دکتر بهاره اصفهانی مهر جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی ۹۱۴۰۴ در تهران و منطقه پاسداران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب ایشان فراهم است.
دکتر بهاره اصفهانی مهر از متخصصان شناختهشده در حوزه جراحی و بیماریهای زنان، زایمان و نازایی در شهر تهران است. ایشان دارای مدرک تخصص زنان و زایمان با بورد تخصصی از دانشگاه تهران بوده و با شماره نظام پزشکی ۹۱۴۰۴ فعالیت میکند. دکتر بهاره اصفهانی مهر به عنوان جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی، خدمات متعددی در زمینه سلامت بانوان، درمان اختلالات هورمونی، مراقبتهای بارداری و پیگیری نازایی ارائه میدهد. بیماران بسیاری در منطقه پاسداران تهران برای مشاوره، درمان و ویزیتهای تخصصی به مطب ایشان مراجعه میکنند.
مطب دکتر بهاره اصفهانی مهر در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، بعد از چهارراه زمرد، پلاک ۳۴، واحد ۱۴ واقع شده است؛ منطقهای که دسترسی آسان برای ساکنان شمال و شرق تهران فراهم میکند. ایشان به عنوان متخصص زنان و زایمان در پاسداران، با بهرهگیری از دانش تخصصی و تجربه بالینی خود، پاسخگوی نیازهای درمانی بانوان در این محدوده است.
دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب دکتر بهاره اصفهانی مهر از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکانپذیر است و بیماران میتوانند به راحتی و بدون نیاز به تماس تلفنی، وقت ویزیت خود را رزرو کنند. بسیاری از مراجعان از دقت در تشخیص و پیگیری درمانهای تخصصی ایشان ابراز رضایت داشتهاند و فضای مطب را حرفهای و صمیمی توصیف میکنند. این رضایت بیماران، اطمینانبخش برای سایر بانوانی است که به دنبال متخصص زنان و زایمان در تهران هستند.
حضور دکتر بهاره اصفهانی مهر در منطقه پاسداران تهران، همراه با مدارک معتبر تخصصی و ارائه خدمات نوین درمانی، باعث شده است نام ایشان به عنوان یکی از پزشکان معتمد در حوزه زنان و زایمان شناخته شود. بانوان تهرانی میتوانند برای مشاوره و درمانهای تخصصی به مطب ایشان مراجعه نمایند.
شما میتوانید به صورت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر اصفهانی مهر در پاسداران تهران وقت رزرو کنید.
ایشان به عنوان متخصص زنان و زایمان خدماتی از جمله درمان ناباروری، مراقبتهای بارداری، جراحیهای زنان و درمان بیماریهای زنان را ارائه میدهند.
مطب ایشان در تهران، خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، بعد از چهارراه زمرد، پلاک ۳۴، واحد ۱۴ قرار دارد.
بله، دکتر بهاره اصفهانی مهر دارای بورد تخصصی زنان و زایمان از دانشگاه تهران هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان پاسداران - خیابان گل نبی - بعد از چهارراه زمرد - پلاک ۳۴ - واحد ۱۴
خانم دکتر خیلی دکتر خوب و برای بهبود بیماری خیلی زود درمان. به موقع توسیه میکنه
۱۴۰۴/۱۰/۰۱پریود نامنظم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲زیر نظر دکتر هستم ولی هنوز چندماهه نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴عالی .تشخیص و درمان صحیح
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۵عالی هستن در تشخیص و درمان و جراحی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳دکتر خوش اخلاق و باسواد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵من پیششون زایمان کردم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۴بسیار حاذق و مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸اولین بار بود پیش ایشون ویزیت میشدم اما هم از برخورد خوبشون هم وقت و انرژی که برای مراجعشون میذارن و هم تشخیص درستشون لذت بردم و ازشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خیلی مهربون وصبورهستند،آزمایش الکی هم نمینویسه ،لازم باشه میگه
۱۴۰۴/۰۴/۲۱کیست داشتم و تحت نظر خانم دکتر درمان شدم و کیستم برطرف شد، دکتر بسیار مهربان و خوش انرژی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵کیست داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیااااار عالی در کارشون بشدت حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱فیبروم جراحی درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۳بسیار خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی هستن مهربون
۱۴۰۴/۰۷/۱۳اخلاق و رفتارشون عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳جهت چکاب دوره ای
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکترباتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۵تنظیم پریود
۱۴۰۴/۰۷/۰۹اولین بار بود میرفتم پیش ایشون خیلی خوش اخلاق هستن و دقیق به حرفهام گوش دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸زایمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خیلی بالینی و اصولی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱متخصص و عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸به نظر من دکتر از بهترینها هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۴بسیاردکترخ
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دوبار پیش ایشون رفتم برای مراقبت های بارداری و فوق العاده مهربون هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بینهایت باحوصله و مهربان هستن و با یک نسخه مشکل بنده حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خیلی دکتر خوبی بودند و کامل همه چیز رو توضیح میدادند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خیلی دکتر با تجربه و عالی از نظر طبابت و اخلاق صبور و مهربان وخوش رو
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتر مهربان وباتجربه برای بارداری زیر نظر ایشون هستم .
