عالیست
عاااالی هستن اقای دکتر
دکتر خوبی هستن
جراحی مغز
تنگی کانال نخاع
بسیار پزشک متواضع
بسیار عالی و خوش برخورد
خواهرم دیسک گردن داشت وهمه ی دکترا گفتن عمل داره ویه ریسکه ولی ایشون گفتن برای عمل عجله نکنید والان 4 ساله که بادارو بهتر شدن
عالی هستند
طبیب ماهر وحاذق بااخلاق
من دییک گردن عمل کردم پیش ایشون و همین ک به هوش اومدم دیگه دستم درد نمیکرد وخیلی خیلی راضی هستم دکتر پنجه طلا هستن عالی هستن عالی
سلام ایشون بسیاربا اخلاق و حاذق هستن
عالی بودند
واقعااا دکتر عالی و با تجربه هستن
تشخیص عالی
دیسک کمر و از عملشون راضی بودم
دکترخوبی
دکتر خیلی با شخصیت. تشخیص بسیار عالی سر درد و سرگیجه داشتم
خیلی عالی بنده راضی هستم
دکتر عالیییییییییییییییییییییییییییی هستند در حوزه تخصصیشون.
بسیار خوش برخورد و راستگو
عالی کارشون حرف نداره
دکتر خیلی خوبی هستن
دیسک کمر داشتم دو ماه پیش عمل کردم الان خدا را شکر خیلی بهترم پزشک خوبی هستند و به حرف بیمار دقیق گوش می دهند و راهنمایی می کنند
ستون فقرات
تازه ویزیت
برادرم اخیرا توسط ایشان تحت عمل دیسک کمر قرار گرفته است .
اوکیه بودند عالی
اخلاق بیست تجربه و تشخیص عالی
خوب بوده
خیلی خوب است.
سردردهای عصبی داشتم وبرای مدتی خوب شدم.
پدرم تنگی کانال نخاع داشتن عمل شدن فوق العاده کارشون عالیه پنجه طلاهستن
دیسک گردن
عالی هستند تشخیص دقیق وعمل های بسیار خوب وبدون ریسک
بسیار عالی
واقعا عالی بود و نتیجه گرفتم
من هنوز خدمت ایشان نرفتم اما تعریفشون رو ازدیگران زیاد شنیدم.
عالی بود
سلام عالیه
خیلی با حوصله و دقیق معاینه میکنن
عمل کمر کردم بسیار دکتر پرحوصله و عالی بود
مادر عمل دیسک انجام دادند خداروشکر بهترشد کمرشون
بهترین دکتر هستن
عالی.باوجدان.باسواد.و انسان واقعی
درد کمر وگدکردن که خوب شدم
دکتر خوبیه
با سلام شوهرم مشکل دیسک کمر داشت بایدبگم آقای دکترجعف ی کارتون عالی هستن ماخیلی خیلی ازایشون راضی هستیم
بسیار عالی و خوب هستن
کمر درد
سلام من دیسک کمر داشتم 4 سال درگیر بودم توسط اقای دکتر عمل شدم خدا خیرشون بده خیلی بهتر شدم البته 20 روزه عمل کردم
دیسک کمر وعمل مهره داشتم. عالی هستن آقای دکتر
عالی بود عملش
دکتری بسیار ماهر و خوش برخورد
الان جلسه دوم دارم میرم پیشش تا ببینم نتیجه میگیرم یا..؟
دکترخیل
کمردردو زانودرد. خیلی عالی بود
راضی بودیم، تشخیص بیماری
گزگز پای چپ
سردرد،میگرن،خوب شدم
جراحی کمر
نمیدانم
هیچ تجربه ای ندارم
19ساله بودم و تنگی کانال نخاعی و دیسک داشتم که واقعا الان بعد 9ماه از عمل میگذره خیلی عالیم و واقعا کارشون خوب بوده
دربیمارستان صدوقی هستم ویزیت شدم
عدم رضایت
عالی هستن
خوب است
عالللللللللللللی
دیسک کمر عالی
بسیارعالی.عمل دیسک کمرپدرم توسط دکتربود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی نبش کوچه ۱۷ جهان آرا مجتمع آلا روبروی بانک سینا طبقه اول واحد ۱۰۸
عالیست
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عاااالی هستن اقای دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۶جراحی مغز
۱۴۰۰/۰۱/۱۵تنگی کانال نخاع
۱۳۹۸/۰۵/۲۲بسیار پزشک متواضع
۱۳۹۸/۰۹/۰۷بسیار عالی و خوش برخورد
۱۳۹۹/۱۲/۲۴خواهرم دیسک گردن داشت وهمه ی دکترا گفتن عمل داره ویه ریسکه ولی ایشون گفتن برای عمل عجله نکنید والان 4 ساله که بادارو بهتر شدن
۱۳۹۹/۰۹/۰۵عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۸طبیب ماهر وحاذق بااخلاق
۱۳۹۷/۰۹/۱۲من دییک گردن عمل کردم پیش ایشون و همین ک به هوش اومدم دیگه دستم درد نمیکرد وخیلی خیلی راضی هستم دکتر پنجه طلا هستن عالی هستن عالی
۱۴۰۱/۰۱/۰۱سلام ایشون بسیاربا اخلاق و حاذق هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹واقعااا دکتر عالی و با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۳تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دیسک کمر و از عملشون راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۸دکترخوبی
۱۳۹۷/۰۵/۰۹دکتر خیلی با شخصیت. تشخیص بسیار عالی سر درد و سرگیجه داشتم
۱۳۹۸/۰۹/۲۸خیلی عالی بنده راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۷دکتر عالیییییییییییییییییییییییییییی هستند در حوزه تخصصیشون.
