهرم عمل کردیششون و خیلی راضی بود

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

عالییییی

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

دکتر نور بخش کارش عالیه نتیجه خوب بوده

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عمل اب مروارید

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

یکی از دوستان عمل لیزیک داشتن پیششون . منو معرفی کردن گفتن کارش عالیه . منم نوبت لیزیک میخوام بگیرم

۱۳۹۹/۰۶/۲۱

جهت معاینه

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

چشمم ضعیف بود عمل لیزیک انجام دادم 8 سال هیچ مشکلی نداشتم تا فضای مجازی چشمم اذیت کرد کارش عالیه حرف نداره

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

عالی بود

۱۳۹۹/۰۳/۱۱

عمل لیزیک والان فوق العاده راضی هستم از کارشون

۱۳۹۸/۰۴/۰۹

پیوند قرنیه چشم چپ، نتیجه خوب

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

عمل prk

۱۳۹۹/۰۸/۱۷

عمل لیزیک کردم و راضی ام خدا رو شکرررر

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

عمل لیزیک عالی عای عالی

۱۳۹۸/۱۱/۰۵

اصلاح نزدیک بینی

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

پدر ومادرم هر دوچشمشون اب مروارید داشته و هر دو عمل کردن توسط جناب دکتر ولی الان مشکل دارن ونمیتونم نوبت مطب بگیرم براشون

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

لیزیک چشم عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

لیزیک چشم نزد ایشون انجام دادم. واقعا کارشون و اخلاق و برخوردشان عالی بود.

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

عالیییی

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

ضعیفی چشم،عمل کاشت لنز،کار دکتر بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۶/۲۳

لیزرچشم هاا

۱۳۹۷/۰۲/۱۳

یک چشم را عمل اب مروارید داشت عمل کردم خوب بود

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

عمل چشم

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

عااالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

تجربه خوب

۱۳۹۷/۰۲/۳۰

دکتر عاای و خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۰۶

آب مروارید داشتم وعمل کردم

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

عمل لیزر کر دم خیلی عالی بوده و نتیجه عالی دیدیم

۱۳۹۷/۰۵/۰۲

قوز قرنیه را عمل کردم. دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

پسرم 3سالش بود عمل آب مروارید انجام دادن واسش کارشون خوب بود بعد واسه ویزیت جای دیگه هم بردمش گفتن عالی عمل انجام شده ممنونم ازشون

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

عمل قوز قرنیه بود عالی بودن

۱۳۹۹/۰۹/۰۷

عمل جراحی داشتم که در زمان خود خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۲۲

عمل چشم لازک داشتم.وبسیار عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

با سلام سه ماه لیزیک کردم ولی هنوز تار میبینم

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

عالی بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

یازده سال پیش عمل فمتو داشتم ولی الان چشمام دوباره ضعیف شده

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

ایشان پزشکی حاذق و با اخلاق هستند.

۱۴۰۰/۰۱/۰۲

بهترین دکتر بودن

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

رضایت مندی از ایشان

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

خیلی جالب نبود

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

بسیاردکترعالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

خیلی عالی بود هم خودم و هم همسرم عمل لیزیک انجام دادیم و راضیم

۱۳۹۸/۱۰/۱۱

پارگی قرنیه و به خوبی درمان شد

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

عمل لیزیک جهت اصلاح دید دوربینی

۱۳۹۹/۰۶/۲۰

عالی میباشد

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

فیزیک ا5 سال پیش و بسیار راضی هستم

۱۳۹۹/۰۲/۰۶

من عمل پیوند قرینه کردم وعالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۲۸

آب مروارید

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

عمل لیزیک و بسیار عالیییییی

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

من چندماه پیش عمل prkانچام دادم پیش اقای دکتر نوربخش و خیلی راضیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

عمل چشم انجام دادم

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

معاینه

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عمل لیزیک چشم داشتم خیلیییییی عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

بسیار پزشک قابلی هستند

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

اب مروارید هر دو چشم پدر ومادرم بخوبی وبدون هیچ مشکلی عمل شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۷

عمل لیزیک عالی بودن

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

من عمل لیزیک انجام دادم و الان بعد چندین سال راضیم واقعا

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

عمل جراحی

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

نوبت عمل دارم

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

عمل لیزیک فعلا سه ماه

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

دکتر بسیار عالی و فوق العاده ای هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

