دکتر بهاره اصفهانی مهر جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی ۹۱۴۰۴ در تهران و منطقه پاسداران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب ایشان فراهم است.
دکتر بهاره اصفهانی مهر از متخصصان شناختهشده در حوزه جراحی و بیماریهای زنان، زایمان و نازایی در شهر تهران است. ایشان دارای مدرک تخصص زنان و زایمان با بورد تخصصی از دانشگاه تهران بوده و با شماره نظام پزشکی ۹۱۴۰۴ فعالیت میکند. دکتر بهاره اصفهانی مهر به عنوان جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی، خدمات متعددی در زمینه سلامت بانوان، درمان اختلالات هورمونی، مراقبتهای بارداری و پیگیری نازایی ارائه میدهد. بیماران بسیاری در منطقه پاسداران تهران برای مشاوره، درمان و ویزیتهای تخصصی به مطب ایشان مراجعه میکنند.
مطب دکتر بهاره اصفهانی مهر در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، بعد از چهارراه زمرد، پلاک ۳۴، واحد ۱۴ واقع شده است؛ منطقهای که دسترسی آسان برای ساکنان شمال و شرق تهران فراهم میکند. ایشان به عنوان متخصص زنان و زایمان در پاسداران، با بهرهگیری از دانش تخصصی و تجربه بالینی خود، پاسخگوی نیازهای درمانی بانوان در این محدوده است.
دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب دکتر بهاره اصفهانی مهر از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکانپذیر است و بیماران میتوانند به راحتی و بدون نیاز به تماس تلفنی، وقت ویزیت خود را رزرو کنند. بسیاری از مراجعان از دقت در تشخیص و پیگیری درمانهای تخصصی ایشان ابراز رضایت داشتهاند و فضای مطب را حرفهای و صمیمی توصیف میکنند. این رضایت بیماران، اطمینانبخش برای سایر بانوانی است که به دنبال متخصص زنان و زایمان در تهران هستند.
حضور دکتر بهاره اصفهانی مهر در منطقه پاسداران تهران، همراه با مدارک معتبر تخصصی و ارائه خدمات نوین درمانی، باعث شده است نام ایشان به عنوان یکی از پزشکان معتمد در حوزه زنان و زایمان شناخته شود. بانوان تهرانی میتوانند برای مشاوره و درمانهای تخصصی به مطب ایشان مراجعه نمایند.
شما میتوانید به صورت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر اصفهانی مهر در پاسداران تهران وقت رزرو کنید.
ایشان به عنوان متخصص زنان و زایمان خدماتی از جمله درمان ناباروری، مراقبتهای بارداری، جراحیهای زنان و درمان بیماریهای زنان را ارائه میدهند.
مطب ایشان در تهران، خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، بعد از چهارراه زمرد، پلاک ۳۴، واحد ۱۴ قرار دارد.
بله، دکتر بهاره اصفهانی مهر دارای بورد تخصصی زنان و زایمان از دانشگاه تهران هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان پاسداران - خیابان گل نبی - بعد از چهارراه زمرد - پلاک ۳۴ - واحد ۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار مهربان و انرژی مثبت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیاردکترخ
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوش برخورد و مجرب
۱۴۰۵/۰۳/۱۰فعلا تحت نظرشون هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۴خیلی خوب و پرانرژی هستن ، زیر نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی با صبر و حوصله هستند و از لحاظ علمی هم قوین
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر عالی با انرژی مهربون دقیق و با حوصله به مشکلات بیمار گوش میدن و این از نظر من عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عمل آندومتریوز داشتم کاملا موفقیت آمیز بوپ
۱۴۰۴/۰۵/۱۲فعلا جواب آزمایش باید ببرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی هزارباره دیگه هم حامله بشم هر هزاربار پیش دکتر اصفهانی مهر میرم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲حس خیلی خوبی ب آدم میدن خیلی دکتر با صبرو حوصله ای هستن واز همه مهم تر با دقت هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالی واقعااا
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عااالی و با تعهد
۱۴۰۲/۰۲/۲۶بسیار دکتر مهربان و وقت زیادی برات بیماران می گذارد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷فیبروم جراحی درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۳کیست ک کاملت رفع شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۶خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عاااالی درجه یک
