برای دریافت نوبت از دکتر احمدرضا جنابی دکترای کایروپراکتیک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر احمدرضا جنابی دکترای کایروپراکتیک در تهران: سعادت آباد، بالای میدان کاج، نبش خیابان چهارم، ساختمان امیرکبیر، طبقه ۲، واحد ۸
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر احمدرضا جنابی دکترای کایروپراکتیک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر احمدرضا جنابی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، بالای میدان کاج، نبش خیابان چهارم، ساختمان امیرکبیر، طبقه ۲، واحد ۸
دیسک گردن داشتم در حدود30جلسه جواب گرفتم دکتری خوب و حاذق
۱۳۹۸/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عاااالی عاااالی عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۶تشخیص فوق العاده خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عالی بود مادر من را نجات دادند
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالی درمان کمردرد
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۳کمر درد و گردن درد
۱۳۹۹/۱۱/۱۶کمر درد خوب شدم عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ددستم نتیجه گرفته
۱۴۰۰/۰۷/۲۷کمر در د شدید ..با ده جلسه کایرو پراکتیک خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۲من دیسک کمر داشتم 8سال پیش که کار ایشون برای من فوق العاده بود توی این 8 سال اصلا کمردرد نداشتم تا امسال
۱۴۰۰/۰۴/۰۳فوق العاده خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۱دکتربسیارمجرب وحرفه ای واخلاق مدار.ازنظرپزشکی فوق العاده است.
۱۳۹۸/۰۴/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۴مشکل ستون فقرات
۱۳۹۹/۱۲/۰۴درد زانو خیلی نتیحه اش خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۷مفصل زانو؛
۱۴۰۱/۰۱/۱۵با سپاس از زحمات ایشان
۱۴۰۰/۱۲/۲۵کمر درد
۱۳۹۸/۰۹/۲۲درد گردن داشتم و حرکت گردن محدود و همراه با درد بود که پس از گذراندن دوران درمان بهبود یافتم.
۱۳۹۷/۱۲/۰۶عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۱/۳۰تنگی کانال نخاعی و دیسک کم با دردهای زیاد و بی حسی پا و سوزن سوزن شدن پا رفتم بعداز 20جلسه کاملا خوب شدم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی خیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲بسیار دکتر باوجدان و کاربلدی هستند،کمردردم حدود 80 درصد خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بسیار حاذق و دقیق در کار و از همه مهمتر بسیار با وجدان من برای دیسک کمر همسرم خدمتشون رسیدم.س از بررسی MRI فرمودند نیازی نداره و با چند حرکت ورزشی ساده مشکل حل شد . اما پدرم حدود 10 سال پیش خدمتشون رسیدند و پس از 12 جلسه درمان دیگه از اون مشکل تا امروز هیچ خبری نیست. خداوند به خودشون و خانوادشون سلامتی عنایت بفرماید . انشاالله
۱۳۹۸/۱۰/۲۴من اول اسفند 98دیسکم گرفته بود دکترا گفتن عمل کنم ولی با پیشنهاد یکی اردوستان اومدم پیش آقای دکتر واقعا عالی ام خداروشکر هنوز درد کمر ندارم مخصوصا من که کارم نقاشی ساختمان ممنونم ازشون خداخیرشون بدهبنظرم کاایروپراکتیک نمیشه با فیزیوتراپی مقایسه کرد به هیچ وجه چون از سال 1385من 5تا از مهره هام دیسک داره تازه سیاتیک هم داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸برادرم مشکل کمر لرای دیسک داشت طوری که نمتونست راه بره از جلسه چهارم بهتر شد و الانم بعد ازچندسال حالش خوبه
۱۴۰۱/۰۱/۱۲از نظر تشخیص و درمان فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱همسرم ازناحیه،کمر،خیلی مشکل داشت که باچند جلسه ویزیت وانجام نرمش های کایروپرکتیک بهبود پیداکرد ومشکلاتش خیلی کاهش پیداکرد
۱۳۹۹/۰۸/۱۴عالی بودند و نتیجه هم بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴دیسک گردن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۳۰صددر صد
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی فقط همین
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ارتروز گردن ونتیجه خیلی خوب گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴کمردرد شدید همسرم ،و نتیجه بسیار رضایت بخش
۱۴۰۰/۱۰/۰۴انحراف گردن درمان شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴به تمام معنی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عالی هستن بهتر شده کمرم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱مشکل کمر مادرحل شد
۱۴۰۰/۰۱/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰بله کار دکتر جنایی واقعا مفید بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲درمان نداشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عالی واقعا معرکه
۱۴۰۱/۰۲/۰۵کمر درد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دیسک گردن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸به همه توصیشون میکنم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۲۳مشکل دیسک کمر داشتم.زحمات دکتر به خوبی نتیجه داد و تونستم به زندگی عادی برگردم. از ایشان متشکرم.
۱۴۰۰/۰۲/۳۱،کمردرد و گرفتگی رگ سیاتیک. از نتیجه راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خودم مشگلی نداشتم پدر و مادرم آوردم برای درمان و خدا رو شکر نتیجه بد نبود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ازاقوام شنیدم وخیلی موثربودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۳بسیار حاذق و استاد به تمام معنا
۱۴۰۰/۰۴/۲۸من مشکل دیسک کمر داشتم و بنظر چندین جراح باید عمل میشدم ولی با درمان چندین جلسه ای توسط آقای دکتر جنابی الحمدلله بهبودی حاصل شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۸مشکل درد کمر در سال های گذشته
۱۳۹۸/۱۰/۲۵دیسک گردن داشتم که با حرکات ورزشی که دکتر دادن بدون دارو خوب شدم .
۱۳۹۸/۰۶/۰۸عالی.بیرون زدگی دیسک
۱۴۰۰/۰۹/۰۲دیسک کمر داشتم به لطف خدا و کمک دکتر بهتر شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۹در یک کلام عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹مشکل سیاتیک و دیسک کمر داشتم با ورزشهایی که ایشون برام انجام دادن تقریبا مشکلم کامل حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۵سلام و عرض ادب . دکتر بسیتر حاذق و محترمی هستند تشخیص درست و روند درمانی مطلوب تجربه اینجانب از ایشان بوده است
۱۳۹۹/۱۲/۰۹بسیار خوب پس از پیگیری و تماس با ایشان و انجام درمان بیماری تاحدودی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۰۱در یک کلام فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دوستان معرفی کردن و نتیجه گرفتن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹خیلی بدتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲پارگی دیسک کمر فوق العاده خوب هستم ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ویزیت شدم و ام آر آی جدید نوشتن
۱۳۹۹/۰۹/۱۵دیسک گردن ، عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عاااالی بود و خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶گردن دردم بهتر شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۲بلیبسسسسسسسخب
۱۴۰۱/۰۱/۰۳خیلی خوب بودن...
۱۴۰۰/۱۰/۱۳دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مشکل انحراف ستون فقرات، با ده جلسه بهبود یافتم.
۱۳۹۹/۰۳/۲۰عالی بود دیسک کمر داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