برای دریافت نوبت از دکتر مهدی براتی مهوار دکترای کایروپراکتیک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر مهدی براتی مهوار دکترای کایروپراکتیک در تهران: سعادت آباد، میدان کاج، کوچه دوازده (علی اکبر)، پلاک ۴۱، واحد همکف
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر مهدی براتی مهوار دکترای کایروپراکتیک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر مهدی براتی مهوار:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، میدان کاج، کوچه دوازده (علی اکبر)، پلاک ۴۱، واحد همکف
دیسک گردن داشتم با راهنمایی ایشان مشکلم برطرف شد. عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳دکتر حاذقی هستند برای زانو درد عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳مشکل گرد
۱۴۰۳/۱۰/۰۱آرتروز گردن داشتم چند جلسه درمان انجام دادم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بهترین مطب و دکتر ایران واقعا صادق هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۴سلام اقای دکتر پر انرژی ، جدی ، با اخلاق و برای بیمار زمان میگذارند ب تمام پرسشها پاسخ میدهند کارمندها خوش برخورد هستن. فقط محیط کار کوچک هست. فضای کافی نداره
۱۴۰۳/۱۲/۰۸گردن درد شدید داشتم به لطف دکتر براتی عزیز بهبودی بسیار زیادی داشتم، از نحوه رفتار و مهارت های پزشک محترم بی نهایت راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵دیسک کمر داشتم مهر ۵و۷ حرکت کرده
۱۴۰۳/۰۹/۰۲بعد از اسیب تو ورزش دوستم اقای دکتر رو بهم معرفی کرد و خداروشکر خیلی بهتر شدم. اقای دکتر بسیار با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۷تازه بفتم
۱۴۰۲/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷باسلام و درود فراوان خدمت دکتر براتی و پرسنل خوش برخورد ایشان بسیار انسان شایسته ومحترم و دلسوزی هستند همسرم با با درد شدید کمر تنگی کانال و سیاتیک مراجعه کردند دکتر خیلی با حوصله ودقت درمان رو شروع کردند الان پنج جلسهای هست خیلی بهتر شدند ممنون ازآقای دکتر براتی و کادر مهربان وخوش برخوردشان بینظیرید
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار عالی،دلسوز و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۳/۲۳دیسک کمر و عالی بود و رفع گردید
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مطب بسیار حرفه ای و منظم دکتر با دقت کامل بررسی میکنن و نتیجه درمان واقعا قابل لمس بود کاملا راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۰۶مدتها از درد دیسک کمر رنج میبردم از وقتی برای درمان دیسک کمرم پیش شما اومدم بهبودی زیادی پیدا کردم. از زحمات و توجه شما خیلی ممنونم ، صبر و حوصلتون واقعا قابل تحسینه ، خدا خیرتون بده
۱۴۰۴/۰۹/۰۷دیسک گردن تشخیص و بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار عالی و رضایت بخش بود .
۱۴۰۳/۰۹/۲۹برنامه تلویزیونی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹جناب آقای دکتر براتی عزیزمراتب تشکر و قدردانی عمیق خود را از تخصص، صبوری و تلاشهای بیوقفه شما در طول دوره فیزیوتراپی ابراز میدارم. توجه دقیق و روش درمانی مؤثرتان باعث بهبودی سریعتر من شد. از خداوند متعال برای شما و پرسنل مهربانتان سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲به نظر من صددرصد عالی و جواب داد من زمانی که مراجعه کردم به سختی راه میرفتم ولی بعد از جلسه اول 90درصد حالم خوب شد و چهار جلسه رفتم صددرصد بهبود پیدا کردم تصمیم گرفتم هر دوماه چند روز دوباره مراجعه کنم چون فکر میکنم پیشگیری بهتر از درمان است
۱۴۰۵/۰۲/۰۸مشکل سیاتیکداشتم که به لطف ایشان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۸با درد شانه بهشون مراجعه کردم و با چند جلسه درمانی 90 درصد بهترم ممنونم ازتون
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عالللللی
۱۴۰۳/۰۹/۰۳از لحاظ بهبودی کمرم در چند جلسه اول ۷۰ ، ۸۰ درصد بهتر شدم تشکر میکنم ازتون بابت تیم فوق العادتون
۱۴۰۴/۰۹/۰۷با گردن درد شدید مراجعه کردم و الان تحت درمان هستم و خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹پزشک حاذق با کادر درمانی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۲علت مراجعه دیسک کمر بود و با تلاش های دکتر و پرسنل دلسوز بدون جراحی بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲وقت بخیر، اینجانب با سابقه مشکل تنگی کانال ودرگیری ۵مهره کمری مراجعه نمودم ب لطف پیگیری ومحبت جناب دکتر براتی بعد از ۵جلسه کاردیوتراپی خیلی بهترم از برخورد صمیمانه پرسنل باحوصله نیز تشکر مینمایم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالی بود دکتر براتی بهترین در ایران هستند من این درمان و امکانات رو در خارج ایران هم ندیدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰مشکل دیسک کمر داشتم که به لطف آقای دکتر و مجموعه بینظیرشون درممان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بسیار کار درست
