دکتر اسفندیار نوروزی متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 97918 در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطب گاندی دکتر نوروزی در تهران از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر اسفندیار نوروزی یکی از متخصصان برجسته قلب و عروق در تهران است که با شماره نظام پزشکی 97918 فعالیت میکند. ایشان دارای بورد تخصصی قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و همچنین عضو انجمن قلب اروپا میباشند. دکتر اسفندیار نوروزی تحصیلات پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی گیلان به پایان رساند و پس از کسب رتبه ۱۵۲ در آزمون دستیاری، موفق به اخذ تخصص بیماریهای قلب و عروق از دانشگاه تهران شد. ایشان از سال ۱۳۸۲ در زمینه طبابت فعال هستند و علاوه بر کار بالینی، سابقه پژوهش و نوشتن در حوزههای انسانی را نیز دارند که این رویکرد علمی و انسانی، نحوه برخورد ایشان با بیماران را متمایز میکند.
مطب اصلی دکتر اسفندیار نوروزی در تهران، محله امیرآباد واقع شده است. این مطب در خیابان دوم (علیرضا کاظمیان)، پلاک ۴٠، طبقه پنجم قرار دارد و بیماران میتوانند برای تشخیص و درمان بیماریهای قلب و عروق به این آدرس مراجعه کنند. همچنین خدمات اکوکاردیوگرافی قلب و سونوگرافی عروق توسط دکتر نوروزی در مطب گاندی تهران ارائه میشود که شامل ارزیابی درد قفسه سینه، تنگی نفس، تپش قلب، مدیریت فشار خون، تشخیص اختلالات بطنها و دریچهها و بررسی عروق محیطی است. این مطب در محله گاندی قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای این مرکز فراهم شده است.
دکتر اسفندیار نوروزی به عنوان متخصص قلب و عروق در تهران، همواره تلاش میکند با دقت بالا و توضیحات کافی، به بیماران خود مشاوره و مراقبت ارائه دهد. بیماران ایشان از برخورد انسانی و توجه ویژه به جزئیات تشخیص و درمان رضایت دارند. مدارک معتبر و عضویت در انجمنهای علمی بینالمللی، اعتبار حرفهای دکتر اسفندیار نوروزی را دوچندان کرده است. جهت دریافت نوبت یا مشاوره تخصصی میتوانید به مطبهای ایشان در تهران، امیرآباد یا گاندی مراجعه نمایید. دکتر اسفندیار نوروزی با پایبندی به اصول علمی و اخلاقی، یکی از پزشکان مورد اعتماد در حوزه بیماریهای قلب و عروق در پایتخت به شمار میرود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
امیرآباد، بالاتر از مرکز قلب تهران، خیابان دوم (علیرضا کاظمیان)، پلاک ۴۰، طبقه پنجم، واحد ۱۵
برای سهولت دسترسی: خیابان دوم یک طرفه است و از سمت کارگر شمالی ورود ممنوع؛ بهترین مسیر ورود از خیابان یکم (شکرالله) است.
خدمات قابل انجام در مطب:
- ارزیابی و تشخیص بیماری های قلب و عروق
• بررسی درد قفسه سینه
• ارزیابی تنگی نفس، تپش قلب و سرگیجه
• بررسی و تنظیم دارویی فشار خون
• پایش و مدیریت نارسایی قلبی
• ارزیابی ریسک سکته قلبی و مشکلات عروقی
- اکوکاردیوگرافی تخصصی قلب
• اکو داپلر رنگی
• بررسی عملکرد بطن ها و دریچه ها
• ارزیابی مایع اطراف قلب و اختلالات ساختاری
- سونوگرافی داپلر عروق گردن و شکم
• بررسی تنگی عروق کاروتید
• ارزیابی جریان خون عروق شکمی
- اندازه گیری ABI
• برای بررسی اختلال جریان خون اندام ها و تشخیص بیماری شریان محیطی
- ارزیابی های تشخیصی تکمیلی
• بررسی و تفسیر نوار قلب
• تفسیر هولتر ریتم و فشار (در صورت انجام خارج از مطب)
• ارائه مشاوره قلب جهت OK جراحی با اتخاذ استراتژی کاهش ریسک حوادث قلبی عروقی در حول و حوش جراحی
• رویت و تفسیر CD آنژیوگرافی همراه با جمع بندی درمانی
برای چکاب مراجعه کردم ، عالی و خوش برخورد، بهترین متخصص .
