دکتر سیداحسان جعفری متخصص درمان ریشه (عصب کشی) با شماره نظام پزشکی ۸۵۴۱۴ در شیراز فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی جهت ویزیت در مطب واقع در خیابان قصرالدشت شیراز از طریق نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر سیداحسان جعفری متخصص درمان ریشه (عصب کشی) است که با شماره نظام پزشکی ۸۵۴۱۴ در شهر شیراز فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک دکترای حرفهای دندانپزشکی و تخصص درمان ریشه (اندودانتیکس) هستند که زمینه علمی و عملی محکمی برای ارائه خدمات تخصصی در حوزه درمان ریشه دندان فراهم کرده است. مطب دکتر سیداحسان جعفری در شهر شیراز و در خیابان قصرالدشت، نبش کوچه ۶۴، ساختمان رستا، طبقه دوم واحد ۵ واقع شده که دسترسی مناسبی برای ساکنین این منطقه و سایر بخشهای شیراز فراهم میکند.
دکتر سیداحسان جعفری با دانش تخصصی در زمینه درمان ریشه دندان، به تشخیص و درمان مشکلات مربوط به عصب کشی (اندودانتیکس) میپردازد. تخصص ایشان شامل درمان ریشه دندانهای دائمی و شیری، درمان مجدد ریشه، شناسایی و مدیریت پیچیدگیهای کانال ریشه و درمان دندانهای آسیبدیده از نظر پالپ و بافتهای اطراف ریشه است. بسیاری از بیماران دکتر سیداحسان جعفری به دقت، مهارت و آرامش در روند درمان اشاره داشتهاند و رضایت بالایی از نتیجه درمان و نحوه برخورد ایشان ابراز کردهاند.
با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، امکان دریافت نوبت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران مهیا است. این ویژگی به ویژه برای بیماران پرمشغله یا ساکنین مناطق مختلف شیراز که به دنبال دسترسی سریع و آسان به متخصص درمان ریشه هستند، بسیار کاربردی است. حضور دکتر سیداحسان جعفری به عنوان متخصص درمان ریشه (عصب کشی) در شیراز، گزینهای قابل اطمینان برای درمان تخصصی ریشه دندان به شمار میرود. برای آشنایی بیشتر با خدمات یا نوبتگیری میتوانید به مطب در قصرالدشت مراجعه کنید.
در مجموع، دکتر سیداحسان جعفری با تخصص درمان ریشه و سوابق علمی معتبر، از جمله دندانپزشکان مطرح این حوزه در شیراز است.
در صورت درد شدید دندان، حساسیت به گرما یا سرما، یا عفونت و آبسه دندانی، مراجعه به متخصص درمان ریشه (عصب کشی) توصیه میشود.
با استفاده از بیحسی موضعی و تکنیکهای جدید، عصب کشی دندان معمولاً با کمترین میزان درد انجام میشود.
معمولاً بیماران طی چند روز پس از درمان ریشه دندان بهبود مییابند و درد و التهاب فروکش میکند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۱۱/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹از لحاظ دقت تشخیص و مهارت دست عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۹درمان ریشه و عصب کشی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ترمیم ریشه دندان.کارشون و اخلاقشون 20 بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶کارشون حرف نداره من به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴کاشت ایمپلنت
۱۴۰۳/۰۴/۰۷بهترین دکتر دندانپزشک در شیراز
۱۳۹۸/۰۷/۱۶روکش دندان برام انجام دادن و خیلی ازشون راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۳خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بیش از دوازده سال است که به ایشان مراجعه میکنم. بسیار راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰عصب کشی کردم خیلی عالی بود واقعا راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۲۷خیلی پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷دوره کامل درمانی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹درمان ریشه داشتم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۸کارش واقعا
۱۴۰۰/۰۲/۱۴درود روزتون بخیر خودم ایمپلنت کردم خدمت خانم دکتر جرم گیری کردم ودخترم هم بیمار ایشون هستن و یه وقت برا ۲۳یا۲۴تیرماه میخام
۱۴۰۳/۰۴/۰۷جراحی لثه واقعا عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲برخورد و شخصیت شون بسیار خوب بود .عصب کشی داشتم
۱۳۹۹/۰۵/۰۸روکش دندان همسرم چندین سال بود مشکل داشت 3 تا دکتر متخصص ویزیتشون کردن و روکش جدید گذاشتن ولی باعث التهاب لثه و گیر غذایی شده بود ، ولی آقای دکتر جعفری ایشون رو ویزیت کردن و روکشا رو عوض کردن ازاون به بعد التهاب لثه همسرم خوب شده و دیگه گیر غذایی ندارن ، واقعا راضی هستم و به همه ایشون رو معرفی میکنم
۱۳۹۹/۰۷/۱۶کامپوزیت انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰درمان ریشه انجام دادم،دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۳۰اعصابم کشی و پر کارشون عالی هست
۱۴۰۰/۰۳/۰۸اخلاق بسیار خوب ایشان و کار حرفه ای
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عصی کشی دندان داشتم . واقعا بدون دردو خیلی عالی انجام شد . البته در کار روکش خوب نیستن ولی عصب کشی عالی .
۱۴۰۳/۰۴/۳۰من درد شدید دندان داشتیم، عصب کشی انجام دادند، به نظرم یکی از بهترین و کاربلدترین هستند.
۱۴۰۳/۰۳/۱۶کارشون خوب هست من راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳از همه نظر عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۴/۲۲بهترین دکتر هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عاالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیار متبحر ئر عصب کشی، ترمیم و ...
۱۳۹۹/۰۲/۲۰عصب کشی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶عصب کشی و پر کردم. عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹برای عصب کشی مراجعه کردم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۰من از کارشون راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۴/۲۷با درود جناب دکتد جعفری پزشک توانا وزبردستی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۷راضی بودم
۱۳۹۷/۰۷/۰۷مطب نظم خوبی داشت بهداشت عالی بود برخورد پرسنل عالی بود نرخ و قیمت واویلا بود بدون درمان فرار کردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰کارشون واقعا عالی من که واسه پرکردن ازشون راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱عالی عستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۳خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۱کارشون تمیز و باحوصله است و من سه دندونم را عصب کشی کردم راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴فقط معاینه
۱۴۰۰/۰۲/۱۲خوب بوده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳چند سال پیش عصب کشی در دوران بارداری داشتم عالی بود کارشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بهترین دندانپزشکی هستن که میشناسم عصب کشی، پر کردن و روکش داشتم و خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۱۵خوب بود عصب کشی
۱۴۰۳/۰۵/۲۳مشکل عصب کشی
۱۳۹۹/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