۱۴۰۴/۰۸/۱۵تا الان ۴ جلسه رفتم و دردهای کمر و گردنم خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۰مشکل زانو داشتم و به ایشان مراجعه کردم و جناب آقای دکتر بسیار عالی و دلسوزانه مشکل بنده را حل کردند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سلام من بندم کج شده بود و نا امید از همه جا که خدا دکتر براتی رو سر راه من قرار داد و ندارم شاکرم که بعد از دوره ی درمان واقعا خوب شدم. واقعا برای درمان باید صبور بود من تجربه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳دیسک گردن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶از طریق دوستان
۱۴۰۳/۰۴/۱۱در حد ویزیت بود وقت ا
۱۴۰۴/۰۴/۱۴اگر برای درمان دنبال کایروپراکتیک هستید دکتر براتی یکی از بهترین انتخاب ها هستند. مشکل کمردرد و زانو درد داشتم که پس از درمان چند جلسه ای نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۲پزشک بسیار عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶ممنون از خوددکتر و پرسنل محترمشون بسیار خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۴مشکل دیسک گردن ، ممنون از زحمات دکتر براتی عزیز
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دکتر از جراحی دیسک کمر نجاتم دادن واقعا یه دنیا تشکر بابت زحماتتون
۱۴۰۲/۱۲/۱۵فوق العاده بودن ... من کیس جراحی بودم و با ۳۵ جلسه بنده درمان کامل شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۴تشخیص ایشان و فرآیند درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشکل میگرن داشتم درمان ها بسیار موثر بود با سپاس از زحمات دکتر براتی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴درد شدید در ناحیه گردن و مهره کمر که بعد از ۸ جلسه واقعا کاهش درد محسوسی داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷مجهز و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دیسک گردن نحوه درمان عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بعلت دردکمروسیاتیک مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸بسیار دکتر توانمند ودلسوزی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بسیار خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴رفتم درمان شدم بشیار راضی هستم کادر بسیار حرفه ای دارن
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عااااااااالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵من مشکل دیسک گردن و سر درد های شدید داشتم ایشون فوق العاده دکتر حاذق ، صبور ، پر انرژی و خوش برخوردی هستن تبحر ایشون در تشخیص و روش درمان عالی و دقیق بود ، با اینکه تشخیص سایر دکترها عمل بود اما با روش ایشون من بطور کامل درمان شدم و بعد از سالها که دردمو با شل کننده و مسکن های قوی آروم میکردم الان هیچگونه دردی ندارم و کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۷/۲۹بیرون زدگی دیسککمر پسرم داشت خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۴کمر درد داشتم بسیار خوب شدم و راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱به روند درمان گردن من خیلی کمک کردند کارشون عالیه و کادر بسیار خوبی دارن
۱۴۰۲/۱۲/۰۷مشکل دیسک کمر مهره 4و5 خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰سلام مشکلم درد دوتا پام ورم داره و زانوم سائیده شده ، دیسک کمر و دیسک گردن درد و آتروز شدید بله کمک می کنه
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۴دیسک کمر در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۸پزشک و کادر پزشکی بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹درمان خوب دیسک گردن و دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۲/۱۷مشکل دیسک گردن تا ۹۰ درصد بهبودی داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۱از هر لحاظ عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دردسیاتیکم با درمان دکتربراتی به طرز چشمگیری بهترشد.بهترین رسیدگی رو دیدم نتیجه درمان عالی بود وحتما توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰دیسک گردن که بهبودی بسیار زیادی داشتم با تشکر از دکتر براتی عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۲۳پزشک حاذق با کادر درمانی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۲برای پارگی ی رباط صلیبی رفتم و بعد از ۱۰ جلسه به تمرینات برگشتم بسیار خوش اخلاق و متعهد به کار