۱۴۰۲/۰۶/۱۲سلام و احترام، مادرم مشکل فشارخون داشتن... تحت درمان هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۱برخورد مناسب و مثبت دکتر نگرانی را از بیمار کم میکنه
۱۴۰۲/۱۲/۰۹برای مشکل فشار خون تحت درمان هستم و آقای دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد هستند و با حوصله وقت برای بیمار میگذارند
۱۴۰۲/۰۸/۰۹مامانم میره پیشش راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۲/۱۴مشکل قلب داشتم موفق آمیز بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۴کنترل فشار خون
۱۴۰۲/۱۲/۱۸بسیار خوش برخورد،مهربان هستند.برای بیمار وقت کافی میگذارند، کامل توضیح میدهند.انرژی مثبت به مراجعه کننده میدهند.
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خوب بود ، خیلی خوش اخلاقه روحیه میده به مریض
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ظربان قلب داشتم فوق والعاده دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۰۷/۰۷تشخیص عالی، رفتار محترمانه، بدون معطلی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱همسرم تحت درمان هستن وخداروشکر که دکتر از عمل آنژیو همسرم جلوگیری کردن وبا قرص فشارخون رو کنترل کردن
۱۴۰۳/۰۲/۱۸ورم پای مادرم به کلی خوب شد بسیار دکتر خوش برخورد و مهربان و با سوادی هستند و وقت زیادی برای مریض میذارن
۱۳۹۸/۱۰/۱۶دکتر بسیار خوب و با حوصله و خوش احلاق. با تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴جهت انژیو خدمتوش رسیدم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۶خوب و خوش برخورد مطبش زیبا
۱۴۰۱/۱۰/۲۲دکتر اسفندیار نوروزی بهترین دکتر قلب است اخلاق خوب تشخیص درست و وقت برای مریض میگذاره
۱۴۰۴/۰۵/۱۹در حال درمان
۱۴۰۱/۰۶/۱۲بیخود. دارو نمی دهد. فقط. برای ضرورت
۱۴۰۰/۰۸/۲۷اریتمی قلب
۱۴۰۳/۰۳/۰۵مشاوره گرفتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳درد در ناحیه قفسه سینه و دست چپ داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۶/۲۲سلام بسیار عالی اینقدر که با هیچ کلمه و جمله نمیشه از خوبیهای دکتر نوروزی گفت .
۱۴۰۱/۱۱/۳۰فشار خون بالا عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بخاطر کنترل فشار خونم به آقای دکتر مراجعه کردم داروهاشون خوب بود و فعلا مشکلی ندارم ممنونم از ایشون البته قراره دوباره مراجعه کنم تا اثر داروها رو بررسی کنن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار بسیار خوش برخورد هم خودشون هم پرسنل تحت درمان برای فشارخون هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴واقعا عالی و با اخلاق بهترین دکتر قلب
۱۴۰۵/۰۱/۲۵برای چکاب رفتم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۳بسیار با دقت و با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۳۰سلام دکتر خیلی خوب وخوش برخورد وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴پزشک خوبی هست
۱۳۹۹/۱۲/۲۴اکتازی کرونر داشتم وطپش شدید که فوقالعاده بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۴/۲۱مشکل تنگی نفس ، بی حس شدن دست چپ درد ناحیه پشت جمله سینه داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۳۰فشار خون عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱تشخیص و برخوردعالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰از همه لحاظ عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۱از نظر درمان فشار خون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱بسیار عالی و حاذق و مهربان و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۳/۰۳دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۰۹/۱۳تشخیص مناسب
۱۴۰۳/۰۵/۰۲بسیار دکتر خوب و با آرامش
۱۴۰۴/۰۷/۲۲انسان مودب و فرهیخته و دلسوز و دانشمند وباشخصیت و مهربان و باسواد
۱۴۰۰/۰۷/۰۱ایشان به طور کامل بیمار را راهنمایی می کنند
۱۳۹۹/۰۵/۱۲من بار اولم بود بعلت فشار خون رفتم ، هزینه خیلی بالا، حدود ۳ ملیون تومن فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۸/۰۳مادرم فشار خون داشتند، با تجویز دکتر مشکلشان حل شد . عالییی
