دکتر احیا خان احمدی متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی 128833 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در منطقه الهیه، خیابان فرشته، ساختمان آریانا واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر احیا خان احمدی از متخصصان شناختهشده زنان و زایمان در تهران است که با شماره نظام پزشکی 128833 به ارائه خدمات درمانی میپردازد. او دارای تخصص زنان و زایمان بوده و بورد تخصصی خود را از دانشگاه شهید بهشتی اخذ کرده است. همچنین، دکتر احیا خان احمدی دارای مدرک پیشرفته جراحی زیبایی و ترمیمی زنان میباشد که تخصص او را در ارائه درمانهای ترمیمی و زیبایی ویژه زنان برجسته میکند.
مطب دکتر احیا خان احمدی در منطقه الهیه تهران و در خیابان فرشته، بالاتر از پارک وی، خیابان خالقی، نبش خیابان قرنی، ساختمان آریانا پلاک ۱۰ طبقه اول واحد ۴ واقع شده است. این موقعیت، دسترسی آسان برای بانوان ساکن شمال تهران و مناطق اطراف را فراهم میآورد. دکتر احیا خان احمدی علاوه بر ارائه مشاوره و درمان مشکلات زنان و زایمان، در زمینه جراحیهای زیبایی زنان نیز فعالیت تخصصی دارد.
بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر احیا خان احمدی اغلب از دقت بالا در تشخیص، پیگیری منظم روند درمان و برخورد صمیمانه ایشان ابراز رضایت داشتهاند. بسیاری از مراجعان از کیفیت و نتیجه عملهای جراحی زیبایی و ترمیمی زنان توسط دکتر احمدی رضایت کامل دارند و فضای مطب را آرام و حرفهای توصیف کردهاند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعان دکتر احیا خان احمدی فراهم است. به این ترتیب، بیماران میتوانند بدون نیاز به تماس تلفنی، بهراحتی زمان مراجعه خود را انتخاب کنند. دکتر احیا خان احمدی، متخصص زنان و زایمان در تهران، همواره تلاش میکند خدمات بهروز و مطابق با استانداردهای علمی را به بیماران خود ارائه دهد.
بله، امکان رزرو نوبت اینترنتی برای دکتر احیا خان احمدی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
مطب ایشان در تهران، الهیه، خیابان فرشته، بالاتر از پارک وی، خیابان خالقی، نبش خیابان قرنی، ساختمان آریانا پلاک ۱۰ طبقه اول واحد ۴ قرار دارد.
دکتر احیا خان احمدی متخصص زنان و زایمان با بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی است.
خدماتی مانند مشاوره و درمان بیماریهای زنان، جراحی زیبایی و ترمیمی زنان، سونوگرافی و پیگیری بارداری در مطب انجام میشود.
بله، دکتر احمدی دارای مدرک پیشرفته جراحی زیبایی و ترمیمی زنان است و این خدمات را ارائه میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
الهیه، خیابان فرشته، از سمت ولیعصر بالاتر از پارک وی، خیابان خالقی، نبش خیابان قرنی، ساختمان اریانا، پلاک ۱۰، طبقه اول، واحد ۴
دکتر دلسوز حاذق فهیم صبور مهربان خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی و متخصص بدون ایجاد اظطراب
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار خو
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عفونت جواب پاپ اسمیر و اچ پی وی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سلام .خانم دکتر ازاین که به جواب دادن سوالات ماوقت میزاری ازت ممنونم .ایشلاکه همیشه خندون سلامت باشی .ممنون از راهنمایت .️️️️️
۱۴۰۵/۰۳/۱۵تشخیص ایشون بسیار دقیق و رفتارشون خیلی خیلی محترمانه بود️
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عاالی از هر جهن
۱۴۰۴/۰۷/۰۴عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۳۱بسیار دقیق و صبور هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۹ممنونم از راهنمایتون
۱۴۰۵/۰۳/۱۴بسیار مهربان و با آرامش بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دلسوز و مهربان صبور
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی خوش اخلاق حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۲۵تست اج پی وی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی هستن و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۳۰تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۶/۲۴در حال نتیجه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳برای درمان جراحی زیبایی زنان پیش شون رفتم، عالی و حرفه ای بودن، کاملا بدون درد و خبلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۳/۰۶عااااالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۱برای cin و گذاشتن امینودیسک
۱۴۰۴/۱۰/۱۵من مشکل باروری داشتم که با درمانی که از خانوم دکتر گرفتم کاملا برطرف شد،ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷من همچنان در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۸ایشون بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۵دکتر باسواد و دلسوزی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۰خیلی خوب بودن.