۱۴۰۴/۰۷/۱۱میگرن داشتم که پس از چندین جلسه درمان بهبودی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷تجربه بسیارخوب و موفقی از درمان با ایشون دارم ، در کارشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶آقای دکتر باتجربه و دلسوز باکادربسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی و معتمد
۱۴۰۳/۰۹/۲۸بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۹/۲۴مشکل گردن داشتم که به لطف دکتر براتی بهبودی خیلی زیادی داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۳درد طولانی مدت ستون فقرات داشتم اما با تشخیص درست درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خیلی عالی ممنونم از ایشان
۱۴۰۳/۰۹/۲۹عالی. مادرم رو از عمل دیسک کمر نجات دادند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۲سلام بنده ۵تا دیسک کمر دوتا در گردن دارم وتنگی کانال نخاعی،طی ۱۲ جلسه خیلی بهتر شدم ،دکتر وکادرشون خیلی خوب ومؤدب هستند ،دکتر جوان ولی با تجربهای هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵عالی با حوصله گوش میده
۱۴۰۴/۰۹/۲۵باحوصله با ادب بیان خوب استاد
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۸من به علت گردن درد که باعث سردردای مزمن میشد مراجعه کردم از دکتر متشکرم واقعا
۱۴۰۴/۰۹/۰۷مشکل دیسک گردن که بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دیسک گردن تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶سلام من دیسک کمر داشتم و کامل درمان شدم.
۱۴۰۳/۰۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۹سلام دکتر فوق العاده دلسوز و کاربلد هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۹من در ماه دوم بارداری رگ سیاتیکم گرفت و عملا هیچ حرکتی نمیتونستم بکنم و بشدت درد داشتم، خیلی اتفاقی از گوگی ایشون رو پیدا کردم و چون نزدیک خونه بود رفتم پیششون با توجه به اینکه بارداری بودم به نسبت وضعیت من یسری دستگاهای ساده و ماساژ دستی انجام دادند- واقعا از همون جلسه اول بشدت دردم بهتر شد و بعد از 5 جلسه واقعا چیزی نموند. بشدت دکتر دلسوز و مهربان و متخصصی هستند و من واقعا مدیون ایشان هستم که در اون دوره سخت به داد من رسیدند. و ازونموقع که به چندتا از آشنایانم معرفیشان کردم و رفتند همه راضی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹سلام وقت بخیر خدا قوت وخسته نباشید خدمت آقای دکتر واقعا کارشون عالی دوستشون تو دست خداست مشکلم دیسک گردن پارگی دیسک سه جلسه کاریوپراکتیک خدارو هزار مرتبه شکر شرایط جسمانیم بهتر شده برخورد پرسنل هم عالی بود. خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۲مشکل میگرن داشتم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴ایشان بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستند و تشخیص بسیار عالی دارند با سپاس از زحمات ایشان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶با سلام و احترام بنده مشکل دیسک کمر دارم تجربه و تبحر و کار جناب دکتر براتی بسیار عالی بود هم بابت ویزیت و معاینه و معالجهی عالی ایشون و هم بابت اخلاق مداری و حسن خلق از ایشون بسیار ممنون و متشکرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتری بسیار حاذق و خوش برخورد هستند گردن درد شدید داشتم که با چند جلسه معالجه درمان شدم هیچ دردی حس نمیکنم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۲Perfect
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بسیار متبحر
۱۴۰۴/۰۹/۰۱مشکل دیسک کمر داشتم دکتر براتی بهترین دکتریه که میتونم پیشنهاد بدم فوق العاده صبور و دلسوز و در درمانی که برای بیمار انجام میده سنگ تموم میزاره . ممنونم از دکتر و تیم خوبشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۶من در گردن وکمرم درد زیادی داشتم خیلی بهتر شدم ولی بعد از چند ماه دوباره درد شروع شده است
۱۴۰۴/۰۳/۰۹با گردن درد شدید مراجعه کردم و بعد از ۶ جلسه کاملا بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۹/۲۴نتجه بسیار مطلوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دست درد دارم
۱۴۰۴/۰۲/۰۵بسیار عالی هستند دیسک کمر داشتم و با ۵ جلسه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲نه خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۳همچی عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲مشکل کمر و سیاتیک دارم تحت درمان هستم و خیلی بهتر هستم ایشون بهترین هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۴انسان بسیار شایسته ، و دکتر بسیار محترم و البته حاذق و چیره دست هستن. من چندین دکتر ستون فقرات مراجعه داشتم و عموما نوبت جراحی میدادن. ولی ایشون راه درمان رو برام انتخاب کرد و خدا رو شکر الان خیلی خوبم.