۱۴۰۲/۰۱/۱۹سلام.خیلی عالی بودند خیلی خیلی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶مشکل فشار خون پایین. ایشان خیلی دوستانه وقت گذاشتند. راضی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۳دکتر فوق العاده هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۱نارسایی قلبی تحت نظر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴برای تپش قلب و فشار خون بالا
۱۴۰۳/۱۱/۱۴گرفتگی عروق قلب داشتم توسط ایشان فنرگذاشته شد وخوب شد م
۱۴۰۰/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰بسیار عالی هوشمندانه وبادقت معاینه ونظر میدن اصلا دارو اضافه تجویز نمیکنند مشکل من درد شانه وقفسه سینه سمت چپ بود که ارجاع دادن دکتر مغز واعصاب وستون فقرات احتمال دیسک کمر و گردن تشخیص دادن که گفتن حتما بر رسی بشم و نتیجه رو به ایشون ابلاغ کنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴برای چکاب مادرم رفتم،فوق العاده دکتر کار بلد وخوبی هستن،برای بیمار وقت میزارن و قشنگ توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸برای مادرم وقت گرفته بودم. دکتری باشخصیت هستند و برای بیمار کاملا وقت میذارن. با سواد
۱۳۹۸/۰۸/۲۴من مادر همسرم رو برای چکاب قلب بردم خیلی عالی و خوش اخلاق بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹نارسایی مادرزادی میترال
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تشخیص درست وعالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۸نارسایی قلبی دو ضعیف بودن پمپاژ قلب داشتم که خدا رو شکر بس از چند جلسه مشکل برطرف شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۰کنترل فشار خون مادرم
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۷سلام مشکل فشار خون داشتم مراجعه کردم با یک چکاپ کامل و برخورد مناسب و خوشرویی تمام استرس و نگرانی من را کاهش و الان تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۵/۰۲قلبم تیر میکشید انژو شدم گرفتگی رگ داشتم الان تحت نظرش هستم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۸اقای دکتر نوروزی براتون آرزوی بهترینهارو دارم اخلاق خوب وتشخیص مناسب ونظم وپاسخدهی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹پزشک با اخلاق و مجربی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸احساس درد در قفسه سینه و ارجاع به پزشک متخصص گردن و شانه نتیجه عالی و رضایت بخش
۱۳۹۹/۱۲/۱۶برخورد دکتربسیار عالی و بسیار باحوصله.برای فشار خون مادرم مراجعه داشتیم. برخورد منشی هم خیلی خوب بود. در کل انرژی خوبی از دکتر گرفتیم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار حاذق و دقیق هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بسیار باسواد و کار بلد
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار خوب خوش اخلاق و حاذق
۱۳۹۹/۱۰/۱۷بسیار انسان دوست داشتنی وعزیز هستند کاملا با تجربه وتخصصی هستند جالبترازهرجیز به بیماران قوت قلب میدهند که این موضوع مهمی بنده به ایشان امتیاز فوق عالی میدهم انشاالله پیروز وموفق باشند درضمن منشی های خوش برخورد خوش زبانی دارند ارزوی طول عمر با عزت از خداوند مسلت دارم .یا علی خدانکهدا ر
۱۳۹۹/۱۲/۲۶مشکل درد سینه و فشار که با دارو کاملا برطرف شد
۱۳۹۹/۰۹/۱۹دکتر حاذقی هستن ،باحوصله و دفت توضیح میدن و به سوالات بیمار پاسخ میدهند
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر بسیار خوش برخورد و پرسنل بسیار عالی واقعا احساس راحتی و آرامش داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۵با حوصله و دلسوز
۱۴۰۳/۰۷/۲۴تاییدیه قلب برای عمل جراحی رو میخواستم
۱۴۰۳/۰۹/۰۷مودب،جنتلمن،خوش برخورد،دقیق و با سواد
۱۳۹۷/۰۹/۰۳خیلی عالی و فوق العاده باشخصیت
۱۳۹۹/۱۱/۱۸طبابت ایشون عالی و خردمندانه بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عالی همین
۱۴۰۰/۰۳/۱۴سلام فوق العاده پزشک متخصص توانمندی است وایشان را کاملا قبول دارم. و از طبابت وتحت درمان بودن ایشان راضی هستم. با آرزوی سلامتی برای ایشان و سلامتی تمامی بیماران از خالق هستی.