۱۴۰۳/۰۳/۰۸سلام بسیییار دکتر خوش اخلاق و با تجربه و مدرن و حاذقی هستند از همه بهتر اینکه سونوگرافی هم انجام میدن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بهترین دک
۱۴۰۳/۰۵/۲۸برای چک آپ و مشورت
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۰۶عالی، آرام، مهربان
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بسیار انرژی مثبت تحت درمان هستم فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار دکتر با علم و عالی هستن خیلی متشخص و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عمل تنگی واژن انجام دادم.دکتر بسیار مهربان مرتب و زرنگ هستن من خیلی راضیم
۱۴۰۲/۰۷/۱۵خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و باسواد هستن کاملا وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۳/۲۶دکتر بس
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیااااار عالی در کارشون بشدت حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عالی عالی عالی بهترین دکتر راحت هر مشکلی رو میتونی باهاش در میون بزاری وقت میزاره با حوصله هر چی بگم کمه
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بسیار باحوصله مهربان و با تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار خوش اخلاق و خوش انرژی و نحوه معاینه شان عالی و بدون درد
۱۴۰۴/۱۲/۱۱برای چکاپ
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عالی و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۱/۲۴دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار دکتر خوب عالی با حوصله ، و فضای مطب بسیار دوست داشتنی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰ایشان بسیار خوش برخورد و با دقت نظر فراوان بیمار را در هر شرایطی چه در مطب چه خارج از مطب پاسخگو هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱سلام برای همسرم ک باردار هستن رفتیم خیلی خیلی خانم دکتر مهربون و با تجربه ای هستن فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳بسیار نازنین ، مهربان و حاذق هستن.
۱۴۰۵/۰۳/۲۵کیست داشتم و تحت نظر خانم دکتر درمان شدم و کیستم برطرف شد، دکتر بسیار مهربان و خوش انرژی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکتر خوش اخلاق و باسواد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر خوب عالی وحاذقی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خیلی خوب بودن. با فضای راحت و امن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار عالی، خوش اخلاق و باحوصله هستند. رضایت کامل دارم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خانماصفهانی مهر از نظر برخودد و تشخیص بهترینند امیدوارم که تنشون سالم باشه همیشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۰پزشک امن، بسیار خوش اخلاق و حرفهای
۱۴۰۳/۰۵/۰۷بسیار خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عاااالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷عمل سزارین
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عالییییی
۱۴۰۳/۱۰/۰۲عاااالی بسیار حاذق و مهربان
۱۴۰۰/۱۲/۰۱با سلام ، با حوصله و خوش اخلاق و انرژی مثبت ، به صحبت ها گوش میدن در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷یکی از دوستان مع
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خانم دکتر بسیار مهربون و با شخصیت هستند با دقت به حرفام گوش دادند وقت کافی گذاشتن و توضیحات کامل دادند و تا حدود زیادی نگرانی هامو برطرف کردند
۱۴۰۴/۱۰/۲۹بسیار دلسوز و با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خانم دکتر خیلی دکتر خوب و برای بهبود بیماری خیلی زود درمان. به موقع توسیه میکنه
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۹سلام من اولین بار بود خدمت ایشان ویزیت میشدم اما دکتر فوق العاده با اخلاق که به تمامی صحبتهای بیمار گوش میدهد ودقیق توضیح میدهداین درمرحله اول عالی بود وایشان باید درکارشان هم حاذق بودند من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰هر چی از خوبی این دکتر بگم کم گفتم. بسیار ماهر و کار بلد و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۴باردار هستم تحت نظر بهترین دکتر هستند بی شک
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالیه بسیار با حوصله و انرژی مثبت هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷قعلا در حال درمان هستم .