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بسیار باتجربه وکاردان با تشخیص دکتر ودرمان به موقع مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۲برای گرفتگی ناحیه بالایی کمر و گردن به ایشون مراجعه کردم خیلی از خدماتشون راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بسیار عالی و خوش برخورد همراه با کادر کار بلد ، واقعا در پنج جلسه ای که به کلینیک مراجعه کردم ، کمرم خیلی بهتر شده و از آقای دکتر و کلیه همکارانشان تشکر میکنم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۴زانودرد داشتم با چندین جلسه مراجعه بهبودی کامل دارم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۹نزنلترتزت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۰۷کمترین معطلی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷از اولین جلسه تفاوت رو حس کردم حرفه ای دلسوز و بسیار دقیق واقعا ممنونم از خدمات عالی که ارائه میکنید
۱۴۰۴/۰۹/۰۷مشکل دیسک گردن داشتم به لطف دکتر براتی مشکلم رفع شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۴سلام صبح بخیر
۱۴۰۴/۰۵/۲۹من دیسک کمروتنگی کانال داشتم فعلا خیلی بهتر شدم با پنج جلسه آقای دکتر پنج جلسه دیگر پیشنهاد کردندکمال تشکر را دارم ازآقای دکتر مهربان و با اخلاق آرزوی سلامتی وموفقیت براشون دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار خوش برخورد و حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دیسک گردن و کمر بسیار دکتر صبور بودن و مشکل من رو با بهترین دستگاها و جدیدترین دستگاها برطرف کردن و خیلی سریع بهبود پیدا کردم و بسیار پیگیر مشکل بنده بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۴خیلی راحت و سریع ، ممنون
۱۴۰۴/۱۰/۱۳آقای دکتر بسیار باسواد و باحوصله هستن. محیط کلینیک و پرسنل بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۷ویزیت شدم و سپس با دستگاههای مختلف موجود در مرکز درمان بنده آغاز شد . به دلیل بعد مسافت موفق نشدم ادامه بدم ولی راضی بودم .
۱۴۰۵/۰۳/۲۵دیسک گردن عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دیسک گردن بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۲/۱۷مشکل گردن و خارپاشنه که در جلسه دوم به بعد تاثیر مثبت و دیدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶از دکتر خیلی راضی بودم هم صبور بودن هم کاملا مسلط به کارشون واقعا ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲من پارگی دیسک کمر و سرخوردگی مهرها دارم هیچ درمانی به بهبودم کمک نکرد خوشحالم که با آقای دکتر براتی آشنا شدم و در هفت جلسه کایروپراکتیک خداروشکر خیلی خیلی بهترم ، ایشون واقعا بینظیرند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بله ، کمک می کند دیسک گردن دارم و مراحل درمان رو طی می کنم در حال حاضر
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۹برای مشکل گردن ماجعه کردم فعلا ویزیت شدم هنوز درمانم شروع نشده
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دکتر واقعا عالی و با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۷برای کمر درد پیششون رفتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۴کشیدگی عضلات. مشکل من کاملا برطرف شد و بسیار همه چی فوق العاده بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۴کمر درد، طی سه جلسه بهتر شدم، برخورد پرسک وپرسنل عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مشکل دیسک کمر بسیار کار بلد
۱۴۰۴/۰۳/۰۵فعلا در مرحله درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار محترم وباحوصله وباسواد هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵برای دیسک کمروگردن وتنگی کانال نخاعی پرسنل عالی ,خودآقای دکترفوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۷دکتر فوق العاده خوش برخورد و محترم و مطلعی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیار خوش برخورد و درمان موثر در دیسک کمر.