۱۳۹۹/۰۸/۲۸مشکل درد و سوزش سمت چپ که خداروشکر با مراجعه ومعاینات کامل دکتر الحمدلله اعتماد به نفسم رو بدست اوردم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴بسیار بسیار عالی و خوش اخلاق بودند
۱۳۹۹/۰۵/۲۰بنظرمن بهترین دکترهستن.هم از نظر درمان هم اخلاق .
۱۴۰۱/۰۷/۱۴بسیار مهربان وتشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹آریتمی قلبی که تصمیم گرفتن ابلیشن انجام بدم بسیار پزشک مهربان با حوصله و حاذقی هستند تنشون سلامت سایشون مستدام
۱۴۰۲/۰۶/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳تپش قلب
۱۴۰۰/۱۱/۲۹تشخیص و برخورد عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۱فشار خون
۱۴۰۱/۰۴/۰۷همسرم نزد ایشون عمل آنژیوانجام داده ولی بعدعمل هنوز ویزیت نشده که بدونیم درچه وضعی هست
۱۳۹۹/۱۰/۲۶دکتر با اخلاق عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶دکتر عالی هستن خیلی باسواد بروز. جاداره بگم بعلاوه دکتر بسیار خوب، خانم فرزانه هم عالی و بسیارباحوصله و مهربان هستن من هربار هرسوالی داشتم بشدت پیگیر و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۳خیلی دکتر با سواد و حاذقی هستن من از نتیجه درمانم بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶کار درست
۱۳۹۹/۰۸/۲۲از دوستان
۱۴۰۳/۰۵/۲۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بسیار خوش اخلاق، اهل شعر و کتاب و خوشرو هستن.
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیار دکتر خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۳/۲۲از اخلاق خوب و طبابت ایشان هرچی تعریف کنم بازم کمه، عالی بودن، فقط همین
۱۴۰۰/۰۸/۱۱من خیلی راضی بودم.خیلی خوش اخلاق و مهربان بودند و با بررسی های کاملی که انجام شد واقعا تمام استرس من از بین رفت و به من اطمینان خاطر داده شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۶فشارم نوسان داشت خدمتشون رفتم کارشون عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۰درد سینه داشتم که ایشان داروهای من را تنظیم کردند و گفتند فعلا نیازی به آنژیوگرافی ندارم.با داروهای ایشان فعلا خوب هستم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۶خیلی ع
۱۴۰۳/۰۶/۰۷واقعا دکتر خوبی هستن از نظر تشخیص و برخورد و...
۱۴۰۲/۰۴/۰۶گهگاه قلبم دردمی گرفت وایشان سی تی آنژیو برایم نوشت انجام دادم بحمداله در آن مقطع چیزی نبود
۱۳۹۹/۰۹/۲۵عالی خیلی با احترام با مریضهاشون برخورد میکنن هر چی از شخصیتشون بگم کمه کارشون و تشخیصشونم که عالی . برای من از هر لحاظ قابل احترام موفق باشن همیشه
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بسیار فهیم و مهربان تشخیص عالی بدون معطلی در محیطی آرام برای بیماران وقت میذارن و براشون ارزش قائلن براشون ارزوی سلامتی دارم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸گرفتگی رگ و استند
۱۴۰۱/۱۱/۲۲سلام وقت بخیر پدرم بیمار دکتر هستن به خاطر آریتمی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳بسیار خوش برخورد و حاذق و اگاه .باتجربه و به روز . پزشکی دقیق و مهربان
۱۴۰۰/۰۳/۱۴خوش اخلاق، ماهر و زبردست، سریع و دلسوز
۱۳۹۹/۱۲/۲۵سلام. برای تپش و تنگی نفس رفتم. دکتر خوب، با حوصله، مهربان و صبور، مطب تمامی امکانات رو دارن. خب نوبت کمی تقریبی . بستگی ب کار بیمار داره . در خصوص من تشخیص واقعا سلامتی من مهم بود. فقط راه انداختن بیمار براشون مهم نیست. تمامی بیماران قبل از ویزیت. اکو . سونو و نوار رو باید در مطب دکتر انجام بدن و براساس اون تشخیص صادر میشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲تقریبا تمام خانواده بیمار آقای دکتر هستیم مادرم مشکل فشار خون داشتند که خدا رو شکر بهترند
۱۴۰۰/۰۹/۲۵بسیار عالی پر انرژی خوش صحبت و خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵پزشکی با حوصله و دقیق
۱۳۹۷/۱۲/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۱دکتر بسیار حاذقی هستند و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۲/۰۱دکتر بسیار عالی و حاذق و خوش اخلاق و انرژی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۴سلام بسیار خوش اخلاق و مودب و تخصص بالا را در ایشان دریافتم من از ایشان بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵عالی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷من دکترو چند سالی هست میشناسم و فوق العاده دکتر خوش برخورد و با حوصله و دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۸عااااااالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۶دکتر خو
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر با دقت و حوصله معاینه و شرح حال گرفتند . مطب شیک و تمیز و منشی خوش برخورد .