۱۴۰۴/۰۹/۲۱متخصص و عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸اولین بار بود میرفتم پیش ایشون خیلی خوش اخلاق هستن و دقیق به حرفهام گوش دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸خیلی پزشک خوش برخورد و مسئول و برای بیمار بسیار وقت می گذارند
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار مهربان و خوش رو و مجرب عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خانم دکتر فوق العاده ای هستند و من لذت میبرم وقتی باهاشون هم صحبت میشم خیلی خوب با من همدردی کردند و انگار که عضوی از خانوادم هستند وقتی باهاشون صحبت میکنم برای درمان هم دست سبکی دارند و باعث افتخارمه بیمار ایشون هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر بسیار دلسوز و ماهر
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۹اولین بار بود پیش ایشون ویزیت میشدم اما هم از برخورد خوبشون هم وقت و انرژی که برای مراجعشون میذارن و هم تشخیص درستشون لذت بردم و ازشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳کیست داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰بسیاردکترخوب و مهربونی هستن به خوبی به حرف مریض گوش میدن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار دکتر خوبی هستن دوستداشتنی طبابطشون فوق العاده
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیار دلس
۱۴۰۳/۰۴/۰۳خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷فعلا در پروسه درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶زایمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر بسیار خوش انرژی و متخصص
۱۴۰۴/۱۰/۲۱خیلی خوش برخوردباخوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۴فعلا در پروسه درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲از نظر برخوردی عالی بودند.کارشونم عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ایشون واقعا دکتر خوبی هستن اصن شک نکنید تو انتخاب ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۶دکتر اصفهانی مهر با اخلاق صبور و بسیار مهربان هستند.با دقت توضیحات لازم را یاداور می شوند و با رویی خوش همیشه پیگیر درمان هستند.درجه یک هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عاااالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳دکتر عالی ،خوش برخورد و دقیق.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بارداری
۱۴۰۳/۰۲/۲۶خیلی خوشبرخورد و دلسوز و دقیق!
۱۳۹۹/۰۹/۰۳عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۲۶سلام ،خانم دکتر واقعا مسلط و مسئول هستند و بی نهایت ماهر . من عمل رحم داشتم و ایشان واقعا به من اعتماد به نفس دادند .بعد عمل هم بعد از یک روز نه درد داشتم نه خونریزی. واقعا خوشحالم که ایشون رو انتخاب کردم.
۱۳۹۹/۰۷/۰۱فعلا در حال درمان هستم ولی پزشک خوبی هستن گوش میدن به صحبتهاتون
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکترباتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۵جراحی توده بارتلن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶برای بارداری تحت نظر خانم اصفهانی هستم و پنج شنبه نوبته زایمان پیششون دارم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱دکتر صبور و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۷بهترین یا اخلاق ترین دکتر زنان
۱۴۰۲/۰۹/۱۲عالی بود عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۵درود به خانم دکتر بهاره اصفهانی ، ایشون بسیار دقیق مهربان وخوشرو هستند من از برخورد شوند بسیار راضی هستم الان روی دارو هستم درمانم کامل نشده ،میتونم 50%بگم خوبم ، واز اینکه ایشون رو پیدا کردم خوشحالم که بتونم از اطلاعات بروز شان استفاده کنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰تجربه خوبی داشتم دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹اخلاق و رفتارشون عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار خوش برخورد و دقیق بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵بهترین دکتر تحت نظر بارداری بودم باردارشدم الانم پیششون تحت نظرم دکتر باحوصله مهربون کاربلد ۷سال پیشم دخترم پیششون زایمان کردم ازسزارینم خیلی خیلی راضیم ۷سال هیچ دکتری نمیرم فقط خانم دکتر تحت نظرم عالیه مثل ماه
۱۴۰۵/۰۳/۰۵خیلی بالینی و اصولی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکترخیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱باردارم وتحت ن ظرایشون
۱۳۹۸/۰۱/۱۹بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بسیار با تجربه و اخلاق حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۱۷به نظر من دکتر از بهترینها هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۴دکتر بسیار با اخلاق وخوبی هستن من درباره بارداری با ایشان مشاوره خواستمکه خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵فیبرو داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳برای بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خونریزی داشتم حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۲من چند ساله میرم پیششون برا چکابدکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۴خیلی خوبه من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی بسیار مهربون و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۱۳خیلس عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۱دکتری آروم باشخصیت و برخورد عالی و تشخیص فوق العاده
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۱۲صبور و با حوصله و بادقت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷من پیششون زایمان کردم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۴بیار خوش اخلاق و حاذق بودند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳مشکل سوزش داشتم که معاینه شدم و دارو گرفتم خانم دکتر نمونه خوش اخلاق ترین و مهربانترین و عالم ترین دکترهای زنان و زایمان هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بی اختیاری ادرار که رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳جهت چکاب دوره ای
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بینظیررر و خوشرو به شدت حس آرامش میدن به آدم و کلا استرس از بین میره تشخیصشون درست در کل عااالی ️
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار مهربان و
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۹دکتر بسیار باسواد وخوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۲۴دکتر مهربان وباتجربه برای بارداری زیر نظر ایشون هستم .
