برای دریافت نوبت از دکتر محمد صفوی کایروپرکتیک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر محمد صفوی کایروپرکتیک در تهران: نیاوران، خیابان دکتر باهنر، سه راه کامرانیه، جنب مرکز خرید نارون، پلاک ۸۰، طبقه اول، واحد ۵
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر محمد صفوی کایروپرکتیک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر محمد صفوی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
نیاوران، خیابان دکتر باهنر، سه راه کامرانیه، جنب مرکز خرید نارون، پلاک ۸۰، طبقه اول، واحد ۵
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۰۸انحراف ستون فقرات ودیسک گردن 1 جلسه درمان داشتم که عالی بود 2 جلسه دیگه هم دارم احساس بهبود دارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱دخترعمه من باتنگی کانال دست وگردن مراجعه کردن ودرمان شدن حالا من برای درمان میخوام مراجعه کنم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴چندین ساله که از طریق اینستاگرام دنبال کننده ایشون هستم
۱۴۰۲/۰۴/۲۸از درمان دکتر راضی هستم و خیلی بهبود داشتم چون کیس عمل بودم حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عالی هستن ، درد گردن و کمر خوب شد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۴عالی دیسک
۱۴۰۱/۰۹/۲۲تجربه خیلی ارزشمندی بود…. آقای دکتر دانش بالایی دارن و خیلی خوب و عمیق بدن رو میشناسن…. من به خاطر دیسک گردن مراجعه کرده بودم، اما نتیجه درمان فقط محدود به گردنم نشد؛ احساس کردم کل بدنم دوباره تنظیم شده و خیلی از ناراحتیها و مشکلاتی که داشتم برطرف شده…. با اینکه دوره درمانم تموم شده، دو سال هست که همچنان برای مراقبت و چکاپ مراجعه میکنم، چون تاثیر مثبتش رو توی زندگیم کاملا حس کردم. از آقای دکتر و تیم حرفهای و مهربونشون خیلی ممنونم؛ انقدر دوستانه و دلسوزانه کنارم هستن که همیشه احساس میکنم به دیدار دوستان قدیمی و مهربونم میرم … فضای کلینیک بسیار مثبت، آروم و سرشار از انرژی خوبه که باعث شده در کنار جسمم، روحم هم التیام پیدا کنه؛ واقعا اگر هر مشکلی توی بدنتون دارید، به نظرم این لطف رو در حق خودتون بکنید و از آقای دکتر و تیم خوبشون کمک بگیرید.️
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۳۰بینهایت حاذق و کار درست و با اخلاق هستن مشکل دیسک داشتم هنوز تحت درمانم ولی تقریبا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۳/۱۸خودم و خواهرم مشکل دیسک کمر داشتیم خداروشکر بواسطه آقای دکتر خیلی بهتریم فقط اینکه هر چند وقت باید خدمتشون برسیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۷از طریق دوستان
۱۴۰۲/۰۵/۰۴دیسک کمر
۱۴۰۱/۱۲/۰۶سلام من پارگی دیسک کمر و درد شدید داشتم که خداروشکر به لطف دکتر صفوی و پرسنل خوب و زحمتکششون درمان شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دکتر صفوی بسیار مجرب و حرفه ای هستند وبا اخلاق خوب من دیسک گردن ومیگرن شدید و دیسک کمر وتنگی کانال نخاعی وسیاتیک وبا درد شدید پا و کمر مراجعه کردم همه درد هام رفته و مسکن نمیخورم ۴ سال حالم خوب هست و تشکر میکنم از اقای دکتر و پرسنل پرتلاش و مجرب
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۰۱از همون جلسه ی اول تغییر رو احساس کردم و دردم خوب شد ممنون از دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۸هنوز توسط ایشون ویزیت نشدم تازه از طریق اینستا آشنا شدم و کارشون رو دیدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۳پوست بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۸دیسک گردن
۱۴۰۲/۰۳/۲۵با سلام بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۵/۲۳وقت نمیتونم بگیرم
۱۴۰۲/۰۷/۰۴دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۱/۱۶Besiyar
۱۴۰۲/۰۷/۰۴من تو ۱۰ جلسه به نتیجه مناسبی رسیدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴مشگل دیسک و سیاتیک پدرم را درمان کردند
۱۴۰۲/۰۲/۱۴سلام عرض ادب داداشم یه جلسه رفت پیشش حداقل 50درصد بهبود پیدا کرد
۱۴۰۲/۰۶/۲۵از طریق پیج آسنایی دارم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴دوست بنده مشکل دیسک کمر داشتند با چند جلسه ویزیت اقای دکتر مشکلشون حل شد
۱۴۰۱/۰۷/۲۷عالی و کاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۸بسیار عالی بودن درد سیاتیک من کاملا برطرف شد
۱۴۰۲/۰۴/۰۸راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴بسیار عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۴بسیار محترم و با سواد
۱۴۰۱/۱۲/۲۸من تجربه خیلی خوبی با دکتر داشتم. هم از نظر برخورد خیلی محترم و باحوصله بودن، هم توضیحات کامل و قابل فهم میدادن. نتیجه درمانم هم کاملا رضایتبخش بود.