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار با صبر و حوصله و علمی توضیح دادند
۱۴۰۲/۰۲/۰۷سلام من مشکل دریچه قلب دارام سالی یبار مراجعه میکنم دکترخیلی بااخلال وباحوصله واقلا متخصص هستند3سال هست پیش ایشان تحت درمان هستم راضیم
۱۴۰۲/۰۲/۱۳بسیار دکتر حاذق و فهیم و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالی متخصص تشخیص درست و سریع همراه بیمار
۱۴۰۰/۰۳/۱۸با سلام بسیار دکتر خوش اخلاق و با تربیت و مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار پزشک کاربلدی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۱فشار خون
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خیلی دکتر باسواد و مهربان
۱۳۹۹/۱۲/۱۱مادرم قلب درد داشت گفتن آنژیو دکتر تشخیص رو رد کردن و با یک دارو درمانی حالشون کاملا خوب شد
۱۴۰۱/۰۲/۱۰بسیار دکتر مهربان و کار بلدی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۹عالی هستند آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۳۰جراحی تومور مغز داشتم دکترم به ایشان ارجاع داد.عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خاخالهلهل
۱۴۰۳/۱۲/۲۰بسیار خوش برخورد.بسیار مودب و مهربان.بسیار باسواد درمان دقیق و علمی.و ارایه ی توصیه های غیر دارویی کامل و مفید
۱۳۹۷/۰۹/۰۲سلام بسیار عالی وکار درست هستند
۱۴۰۲/۰۵/۱۶بسیار خوش اخلاق و پیگیر
۱۴۰۰/۱۰/۲۱فوقالعاده دکترخوب و بادانشی است.
۱۳۹۹/۰۹/۱۰هرچی از فوق العاده بودن و مهربونی دکتر نوروزی و خانم فرزانه بگم بازم کمه پزشک بسیار باسواد و محیط آروم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تپش قلب ، در حال درمان. آقای دکتر خیلی با حوصله و دقیق هستند وتشخیص ایشان کاملا قابل اعتماد است.
۱۴۰۲/۰۷/۱۵بسیار دکتر عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۲۰جناب اقای دکتر عالی بود من برای درد قفسه سینه مراجعه کردم وچکاب انجام دادم ولی قلبم هیچ مشکلی نداشت وکاملا راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۱۹عالی نتیج
۱۴۰۲/۰۶/۲۸دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار فرد مهربان و خوش برخوردی بودنند
۱۴۰۰/۰۴/۰۸بهترین هستن ایشون
۱۴۰۲/۰۴/۳۱احساس تنگی نفس داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۳۰برای معاینه رفتم اما جوابی نگرفتم ایشون اصلا مهلت حرف زدن ندادن انقدر که عجله داشتن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵سلام من برای تایید سلامتی قلب شامل اکو و نوار قلب به ایشون مراجعه کردم برخورد ایشون بسیار حرفه ای و دوستانه، با صبر و حوصله و باسواد بودن همینطور فضای مطب ایشون با آرامش و مناسب و برخورد پرسنل محترمانه و صمیمی بود متشکرم
۱۴۰۱/۰۹/۱۷بخاطر تپش قلب به دکتر نوروزی مراجعه کردم. معاینه و نوار قلب و اکو خوب بود و ایشان برای من آزمایش نوشتند و دستوراتی در مورد کاهش اضطراب و مصرف کمتر قلیان به من دادند. قرار است جواب آزمایش خون را برای ایشان ببرم و در این مدت ضربان قلب و فشار خون را هم در منزل بنویسم و برای ایشان ببرم. برخورد منشی مطب خیلی خوب و مودبانه بود و ایشان هنگام گرفتن نوار خیلی بهداشتی کار کردند. برخورد پزشک هم عالی بود و خیلی با انرژی بودند و با صحبتهایشان کلی به بیمار روحیه میدادند. زمان زیادی را هم صرف معاینه کردند. در مجموع خیلی همه چیز خوب بود و در انتخاب پزشک راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۴کارشان عالی بود و خیلی با دقت و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۲/۰۵پدرم آنژیو انجام دادن ،خداروشکر حالشون خوبه و تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲سلام من قبلا توسط آقای دکتر ویزیت شدم کارشون خیلی عالی بود. ممنونم از آقای دکتر که خیلی زحمت کشیدن.
