دکتر سجاد آرمانفر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با شماره نظام پزشکی 86582 در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در چهار باغ بالا، کنار مجتمع پارک روبروی اداره برق، جنب بانک سپه، مجتمع پزشکان گلستان طبقه زیرین واقع شده است.
دکتر سجاد آرمانفر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از پزشکان برجسته در حوزه جراحی های زیبایی و ترمیمی در شهر اصفهان است. ایشان علاوه بر فوق تخصص جراحی پلاستیک، دارای تخصص جراحی عمومی نیز هستند و با شماره نظام پزشکی 86582 در حال فعالیت حرفهای میباشند. دکتر سجاد آرمانفر خدمات متنوعی در زمینه جراحیهای زیبایی صورت و بدن ارائه میدهد که از جمله آنها میتوان به رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی)، بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک)، ماموپلاستی و ماستوپکسی (جراحی و لیفت سینه)، پروتز سینه و باسن، و همچنین ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم و پهلو همراه با لیپوساکشن) اشاره کرد.
مطب دکتر سجاد آرمانفر در اصفهان، چهار باغ بالا، کنار مجتمع پارک روبروی اداره برق، جنب بانک سپه، مجتمع پزشکان گلستان طبقه زیرین واقع شده است. این موقعیت مکانی مناسب، امکان دسترسی آسان مراجعین از نقاط مختلف اصفهان را فراهم میسازد. تخصص دکتر سجاد آرمانفر در انجام انواع لیفت صورت، لیفت پیشانی، لیفت ابرو با روشهای جراحی، نخ یا آندوسکوپی، و همچنین تزریق چربی، ژل و فیلر برای اصلاح فرم صورت و بدن از ویژگیهای بارز کارنامه ایشان محسوب میشود. همچنین خدمات غیرجراحی مانند هایفوتراپی (لیفت و جوانسازی صورت بدون جراحی)، پلکسر و لیزر برای رفع اسکار، سوختگی و روشنسازی پوست توسط ایشان ارائه میشود.
بیماران دکتر سجاد آرمانفر از دقت بالا در تشخیص و مهارت جراحی، همچنین مشاورههای کامل پیش از عمل رضایت دارند. با توجه به تنوع خدمات و تخصص فوقالعاده دکتر آرمانفر، بسیاری از مراجعین ایشان را برای جراحیهای زیبایی و ترمیمی در اصفهان توصیه کردهاند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای متقاضیان فراهم است. در جمعبندی، دکتر سجاد آرمانفر با تکیه بر مدارک معتبر و تجربه درخشان، به عنوان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در اصفهان شناخته میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهار باغ بالا، کنار مجتمع پارک روبروی اداره برق، جنب بانک سپه، مجتمع پزشکان گلستان طبقه زیرین
عمل بینی .
۱۴۰۳/۰۴/۲۶عمل بینی داشتم خیلی راضی ام
۱۳۹۹/۰۶/۱۱عمل بینی انجام دادم راضیم خیلی
۱۳۹۹/۰۵/۲۱دکتر بسیار خوش اخلاق و کارشون هم خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۱خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰فلنزحقوزحرلکیطخزخقت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹ایشون درجه یک هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۵کارشون
۱۴۰۲/۰۱/۱۸دکترعالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۳من عمل بینی پیش اقای دکتر انجام دادم و فوووووق العاده راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۶عمل بیتی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴حدودا پنج ساله که عمل کردم و تو این مدت هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳من جهت مشاوره رفتم دکتر خیلی خوب و منصف و خوش رفتاری هستند و نوبت گرفتم برای دو هفته ی دیگه و هزینه هم نسبت به دکترای دیگه عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر بااخلاق و کاربلدی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۵عمل بینی ..عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۰جراحی زیبایی بینی داشتم و کارشون عالی بود تشکر میکنم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰مشکای نداشتم
۱۳۹۹/۰۸/۳۰زیبایی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶عمل بینی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دکتر بسیار با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱جراحی بینی مشکل تنفسی وبویایی
۱۴۰۴/۰۲/۰۵۱۶ روز عمل بینی انجام دادم خیلی راضی هستم برخورد پرسنل مطب خیلی خوبه آقا دکترم که خوش اخلاق ترین دکتری هستن که تا به حال دیدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عمل بینی
۱۳۹۹/۱۱/۰۵دکتر فوق الهاده خوبی هستن من راضی ام از کارشون
۱۴۰۱/۰۶/۰۶جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عمل بینی
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عمل بینی و عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۱خودش برخوردعالی دارد وای منشی هاش درست جواب نمی دند ویک نفرمی خواد که به ادم درست ذاهنمایی بدند که منشی هاش نمی دند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بهترین
۱۴۰۱/۰۳/۱۷بعدا میگم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰عالییییییی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹علیایی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱عالی عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۵پزشک با اخلاق و متخصص واقعی.من دو سال قبل به دلیل سوختگی شدید بیمار ایشان بودم که با تدابیر و عملهای بسیار موثر این پزشک با اخلاق درمان شدم و ادامه حیات دادم.