۱۴۰۱/۱۲/۲۰بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار پزشک دلسوز مهربان عاااااااالی️
۱۴۰۳/۱۱/۳۰از نظر برخوردی عالی بودند.کارشونم عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۳برای چکاپ
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بسیار راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲هر چی از خوبی این دکتر بگم کم گفتم. بسیار ماهر و کار بلد و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار دلسوز و با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عالی عالی عالی بهترین دکتر راحت هر مشکلی رو میتونی باهاش در میون بزاری وقت میزاره با حوصله هر چی بگم کمه
۱۴۰۴/۱۱/۲۱صبور و با حوصله و بادقت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عالی واقعااا
۱۴۰۳/۰۸/۱۱خیلی با صبر و حوصله هستند و از لحاظ علمی هم قوین
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷برای عفونت واژن رفتم پیششون برخوردشون خیلی خوب بود، با صبر و حوصله برام توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خیلی خوبه من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵فوق العاده مهربون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عمل تنگی واژن انجام دادم.دکتر بسیار مهربان مرتب و زرنگ هستن من خیلی راضیم
۱۴۰۲/۰۷/۱۵بسیار مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خیلی خوب بودن. با فضای راحت و امن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتری آروم باشخصیت و برخورد عالی و تشخیص فوق العاده
۱۴۰۴/۱۰/۱۷فیبروم خیلی خوبم شدن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بسیار انرژی مثبت تحت درمان هستم فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکترخیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی خوش برخورد و از نظر دانایی و سواد پزشکی و برخورد با مریض فوق العاده بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷در دوران
۱۴۰۴/۰۵/۲۷قعلا در حال درمان هستم .
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکتر بسیار دلسوز و ماهر
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عاااالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳باردار هستم و تحت نطر ایشان میباشم
۱۴۰۱/۱۱/۰۴بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۰۶عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶عالی منصف متعهد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عاااالی درجه یک
۱۴۰۳/۰۳/۰۸خیلی صبور و با دقت گوش میدن... ب بیمار استرس بیخود وارد نمیکنن... راههای ارتباطی با بیمار رو دارن و در دیترس هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و باسواد و کاربلد هستن و تشخیص هاشون درست و دقیقه
۱۴۰۴/۱۲/۱۰برای بارداری تحت نظر خانم اصفهانی هستم و پنج شنبه نوبته زایمان پیششون دارم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱بسیار مهربان و
۱۴۰۰/۰۶/۲۰خیلی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خیلی خوب و پرانرژی هستن ، زیر نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دکتر اصفهانی مهر با اخلاق صبور و بسیار مهربان هستند.با دقت توضیحات لازم را یاداور می شوند و با رویی خوش همیشه پیگیر درمان هستند.درجه یک هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۱/۲۴جراحی توده بارتلن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیاردکترخوب و مهربونی هستن به خوبی به حرف مریض گوش میدن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴فعلا در پروسه درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خانم دکتر بسیار خوب ناراحتی که داری خیلی خوب توضیح میهن وخیای با اخلاق ومهربان