عالی بودن مامانم آب مروارید عمل کردن

۱۴۰۰/۰۵/۰۸

میخوام لیزر کنم

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

لیزیک چشم خیلی عالی

۱۳۹۹/۰۵/۰۷

یکی از بستگانم فیزیک کرد خیلی راضی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

خیلی عالی

۱۳۹۹/۰۲/۲۲

یک دکتر فوق العاده عالی

۱۳۹۸/۰۳/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

دکتر خوبی هست . نسبتا راضی بودیم عمل چشم قرینه انجام شد که همسرم قوز قرنیه داشت و پزشکان دیگر انجام نمیدادند. فعلا 5 ماه عمل کرده نتیجه بد نیود از لحاظ بینایی

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

عالین..خداحفظشون کنه

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

قوز قرنیه

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

معاینه

۱۳۹۷/۰۲/۲۳

دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

قوز قرنیه

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

در یک کلام بسیار متخصص و کارآمد هستند

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

لنزگذاشتم عالی بودن واقعا

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

بسیار دکتر ماهری میباشد

۱۳۹۷/۰۶/۲۳

عمل لیزیک انجام دادم و فوق العاده راضیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

قرنیه عمل کردم فعلا مشکل دارم

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

دکتر فوق العاده خوب

۱۳۹۹/۰۸/۰۷

عمل چشم و عالی بود

۱۳۹۹/۰۴/۲۴

هنوز هیچی

۱۳۹۷/۰۵/۱۴

پیوند قرنیه

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

بسیار دانا

۱۳۹۷/۰۵/۰۴

دکتر خوب

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

دکتر به این چیره دستی ندیدم خدا سلامتیش بده ما مخلصیم

۱۳۹۸/۰۸/۰۵

عمل لیزیک انجام دادم بسیار راضی هستم

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

چکاب قوز قرنیه یک چشم

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

سال 95 عمل لیزیک انجام دادم خیلی عالی بوده

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

قوز قرنیه داشتم

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

بسیار کاردرست و عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

خیلی خوش بر خورد و خبره هستند در کارشون

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

من عمل آب مروارید انجام دادم و بسیار راضی هستم

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

بسیار خوب

۱۳۹۷/۰۲/۱۵

منیر گوش

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

عمل لیزیک انجام دادم ولی یکی از چشمام بعد از چن ماه صعیف شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

پارسال عمل prk انجام دادم و خیلی راضیم

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

قوز قرنیه .نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

عمل پی آر کی انجام دادم خیلی راضی هستم دکتر با تجربه ای هستند

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۴/۲۵

دکتر خیلی

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

سال 98 برای معاینه پیش ایشان امدم

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

جراحی لیزیک

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

مادرم اب مروارید داشت به بهترین نحو ممکن عمل شد و نتیجه عالی بینایی کامل

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

خوب بود

۱۳۹۸/۱۱/۲۱

عمل پی آر کی

۱۳۹۹/۰۹/۱۳

عمل لیزیک و عمل آب مروارید انجام دادیم پیششون و راضی هستم

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

پیوند قرنیه...عالی بود

۱۳۹۸/۰۴/۱۹

فوق العاده راضی ام

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

پیوند قرنیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

حدود 12 سال پیش لیزیک چشم انجام دادم و راضی بودم

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

لنز آرتیزان عالیییییییی.دست سبک و بهترین دکتر چشم هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

عمل لیزیک انجام دادم اونم 10 سال بیش عابی بود.عالی

۱۳۹۷/۰۲/۲۸

مورد تایید خانوادگی میباشند

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

شوهرم عمل لیزیک انجام دادند عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

جرحی آر کی

۱۳۹۸/۰۴/۰۳

عااالی

۱۴۰۱/۰۱/۱۷

عمل چشم عالی بوده

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

کاردان

۱۳۹۸/۰۳/۲۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

لیزینک کردم

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

چشمام ضعیفه

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

عمل پی آر کی انجام دادم و خیلی راضی ام

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

دکتر واقعا خوب هستن،من که عاشقشونم.