۱۴۰۰/۰۲/۳۰دوستانم عمل کردند و راضی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عمل بینی داشتم و عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۷عمل بینی بلفارو لیفت شقیقه
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عمل کردن بین
۱۴۰۱/۰۵/۲۹عمل جراحی بینی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عمل بینی راضیم
۱۴۰۲/۰۸/۱۳معاینه
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عمل بینی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۵عمل بینی داشتم فوق العاده عالی هست
۱۳۹۹/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۲خیلی بااخلاق وخوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عمل کردم وخیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۵/۲۷جراحی ابدو بسیار اادی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱واسه عمل بینی پیش ایشون رفتم. ونتجه ای خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عمل کیسه صفرا نتبجه عمل عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۸عمل بینی گوشتی
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عمل بینی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۱مشکل تنفسی داشتم که خدا را شکر برطرف شد ولی الان که ۲ ماه از عملم میگذره سوراخهای بینی کمی نامتقارنند
۱۴۰۳/۰۷/۱۸معاینه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷زیبایی بینی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷تازه عمل رینو انجام دادم فعلا راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۶امروز۴سال۱۴۰۱عمل کردم خدایش هم کادروهم آقای دکترعالی بودند..آتلمابازکنم وببینم چیشدتاحالانگاش میکنم عالی شده..دست آقای دکتردردنکنه
۱۴۰۱/۰۳/۰۵عمل بینی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عمل بینی تجربه کردیم .عالی بود از این بابت خوشحالیم که مشوق تعداد زیادی از دوستان زیبا جو و مراجعه کنندگان جناب دکتر باشیم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷بهترین دکتری که میشناسم هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴سلام من عمل
۱۴۰۱/۰۶/۱۸یک هفته است عمل بینی انجام دادن برام
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عمل بینی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰جراحی بینی سه ماه پیش تا کنون راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴من عمل بینی انجام دادم امروز۱ماه ازعمل گذشته بسیارراضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶سربالا عمل میکنن زیاد
۱۴۰۰/۰۹/۲۱من عمل بینی انجام دادم بینیم گوشتی بود با انحراف زیاد و الان راضی ترینم ممنونم از دکتر ارمانفر
۱۴۰۴/۱۰/۰۶ازهرنظر عالی خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۹/۲۳بینی عمل کردم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار مجرب و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عالی هس
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دماغم گوشتی بود فعلا ورمه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خیلی گرونه
۱۴۰۵/۰۲/۲۷هنوزکه عمل نکردم..وتاالان دکترخوب وخوش برخوردوباانصاف بودند
۱۴۰۱/۰۲/۲۰دکتر بسیار خوب و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بینظیره، آخر عشقه
۱۴۰۳/۰۱/۲۱بهترین هستند در عمل زیبایی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۲جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵خیلی کارشون خوبه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عال بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عمل ابدو انجام دادم
۱۳۹۹/۰۴/۱۱راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶جراحی بینی و رضایت داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶بهترین دکتر عمل زیبایی توی اصفهان هم با اخلاق هم پنجه طلا
۱۴۰۰/۰۴/۰۱کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۱/۱۱/۱۵عااااااااااااااالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ویزیت خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۷حرف ندارن
۱۴۰۲/۰۲/۲۰مشکل بینی عمل کردن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹زیبایی و انحراف هنوز دقیقا مشخص نیست
۱۴۰۳/۰۱/۱۸جراحی بینی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر فوق العاده خوبین راضیم ازشون
۱۳۹۹/۰۷/۲۲برای مشاوره رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴من عمل زیبایی انجام دادم ازکارشونم خیلی خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸استاد کار بلد،پدرم رو واقعا ایشون نجات دادن
۱۴۰۲/۰۱/۳۰عمل بینی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳جراحی بینی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳جراحی بینی، عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عای با اخلاق خوبببب
۱۴۰۱/۱۲/۰۳بعدا میگم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عمل بینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸جراحی بینی بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عمل بینی
۱۴۰۳/۱۱/۱۱پسر خاله
۱۴۰۲/۱۱/۱۲عالی...