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۲۶بینظیرن ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۵کیست داشتم و خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دیومژویدساسدسپزمکزکزکزمزنژپطنط
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خانم دکتر بسیار مهربون و با شخصیت هستند با دقت به حرفام گوش دادند وقت کافی گذاشتن و توضیحات کامل دادند و تا حدود زیادی نگرانی هامو برطرف کردند
۱۴۰۴/۱۰/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۲بسیار خوش برخورد و دقیق بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عاااالی بسیار حاذق و مهربان
۱۴۰۰/۱۲/۰۱مشکل سوزش داشتم که معاینه شدم و دارو گرفتم خانم دکتر نمونه خوش اخلاق ترین و مهربانترین و عالم ترین دکترهای زنان و زایمان هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بی اختیاری ادرار که رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خانماصفهانی مهر از نظر برخودد و تشخیص بهترینند امیدوارم که تنشون سالم باشه همیشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۰فیبرو داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳چکاپ رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دکتر خوب عالی وحاذقی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۳بسیار دکتر مهربان و وقت زیادی برات بیماران می گذارد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عالی هست
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۹بسیار دکتر خوب عالی با حوصله ، و فضای مطب بسیار دوست داشتنی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰حاذق،مودب،کاربلد و از همه مهمتر مهربااان
۱۴۰۴/۱۲/۱۲مشکل زنان
۱۴۰۳/۰۴/۱۱خانم دکتر یکی از بهترینا برای معالجه درمان و کارای درمانی هستن و با ارامش بهترین تصمیم رو برای بیمار میگیرن
۱۴۰۴/۰۷/۲۵اولین مراجعه من پیش خانم دکتر اصفهانی مهر بود و بی نهایت از صبوری و مهربونی خانم دکتر راضی بودم. کاملا با دقت گوش میکردن و خیلی هم توضیحات جامع و کامل میدادن.
۱۴۰۴/۰۹/۱۹سرشار از انرژی مثبت
۱۴۰۴/۰۸/۱۹مهربون ترین دکتردنیا
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بهترین یا اخلاق ترین دکتر زنان
۱۴۰۲/۰۹/۱۲برای عفونت ادراری رفتم. عالی بودن و خیلی مهربون
۱۴۰۱/۰۹/۱۷نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بسیار دکتر خوب و مهربان و باتجربه
۱۴۰۲/۰۷/۰۶عالییییی
۱۴۰۳/۱۰/۰۲بسیار خوش رفتار و با حوصله در حال درمان هستم به خاطر نظرات مثبتی که توی سایت داشتن و زیاد بود به ایشون مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱پزشک امن، بسیار خوش اخلاق و حرفهای
۱۴۰۳/۰۵/۰۷خیلی پزشک خوش برخورد و مسئول و برای بیمار بسیار وقت می گذارند
۱۴۰۵/۰۳/۱۸یکی از دوستان مع
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بینظیررر و خوشرو به شدت حس آرامش میدن به آدم و کلا استرس از بین میره تشخیصشون درست در کل عااالی ️
۱۴۰۵/۰۲/۲۳سلام ،خانم دکتر واقعا مسلط و مسئول هستند و بی نهایت ماهر . من عمل رحم داشتم و ایشان واقعا به من اعتماد به نفس دادند .بعد عمل هم بعد از یک روز نه درد داشتم نه خونریزی. واقعا خوشحالم که ایشون رو انتخاب کردم.
۱۳۹۹/۰۷/۰۱جراحی مثانه
۱۴۰۴/۰۲/۱۳مشکلات هورمونی و نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱خانم دکتر خیلی خوش اخلاق و با سواد و کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکتر صبور و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۵خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳دکتر خیلی خوبی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰یه فیبرم که در جای بدی توی رحم بود وبا تشخیص درست ودرمان به موقع خانم دکتر عمل کردم وخوب شدم کارشان عالی واخلاق وبرخوردشون عالی تر
۱۴۰۲/۱۰/۲۴اولین بار بود که به ایشون مراجع کردم. بسیار دکتر مهربون و ارام که باعث شد استرسم کم شه و بسیار دقیق در تشخیص.