۱۳۹۹/۰۷/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲با تقدیم عرض سلام واحترام بنده از دقت ایشان در مراحل کارراضی بودم امیدوارم همیشه سرافراز وپاینده باشند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مشکل طپش قلب داشتم که در تشخیص قبلی دکتر شهرستان به عنوان شلی دریچه قلب تشخیص داده بود ولی دکتر نوروزی با چکاپ دقیق علت را استرس بیش از حد عامل این مشکل تشخیص دادند.تشکر از دکتر نوروزی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲باسلام وتشکر...بسیار خوش برخورد ومهربون..با دقت به حرف بیمار گوش میدن وخیلی پرانرژی هستن...من که از طبابت ایشون وداروهاشون جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دکتر عالی هستن و خوش برخورد
۱۳۹۹/۱۲/۲۷فقط میتونم بگم بهترین دکتر هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۸تشخیص عالی و بسیار پر انرژی و با دقت
۱۳۹۹/۱۱/۰۲دکترخوبیه مادر من مشکل فشار و ناراحتی قلبی دارند و فشار مادرم هیچ وقت قابل کنترل نبود و همیشه بالا بود با وجود قرصهایی که مصرف میکرد ولی ایشان با کنترل فشار و آزمایشات تشخیص درست را در انتخاب قرص دادند به شکر خدا و لطف آقای دکتر فشار مادر کنترل شده است
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بسیار خوش اخلاق، خوش برخورد، کاربلد و حرفه ای.
۱۴۰۱/۰۸/۲۱دکتر بسیار خوش اخلاق و صبوری هستند و برای مریض وقت میگذارند و به خوبی توضیح میدن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱یه بار رفتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴مشکل فشار خون داشتم کنترل شد. ضمن اینکه بسیار دکتر با حوصله و خوش رو و خوش برخوردی هستند و بسیار دقیق معاینه می کنند
۱۴۰۰/۰۴/۲۷از دوستان در مورپ ایشن شنیدم
۱۳۹۹/۰۱/۲۶فوق العاده پزشک متخصص توانمندی است وایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم.
۱۴۰۰/۱۲/۰۳نمنمنمنم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴مشکل نوسا
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالی، خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷روند بیماری
۱۴۰۱/۰۳/۲۲بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۱۰در حال درمان فشار خون
۱۴۰۳/۱۲/۰۶من دریچه قلبم تنگ بود عمل کردم دریچه قلب را عوض کردم الحمدلله نتیجه خیلی خوب بود وبند از دکتر رستم اسفندیاری خیلی راضی هستم وتشکر می کنم
۱۳۹۷/۱۲/۰۶قلب درد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار پزشک خوب و با حوصله ای بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۲برخورد خوب بود فعلا در حال درمان هستیم
۱۳۹۷/۱۲/۰۸مشکل فشارخون بالاداشتم که باتشخیص خوب آقای دکتروانجام اکومعلوم شدکه قلب کارش اوکی هست وفقط رو استرسم بایدکنترل داشته باشم ودرضمن اقای دکترحاذق وبادرایت وخیلی هم خوش اخلاق هستن.
