نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد و مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود
پس از ثبت نوبت مکالمه در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی نظیر برگه آزمایش , تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی و خود را برای دکتر قرار دهید
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید
تهران خیابان نامجو (گرگان) -بین کوچه شفق و افضلی( جنب مسجد الجلیل) - پلاک 716 - طبقه سوم (دارای آسانسور) واحد ۹
نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد.
مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود.
پس از ثبت نوبت در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی اعم از برگه آزمایش ، تصاویر رادیولوژی ، تصاویر سونوگرافی و سایر مدارک خود را برای دکتر قرار دهید.
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید.
دکتر سمیه شهسواری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 115605 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان نامجو (گرگان)، پایینتر از ایستگاه کاشیها، جنب مسجد الجلیل، پلاک 716، طبقه اول، واحد ۳ قرار گرفته است.
دکتر سمیه شهسواری جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 115605 در شهر تهران فعالیت میکند. مطب دکتر سمیه شهسواری در خیابان نامجو (گرگان)، پایینتر از ایستگاه کاشیها و جنب مسجد الجلیل، پلاک 716، طبقه اول، واحد ۳ قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
دکتر سمیه شهسواری دارای مدرک تخصص زنان و زایمان بوده و خدمات گستردهای را در زمینه درمان بیماریها و اختلالات زنان، زایمان و نازایی ارائه میدهد. ایشان به عنوان متخصص زنان در تهران، با بهرهگیری از دستگاههای پیشرفته لیزر CO2 و پلاسما، اقدام به انجام انواع جراحیهای زیبایی و درمانی زنان مانند لبیاپلاستی، هودکتومی، وایتنینگ و تایتنینگ واژن مینماید. همچنین کولپوسکوپی، تست پاپ اسمیر، تست زگیل تناسلی (HPV) و لیزر خال و زگیل تناسلی نیز از دیگر خدمات مطب ایشان است.
بیماران مراجعهکننده به دکتر سمیه شهسواری از دقت تشخیصی، مهارت در انجام جراحیهای زنان و برخورد حرفهای ایشان رضایت بالایی داشتهاند. بسیاری از بیماران، او را به عنوان متخصص زنان و زایمان در تهران به دیگران توصیه میکنند و بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را پیشنهاد دادهاند. علاوه بر جراحیهای زنان، خدماتی نظیر مشاوره قبل از ازدواج، مراقبتهای دوران بارداری و یائسگی، انجام زایمان طبیعی و سزارین، خارج کردن کیست تخمدان و رحم، رفع بیاختیاری ادراری و درمان قاعدگیهای نامنظم نیز توسط دکتر سمیه شهسواری ارائه میشود.
در پایان، دکتر سمیه شهسواری، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران، با شماره نظام پزشکی 115605 و سالها تجربه در حوزه درمان و جراحیهای زنان، یکی از گزینههای معتبر برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی زنان در شهر تهران است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان نامجو (گرگان) -بین کوچه شفق و افضلی (جنب مسجد الجلیل) - پلاک ۷۱۶ - طبقه سوم (دارای آسانسور) واحد ۹
دکتر با حوصله و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲هنوز بررسی نکردم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۲۷دکتر خیلی خیلی مهربونه ودلسوز
۱۴۰۳/۰۳/۰۵واقعا عالی هستن ایشون،با حوصله و با صبر تمام پاسخ های مریض را میدهند،و بسیار با تجربه،و با سواد
۱۳۹۸/۰۷/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۹بسیار عالیی خوش بخورد با تجربه
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالی یه دکتر صبور و مهربون
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خوب باحوصله مهربون
۱۴۰۲/۰۶/۲۰من کیست بارتولن داشتم برای تخلیه پیش ایشون رفتم بسیار پزشک صبور و با حوصله ایی هستن و من خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳الکی مریض رو معطل میکنند کار خاصی نمیکنند
۱۴۰۴/۱۱/۰۹عالی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۲۷باردار هستم و دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۲دکتر بسیار با معلوماتی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۳۰همه چی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بسیار عالی خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۹مشکلم در شمال ساری عمل جراحی انجام دادم ولی درد داشتم الان با ویزیت خانم دکتر بهترم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر خوبی هستند عفونت شدید داشتم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۴راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲دکتر فوق العاده ای هستن. دوقلو باردارم
۱۴۰۱/۰۲/۱۲بسیارخوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۱۴فعلا آزمایش دادم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷راضی بودم
۱۴۰۳/۰۳/۱۳برای عفونت رفتم عالی بود زود خوب شدم به لحاظ شخصیت و اخلاق هم عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷آزمایش پاپ اسمیر دادم خداروشکر مشکلی نداشتم و معاینه داخلی هم شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹برای چکاپ رفتم و ازشون راضیم . با حوصله هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۲عالی ...با حوصله
