۷۵۲ نفر
دکتر محمد صفوی

دکتر محمد صفوی

کایروپرکتیک

دکترا شماره نظام: ۱۲۵
شنبه۰۶ تیر
پس فردا
یکشنبه۰۷ تیر
۳ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۴ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۵ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۶ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
۹ روز دیگر
یکشنبه۱۴ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
سه شنبه۱۶ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
۱۲۸ نفر

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۷/۰۸

انحراف ستون فقرات ودیسک گردن 1 جلسه درمان داشتم که عالی بود 2 جلسه دیگه هم دارم احساس بهبود دارم

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

دخترعمه من باتنگی کانال دست وگردن مراجعه کردن ودرمان شدن حالا من برای درمان میخوام مراجعه کنم

۱۴۰۲/۰۶/۰۴

چندین ساله که از طریق اینستاگرام دنبال کننده ایشون هستم

۱۴۰۲/۰۴/۲۸

از درمان دکتر راضی هستم و خیلی بهبود داشتم چون کیس عمل بودم حتما پیشنهاد میکنم

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

عالی هستن ، درد گردن و کمر خوب شد

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

عالی هستن

۱۴۰۱/۱۲/۰۴

عالی دیسک

۱۴۰۱/۰۹/۲۲

تجربه خیلی ارزشمندی بود…. آقای دکتر دانش بالایی دارن و خیلی خوب و عمیق بدن رو میشناسن…. من به خاطر دیسک گردن مراجعه کرده بودم، اما نتیجه درمان فقط محدود به گردنم نشد؛ احساس کردم کل بدنم دوباره تنظیم شده و خیلی از ناراحتیها و مشکلاتی که داشتم برطرف شده…. با اینکه دوره درمانم تموم شده، دو سال هست که همچنان برای مراقبت و چکاپ مراجعه میکنم، چون تاثیر مثبتش رو توی زندگیم کاملا حس کردم. از آقای دکتر و تیم حرفهای و مهربونشون خیلی ممنونم؛ انقدر دوستانه و دلسوزانه کنارم هستن که همیشه احساس میکنم به دیدار دوستان قدیمی و مهربونم میرم … فضای کلینیک بسیار مثبت، آروم و سرشار از انرژی خوبه که باعث شده در کنار جسمم، روحم هم التیام پیدا کنه؛ واقعا اگر هر مشکلی توی بدنتون دارید، به نظرم این لطف رو در حق خودتون بکنید و از آقای دکتر و تیم خوبشون کمک بگیرید.️

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۳۰

بینهایت حاذق و کار درست و با اخلاق هستن مشکل دیسک داشتم هنوز تحت درمانم ولی تقریبا خوب شدم

۱۴۰۲/۰۳/۱۸

خودم و خواهرم مشکل دیسک کمر داشتیم خداروشکر بواسطه آقای دکتر خیلی بهتریم فقط اینکه هر چند وقت باید خدمتشون برسیم

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

از طریق دوستان

۱۴۰۲/۰۵/۰۴

دیسک کمر

۱۴۰۱/۱۲/۰۶

سلام من پارگی دیسک کمر و درد شدید داشتم که خداروشکر به لطف دکتر صفوی و پرسنل خوب و زحمتکششون درمان شدم

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

دکتر صفوی بسیار مجرب و حرفه ای هستند وبا اخلاق خوب من دیسک گردن ومیگرن شدید و دیسک کمر وتنگی کانال نخاعی وسیاتیک وبا درد شدید پا و کمر مراجعه کردم همه درد هام رفته و مسکن نمیخورم ۴ سال حالم خوب هست و تشکر میکنم از اقای دکتر و پرسنل پرتلاش و مجرب

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۴/۰۱

از همون جلسه ی اول تغییر رو احساس کردم و دردم خوب شد ممنون از دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۹/۲۸