۱۴۰۱/۰۸/۱۶بسیار دکتر باسواد ی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی از هر لحاظ.برخورد خوب،تشخیص خوب و توضیح کامل در مورد بیماری ام به من دادند
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار حرفه ای
۱۳۹۹/۰۴/۱۲مشکل فشار خون و تپش قلب پدرم رو حل کردن عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۹خیلی پزشک خوب و مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۲۰پزشک حاذق
۱۴۰۲/۰۸/۲۶برای فشار خون مادرم و تپش قلب پسرم رفتیم .دکتر فوق العاده باسواد و بااخلاق و مهربونی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹مشکل طپش سنگین و بالارفتن مینمم فشار که خدا را شکر تا به حال خوب انجام شده
۱۳۹۸/۰۸/۱۶چکاب بود ولی به دقت انجام شد وبسیار راضیم جون بطور کامل توضیحات داده شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷مادرم ناراحتی قلبی دارند و تحت نظر ایشون هستندبسیار خوش اخلاق منظم و دقیق هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۲یهویی اضطراب دلهوره میگیرم
۱۳۹۹/۰۵/۱۸آقای دکتر بسیار با دقت بیماران را ویزیت میکنند و برای بیماران وقت بسیاری قائل میشوند
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ایشان بسیار دکتر توانایی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱دکتر مجرب و با مهارتیه به بیماران روحیه میده
۱۴۰۱/۰۴/۲۴فقط با داروهای دکتر قلبم خوب شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۷سوراخ قلب
۱۴۰۳/۰۷/۱۶سلام . دکتر نوروزی بسیار دلسوز و مهربان هستن و واقعا برای مریض حسابی وقت میذاره همه چیز رو توضیح میده که. برای من مهم بود . کلا از همه نظر خوب . بهترین دکتر قلبی که دیدم .... دکتر اسفندیار نورزی مهربان. خوش اخلاق. و تشخص بیماری عالی و راهنمایی مریض برای ادامه درمان .. از خدا براشون آروزی سلامتی و طول عمر دارم ...
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بسیار بسیار دکتر باسواد و مهربانی هستن.برای فشارخون تحت نظر هستم و خداروشکر فشارم کنترل شده
۱۴۰۳/۰۱/۲۲واقعا دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۶دکترنوروزی عالی هستن هم خودشون هم کادر منشی های خوش اخلاقشون جهت فشار خودن تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸مادرم فشارخون بالا داشتند و تجویز آقای دکتر بسیار مؤثر بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۳پوست ومو
۱۳۹۸/۰۹/۳۰دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹تشخیص خوبی داشتند
۱۳۹۹/۰۶/۱۱کترشون خوبه خوش اخلاق با انرژی مثبت عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عالی یه بسیار پزشک شریف و د
۱۳۹۹/۱۲/۱۷بسیار آرام، خوش اخلاق ، و در کار حاذق هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بیماری قلبی و تپش و …
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ممنون بسیار عالی می باشند فعلا تازه مراجعه کرده ام
۱۴۰۰/۰۲/۱۷دکتر نوروزی عزیز بسیار مهربان و خوش اخلاق. خیلی ساده و روان به بیمار توضیح میدن و به کارشون مسلط هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عالی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۲۲خیلی خوش برخورد و فوق العاده
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۵فشار خون
۱۴۰۰/۰۹/۲۵بسیار خوب و دلسوزانه تشخیص و درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۲چند سال میشه که به دکتر نوروزی مراجعه میکنم ، همیشه با لبخند از بیماران پذیرایی میکنن ، اطلاعات دقیق و بروزی دارند از ایشان کمال تشکر را دارم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عالی بودن ایشان از همه نظرعلی وورجه یک هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۶همسرم مشکل فشار خون و گرفتگی رگ قلب داشتند که خدارو شکر فشارشون کنترل شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۷خدا خیرشون بده یک انسان شریف و محترم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مشکل تپش قلب و درد قلب که بعد از بررسی های دقیق توسط آقای دکتر مشخص شد هیچ مشکل قلب وجود ندارد و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۳دفعه ی اولم بود که مراجعه می کردم، برای یک درد نقطه ای روی قفسه ی سینه،تشخیصشون کاملا درست بود که قلبم مشکلی نداره و از استرس و اعصابه.
۱۴۰۲/۱۱/۱۶برخورد عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۹دکتر بسیار خوب و متعهدی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۹/۱۴فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بسیارخوب
۱۴۰۲/۰۴/۲۶دکتر فوقالعاده خوب و کاربلد و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۱/۲۶سلام خیلی خوش اخلاق .و کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۲۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷نوار قلب اکو
۱۴۰۲/۱۲/۱۷خدا رو شکر ایشان تشخیص دادن مشکل خاصی ندارم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳خیلی خوب بودند
۱۳۹۹/۰۷/۳۰تعویض هردودریچه
۱۴۰۲/۰۹/۲۲مادرم فشار خون داشتند، با تجویز دکتر مشکلشان حل شد . عالییی
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عالی و دلسوز
۱۳۹۹/۰۵/۱۷اولین بار بود رفتم نمیدونم کارشون خوبه یا نه
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵با سلام اسم ایشان در بیمارستان قلب دیدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۵