۱۳۹۹/۰۵/۲۱هیپرپلازی داشتم کاملا درمان شدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۳فعلا در حال مداوا هستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹عالی پزشک بی نظیر مهربان
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بسیار دکتر با تجربه و با حوصله ای هستن و کاملا به حرفاتون گوش میدن
۱۳۹۹/۱۰/۲۲باحوصله بودن نتیجه هنوز مشخص نشد
۱۴۰۴/۰۳/۰۵من تا نزدیکی میکنم بار دار میشم میشه شما بگید چیکار کنم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹واقعا توی حرفه شون حرف ندارن ممنونم ازشون هم منصف هستن هم کار بلد
۱۳۹۸/۰۲/۳۰کیست رحم و کلیه نامنظم بودن پریود
۱۴۰۱/۰۶/۱۹فقط میتونم بگم عااالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰فعلا یک جلسه رفتم و خوش برخورد بودند
۱۴۰۳/۰۲/۲۲دکترخوبیه. مادرم دردشدید رحم داشت الان بهترشده
۱۴۰۰/۰۲/۳۱سلام برخوردشون بسیار عالی خانم دکتر بسیار با سواد و اینکه برا بیمارشون وقت میذارن و با حوصله به تک تک سوال ها جواب میدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۱مشکل عفونت واژن داشتم و در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بی حسی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲اخلاقشون عالیه. کارشونم خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۰۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹منواز برخورد ایشان به عنوان یک پزشک بسیار راضی بودم احساس امنیت کردم پیششون
۱۳۹۹/۰۶/۲۵سلام من نافم عفونت کرده باید چه دارو مصرف کن با تشکر
۱۴۰۳/۰۲/۲۲خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۴دکتر خوبی هستن فقط خیلی معطلی دازه
۱۴۰۴/۰۷/۰۴سلام میتونی از سینه خودت به من شیر بده
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۰۱/۱۷من برای جراحی زطبتیی به ایشان مراجعه کردم بسیار راضی هستم عمل شدم و از نتیجه ی عمل
۱۳۹۸/۱۰/۱۱کیست چربی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴کیست داشتم درمان شد فوق العاده با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۲/۰۸/۰۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتر بی نظیر و بسیار باسوادی هستند. بسیار به بیمار آرامش میدهند و آدم حس خوبی ازشون میگیره.
۱۴۰۲/۰۹/۱۵بسیار دکتر خوب وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱مشکل حل شد
۱۳۹۷/۱۱/۲۷دوران بارداری تحت نظر ایشون بودم
۱۳۹۸/۱۰/۲۸من دو ساله قرص مارلین خوردم اما الان ۳ مه ک نمیخورم بعد بچه دار هم نمیشم
۱۴۰۳/۰۸/۲۴بسیار مهربان و دلسوزانه پاسخ بیمار رو میدن، کیست داشتم با داروهای که تجویز کردن از بین رفت
۱۴۰۴/۰۸/۰۲سلام.من از قبل بارداری تحت نظر ایشون بودم.خیلی صبور و با حوصله هستن.اطلاعات رو کامل میدن.برای بیمار خیلی وقت میذارن.واقعا دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۷خوب بود برای عفونت مراجعه کرده بودم خوش اخلاق بودن و خوب وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر فوق العاده خوب مهربون و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عفونت ، درمان شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۳باردارم دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۱۴درمان عفونت
۱۴۰۱/۰۷/۱۱دکتر ،خوبین،با صبر وحوصله وتجربه
۱۳۹۹/۰۴/۱۸عااااای
۱۴۰۲/۱۲/۲۴خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲دوره بارداریم پیش ایشون چکاپ ماهیانه میشدم بعداز بارداری هم برای چکاپ میرم
۱۴۰۲/۱۰/۲۱واقعا دکتر صبور و باشخصیت و با علم بسیاری هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۷خانم دکتر واقعا کارشون با دقت و عالی هستش
۱۴۰۱/۱۰/۲۵مثل همیشه عالی خوش برخورد با انرژی بالا
۱۴۰۵/۰۲/۲۲اقدام بارداری -اکنون باردارم
۱۴۰۳/۰۱/۱۴اولا خیلی از ایشان تشکر انشالا همیشه سلامت باشن بی نهایت بنده و خانمم ممنون ایشان هستیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۳از کارشون راضی بودم
۱۴۰۱/۱۰/۲۳بسیار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۷رفتار خوب تشخیص دقیق وقت گذاشتن برای بیمار
۱۴۰۳/۰۷/۱۴مشکل پلی کیستینگ دارم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲ایا خوردن لبه های واژن باکره ضرردارد خوردنش ب ارامی باشد
۱۴۰۲/۱۱/۲۲من مخیو
۱۴۰۳/۰۹/۲۲تشخیص درست و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶چکاب بارداری
۱۴۰۲/۰۵/۱۵دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶نکته سنج و دقیق
۱۴۰۱/۰۳/۰۲تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دکتر حاذق و صبوری هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۹من همش عفونت میگیرم و مرتب باید برم ویزیت شم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۱۰با حوصله و صبور
۱۴۰۴/۰۲/۱۳دوران بارداری زیرنظر ایشان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر مهربون و حرفه ای هستن. من حدود 3 ماهه برای عفونت تحت درمانم و باید همچنان ادامه بدم تا ببینم به نتیجه میرسه یا نه. فقط اینکه زمان معطلی در مطب برای نوبتم همیشه خیلی زیاده و بیش از 1 ساعته.