هنوز توسط ایشون ویزیت نشدم تازه از طریق اینستا آشنا شدم و کارشون رو دیدم

۱۴۰۱/۱۰/۰۳

پوست بود

۱۴۰۲/۰۱/۰۸

دیسک گردن

۱۴۰۲/۰۳/۲۵

با سلام بسیار دکتر خوبی است

۱۴۰۱/۰۵/۲۳

وقت نمیتونم بگیرم

۱۴۰۲/۰۷/۰۴

دیسک کمر

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

Besiyar

۱۴۰۲/۰۷/۰۴

من تو ۱۰ جلسه به نتیجه مناسبی رسیدم

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

مشگل دیسک و سیاتیک پدرم را درمان کردند

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

سلام عرض ادب داداشم یه جلسه رفت پیشش حداقل 50درصد بهبود پیدا کرد

۱۴۰۲/۰۶/۲۵

از طریق پیج آسنایی دارم

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

دوست بنده مشکل دیسک کمر داشتند با چند جلسه ویزیت اقای دکتر مشکلشون حل شد

۱۴۰۱/۰۷/۲۷

عالی و کاربلد

۱۴۰۲/۰۲/۲۸

بسیار عالی بودن درد سیاتیک من کاملا برطرف شد

۱۴۰۲/۰۴/۰۸

راضی هستم

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

بسیار عالیه

۱۴۰۱/۱۰/۱۴

بسیار محترم و با سواد

۱۴۰۱/۱۲/۲۸

من تجربه خیلی خوبی با دکتر داشتم. هم از نظر برخورد خیلی محترم و باحوصله بودن، هم توضیحات کامل و قابل فهم میدادن. نتیجه درمانم هم کاملا رضایتبخش بود.

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

به زبان ساده یک دکتر خوب و یک آدم حسابی

۱۴۰۵/۰۳/۳۱

awliiii

۱۴۰۱/۱۰/۰۳

بسیار عالی و متبحر می باشند

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

بسیار دکتر کاربلد و حرفه ای بعد از ۷ ماه درگیری با درد دیسک کمر اواخر از درد نمیتونستم نه بشینم نه بایستم به سختی و با درد رو تخت جا به جا میشدم یک ماه فقط خوابیدم همچنان در درمانم ولی بسیار وضعیت جسمانی خوب و حس خوب از سلامتیه دوباره ،شکر و سپاس از ایشون و کادر دلسوز و محترم و حرفه ایشون

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

تو اینستا

۱۴۰۲/۰۳/۱۹

کمر درد داشتم

۱۴۰۲/۰۳/۰۹

سلام و عرض ادب ، من با مشکل حاد دیسک کمر و گردن و درد شدید به اقای دکتر صفوی مراجعه کردم ،مشکلم در حدی بود که راه رفتن و نشستن تقریبا برام غیر ممکن شده بود ولی به لطف اقای دکتر و تبحری که در این زمینه دارن کمتر از ۱۰ جلسه درد کلا برطرف شد و از جلسه ۱۵ به بعد انقدر وضعیتم بهتر شد که تونستم باشگاه برم و فعالیت روزانه عادی داشته باشم پیشنهادم به دوستان این هست که حتماااااا قبل از هر گونه عمل جراحی یکبار به دکتر صفوی مراجعه کنند هم اخلاقشون فوق العاده عاااالی هست هم واقعا تبحر و تجربه بالایی دارند و جزو پزشکانی هستند که صادقانه با بیمار برخورد میکنند و هر مشکلی که هست همون جلسه اول با بیمار مطرح میکنند

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

بابت دیسک کمر وسیانیک مراجعه کردم عالی بود

۱۴۰۲/۰۱/۲۱

سیاتیک و درود شدید

۱۴۰۲/۰۳/۱۱

تجربه ندارم

۱۴۰۲/۰۵/۱۶

خیلی عالی بودن

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

سلام فشار خون بالا

۱۴۰۱/۰۹/۰۳

من به صورت انلاین با اقای دکتر آشنا شدم و دنبالشون میکنم

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

اشنایی با

۱۴۰۲/۰۲/۲۲

خوب شد

۱۴۰۲/۰۴/۰۵

واقعا عالیه

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

تشخیص و برخورد عالی و حرفه ای

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

دکتری مجرب و آگاه به حرفه خود

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

کار شان عالی هست من یک سال کمر درد بودم حالا اصلا درد ندارم مرسی دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

دیسک کمر

۱۴۰۱/۰۵/۰۸

دکتر بسیار عالی وبا اخلاق من با پارگی دیسک گردن وکمر وتنگی کانال که از لحاظ ۵تا دکتر متخصص کاندید عمل فوری بودم به ایشون مراجعه کردم که با لطف خدا وتخصص وتلاش ایشون بهبودی حاصل شد ،امیدوارم که همیشه سلامت و تندرست باشند.