۱۴۰۱/۱۲/۲۰بسیار پزشک دلسوز مهربان عاااااااالی️
۱۴۰۳/۱۱/۳۰پریود نامنظم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالییین
۱۴۰۴/۰۳/۲۲خانم دکتر بسیار خوب ناراحتی که داری خیلی خوب توضیح میهن وخیای با اخلاق ومهربان
۱۴۰۴/۰۸/۱۹اولین مراجعه من پیش خانم دکتر اصفهانی مهر بود و بی نهایت از صبوری و مهربونی خانم دکتر راضی بودم. کاملا با دقت گوش میکردن و خیلی هم توضیحات جامع و کامل میدادن.
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خیلی دکتر خوبی بودند و کامل همه چیز رو توضیح میدادند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بهترین دکتر و خوش اخلاق ترین
۱۴۰۲/۱۰/۲۰زایمان پسرم از ماه اول تا اخر با ایشون بود دکتر فوق العاده ماهی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار دکتر مهربان و با حوصله ای هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۶برای عفونت ادراری رفتم. عالی بودن و خیلی مهربون
۱۴۰۱/۰۹/۱۷صبور دقیق مهربون محترم و با توجه به شرایط بیمار فضا برای ویزیت عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹دکتر خیلی خوبی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عالی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۹سلام.ایشان با صبر و حوصله وخیلی خوش اخلاق هستند و در کار خود بسیار حاذق هستند .
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خیلی خوش رو و انرژی مثبت هستند و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۲۴یکی از بهترین دکترایی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار دکتر حاذق و مهربونی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار دکتر خوب و مهربان و باتجربه
۱۴۰۲/۰۷/۰۶چکاپ و ویزیت با دقت انجام میدهند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵بسیار خوش رفتار و با حوصله در حال درمان هستم به خاطر نظرات مثبتی که توی سایت داشتن و زیاد بود به ایشون مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دکتر واقعا حاذق چیره دست ومسلط ودانا بدون دانش وآگاهی کاری انجام نمیدهد بااخلاق وصبور به تمام سوالات پاسخ درست میدهد
۱۴۰۰/۱۰/۱۶بسیار عالی خوش رفتار با تجربه من خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خیلی مهربون وصبورهستند،آزمایش الکی هم نمینویسه ،لازم باشه میگه
۱۴۰۴/۰۴/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰سرشار از انرژی مثبت
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خوش رو و با حوصله هستند
۱۴۰۱/۱۲/۲۱نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹دکتر بسیار پر حوصله و با دقت زیاد و صبر فراوان در عین حال دارای علم و دانش کافی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۰۸/۱۷دیومژویدساسدسپزمکزکزکزمزنژپطنط
۱۴۰۴/۰۵/۱۹جراحی مثانه
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴در دست بررسی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶باعشق ترین دکتر ایران️
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴مشکل زنان
۱۴۰۳/۰۴/۱۱سلام من باره اوله که اومدم پیش ایشون خیلی برخورد خوب و عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶زیر نظر دکتر هستم ولی هنوز چندماهه نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۲خیلی صبور و با دقت گوش میدن... ب بیمار استرس بیخود وارد نمیکنن... راههای ارتباطی با بیمار رو دارن و در دیترس هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶من 9 سال هست که پیش ایشون میرم از قبل از بارداری تا زایمان و بعد از اون کنار من بودن بسیار مهربون و با حوصله هستن تا بحال همچین دکتری ندیدم تو هر شرایطی و هر مشکل زنان از راه دور هم پیش ایشون میرم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بینظیرن ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۵برای عفونت واژن رفتم پیششون برخوردشون خیلی خوب بود، با صبر و حوصله برام توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸حاذق،مودب،کاربلد و از همه مهمتر مهربااان
۱۴۰۴/۱۲/۱۲با استفاده از تجربه بالا و ارزشمند ایشان از خطر یک عمل جراحی تا بجا نجات پیدا کردم قدر دان ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷مشکلات هورمونی و نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲مهربون ترین دکتردنیا
۱۴۰۴/۱۱/۰۵چکاپ رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عالی هستن در تشخیص و درمان و جراحی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالی هست
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی...