۱۴۰۰/۱۰/۱۸فوق العاده با اخلاق و کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عمل بینی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی من خیلی از عمل بینیم راضیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۷عمل بینی انجام دادم واقعاکارش عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عمل بینی داشتم خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عااالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸بسیار دکتر با اخلاق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۹عمل بینی داشتم و بسیار راضی هستم از دکتر جان
۱۴۰۲/۱۱/۰۸پروتز سینه، عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۱عمل بینی
۱۴۰۱/۰۵/۱۱عمل بینی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالیذذ
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عمل بینی وعالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۸عمل بینی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عمل بینی داشتم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دکترخوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۰۲سلام .برای زیبایی عمل کردم دکتر عالی خوبی هستن واقعا متشکرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عمل بینی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲عالی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱معمولی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عمل بینی خیلی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عالی بودن عمل بینی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۷جراحی رینو انجام دادم ۲ ماه پیش و کاملا راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عمل بینی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵میخواهم جراحی بینی انجام دهم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عمل بینی.
۱۴۰۲/۱۲/۰۸رومووودددد
۱۴۰۰/۰۹/۲۹راضی،بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عمل بینی انجام دادم .برخورد اقای دکتر خوب هست ولی نوبت دهی سخت هست و چندین ساعت در مطب باید منتظر موند
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عمل بینی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۰۳خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۳/۲۱من پیش ایشون عمل زیبایی گوش انجام دادم و خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵دکتر عاللللی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عمل افتادگی پلک ولیفت شقیقه وتزریق چربی صورت داشتم ونتیجه کار بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۹جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۶/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکتر کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عمل انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عمل زیبایی بینی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹فعلانوبت عمل بینی گرفتم.فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۱۸مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵فوق العاده عااالین اقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۹سلام.من کیست موداشتم،عمل شدم توسط ایشون..بسیارراضی هستم..حدودا 11سال پیش.