۱۴۰۳/۱۰/۲۸کمر درد و مشکوک به دیسک کمر بودم که با استفاده از علم و دستگاه های خرفه ای در کمترین زمان مشکلم بر طرف شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۴کمر درد و گردن درد شدید داشتم با کمک ایشان مشکلی ندارم
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عالی کاربلد و حرفه ای. من دیسک کمر داشتم و با ۴ جلسه دردم از ده به ۲ رسید. پرنسل هم بسیار خوش اخلاق و دوست داشتنین.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خیلی توضیحات کامل و کافی نبود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دیسک گردن داشتم که باچند جلسه درمان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹آقای دکتر براتی بسیار صبور و مهربان هستن و کارشون واقعا عالیه و با تجربه هستن ایشون رو به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰مطب خیلی تمیز و عالی و پرسنل خوش برخورد و با بهترین دستگاها من دیسک گردن داشتم و درمان شدم خیلی راضی بودم و آقای دکتر خیلی دلسوز و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عالی مشکل گردنم کامل خوب شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۳دکتر بسیار با شخصیت و دلسوز و کار درستی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار کار بلد و نمونه و خیلی خوش برخورد و خوش اخلاق کادر مجرب و دستگاههای بروز
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر براتی عزیز به بهترین شکل مشکل همسرم رو که تنگی خفیف کانال داشت و دیسک شدید گردن و کمر درد و ... با روش های عالی، دلسوزی عملی و علمی و حتی دلسوزی مالی محبت داشتن و واقعا دردهای همسرم رو کاهش دادن و حتی محو کردن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲با درد شدید گردن مراجعه کردم با مساعدت و زحمات دکتر و کادر کلینیک درمان بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲از اقای دکترممنونم که صادقانه گفتن درمانه ما به من جواب گو نیست وباید طبق نظر دکترها عمل کنم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار حرفه ای و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۷به علت بیرون زدگی دیسک مراجعه کردم و الان خداروشکر بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بسیار دقیق و نکته سنج
۱۴۰۲/۰۷/۲۹دکتر بسیار مهربان صبور و کار درست
۱۴۰۴/۰۷/۱۹آقای دکتر تو کارشون درجه یک هستن و من خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۰۵مشگل کمر درد شدید داشتم باصبرو مهارتی که دکتر داشتند مشگلم مرتفع شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دیسک کمر داشتم وبه شدت درد داشتم حتی راه رفتن بران سخت شده بودعمل دیسکم صددرصد بودبا پنج جلسه توانستم خوب بشم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۴عالی بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بنده برای دیسک کمر مراجعه کردم و بسیار راضی بودم محیطی آرام و تمیز بود با پرسنل خوش برخورد و دکتر بسیار دلسوز
۱۴۰۳/۱۲/۱۰مشکل دیسک گردن داشتم که با زحمات دکتر براتی بهبودی خیلی زیادی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹واقعا کارتون عالیه بعد از جلسه واقعا احساس خیلی بهتری داشتم تجربه فوق العاده ای بود با دقت و صبر و تسلط کامل کار رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲مشکل میگرن و گردن داشتم کاملا بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲آقای دکترمهدی مهپاربسیاردکترخوب وباتجریه هستند.بنده برای عمل جراحی کمرم دکترم ام آرآی نوشتن وتحت نظرایشان انجام دادم خیلی راضی یم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی بود با تشکر از جناب دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دیسک کردن و در حال مداوا هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲دکتر براتی بسیار متاهد و با تجربه و خوشبرخورد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۹برای درد گردن رفته بودم پیششون، کارشون بسیار عالی و حرفه ای بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۷سباتیک
۱۴۰۳/۰۲/۱۷همه چی عالی بود و مشکل زانو دردم حل شد مچکرم از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۷آسیب دیدگی زانو داشتم با زحمات دکتر بهبودی کامل داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴با سلام .من کمر درد شدید داشتم و دکترا گفتم باید عمل انجام بدی .و من راضی به جراحی نبودم.ولی اقای دکتر براتی منو راه انداخت و الحمدالله مشگلی ندارم و ورزش را انجام میدهم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸دکتری فهیم و با تخصص بالا.باادب
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خدمات دقیق و تخصصی خیلی ممنون از زحماتتون
۱۴۰۴/۰۶/۲۱هنوز نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۳/۰۱/۲۷مشکل دیسک گردن داشتم و درد و التهاب شدیدی داشتم که به طور واضح در همان جلسات اول درمان کاهش پیدا کرد...