۱۳۹۸/۰۸/۲۱بسیار خوش برخورد و راستگو
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالی کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۰۱/۱۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۰دیسک کمر داشتم دو ماه پیش عمل کردم الان خدا را شکر خیلی بهترم پزشک خوبی هستند و به حرف بیمار دقیق گوش می دهند و راهنمایی می کنند
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ستون فقرات
۱۴۰۳/۱۲/۰۹تازه ویزیت
۱۴۰۰/۱۰/۱۳برادرم اخیرا توسط ایشان تحت عمل دیسک کمر قرار گرفته است .
۱۳۹۸/۰۲/۲۳اوکیه بودند عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲اخلاق بیست تجربه و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خیلی خوب است.
۱۴۰۰/۰۱/۰۲سردردهای عصبی داشتم وبرای مدتی خوب شدم.
۱۳۹۸/۰۸/۱۳پدرم تنگی کانال نخاع داشتن عمل شدن فوق العاده کارشون عالیه پنجه طلاهستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دیسک گردن
۱۳۹۹/۰۲/۲۲عالی هستند تشخیص دقیق وعمل های بسیار خوب وبدون ریسک
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸واقعا عالی بود و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶من هنوز خدمت ایشان نرفتم اما تعریفشون رو ازدیگران زیاد شنیدم.
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸سلام عالیه
۱۳۹۹/۰۶/۰۸خیلی با حوصله و دقیق معاینه میکنن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عمل کمر کردم بسیار دکتر پرحوصله و عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۴مادر عمل دیسک انجام دادند خداروشکر بهترشد کمرشون
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عالی.باوجدان.باسواد.و انسان واقعی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷درد کمر وگدکردن که خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۶با سلام شوهرم مشکل دیسک کمر داشت بایدبگم آقای دکترجعف ی کارتون عالی هستن ماخیلی خیلی ازایشون راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۷بسیار عالی و خوب هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴کمر درد
۱۳۹۹/۰۶/۲۷سلام من دیسک کمر داشتم 4 سال درگیر بودم توسط اقای دکتر عمل شدم خدا خیرشون بده خیلی بهتر شدم البته 20 روزه عمل کردم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دیسک کمر وعمل مهره داشتم. عالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۱عالی بود عملش
۱۳۹۸/۰۵/۲۳دکتری بسیار ماهر و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۸/۱۹الان جلسه دوم دارم میرم پیشش تا ببینم نتیجه میگیرم یا..؟
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکترخیل
۱۴۰۰/۱۰/۱۰کمردردو زانودرد. خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۷راضی بودیم، تشخیص بیماری
۱۳۹۹/۱۰/۰۸گزگز پای چپ
۱۴۰۳/۱۲/۲۲سردرد،میگرن،خوب شدم
۱۳۹۹/۰۳/۲۰جراحی کمر
۱۳۹۹/۰۵/۰۹نمیدانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷هیچ تجربه ای ندارم
۱۳۹۸/۰۴/۱۵19ساله بودم و تنگی کانال نخاعی و دیسک داشتم که واقعا الان بعد 9ماه از عمل میگذره خیلی عالیم و واقعا کارشون خوب بوده
۱۳۹۷/۰۲/۳۱دربیمارستان صدوقی هستم ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خوب است
۱۳۹۸/۰۳/۰۶عالللللللللللللی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دیسک کمر عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیارعالی.عمل دیسک کمرپدرم توسط دکتربود.
۱۳۹۷/۰۵/۱۶