۱۳۹۹/۰۵/۱۵

عمل زیبایی چشم عالی

۱۳۹۸/۱۰/۱۹

من پیش ایشون عمل prk انجام دادم خیلی راضیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

عالی کارشون

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

آب مروارید چشم همسرم توسط ایشان جراحی و لنز هم گذاشتند

۱۳۹۹/۰۷/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

جهت عمل چشم دکتر تمام وکاملی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

عمل لیزیک چشم

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

مشکل قوز قرینیه

۱۳۹۹/۰۹/۱۰

لیزیک و عالی بود

۱۳۹۸/۱۲/۰۳

عمل اب مروارید

۱۴۰۰/۰۷/۱۰
آدرس و تلفن مطب دکتر سیداحمد نوربخش
اصفهانشمس آبادی - چهارراه قصر - ساختمان قمر الدوله
شنبه تا چهارشنبه ساعت: ۵ الی ۷ عصر
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    دکتر سیداحمد نوربخش فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی با شماره نظام پزشکی 28993 در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در اصفهان، شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان قمر الدوله واقع شده است.

    دکتر سیداحمد نوربخش از جمله پزشکانی است که با مدرک فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی، در حوزه درمان بیماری‌های پیچیده قرنیه و جراحی‌های خارج چشمی فعالیت می‌کند. دکتر سیداحمد نوربخش دارای شماره نظام پزشکی 28993 است و در شهر اصفهان به طبابت مشغول می‌باشد. ایشان تحصیلات تخصصی خود را در رشته چشم‌پزشکی به پایان رسانده و سپس موفق به اخذ فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی شده‌اند که این مدرک، بالاترین سطح تخصص در زمینه درمان جراحی‌ها و بیماری‌های قرنیه محسوب می‌شود.

    مطب دکتر سیداحمد نوربخش در اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان قمر الدوله واقع شده و بسیاری از بیماران برای مراجعه به ایشان این آدرس را انتخاب می‌کنند. حضور دکتر سیداحمد نوربخش با عنوان فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی در این منطقه موجب شده است که بیماران با مشکلات قرنیه، پیوند قرنیه، قوز قرنیه، عفونت‌ها و آسیب‌های سطحی چشم برای تشخیص و درمان دقیق به ایشان مراجعه نمایند. دکتر سیداحمد نوربخش، فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی، با تکیه بر دانش و تجربه خود، همواره تلاش می‌کند تا جدیدترین روش‌های درمانی را به بیماران خود ارائه دهد.

    ایشان تنها دارای فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی هستند و این مدرک تخصصی بالاترین سطح علمی ایشان محسوب می‌شود. بیماران دکتر سیداحمد نوربخش اغلب از روند درمان و توضیحات دقیق ایشان درباره شرایط بیماری و انتخاب روش مناسب رضایت دارند. با توجه به اینکه امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب ایشان وجود ندارد، بیماران برای دریافت نوبت باید مستقیماً با مطب تماس بگیرند. در پایان، دکتر سیداحمد نوربخش با عنوان فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی در اصفهان نقش مهمی در ارائه خدمات تخصصی چشم‌پزشکی ایفا می‌کند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر سیداحمد نوربخش چه تخصصی دارد؟

    دکتر سیداحمد نوربخش دارای فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی است و در زمینه درمان بیماری‌های قرنیه و جراحی‌های خارج چشمی فعالیت می‌کند.

    آدرس مطب دکتر سیداحمد نوربخش کجاست؟

    مطب دکتر سیداحمد نوربخش در اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان قمر الدوله قرار دارد.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر سیداحمد نوربخش وجود دارد؟

    در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر سیداحمد نوربخش فراهم نیست و بیماران باید جهت تعیین وقت با مطب تماس بگیرند.

    چه بیماری‌هایی توسط دکتر سیداحمد نوربخش ویزیت و درمان می‌شوند؟

    دکتر سیداحمد نوربخش عمدتاً به درمان بیماری‌های قرنیه مانند قوز قرنیه، عفونت‌های سطحی چشم، آسیب‌های قرنیه و انجام پیوند قرنیه می‌پردازد.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    شمس آبادی - چهارراه قصر - ساختمان قمر الدوله