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۰۸/۱۷عالی بسیار مهربون و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۱۳خوش برخورد و مجرب
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیار مهربان و خوش رو و مجرب عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بهترین دک
۱۴۰۳/۰۵/۲۸عالی...
۱۴۰۳/۰۴/۱۰کیست ک کاملت رفع شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۶ایشان بسیار خوش برخورد و با دقت نظر فراوان بیمار را در هر شرایطی چه در مطب چه خارج از مطب پاسخگو هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵برای چک آپ و مشورت
۱۴۰۳/۰۶/۲۷چکاپ و ویزیت با دقت انجام میدهند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵علل بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲نازایی،
۱۴۰۲/۱۱/۲۴عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار عالی خوش رفتار با تجربه من خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷باردار هستم تحت نظر بهترین دکتر هستند بی شک
۱۴۰۳/۰۷/۳۰سلام.ایشان با صبر و حوصله وخیلی خوش اخلاق هستند و در کار خود بسیار حاذق هستند .
۱۴۰۴/۰۹/۰۹برای چکاپ پیش خانم دکتررفتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸سلام ، پزشک خوب و خوش برخوردی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰سلام من مجرد هستم بعداز ۱۰ سال درد با تشخیص خانم دکتر عزیز ومهربون مشخص شد آندومتریوز بودم جراحی کردم و خداروشکر الان خیلی عالی هستم واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶دکتر بس
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۶درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خیلی خوشبرخورد و دلسوز و دقیق!
۱۳۹۹/۰۹/۰۳بسیار خوش اخلاق و صبور به تک تک مواردی که گفتم گوش دادند و راهنمایی کردند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹من 9 سال هست که پیش ایشون میرم از قبل از بارداری تا زایمان و بعد از اون کنار من بودن بسیار مهربون و با حوصله هستن تا بحال همچین دکتری ندیدم تو هر شرایطی و هر مشکل زنان از راه دور هم پیش ایشون میرم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالییین
۱۴۰۴/۰۳/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عالیه بسیار با حوصله و انرژی مثبت هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷یکی از بهترین دکترایی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بهترین دکتر تحت نظر بارداری بودم باردارشدم الانم پیششون تحت نظرم دکتر باحوصله مهربون کاربلد ۷سال پیشم دخترم پیششون زایمان کردم ازسزارینم خیلی خیلی راضیم ۷سال هیچ دکتری نمیرم فقط خانم دکتر تحت نظرم عالیه مثل ماه
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بسیار با
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار دکتر حاذق و مهربونی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر واقعا حاذق چیره دست ومسلط ودانا بدون دانش وآگاهی کاری انجام نمیدهد بااخلاق وصبور به تمام سوالات پاسخ درست میدهد
۱۴۰۰/۱۰/۱۶بسیار دکتر خوبی هستن دوستداشتنی طبابطشون فوق العاده
۱۴۰۴/۱۰/۱۷با سلام ، با حوصله و خوش اخلاق و انرژی مثبت ، به صحبت ها گوش میدن در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷فعلا جواب آزمایش باید ببرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خیلی خوش برخوردباخوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۴سلام بسیییار دکتر خوش اخلاق و با تجربه و مدرن و حاذقی هستند از همه بهتر اینکه سونوگرافی هم انجام میدن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰صبور دقیق مهربون محترم و با توجه به شرایط بیمار فضا برای ویزیت عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹خانم دکتر فوق العاده ای هستند و من لذت میبرم وقتی باهاشون هم صحبت میشم خیلی خوب با من همدردی کردند و انگار که عضوی از خانوادم هستند وقتی باهاشون صحبت میکنم برای درمان هم دست سبکی دارند و باعث افتخارمه بیمار ایشون هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عمل سزارین
۱۴۰۴/۰۵/۱۹درود به خانم دکتر بهاره اصفهانی ، ایشون بسیار دقیق مهربان وخوشرو هستند من از برخورد شوند بسیار راضی هستم الان روی دارو هستم درمانم کامل نشده ،میتونم 50%بگم خوبم ، واز اینکه ایشون رو پیدا کردم خوشحالم که بتونم از اطلاعات بروز شان استفاده کنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عاااالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷سلام من باره اوله که اومدم پیش ایشون خیلی برخورد خوب و عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بسیار دلس