۱۴۰۰/۱۱/۲۵نوبت برای عمل بینی زدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عمل بینی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عمل بینی داشتم و درحال حاضر راضی هستم اخلاق دکتر هم بیسته
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عمل زیبایی بینی . خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰استاد پنجه طلا
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خوش برخورد
۱۳۹۹/۱۱/۱۳عمل بینی انجام دادم.عالی عالیه.اقای دکتر فوق العاده هستن خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲جراحی زیبایی بینی داشتم خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۷خیلی خیلی دکتر خوبی هستن هم از نظر کارشون هم اخلاق که حرف ندارن واقعا که راضی بودم ازشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بینی عمل کردم و واقعا عالی بودند
۱۴۰۱/۰۳/۰۷پیش ایشون عملی بینی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸میخام نوبت بزنم برام عمل زیبایی بینی انجام بدن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بینی عمل کردم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عمل بینی انجام دادم نتیجه عالی، بسیار با اخلاق و خوش بر خورد هم خود دکتر هم منشیا
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عمل بینی خیلی خوب عمل کرد و باعث تغییر خیلی زیادی در من شد خیلی خیلی ازشون راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عمل خیلی عالی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲دماغمو عمل کردم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسایر عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۸/۲۴عمل بینی خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵با سلام کار ایشون واقعا خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۰۷عمل بینی یکی از اشنایان
۱۴۰۳/۰۹/۲۶برخورد عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴عالیییی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶دکتر باتجربه وعالی بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۰۴من 4شنبه پیش دکتر عمل بینی داشتم دمشون گرم با اینک هنوز گچ دارم ولی خیلییی راضیم درد و کبودی اصلا نداشتم..باید بگم ک بهترین دکترن دستشون واقعا درد نکنه خیلی دکتر مهربون و دوست داشتنیی هستندکتر مهربونم بهترینی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲کزگازگا گا
۱۴۰۳/۰۴/۰۶عمل بینی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸فعلا در حد مشاوره برای جراحی بینی رفتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳فقط از ایشون مشاوره گرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲عمل زیبایی بینی
۱۴۰۳/۰۵/۰۳سلام و خداقوت ب آقای دکتر خیلی دکتر مهربان خوش رو عمل زیبایی ببنی داشتم خداروشکر خوب شده
۱۴۰۲/۰۳/۰۴دکتری بسیار فوق العاده با اخلاق عالی هستید واقعا ک کارتون حرف ندارع
۱۴۰۰/۰۳/۱۰کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عمل زیبایی بینی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰سلام.من مشکل انحراف بینی داشتم.وبینی بزرک وگوشتی بود.پیش ایشون عمل کردم
۱۴۰۲/۰۶/۱۲عمل بینی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر فوق العاده و با ظرافت کار بالا
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عمل بینی ومعاینات بعدازعمل
۱۳۹۹/۱۲/۲۲مشاوره درباره عمل بینی
۱۳۹۹/۰۴/۰۹عمل بینی داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶بینیم و پیش ایشون عمل کردم
۱۴۰۲/۰۷/۱۱بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۲پیششون عمل بینی انجام دادم از هر لحاظ عالی هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۱/۲۴تزریق چربی صورت داشتم ولیزر جوانسازی پوست نتیجه عمل ولیزرم بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۷عمل بینی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالییییییییبی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالیییییی بوده
۱۴۰۱/۱۰/۲۳سلام و عرض ادب من عمل بینی انجام دادم ۳ماهه نتیجه عالی واقعا دست آقای دکتر دردنکنه
۱۴۰۱/۰۲/۱۰هیچی خیلی دگتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ننئنتاتا
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عمل بینی و کاملا
۱۴۰۳/۰۹/۲۴عمل بینی داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷پسرم انحراف داشت دستشون خیلی سبک عملش عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عمل بینی وخیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بینیمو عمل کردم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عمل بینی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶سوختگی برای پسرم عالی بودن و الکی عمل گرافت انجام ندادن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۴دکتر بسیار عالی با برخورد عالی و منصف .من فردا نوبت عمل دارم واقعا دکتر خیلی خیلی خوبین
۱۳۹۹/۰۶/۰۳عالی و بسیار خوشبرخورد
۱۴۰۰/۰۱/۲۰جراحی بینی انجام دادم ولی از نتیجه راضی نیستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲انحراف داشتم و تو رفتی پره ها فعلا نتیجه کامل نگرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰مشاور عمل
۱۴۰۳/۰۳/۲۳پیش آقای دکتر عمل بینی انجام دادم واقعا عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۰۳جراحی زیبایی بینی داشتم. عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۰عمل بینی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عمل بینی عالیییییییییی
۱۴۰۲/۰۷/۰۳هیچ مشکلیچ
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عمل بینی و نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸مشکل تنفسی شدید داشتم عمل بینی واسم انجام دادن الان خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶هیچ مشکلی نداشتن
۱۴۰۰/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عمل زیبایی بینی انجام دادم. خداروشکر راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