۱۴۰۴/۰۸/۲۱کارشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بهترین پزشک،با تشخیص عالی،
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عفونت ، هنوز نتیجه درمان مشخص نشده
۱۴۰۴/۰۲/۱۰زایمانم با ایشون بود و عااالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۳هنوز نه
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲تددتتتتتتتتت
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بسیار خوشاخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عالی و باسواد ترین دکتر هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۱خیلی باسواد مهربان قابل اعتماد و با تجربه هستن و واقعا تشخیص و درمان شون نتیجه میده
۱۴۰۴/۰۴/۱۹خیلی دکتر مهربون و خوش اخلاق بیمار آروم میکنن ،بدون هیچ وارد کردن استرسی مطبشون مکانی کاملا آروم با پرسنلی کاملا محترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سلام خوبه
۱۴۰۳/۱۲/۱۶خانم دکترعالیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بسیار کاربلد و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۵/۱۷هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸چکاپ سالانه
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عالی هستن اصیل باوقار پزشک باسواد و پر از ارامش
۱۴۰۴/۱۰/۱۱تخصص و اخلاق عالی و دلسوزی و حس آرامش خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲مهربان و دقیق
۱۴۰۴/۰۱/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰اچپی وی و عالین ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عفونت داشتم فعلا خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر حاذق و بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۰۳در حال درمانم فعلا
۱۴۰۴/۰۴/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱پزشک بسیار با اخلاق وحاذقی هستند، بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷درمان اج
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عفونت هنوز درمان نشدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر بسیاااااار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۲عالی منصف خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰چکاو و آزمایش
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بسیار صبور و مهربون هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خوش برخورد، با سواد، خوش انرژی و بسیار دوست داشتنی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳زیبایی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷خانم دکتر بسیار بسیار مهربان و خیلی انرژی مثبت هستند من با HPV مثبت به ایشون مراجعه کردم قبلش یه دکتر دیگه رفته بودم که خیلی به من استرس دادند هیچ توضیحی به من نداد فقط میگفت خطرناکه ،ولی خانم دکتر احیا کامل و با آرامش بهم توضیح دادند که نوع HPV من اصلا خطرناک نیست و با داروهای کم هزینه رفع میشه ،فعلا تحت درمان ایشون هستم و مطمئن هستم با دانش کاملی که دارند خوب میشم، در پناه خداوند باشند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خدمتشون ویزیت نداشتم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عفونت و فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار مهربون و صبور و با علم بالاهستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار خوشرو وبا دانش
۱۴۰۴/۰۹/۲۸بسیار با حوصله و وظیفه شنای بودند.
۱۴۰۴/۱۰/۰۱تازه با ایشون ملاقا
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بلییزژسینم
۱۴۰۴/۰۱/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹با حوصله و مهربون
۱۴۰۴/۰۵/۰۳با تجربه تمرین دمترر
۱۴۰۴/۰۸/۲۶اینستا
۱۴۰۳/۰۵/۲۷بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۵/۰۲/۰۴بسیار بااخلاق و مهربان و دلسوز و باتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸فعلا هی
۱۴۰۳/۰۹/۲۹خانوم دکتر واقعا عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵گارداسیل زدم پیششون عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸نداشتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳به عنوان یک پزشک،خانم دکتر خان احمدی رو به عنوان یک متخصص حاذق، بسیار بااخلاق و باسواد پیسنهاد میکنم.من ایشون رو از قبل نمیشناختم و امروز برای اولین بار ویزیت شدم و بی نهایت به این که همکار زبردستی مثل ایشون رو برای رفع مشکلم انتخاب کردم افتخار کردم.