۱۴۰۳/۰۵/۱۰واقعا د
۱۴۰۱/۰۱/۱۶سلام من الان رفتم داخل هشت ماه دوهفت ک حرکت بچم خیلی کم شد ایامشکلی داره
۱۴۰۲/۰۸/۰۳سلام به من گفتن که قرض ال دی جلوی جواب تست مثبت اعتیاد میگیره من یک بسته کامل خوردم الان چه قرض بخورم که اثر منفی که در مردان داره رو ازبین ببره
۱۴۰۴/۱۱/۰۹بسیار بسیار دکتر مهربون و با تجربه دکتر درست منکه خیلی دوسش دارم
۱۴۰۲/۰۳/۰۳بله خیلی خوش رو و باصب به حرفهام گوش دادن و تحت درمانشون هستم و خیلی راضیم نتایج خوبی داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بسیار پزشک با صبر و حوصله و تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۰/۲۱سلام وقت بخیر خسته نباشید خانومم رفته دکتر بهش گفتن هورمون شما مرادنس ینی خانوم بنده دیگر قادر به بچه دار شدن نیست یا درمان دار
۱۴۰۳/۱۱/۲۶عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق برای چک
۱۳۹۸/۱۱/۱۳من عفونت ادرار
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بهترین و بادقت ترین دکتر زنانی که میتونید بهشون اعتماد کنید.دستشون سبکه و زود خوب میشید،ان شاالله. منشی شون هم بسیار دقیق و همراه هستند.
۱۴۰۱/۰۸/۰۷بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۱/۱۴وجود حریم خصوصی، برخورد محترمانه، همدلانه و همراهی با بیمار در شرایط مختلف از نکات مثبت ایشان بود، از طی درمانم با ایشان به شدت راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱زایمان عالین ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۶کیست عفونت
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۳/۱۵سلام هف
۱۴۰۴/۰۱/۰۲خیلی تشخیصش خوب نیست
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۶نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۳خوب هست
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بسیار عالی، صبور، مهربان
۱۴۰۰/۱۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۶عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷پزشکی با حوصله و حاذق ، با تجربه
۱۴۰۳/۰۵/۰۳دکتر بسیار خوب و با دانش
۱۴۰۱/۱۰/۲۷دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰من عفونت رحم داشتم و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳دکتر خوبی هستن با حوصله و خوش اخلاق فعلآ تحت نظر هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱نازایی و خدارو شکر درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۹عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰دکتر عالی و بی نظیری هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عالی هستن. هم از لحاظ برخورد هم تشخیص
۱۴۰۳/۰۳/۲۱فعلا تحت درمان هستم و راضی ام
۱۳۹۹/۱۱/۱۲دوره بارداری زیر نظر ایشون هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکتر خوبی بودن،تشخیص درست دادن،و خیلی وقت گذاشتن.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹آنلاین ویزیت شدم . خیلی خوش برخورد و مهربون بودن به همه سوالام جواب دادن خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۲۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۰۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۲بی نظیر از هر نظر
۱۴۰۴/۰۷/۲۰فعلا امروز اولین تماسم با ایشون بود به نظر دکتر حاذقی میان و خیلی هم با محبت و با حوصله پاسخ میدن
۱۳۹۹/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۵کیست تحت درکانم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عاللللییییییی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰هنوز در حال درمانم ولی نوبت دهیشون افتضااااحه تو سایت نوبت گرفتم و سر ساعت رفتم ولی یک ساعت و چهل دقیقه بعد نوبتم شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۸خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۲۸مراقبت های بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خوشبرخورد و با حوصله خیلی عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۰۹بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۲/۲۸از نظر اخلاق و تخصص عالی هستن برای مراجعه کننده به خوبی وقت میذارن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۱۰/۲۶بسیار دکتر با تجربه و با حوصله ای هستن تشخیص دقیق و درمان عالی تجربه بنده بوده
