دکتر سیداحمد نوربخش فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی با شماره نظام پزشکی 28993 در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در اصفهان، شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان قمر الدوله واقع شده است.
دکتر سیداحمد نوربخش از جمله پزشکانی است که با مدرک فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی، در حوزه درمان بیماریهای پیچیده قرنیه و جراحیهای خارج چشمی فعالیت میکند. دکتر سیداحمد نوربخش دارای شماره نظام پزشکی 28993 است و در شهر اصفهان به طبابت مشغول میباشد. ایشان تحصیلات تخصصی خود را در رشته چشمپزشکی به پایان رسانده و سپس موفق به اخذ فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی شدهاند که این مدرک، بالاترین سطح تخصص در زمینه درمان جراحیها و بیماریهای قرنیه محسوب میشود.
مطب دکتر سیداحمد نوربخش در اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان قمر الدوله واقع شده و بسیاری از بیماران برای مراجعه به ایشان این آدرس را انتخاب میکنند. حضور دکتر سیداحمد نوربخش با عنوان فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی در این منطقه موجب شده است که بیماران با مشکلات قرنیه، پیوند قرنیه، قوز قرنیه، عفونتها و آسیبهای سطحی چشم برای تشخیص و درمان دقیق به ایشان مراجعه نمایند. دکتر سیداحمد نوربخش، فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی، با تکیه بر دانش و تجربه خود، همواره تلاش میکند تا جدیدترین روشهای درمانی را به بیماران خود ارائه دهد.
ایشان تنها دارای فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی هستند و این مدرک تخصصی بالاترین سطح علمی ایشان محسوب میشود. بیماران دکتر سیداحمد نوربخش اغلب از روند درمان و توضیحات دقیق ایشان درباره شرایط بیماری و انتخاب روش مناسب رضایت دارند. با توجه به اینکه امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب ایشان وجود ندارد، بیماران برای دریافت نوبت باید مستقیماً با مطب تماس بگیرند. در پایان، دکتر سیداحمد نوربخش با عنوان فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی در اصفهان نقش مهمی در ارائه خدمات تخصصی چشمپزشکی ایفا میکند.
دکتر سیداحمد نوربخش دارای فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی است و در زمینه درمان بیماریهای قرنیه و جراحیهای خارج چشمی فعالیت میکند.
مطب دکتر سیداحمد نوربخش در اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان قمر الدوله قرار دارد.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر سیداحمد نوربخش فراهم نیست و بیماران باید جهت تعیین وقت با مطب تماس بگیرند.
دکتر سیداحمد نوربخش عمدتاً به درمان بیماریهای قرنیه مانند قوز قرنیه، عفونتهای سطحی چشم، آسیبهای قرنیه و انجام پیوند قرنیه میپردازد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شمس آبادی - چهارراه قصر - ساختمان قمر الدوله
مامانم و خواهرم داییم و پسر عمم توسط ایشون عمل شدن الان چند ساله بدونه مشکل و بدونه عینک دارن زندگی میکتت
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۷/۱۷از همه نظر عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۸عمل جراحی نزدیک بینی
۱۳۹۹/۰۹/۲۵دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عااااالی باوجدان واحساس مسولیت شدیدومهربون وصبور.
۱۳۹۹/۱۱/۱۳لیزیک فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۹قوز قرنیه داشتم و توسط ایشون عمل جراحی شدم و 2 سال و 6ماه می گذره از عملم و خیلی راضی هستم و همیشه دعاش میکنم که ترس از من دور کرد و اعتماد به نفس داد تا بتونم این عمل انجام بدهم خدا خیرش بدهد
۱۳۹۹/۰۴/۲۵عمل چشم کردم بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷فشار چشم
۱۳۹۷/۰۲/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار خوب در کارشان حرفه ای
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عمل لیز کردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸پدرم عمل کاتاراکت و خودم عمل فمتولیزیک پیش ایشون انجام دادیم، بسیار با تجربه و زبردست
۱۳۹۹/۱۲/۱۷سلام عمل لیزیک انجام دادم عالیه واقعا دکتر بی نظیره
۱۳۹۹/۰۶/۲۲بسیار پزشک حاذق و متبحر ی می باشد وصبور ودلسوز است
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عاااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۷عمل لیزیک انجام دادم و خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۴/۰۶پیش دکتر نوربخش عمل لیزیک انجام دادم .. دکتر فوق العاده ای ..هم اخلاقشون عاالی هم تو کارشون واقعا حرف ندارن ..من که خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۵باسلام.فعلانظری ندارم،چون تحت درمان ومعالجه هستم.ازبیماران ایشان تعاریف مثبت زیادی شنیدم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عمل فیکو + لنز خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۹عمل PRKدر کلینیک پارسیان
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۴عمل آب مروارید خدارو شکر الان خیلی چشمام بهتره
۱۳۹۹/۰۵/۳۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۸بهترین چشم پزشک بودن. چند سال پیش چشمام رو لیزیک گردم و بعدش کل خانواده و دوستانم رو فرستادم پیششون و همه راضی بودن.