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عالی هزارباره دیگه هم حامله بشم هر هزاربار پیش دکتر اصفهانی مهر میرم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲ایشون واقعا دکتر خوبی هستن اصن شک نکنید تو انتخاب ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۲۳فعلا در حال درمان هستم ولی پزشک خوبی هستن گوش میدن به صحبتهاتون
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عااالی و با تعهد
۱۴۰۲/۰۲/۲۶بسیار با اخلاق و خنده رو
۱۴۰۳/۱۲/۰۷سلام من اولین بار بود خدمت ایشان ویزیت میشدم اما دکتر فوق العاده با اخلاق که به تمامی صحبتهای بیمار گوش میدهد ودقیق توضیح میدهداین درمرحله اول عالی بود وایشان باید درکارشان هم حاذق بودند من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۹دکتر عالی ،خوش برخورد و دقیق.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴برای بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خوش رو و با حوصله هستند
۱۴۰۱/۱۲/۲۱بسیار با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۶در دست بررسی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶خیلس عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۱دکتر خوب با انرژی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۶بسیار دکتر با علم و عالی هستن خیلی متشخص و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتر بسیار با اخلاق وخوبی هستن من درباره بارداری با ایشان مشاوره خواستمکه خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بسیار صبور و دلسوزانه با بیمار برخورد میکنند و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی بود عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتر بسیار خوش انرژی و متخصص
۱۴۰۴/۱۰/۲۱فعلا در پروسه درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکتر بسیار پر حوصله و با دقت زیاد و صبر فراوان در عین حال دارای علم و دانش کافی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵زایمان پسرم از ماه اول تا اخر با ایشون بود دکتر فوق العاده ماهی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار باحوصله مهربان و با تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بیار خوش اخلاق و حاذق بودند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۱بارداری
۱۴۰۳/۰۲/۲۶حس خیلی خوبی ب آدم میدن خیلی دکتر با صبرو حوصله ای هستن واز همه مهم تر با دقت هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار خوش اخلاق و خوش انرژی و نحوه معاینه شان عالی و بدون درد
۱۴۰۴/۱۲/۱۱تحت درمانیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی دکتر خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار عالی، خوش اخلاق و باحوصله هستند. رضایت کامل دارم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار خوش اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تجربه خوبی داشتم دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹سلام. خیلی پزشک خوبی هستند اما وقتی از سایت نوبت میگیرید ساعت ۴ اما ساعت ۶و نیم هفت ویزیت میشیم. چون سایت ۱۰ دقیقه ،۱۰ دقیقه نوبت میده ولی بیمار نیم ساعت طول میکشه ویزیت بشه، خانم های باردار بی نوبت میرن، داخل گاهی تا نصفه شب باید اونجا باشی تا بوتت برسه
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بسیار خوش برخورد وباحوصله با مراجعه کننده برخورد میکنن وبه تمام سوالات جواب میدهند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خونریزی داشتم حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۲بسیار مهربان و انرژی مثبت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بهترین دکتر و خوش اخلاق ترین
۱۴۰۲/۱۰/۲۰فعلا تحت نظرشون هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۴بسیار با تجربه و اخلاق حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۱۷با استفاده از تجربه بالا و ارزشمند ایشان از خطر یک عمل جراحی تا بجا نجات پیدا کردم قدر دان ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷عمل آندومتریوز داشتم کاملا موفقیت آمیز بوپ
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالی، آرام، مهربان
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دکتر عالی با انرژی مهربون دقیق و با حوصله به مشکلات بیمار گوش میدن و این از نظر من عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۴باردارم وتحت ن ظرایشون
۱۳۹۸/۰۱/۱۹باعشق ترین دکتر ایران️
۱۴۰۴/۰۴/۱۷سلام برای همسرم ک باردار هستن رفتیم خیلی خیلی خانم دکتر مهربون و با تجربه ای هستن فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳فعلا دارم درمان میشم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱بهترینن خانم دکتر.متخصص صبور آروم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۶/۱۳