۱۴۰۲/۰۱/۲۹واقعا وقت دهی بدی دارن من 1 ساعت و 45 دقیقه معطل شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴بسیار دکتر خوب و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵زایمان داشتم پیش خانم دکتر و بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بینهایت عالی و با انصاف
۱۴۰۳/۱۰/۱۱تحت درمان هستم و فوق العاده دکتر خوب با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالیه کارش خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۰۲اخلاقشون عالیه باحوصله هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۶عالی خوش اخلاق مهربان واقعا وقت میذاره واسه بیمار
۱۴۰۰/۰۷/۱۹تازه درمان را شروع کردم
۱۴۰۲/۰۵/۱۱من تازه رفتم پیش ایشون
۱۳۹۹/۰۲/۲۰برای پاپ اسمیر خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۱با تجربه هستن بسیار زیاد
۱۴۰۰/۰۴/۱۴مشکلات هورمونی داشتم و تا حدودی درمان شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱عفونت ودرمان شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۷سلام در حال حاضر تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر فوق العاده حساس و دقیق و خوش اخلاق باردارم و تحت نظرشونم. خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴خانم با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۷تحت نظر ایشون چکاپ سالیانه انجام میدم و راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بسیار صبور و باحوصله
۱۴۰۳/۰۴/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار دکتر خوبی هستن. اولین پزشکی بودن که با صبر و حوصله ویزیت کردن و وقت کافی گذاشتن. بسیار دقیق و حرفه ای
۱۳۹۸/۰۹/۱۱دکتر با حوصله ای هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۲عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳واقعا دکتر دلسوز ومهربانی هستن .میتونم با اطمینان بگم تو کارشون واقعا فوق العاده هستن.ایشالا که همیشه تنشون سالم باشه.
۱۳۹۹/۰۲/۰۸دکتر دلسوز و و توجه خاصی به بیماراش داره . وقت زیادی برای صحبت با مراجعینش میزاره .
۱۳۹۹/۰۲/۰۱پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۴مطب بسیار شلوغ بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳باردار هستم و تحت نظر دکتر هستم بسیار دکتر مهربان و خوش اخلاق و کار بلد هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بابت بارداری مراجعه کرده بودم خیلی خانم دوست داشتنی هستن.با حوصله به کارتون میرسن
۱۴۰۳/۰۲/۱۱دکتر ی مهربان و مجرب
۱۳۹۹/۰۱/۱۴بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۳۰عالی پیشنهاد میشه
۱۴۰۳/۰۹/۲۶برخوردشون عالیه من خیلی راضی هستم فقط گاهی سایت باز نمیشه و از ساعتی که رزرو کردم خیلی میگذره ولی خانم دکتر دلسوز و دقیق هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳سن ۴۵ فرزد ۴ تا دارم اما هامله شدم می خام بر طرف کنم می شه
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خودکتر حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۷نتیجه جواب بیبی چک رو پرسیدم و ب نتیجه عالی رسیدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷اخلاقشون خیلی خوبه و برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۳/۰۹/۰۱سلام من باید تا امروز پریود میشدم ولی طول کشید
۱۴۰۴/۰۹/۰۶هنوز حضوری معاینه نشدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳سلام وقتتون بخیر واسه بارداری کاراته رفتن مشکلی دارهه
۱۴۰۴/۰۴/۳۱تحت درمان هستم. بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۱چکاپ سالانه و ایشون همیشه دلسوزانه و با صبوری به حرفها گوش کرده و مداوای لازم را انجام دادن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عالیییییییییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸۲ ماه مشکل عفونت واژن داشتم .عالی هستن رفع شد همون هفته اول
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴دکترعالی و مهربون و بسیارمتشخص هستن وواقعن راضیم حتی ازراه دورهم میام امارزششوداره
۱۴۰۳/۰۶/۱۱دکتر مهربون و صبوری
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی و قابل اعتماد
۱۴۰۰/۰۹/۳۰پلی کیستیک
۱۴۰۳/۰۳/۱۵عفونت زنان
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۸دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خیلی دکتر محترمی هستن و با اخلاق خوبشون بسیار عالی،راهنمایی میکنن
۱۴۰۳/۱۰/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۲باردار
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۰۶سلام هنوز در حال درمان هستم ایشان عالی هستند از هر نظر
۱۴۰۳/۰۶/۱۹