۱۴۰۵/۰۲/۱۵به زبان ساده یک دکتر خوب و یک آدم حسابی
۱۴۰۵/۰۳/۳۱awliiii
۱۴۰۱/۱۰/۰۳بسیار عالی و متبحر می باشند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹بسیار دکتر کاربلد و حرفه ای بعد از ۷ ماه درگیری با درد دیسک کمر اواخر از درد نمیتونستم نه بشینم نه بایستم به سختی و با درد رو تخت جا به جا میشدم یک ماه فقط خوابیدم همچنان در درمانم ولی بسیار وضعیت جسمانی خوب و حس خوب از سلامتیه دوباره ،شکر و سپاس از ایشون و کادر دلسوز و محترم و حرفه ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۴تو اینستا
۱۴۰۲/۰۳/۱۹کمر درد داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹سلام و عرض ادب ، من با مشکل حاد دیسک کمر و گردن و درد شدید به اقای دکتر صفوی مراجعه کردم ،مشکلم در حدی بود که راه رفتن و نشستن تقریبا برام غیر ممکن شده بود ولی به لطف اقای دکتر و تبحری که در این زمینه دارن کمتر از ۱۰ جلسه درد کلا برطرف شد و از جلسه ۱۵ به بعد انقدر وضعیتم بهتر شد که تونستم باشگاه برم و فعالیت روزانه عادی داشته باشم پیشنهادم به دوستان این هست که حتماااااا قبل از هر گونه عمل جراحی یکبار به دکتر صفوی مراجعه کنند هم اخلاقشون فوق العاده عاااالی هست هم واقعا تبحر و تجربه بالایی دارند و جزو پزشکانی هستند که صادقانه با بیمار برخورد میکنند و هر مشکلی که هست همون جلسه اول با بیمار مطرح میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بابت دیسک کمر وسیانیک مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۱سیاتیک و درود شدید
۱۴۰۲/۰۳/۱۱تجربه ندارم
۱۴۰۲/۰۵/۱۶خیلی عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲سلام فشار خون بالا
۱۴۰۱/۰۹/۰۳من به صورت انلاین با اقای دکتر آشنا شدم و دنبالشون میکنم
۱۴۰۲/۰۳/۲۰اشنایی با
۱۴۰۲/۰۲/۲۲خوب شد
۱۴۰۲/۰۴/۰۵واقعا عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۴تشخیص و برخورد عالی و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دکتری مجرب و آگاه به حرفه خود
۱۴۰۱/۰۹/۱۵کار شان عالی هست من یک سال کمر درد بودم حالا اصلا درد ندارم مرسی دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۳دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۵/۰۸دکتر بسیار عالی وبا اخلاق من با پارگی دیسک گردن وکمر وتنگی کانال که از لحاظ ۵تا دکتر متخصص کاندید عمل فوری بودم به ایشون مراجعه کردم که با لطف خدا وتخصص وتلاش ایشون بهبودی حاصل شد ،امیدوارم که همیشه سلامت و تندرست باشند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷سلامیک نوبت د
۱۴۰۱/۰۹/۱۵من دو سال تمام از درد گردن نتونستم بخوابم واقعا علم و تجربه ایشون مثل معجزه میمونه ..از این بهتر نمیتونست باشه...واقعا ممنونشون هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالیییییی
۱۴۰۲/۰۳/۰۷عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۶کمر درد یک جلسه هنوز هیچی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بهترین در دنیا
۱۴۰۲/۰۵/۱۲آرتزوز گردن و دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۹/۰۶به روز ، تشخیص عالی و مار بلد !ما خانوادگی تحت نظر ایشون هستیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴مشکل پارگی دیسک داشتم و برطرف شد
۱۴۰۲/۰۶/۲۴از اینستا دنبال میکنم
۱۴۰۱/۱۰/۲۳دیسک گردن و کمر
۱۴۰۲/۰۴/۰۱فقط استوری های دکتر را دیدم
۱۴۰۱/۱۱/۰۵بسیار عالی هستند.من خانمم گزینه جراحی به علت پارگی دیسک کمر بود.حدود 20جلسه کاملا خوب شده وبه روال عادی برگشته.خودم هم چند سال درگیر درد کتف وگردن بودم والان خیلی خوب شدم.از آقای دکتر خیلی ممنونم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۴