۱۴۰۳/۰۴/۲۷خوب بوی
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۵/۰۱/۰۹بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸فوق العاده مهربون و کاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۰در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸توده در دهانه رحم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵نسبتا خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر احیا بسیار پزشک حرفه ای و صبور و با علم به روز هستند. با آرامشی که دارند بیمار ها بسیار راحت و آروم هستند پیششون و به همه ی سوال ها به دقت و حوصله پاسخ می دهند. بی نظیر ترین دکتر هستند.
۱۴۰۵/۰۱/۱۳بسیار عالی خوش برخورد با تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی دکتر دلسوز مهربان و عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶عالی هستن خانم دکتر عالیییی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱خیلی مهربون و فوق العاده
۱۴۰۴/۰۴/۲۸با تشکر
۱۴۰۵/۰۱/۲۹من عفونت مقاوم به درمان داشتم که طبق نظر دکتر آمینو دیسک گذاشتم تا دوماه دیگه نتیجه رو ببینیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بیمارش
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالی هستند حرفه ای و با ارامش
۱۴۰۴/۰۳/۰۶خیلی خوش برخورد و خوش انرژی،و اینکه به کارش واقعلا مسلطه.خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۲۰اینستاگرام و اولین باره میخوامبیام
۱۴۰۴/۰۹/۲۳گارداسیل تهران شریعتی ***
۱۴۰۵/۰۲/۰۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳با اخلاق وبا وجدان
۱۴۰۳/۱۲/۰۶ایشون عالی هستن واقعا صبور و مهربون پر از انرژی مثبت خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۰۹فعلا آزمایش دادم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴چکاپ رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خوب عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خانم دکتری بسیار باسواد و باتجربه
۱۴۰۴/۰۴/۱۶کیست دارم تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۳بسیار مهربان خوشرو
۱۴۰۳/۱۰/۱۴عالی، خوش برخورد ودلگرم کننده. پاپ اسمیر، کولپوسکوپی انجام دادم اصلا متوجه درد نشدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸من درگیر hpvهستم، وازشون مشاوره گرفتم راجب به طول درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۹باتجربه،با علم،با آرامش،با وجدان و دلسوز هروقت قراره برم پیشش،حالم خیلی خوبه و خوشحالم بخاطر ارامش و انرژی خوبش
۱۴۰۵/۰۲/۲۴از همه نظر عالی واقعا لذت بردم از برخورد و سواد خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خیلی دکتر بااخلاق مهربون و دوست داست داشتنی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵ازمایش دادم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸هم خیلی خوش برخورد و با حوصله بودن هم تشخیص خوبی داشتن، فعلا تحت درمانم اما تا الان راضی بودم
۱۴۰۵/۰۱/۰۵دکتر فوق العاده با سواد و مهربون
۱۴۰۴/۰۸/۱۱معاینه
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خانوم دکتر عالی هستن خیلی باسواد و کاربلد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خیلییی راضی بودم خیلییی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بسیار خوش رو و صبور.به تک تک سوالات با حوصله جواب دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عفونت-در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالی با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۱۵خوب هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱مشاوره آنلاین در اسنپ دکتر داشتم.
۱۴۰۴/۰۱/۲۵انسان شریف دلسوز و متعهد و پزشک ماهر و متخصص
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار خوش برخورد و متبحر
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار دکتر خون گرم و صمیمی و کاربلد هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بهترین مهربون ترین دکتر ایران
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بسیار باحوصله وبا تجربه
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱اولین وی
۱۴۰۴/۰۳/۱۴واقعاحرف ندارن خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خب خوبوف
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خیلی مهربون و صبور
۱۴۰۴/۰۷/۲۰کاش دستگاه سونو دا
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دستشونو باید بوسید، تنشون سلامت، وقتی با ناامیدی میری و با لبخند میای بیرون، از نظر اخلاق، از نظر تشخیص، همه چی تمام
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بدون معطلی در مطب..و تشخیص و درمان مناسب.اخلاق تیم هم خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۵درمان عالی،ادم با شخصیت با اصالت ودوست داشتنی .اروم ومتین ،ومثل دکترای دیگه دروغ و کلک ندارد
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بهترین عالی️
۱۴۰۳/۰۶/۱۵