۱۴۰۳/۰۴/۱۰خیلی خوش برخورد و از نظر دانایی و سواد پزشکی و برخورد با مریض فوق العاده بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بینهایت باحوصله و مهربان هستن و با یک نسخه مشکل بنده حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲علل بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی دکتر خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار خوش برخورد وباحوصله با مراجعه کننده برخورد میکنن وبه تمام سوالات جواب میدهند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰یه فیبرم که در جای بدی توی رحم بود وبا تشخیص درست ودرمان به موقع خانم دکتر عمل کردم وخوب شدم کارشان عالی واخلاق وبرخوردشون عالی تر
۱۴۰۲/۱۰/۲۴بسیار با اخلاق و خنده رو
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خانم دکتر خیلی خوش اخلاق و با سواد و کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹برای چکاپ پیش خانم دکتررفتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار خوش اخلاق و صبور به تک تک مواردی که گفتم گوش دادند و راهنمایی کردند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹فوق العاده مهربون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عالی هستن مهربون
۱۴۰۴/۰۷/۱۳فیبروم خیلی خوبم شدن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بسیار مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بهترینن خانم دکتر.متخصص صبور آروم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار خوش اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تنظیم پریود
۱۴۰۴/۰۷/۰۹در دوران
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیار حاذق و مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۸سلام. خیلی پزشک خوبی هستند اما وقتی از سایت نوبت میگیرید ساعت ۴ اما ساعت ۶و نیم هفت ویزیت میشیم. چون سایت ۱۰ دقیقه ،۱۰ دقیقه نوبت میده ولی بیمار نیم ساعت طول میکشه ویزیت بشه، خانم های باردار بی نوبت میرن، داخل گاهی تا نصفه شب باید اونجا باشی تا بوتت برسه
۱۴۰۴/۱۱/۲۰خانم دکتر یکی از بهترینا برای معالجه درمان و کارای درمانی هستن و با ارامش بهترین تصمیم رو برای بیمار میگیرن
۱۴۰۴/۰۷/۲۵سلام ، پزشک خوب و خوش برخوردی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عالی .تشخیص و درمان صحیح
۱۴۰۴/۰۹/۲۶نازایی،
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بسیار با
۱۴۰۴/۰۸/۱۱باردار هستم و تحت نطر ایشان میباشم
۱۴۰۱/۱۱/۰۴بسیار صبور و دلسوزانه با بیمار برخورد میکنند و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دکتر خوب با انرژی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲خیلی دکتر با تجربه و عالی از نظر طبابت و اخلاق صبور و مهربان وخوش رو
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خیلی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دوبار پیش ایشون رفتم برای مراقبت های بارداری و فوق العاده مهربون هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی منصف متعهد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲کیست داشتم و خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۶تحت درمانیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴فعلا دارم درمان میشم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۶سلام من مجرد هستم بعداز ۱۰ سال درد با تشخیص خانم دکتر عزیز ومهربون مشخص شد آندومتریوز بودم جراحی کردم و خداروشکر الان خیلی عالی هستم واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸اولین بار بود که به ایشون مراجع کردم. بسیار دکتر مهربون و ارام که باعث شد استرسم کم شه و بسیار دقیق در تشخیص.
۱۴۰۴/۱۱/۰۷تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