۱۳۹۹/۰۷/۱۸قبلا عمل PRKانجام داده ام
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دخترم عمل کردن و راضی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۸امروز لیزیک شدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عاللللللیییییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عمل لیزیک
۱۳۹۷/۰۳/۲۹پی ار کی انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۳۱قوز قرنیه در حال پیگیری
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ت به علت
۱۴۰۰/۰۶/۱۳سلام. مادر من تازه پیش ایشون آب مروارید عمل کردن. الان که دیدشون رضایت بخش نیست. اما فعلا برای نتیجه گیری زود است.
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۰فشار چشم عااااالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۹عالی بود عمل لیزیک سال 99 انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عمل لیزیک انجام دادم و خیییلی راضی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۴معاینه ی چشم ضعیف و خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عمل اب مروارید نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۳عالیییییی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی دکتر بسیار کار بلد و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عمل prk داشتم الان 8سال راضیم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹فوق العاده بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳جراحی لنز داخل چشمی
۱۳۹۸/۱۰/۲۱نتیجه خیلی رضایت بخش بوده
۱۴۰۰/۰۱/۲۸عالی برادر.مادر .دخترم همگی ازخوزستان آمدیم وعمل چشم انجام دادیم وهمگی رضایت دارند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عمل آب مروارید، راضی
۱۳۹۹/۱۰/۰۵عمل لیزیک انجام دادم.خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۴قوزقرنیه داشتم دکتر نوربخش عمل پیوند قرنیه برایم انجام دادن چشم راستم هشت سال پیش عمل شد.چشم چپم چهار ماه پیش بسیار از عمل ایشان راضیم عالی
۱۳۹۷/۰۸/۱۱شوهرم پیوندقرنیه کردن کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹سلام آقای دکتر.من 1ماه پیش عمل کردم.چشمام 5درجه ضعیف بود.الان خیلی خوب و واضح میبینم.از زحمتی که برام کشیدین خیلی خیلی ممنونم.
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عمل لیزیک راضی بودم
۱۳۹۷/۰۶/۱۳لیزر انجام دادم خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۹بسیار خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۲عمل لیزیک انجام دادم عالی بود هم اخلاقشون هم کارشون
۱۳۹۹/۰۸/۱۲اب مروارید داشتم توسط اقای دکتر عمل شدم از عمل هم خیلی راضی هستم انشالله همیشه سلامت باشند
۱۳۹۹/۱۱/۰۹لیزر عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷والا من چشمام یک ماه لیزیک کردم ولی بیناییم کامل نیست و دچار مشکل میشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خواهر و پدربزرگم مریض ایشون بودن و بسیار راضی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۲۶شماره چشم بالا عمل پی ار کی کردم و فوق العاده راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۳۰عمل لیزیک داشتم بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۰عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۹/۲۷پیوند قرنیه کردم خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۷عمل لیزیک
۱۳۹۹/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عمل پیوند قرنیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷لیزیک عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۹عمل چشم
۱۳۹۹/۰۲/۰۱لیزیک انجام دادم عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۰۲/۳۱باسلام معاینه بوده ولی الان باتوجه به مهارت وتجارب فوق العاده ایشان تصمیم دارم برای عمل آب مروارید خدمت ایشان برسم
۱۳۹۸/۱۰/۰۵پدرم چشمشون عمل کردن
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دکتر عالی هستند هم مادرم هم مادر بزرگم پیششون عمل کردند و راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عمل چشم خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۴عمل لیزیک انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰من تقریبا 15 سال پیش توسط آقای دکتر نوربخش عمل فیزیک انجام دادم و بسیار راضی هستم و هیچ مشکلی ندارد شکر ندارم ممنون از زحمات ایشان دکتر بااخلاق و باسوادوبا تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۱۹عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۰/۰۸برای جراحی پیوند قرنیه پیش ایشون رفتم .پزشک توب وموفقی هستند .من راضی بودم از عملم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹چشمام ضعیف بود عمل کردم الان چندین ساله خیلی راضی هستم .
