برای دریافت نوبت از دکتر احمدرضا جنابی دکترای کایروپراکتیک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر احمدرضا جنابی دکترای کایروپراکتیک در تهران: سعادت آباد، بالای میدان کاج، نبش خیابان چهارم، ساختمان امیرکبیر، طبقه ۲، واحد ۸
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر احمدرضا جنابی دکترای کایروپراکتیک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر احمدرضا جنابی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، بالای میدان کاج، نبش خیابان چهارم، ساختمان امیرکبیر، طبقه ۲، واحد ۸
کمردرد شدید همسرم ،و نتیجه بسیار رضایت بخش
۱۴۰۰/۱۰/۰۴برادرم مشکل کمر لرای دیسک داشت طوری که نمتونست راه بره از جلسه چهارم بهتر شد و الانم بعد ازچندسال حالش خوبه
۱۴۰۱/۰۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷مفصل زانو؛
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی بود دیسک کمر داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸فوق العاده خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۱کمر درد و گردن درد
۱۳۹۹/۱۱/۱۶از نظر تشخیص و درمان فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۰۱درمان نداشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸دوستان معرفی کردن و نتیجه گرفتن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹به تمام معنی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶مشکل سیاتیک و دیسک کمر داشتم با ورزشهایی که ایشون برام انجام دادن تقریبا مشکلم کامل حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۱/۳۰بسیار حاذق و دقیق در کار و از همه مهمتر بسیار با وجدان من برای دیسک کمر همسرم خدمتشون رسیدم.س از بررسی MRI فرمودند نیازی نداره و با چند حرکت ورزشی ساده مشکل حل شد . اما پدرم حدود 10 سال پیش خدمتشون رسیدند و پس از 12 جلسه درمان دیگه از اون مشکل تا امروز هیچ خبری نیست. خداوند به خودشون و خانوادشون سلامتی عنایت بفرماید . انشاالله
۱۳۹۸/۱۰/۲۴من مشکل دیسک کمر داشتم و بنظر چندین جراح باید عمل میشدم ولی با درمان چندین جلسه ای توسط آقای دکتر جنابی الحمدلله بهبودی حاصل شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۲کمر درد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ددستم نتیجه گرفته
۱۴۰۰/۰۷/۲۷من دیسک کمر داشتم 8سال پیش که کار ایشون برای من فوق العاده بود توی این 8 سال اصلا کمردرد نداشتم تا امسال
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عاااالی عاااالی عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸دیسک گردن ، عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالی بود مادر من را نجات دادند
۱۴۰۰/۰۳/۰۱صددر صد
۱۴۰۰/۱۰/۱۱درد زانو خیلی نتیحه اش خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۷بله کار دکتر جنایی واقعا مفید بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسیار خوب پس از پیگیری و تماس با ایشان و انجام درمان بیماری تاحدودی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸در یک کلام عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹تنگی کانال نخاعی و دیسک کم با دردهای زیاد و بی حسی پا و سوزن سوزن شدن پا رفتم بعداز 20جلسه کاملا خوب شدم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۷به همه توصیشون میکنم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۶درد گردن داشتم و حرکت گردن محدود و همراه با درد بود که پس از گذراندن دوران درمان بهبود یافتم.
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ارتروز گردن ونتیجه خیلی خوب گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴دیسک کمر داشتم به لطف خدا و کمک دکتر بهتر شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۹مشکل انحراف ستون فقرات، با ده جلسه بهبود یافتم.
۱۳۹۹/۰۳/۲۰خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالی درمان کمردرد
۱۴۰۰/۰۴/۱۰همسرم ازناحیه،کمر،خیلی مشکل داشت که باچند جلسه ویزیت وانجام نرمش های کایروپرکتیک بهبود پیداکرد ومشکلاتش خیلی کاهش پیداکرد
۱۳۹۹/۰۸/۱۴بسیار دکتر باوجدان و کاربلدی هستند،کمردردم حدود 80 درصد خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۳۱دیسک گردن داشتم که با حرکات ورزشی که دکتر دادن بدون دارو خوب شدم .
۱۳۹۸/۰۶/۰۸بلیبسسسسسسسخب
۱۴۰۱/۰۱/۰۳خیلی بدتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عالی واقعا معرکه
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خیلی خوب بودن...
۱۴۰۰/۱۰/۱۳دیسک گردن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عاااالی بود و خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دکتربسیارمجرب وحرفه ای واخلاق مدار.ازنظرپزشکی فوق العاده است.
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ویزیت شدم و ام آر آی جدید نوشتن
۱۳۹۹/۰۹/۱۵بسیار حاذق و استاد به تمام معنا
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالی هستن بهتر شده کمرم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱پارگی دیسک کمر فوق العاده خوب هستم ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۲در یک کلام فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی خیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خودم مشگلی نداشتم پدر و مادرم آوردم برای درمان و خدا رو شکر نتیجه بد نبود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دیسک گردن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸تشخیص فوق العاده خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عالی فقط همین
۱۴۰۰/۱۰/۰۳مشکل ستون فقرات
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مشکل کمر مادرحل شد
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ازاقوام شنیدم وخیلی موثربودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۳عالی بودند و نتیجه هم بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴من اول اسفند 98دیسکم گرفته بود دکترا گفتن عمل کنم ولی با پیشنهاد یکی اردوستان اومدم پیش آقای دکتر واقعا عالی ام خداروشکر هنوز درد کمر ندارم مخصوصا من که کارم نقاشی ساختمان ممنونم ازشون خداخیرشون بدهبنظرم کاایروپراکتیک نمیشه با فیزیوتراپی مقایسه کرد به هیچ وجه چون از سال 1385من 5تا از مهره هام دیسک داره تازه سیاتیک هم داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸با سپاس از زحمات ایشان
۱۴۰۰/۱۲/۲۵،کمردرد و گرفتگی رگ سیاتیک. از نتیجه راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸کمر در د شدید ..با ده جلسه کایرو پراکتیک خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۲سلام و عرض ادب . دکتر بسیتر حاذق و محترمی هستند تشخیص درست و روند درمانی مطلوب تجربه اینجانب از ایشان بوده است
۱۳۹۹/۱۲/۰۹کمر درد خوب شدم عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰عالی.بیرون زدگی دیسک
۱۴۰۰/۰۹/۰۲کمر درد
۱۳۹۸/۰۹/۲۲گردن دردم بهتر شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۲مشکل دیسک کمر داشتم.زحمات دکتر به خوبی نتیجه داد و تونستم به زندگی عادی برگردم. از ایشان متشکرم.
۱۴۰۰/۰۲/۳۱انحراف گردن درمان شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴دیسک گردن داشتم در حدود30جلسه جواب گرفتم دکتری خوب و حاذق
۱۳۹۸/۰۹/۰۹عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰مشکل درد کمر در سال های گذشته
۱۳۹۸/۱۰/۲۵خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۲۳