۱۴۰۴/۰۳/۰۵برای درمان کمر مراجعه کردم بعد از ۱۰ جلسه ۸۰ درصد بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۱۲/۰۴دکتر بسیار خوشرو وکار بلد هستند سرعت انجام کار کایرو پراتیک خیلی زیاد است وپرسنل بسیار با ادب ومهربانی را استخدام کردند ودر کل خیلی بهتر از فیزیو تراپی خالص است چون دستگاهاشون بسیار پیش رفته وطبق قوانین امریکاست
۱۴۰۴/۰۷/۰۷برای کمردرد مراجعه کردم خداروشکر کامل خوب شدم مرسی از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بنده دیسک گردن داشتم با کمک های دکتر براتی تونستم تو ده جلسه درمان به بهبودی کامل برسم. خدا خیرشون بده ایشون بسیار در کارشون خبره هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دکتر بسیار کاردرست و حاذق هستن. دیسک کمر دارم و در حال درمانم و خدا رو شکر درد کمرم خیلی کمتر شده.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴دکتر براتی یکی از بهترین ها هستند.مشکل زانو در اثر ضربه داشتم که به لطف و زحمات ایشان حل شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۷دیسک گردن و بسیار عالی مرتفع گردید
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتر بسیار حاذق و خوش اخلاق است.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار عالی بودند به سوال ها و مشکلات مربوط به گردن بنده خیلی با حوصله جواب دادند و از درمان راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بسیار عالی مشکل گردن داشتم بعد ۱۰ جلسه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳آقای دکتر بسیار باسواد و خوش برخورد هستند دیسک گردن دارم و به کمک ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دکتر براتی دکتر خوب و متخصص چکار بلدی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی مردی همین کارت درسته
۱۴۰۴/۰۴/۱۳بسیار حاذق و باتجربه.
۱۴۰۳/۰۴/۱۷دکتر مهربان و خوش برخورد و با حوصله و با توجه به جوان بودنشان بسیار با تجربه هستند من سالها است که در مطب های مختلفی رفته ام و با اطمینان کامل به شما مراجعه به آقای دکتر را پیشنهاد میدهم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸تشخیص خوب ولی هنوز نرسیدم برم جهت شروع درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۲با درود فراوان، باید عرض کنم جناب دکتر بسیار دلسوز و با دقت بسیار روی افراد کار میکند ضمنا تمام پرسنل را زیر نظر دارد که کارشان را درست انجام میدهند و یا خللی در کارشان است نامبرده بسیار حاذق هستند. من به نوبه خود کمال سپاس و تشکر را دارم و آرزوی سلامتی از خدای بزرگ برایشان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸پزشک حاذق، کادر مهربان و محیط کلینیک آرامبخش هست.. من برای دیسک گردنم با چند جلسه درمان بهبودی چشمگیری داشتم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲آقای دکتر براتی، از اینکه با صبر و حوصله به مشکلات بیماران رسیدگی میکنید و باعث بهبود حال بیماران میشوید از صمیم قلب ازتون ممنونم. و از کادر بسیار مهربون و منظمی که دارید هم نهایت تشکر رو دارم. براتون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵از نظر محیط کاری و پرسنل عالی .مهارت دکتر عالی در کل خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر فوق العاده خوب و عالی و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۹/۱۶مشکل زانو که بهبودی کامل داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵درد سیاتیک.
۱۴۰۳/۰۸/۰۸درود و مهر من مشکل دیسک کمر داشتم و تحت درمان هستم در حال حاضر اما ابشون و تیم کار بلد و دلسوزشون من رو طی ۳ جلسه ابتدایی به بهترین شکل به آرامش رسوندن و به شدت به همه ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بسیار منظم و دقیق هستند و سیستم منظمی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴مشکل درد کتفم کاملا رفع شد باتشکر از مهارت های جناب دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۷کلینیک فوق العاده تمیز و محیط ارووم و خیلی دوستانه داره، اقای دکتر هم بسیار حاذق و خوش برخورد و باحوصله،همه چیز عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۷به شدت ماهر و کار بلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۸من مشکل سردرد های میگرنی داشتم چند جلسه پیش ایشون کایروپراکتیک انجام دادم لان خداروشکر خیلی بهترم ممنون