۱۳۹۹/۰۵/۱۴با سلام بسیار دکتر خوب و با شخصیتی هستند و در تبحر کار ایشان جای هیچ شکی نیست
۱۳۹۹/۱۲/۱۲خوب بودندبهبودی
۱۳۹۹/۰۲/۲۲لیزیک چشمم عمل کردم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸قرنیه چشمم نازک بود چندین سال هرجایی رفتم برای لیزیک چشم هام جواب منفی میدادند ولی اقای دکتر با ضمانت خودشون برام اینکاروکردن و ارزوی 20 ساله منو برآورده کردن من همییییشه دعاشون میکنم عالی هستند دید چشمام صد درصد شده الان 8 سال میگذره
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۲/۱۵جراحی چشم لیزیک
۱۴۰۰/۰۸/۰۳آب مروارید بود کارشون عالی بود.
۱۴۰۰/۱۱/۱۹من عمل
۱۳۹۹/۰۴/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عاای هستن قرارهذپیششون عمل فمتو انجام بدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عمل لیزیک خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲تشخیص و درمانشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عالییییی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۹بسیار عالی بودن
۱۳۹۸/۱۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عالیییی بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خواهرم عمل کردیششون و خیلی راضی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دکتر نور بخش کارش عالیه نتیجه خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۴/۳۱یکی از دوستان عمل لیزیک داشتن پیششون . منو معرفی کردن گفتن کارش عالیه . منم نوبت لیزیک میخوام بگیرم
۱۳۹۹/۰۶/۲۱جهت معاینه
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷چشمم ضعیف بود عمل لیزیک انجام دادم 8 سال هیچ مشکلی نداشتم تا فضای مجازی چشمم اذیت کرد کارش عالیه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۱عمل لیزیک والان فوق العاده راضی هستم از کارشون
۱۳۹۸/۰۴/۰۹پیوند قرنیه چشم چپ، نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عمل prk
۱۳۹۹/۰۸/۱۷عمل لیزیک کردم و راضی ام خدا رو شکرررر
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عمل لیزیک عالی عای عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۵اصلاح نزدیک بینی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴پدر ومادرم هر دوچشمشون اب مروارید داشته و هر دو عمل کردن توسط جناب دکتر ولی الان مشکل دارن ونمیتونم نوبت مطب بگیرم براشون
۱۳۹۹/۱۲/۰۲لیزیک چشم عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴لیزیک چشم نزد ایشون انجام دادم. واقعا کارشون و اخلاق و برخوردشان عالی بود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالیییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ضعیفی چشم،عمل کاشت لنز،کار دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۶/۲۳لیزرچشم هاا
۱۳۹۷/۰۲/۱۳یک چشم را عمل اب مروارید داشت عمل کردم خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عمل چشم
۱۳۹۹/۱۰/۱۳عااالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۷تجربه خوب
۱۳۹۷/۰۲/۳۰دکتر عاای و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۶آب مروارید داشتم وعمل کردم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عمل لیزر کر دم خیلی عالی بوده و نتیجه عالی دیدیم
۱۳۹۷/۰۵/۰۲قوز قرنیه را عمل کردم. دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۹پسرم 3سالش بود عمل آب مروارید انجام دادن واسش کارشون خوب بود بعد واسه ویزیت جای دیگه هم بردمش گفتن عالی عمل انجام شده ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عمل قوز قرنیه بود عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۰۷عمل جراحی داشتم که در زمان خود خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۲عمل چشم لازک داشتم.وبسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۴با سلام سه ماه لیزیک کردم ولی هنوز تار میبینم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۳یازده سال پیش عمل فمتو داشتم ولی الان چشمام دوباره ضعیف شده
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ایشان پزشکی حاذق و با اخلاق هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۰۲بهترین دکتر بودن
۱۳۹۹/۰۹/۱۹رضایت مندی از ایشان
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خیلی جالب نبود
۱۴۰۰/۰۴/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بسیاردکترعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خیلی عالی بود هم خودم و هم همسرم عمل لیزیک انجام دادیم و راضیم
۱۳۹۸/۱۰/۱۱پارگی قرنیه و به خوبی درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عمل لیزیک جهت اصلاح دید دوربینی
۱۳۹۹/۰۶/۲۰عالی میباشد
۱۴۰۰/۱۱/۰۴فیزیک ا5 سال پیش و بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶من عمل پیوند قرینه کردم وعالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۸آب مروارید
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عمل لیزیک و بسیار عالیییییی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹من چندماه پیش عمل prkانچام دادم پیش اقای دکتر نوربخش و خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۸/۲۸عمل چشم انجام دادم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱معاینه
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عمل لیزیک چشم داشتم خیلیییییی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار پزشک قابلی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۹اب مروارید هر دو چشم پدر ومادرم بخوبی وبدون هیچ مشکلی عمل شد