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

سلامیک نوبت د

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

من دو سال تمام از درد گردن نتونستم بخوابم واقعا علم و تجربه ایشون مثل معجزه میمونه ..از این بهتر نمیتونست باشه...واقعا ممنونشون هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

عالیییییی

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۱/۱۰/۲۶

کمر درد یک جلسه هنوز هیچی

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

بهترین در دنیا

۱۴۰۲/۰۵/۱۲

آرتزوز گردن و دیسک کمر

۱۴۰۱/۰۹/۰۶

به روز ، تشخیص عالی و مار بلد !ما خانوادگی تحت نظر ایشون هستیم

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

مشکل پارگی دیسک داشتم و برطرف شد

۱۴۰۲/۰۶/۲۴

از اینستا دنبال میکنم

۱۴۰۱/۱۰/۲۳

دیسک گردن و کمر

۱۴۰۲/۰۴/۰۱

فقط استوری های دکتر را دیدم

۱۴۰۱/۱۱/۰۵

بسیار عالی هستند.من خانمم گزینه جراحی به علت پارگی دیسک کمر بود.حدود 20جلسه کاملا خوب شده وبه روال عادی برگشته.خودم هم چند سال درگیر درد کتف وگردن بودم والان خیلی خوب شدم.از آقای دکتر خیلی ممنونم.

۱۴۰۵/۰۲/۱۴
اطلاعات تکمیلی
مدارک: دکترای حرفه ای کایروپراکتیک از آمریکا، دارای بوردهای ـ نشنال سراسری و ایالتی کایروپراکتیک و همچنین بورد ـ فیزیوتراپی از آمریکا، عضو رسمی انجمن کایروپراکتیک آمریکا و ایران، دارای ـ ـ دوره تخت دیکامپرشن Decompression از آمریکا، دارای ـ ـ دوره Activator از آمریکا
مطب نیاوران
تهراننیاوران، خیابان دکتر باهنر، سه راه کامرانیه، جنب مرکز خرید نارون، پلاک ۸۰، طبقه اول، واحد ۵
شنبه الی چهارشنبه ۹:۳۰ صبح الی ۸ شب، پنج شنبه ۹:۳۰ صبح الی ۴ عصر
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    پس فردا
    ۶ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۰ الی ۱۷
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۳ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۷
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۴ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۷
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۵ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۷
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۷
    ۹ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۷
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۷
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۷
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۷
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۷
    چگونه از دکتر محمد صفوی کایروپرکتیک در تهران نوبت بگیرم؟

    برای دریافت نوبت از دکتر محمد صفوی کایروپرکتیک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.

    آدرس مطب دکتر محمد صفوی در تهران کجاست؟

    آدرس مطب دکتر محمد صفوی کایروپرکتیک در تهران: نیاوران، خیابان دکتر باهنر، سه راه کامرانیه، جنب مرکز خرید نارون، پلاک ۸۰، طبقه اول، واحد ۵

    هزینهٔ ویزیت دکتر محمد صفوی کایروپرکتیک در تهران چقدر است؟

    هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر محمد صفوی کایروپرکتیک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال می‌باشد. این مبلغ بر اساس تعرفه‌های وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.

    شماره تلفن‌های مطب دکتر محمد صفوی چیست؟

    تلفن‌های مطب دکتر محمد صفوی:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب نیاوران

    نیاوران، خیابان دکتر باهنر، سه راه کامرانیه، جنب مرکز خرید نارون، پلاک ۸۰، طبقه اول، واحد ۵

    مطب نیاوران

    نیاوران، خیابان دکتر باهنر، سه راه کامرانیه، جنب مرکز خرید نارون، پلاک ۸۰، طبقه اول، واحد ۵