۱۴۰۴/۰۹/۰۵مشکل دیسک کمر دارم بعد از ۵ جلسه مراجعه احساسبهتری دارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳با کمر درد شدید به آقای دکتر مراجعه کردم و بعد از ٨ جلسه درمان بالای ٩٠٪ بهبود پیدا کردم واقعا ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار بسیار دکتر مجرب هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳پزشکی عالی با تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سلام مشکل کمردارم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰از هر لحاظ عالی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶آقای دکتر بسیار حاذق و توانمند و باسواد هستند و با حوصله و صبوری سعی در بهبود تمام بیماران دارند و همچنین محیطی بسیار آروم و همکاران بسیار خوش برخورد دارند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بسیار عالی و حاذق هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۲بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دیسک گردن همسرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار خوب بود ممنون از دکتر براتی
۱۴۰۳/۱۰/۲۵مادرم دیسک کمر تنگی کانال و سیاتیک دارند در حال درمان هستند هنوز نتیجه کامل نگرفتیم باید تا پایان درمان منتظر باشیم اما پزشک خوب با کادر خوب و محیط خوب و تمیز و مجهز هستند و مریض بسیار دارند بعضی از مریض ها نتیجه گرفته اند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴مشکل کمر داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۲۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دیسک کمر داشتم بدون جراحی و تنها با چند جلسه کاهش التهاب داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشاوره
۱۴۰۱/۱۲/۰۷بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۰۱با دیسک گردن شدید مراجعه کردم و هم رفتار عالی کادر درمان باعث آرامشم شد و هم فضای مطب خیلی کمو کرد و بعد از چند جلسه به لطف دکتر دردهای برطرف شد و بهبود رو حس کردم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷برای کتف رفته بودم و بعد جلساتی بهبود پیدا کردم کاملا با اخلاق و متعهد به کار
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۴من خیلی از نخ
۱۴۰۳/۱۰/۰۵پزشک محترم و بسبار دلسوز با کادری بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲یکی از بهترین تجربه های درمانی ام بود حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷مشکل دیسک گردن دلشتم و بعد از ۱۰ جلسه نتیجه بسیار خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۲دیسک کمار
۱۴۰۳/۱۱/۰۷زانوی من توی ورزش آسیب جدی دیده بود و بسیاری از پزشکان پیشنهاد جراحی را به من داده بودند که به کمک دکتر براتی نه تنها جراحی نکردم بلکه هزینه درمانم هم بسیار کمتر از جراخی شد. بعلاوه مراقبت های بعد از عمل هم نداشتم بسیار از دکتر ممنونم
۱۴۰۲/۱۲/۲۴کار بلد و متخخص وارد ممنون از عملکرد ایشان
۱۴۰۳/۰۹/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر براتی بهترین هستند مشکل سردرد داشتم که با زحمات ایشان رفع شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۴بسیار ماهر
۱۴۰۴/۰۸/۱۵دیسک کمر همسرم بدون عمل خوب شد ممنون از دکتر براتی
۱۴۰۳/۰۹/۲۹دکتر باتعهد وتخصصی هستند ،دلیل درد زانوی من رو ازشون تشخیص دادن .ازشون خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۱۰/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۱درود ، دقت و توجه لازم هنگام بررسی و معاینه و شنونده دقیق هنگام صحبت و توضیحات بیمار از ویژگی های مثبت ایشان است. برنامه ریزی و برخورد بسیار عالی همکاران دکتر نیز قابل ارزش گذاری می باشد. من هنوز تحت معالجه هستم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خیلی عالی هستن ، مشکل دیسک کمرم داشتم توی ۱۰ جلسه کامل درد رفع شد ، امیدوارم همینطور بمونه ...
۱۴۰۴/۰۸/۲۴پزشک حاذق با تشخیص بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۱۴مشکل دیسک کمر شدید داشتم تشخصیص و راه درمان ایشون خیلی کمک کرد دستگاههایی که دارن خیلی عالی و به روز هستن مطب خیلی مرتب هستش در طول درمان خودشون نظارت دارن و خودشون پیگیر کار هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسبار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بسیار خوب بودند توصیه های خوبی داشتند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸مشکل دیسک کمر داشتم و درد شدید دکتر توی ده جلسه من رو درمان کردند دردم کامل از بین رفته
۱۴۰۳/۰۲/۰۴سلام.آقای دکتر بسیار خوش برخورد وکاربلد هستن ان شاالله خدا بهشون سلامتی و خیر بدهد.همکارانشون درمطب هم بسیار مهربان وخوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳برای مشکل دیسک کمر و گردن بسیار کمک کردن دیگر نیازی به جراحی دیسک گردن ندارم سپاس از دکتر براتی عزیز
۱۴۰۱/۱۱/۲۱4 تا از مهره های کمرم دیسک داشت و تنگی کانال داشتم اصلا نمیتونستم راه برم بعداز مراجعه به ایشون خیلی بهترم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