۱۳۹۹/۰۳/۲۷عمل لیزیک عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۱من عمل لیزیک انجام دادم و الان بعد چندین سال راضیم واقعا
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عمل جراحی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰نوبت عمل دارم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عمل لیزیک فعلا سه ماه
۱۴۰۰/۰۹/۰۲دکتر بسیار عالی و فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالی بودن مامانم آب مروارید عمل کردن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸میخوام لیزر کنم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸لیزیک چشم خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۷یکی از بستگانم فیزیک کرد خیلی راضی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۲یک دکتر فوق العاده عالی
۱۳۹۸/۰۳/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۳دکتر خوبی هست . نسبتا راضی بودیم عمل چشم قرینه انجام شد که همسرم قوز قرنیه داشت و پزشکان دیگر انجام نمیدادند. فعلا 5 ماه عمل کرده نتیجه بد نیود از لحاظ بینایی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالین..خداحفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۴/۱۸قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۱/۰۷معاینه
۱۳۹۷/۰۲/۲۳دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴در یک کلام بسیار متخصص و کارآمد هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۰لنزگذاشتم عالی بودن واقعا
۱۴۰۰/۰۲/۲۰بسیار دکتر ماهری میباشد
۱۳۹۷/۰۶/۲۳عمل لیزیک انجام دادم و فوق العاده راضیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱قرنیه عمل کردم فعلا مشکل دارم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دکتر فوق العاده خوب
۱۳۹۹/۰۸/۰۷عمل چشم و عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۴هنوز هیچی
۱۳۹۷/۰۵/۱۴پیوند قرنیه
۱۳۹۸/۱۲/۲۰بسیار دانا
۱۳۹۷/۰۵/۰۴دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۶دکتر به این چیره دستی ندیدم خدا سلامتیش بده ما مخلصیم
۱۳۹۸/۰۸/۰۵عمل لیزیک انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰چکاب قوز قرنیه یک چشم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴سال 95 عمل لیزیک انجام دادم خیلی عالی بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۴قوز قرنیه داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۵بسیار کاردرست و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹خیلی خوش بر خورد و خبره هستند در کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۲من عمل آب مروارید انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۲/۱۵منیر گوش
۱۴۰۰/۱۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عمل لیزیک انجام دادم ولی یکی از چشمام بعد از چن ماه صعیف شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۱پارسال عمل prk انجام دادم و خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶قوز قرنیه .نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عمل پی آر کی انجام دادم خیلی راضی هستم دکتر با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۰تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۵دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰سال 98 برای معاینه پیش ایشان امدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲جراحی لیزیک
۱۴۰۰/۰۷/۲۶مادرم اب مروارید داشت به بهترین نحو ممکن عمل شد و نتیجه عالی بینایی کامل
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۱عمل پی آر کی
۱۳۹۹/۰۹/۱۳عمل لیزیک و عمل آب مروارید انجام دادیم پیششون و راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۱۲پیوند قرنیه...عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۱۹فوق العاده راضی ام
۱۴۰۰/۱۱/۰۹پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۴حدود 12 سال پیش لیزیک چشم انجام دادم و راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸لنز آرتیزان عالیییییییی.دست سبک و بهترین دکتر چشم هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عمل لیزیک انجام دادم اونم 10 سال بیش عابی بود.عالی
۱۳۹۷/۰۲/۲۸مورد تایید خانوادگی میباشند
۱۴۰۰/۰۳/۰۶شوهرم عمل لیزیک انجام دادند عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹جرحی آر کی
۱۳۹۸/۰۴/۰۳عااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷عمل چشم عالی بوده
۱۳۹۹/۱۱/۱۳کاردان
۱۳۹۸/۰۳/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸لیزینک کردم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵چشمام ضعیفه
۱۴۰۰/۰۸/۱۴عمل پی آر کی انجام دادم و خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر واقعا خوب هستن،من که عاشقشونم.
۱۳۹۹/۰۵/۱۵عمل زیبایی چشم عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۹من پیش ایشون عمل prk انجام دادم خیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۲عالی کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۳۰آب مروارید چشم همسرم توسط ایشان جراحی و لنز هم گذاشتند
۱۳۹۹/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۷جهت عمل چشم دکتر تمام وکاملی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عمل لیزیک چشم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱مشکل قوز قرینیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۰لیزیک و عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۳عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۷/۱۰