عملی بینی پیش دکتر انجام دادم و خدا رو شکر راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بسیا دکتر با تجربه ایی هستنند
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
ایشون هیچ وقت نیستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
عمل بینی بسیار عالی و موفق با ظاهری بسیار طبیعی و زیبا بدون مشکلات تنفسی
۱۳۹۹/۰۴/۱۹
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
مادرم عمل جراحی پلک انجام دادن وبسیارراضی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
عمل پشت پلک ک خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
خوب بودند
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
عمل بینی انجام دادم یه جا دیگه راضی نیستم میخوام ایشون منا ویزیت کنن
۱۳۹۸/۰۶/۱۲
دوستم پیش ایشون پلکشونا عمل کردن افتادگی پلک منم میخوام عمل کنم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
در حد ویزیت بود خوب
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
سلام مشکل پلک عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
بیمار جدید هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
جراحی در خصوص پیوند کلیه که به شدت عالی بوده است
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
حدود 20 سال قبل عمل زیبایی بینی انجام دادم و راضی بودم الن و بعد از سالها تصمیم ب عمل مجدد دارم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
تشخیص عالی و عمل عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
من راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
عالی بود کارش حرف نداره یه دنیا ممنونم
۱۳۹۸/۰۴/۱۶
سلام پلک بالایی چشمم را کشیدند عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
برای مشاور رفتم خدمتشون
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
پلکم 14سال پیش عمل کردم ،واقعا عالی شده
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
عمل بینی خیلی راضی بودم الان برای جراحی پلک میخوام بیام
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عالی بودند
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
عمل لیفت صورت
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
فقط ویزیت
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
عالیییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
درودعما پلک داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
سلام اقای دکتر طباطبایی 15سال پیش برای من پروتز سینه انجام دادند تاکنون هیچ مشکلی نداشتم و خیلی راضی بودم و چون گفتند تاریخ انقضا 15سال دیکه ست اومدم خدمت ایشون برای تعویض پروتز. به نظر من اگه هر گونه جراحی زیبایی داربد بیایید پیش آقای دکتر طباطبایی. ایشون بسیار خوش اخلاق با تجربه پزشک عالم و نمونه با آگاهی فراوان در زمینه جراحی زیبایی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
عمل بینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
سلام عمل پلک چشم داشتم خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
عمل بینی
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
افتادگی پلک داشتم جراحی کردم عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۶
نوبت حراحی دارم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
من 12 ساله
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
کاردکترخوبه
۱۳۹۹/۰۴/۲۶
مشکل انحراف و پلیپ داشتم حل شد
۱۳۹۸/۰۳/۲۰
عالی هستن
۱۳۹۸/۰۴/۲۲
جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
ازشون مشاوره گرفتم بسیار صبور و خوش برخورد هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
عمل زیبایی بینی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
شکافت لب وکام
۱۳۹۷/۰۵/۲۰
جراحی بینی حدود 10 سال پیش
بسیار زیاد راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
پلک چشم عمل کردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
جراحی افتادگی پلک داشتم ک عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
عالی دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
برداشت خال. خیلی تمیز اینکار انجام شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
لیزر کردن خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
آقای دکتر طباطبایی هم خودشون و هو کارشون بی نظیره
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
عاااالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
جراحی بینی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
فوق ال
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
چند عمل زیبایی برامانجام دادن عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
تصمیم به جراحی زیبایی شکم داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
بستگان من عمل کردند و راضی بودند ،ولی 1ساله تماس میگیرم مطب جواب نمیدن میخوام نوبت بگیرم چطور میتونم؟
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
جراحی زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عمل زیبایی بینی هیچ مشکلی نداشتم ایشان خیلی بینی من رو طبیعی عمل کردن الان هم برای عمل پلک میخوام مراجعه کنم
عااااا
۱۴۰۰/۰۹/۲۵جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ویزیت شدم و میخوام بینیمو عمل کنم، رفتارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۹عمل پلک
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۶افتادگی پلک
۱۴۰۰/۱۲/۲۲سلام...20 سال پیش عمل بینی انجام دادم
۱۳۹۸/۱۱/۲۱جراحی پلک چشم داشتم و بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۵نوبت عمل داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۹پنج سال پیش عمل بینیم پیش اقای دکتر انجام دادم و فوق العاده راضی ام
۱۴۰۰/۰۷/۱۰خیلی خووب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶داروهایی ک ه تجویزمی کنند گران هست ولی واقعا تشخیص ودرمان ایشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷رضایت بخش بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۶بسیار عاااالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹بله دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۹/۱۹عملی بینی پیش دکتر انجام دادم و خدا رو شکر راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۷بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیا دکتر با تجربه ایی هستنند
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ایشون هیچ وقت نیستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عمل بینی بسیار عالی و موفق با ظاهری بسیار طبیعی و زیبا بدون مشکلات تنفسی
۱۳۹۹/۰۴/۱۹عمل بینی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲مادرم عمل جراحی پلک انجام دادن وبسیارراضی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عمل پشت پلک ک خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵خوب بودند
۱۳۹۹/۱۰/۰۱عمل بینی انجام دادم یه جا دیگه راضی نیستم میخوام ایشون منا ویزیت کنن
۱۳۹۸/۰۶/۱۲دوستم پیش ایشون پلکشونا عمل کردن افتادگی پلک منم میخوام عمل کنم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷در حد ویزیت بود خوب
۱۳۹۹/۰۵/۲۵سلام مشکل پلک عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بیمار جدید هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹جراحی در خصوص پیوند کلیه که به شدت عالی بوده است
۱۴۰۰/۱۱/۲۷حدود 20 سال قبل عمل زیبایی بینی انجام دادم و راضی بودم الن و بعد از سالها تصمیم ب عمل مجدد دارم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶تشخیص عالی و عمل عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸من راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶عالی بود کارش حرف نداره یه دنیا ممنونم
۱۳۹۸/۰۴/۱۶سلام پلک بالایی چشمم را کشیدند عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۹برای مشاور رفتم خدمتشون
۱۴۰۰/۰۶/۳۱پلکم 14سال پیش عمل کردم ،واقعا عالی شده
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عمل بینی خیلی راضی بودم الان برای جراحی پلک میخوام بیام
۱۴۰۰/۰۱/۳۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی بودند
۱۴۰۱/۰۲/۰۸عمل لیفت صورت
۱۳۹۹/۱۲/۰۱فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۸/۱۳فقط ویزیت
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عالیییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۲درودعما پلک داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵سلام اقای دکتر طباطبایی 15سال پیش برای من پروتز سینه انجام دادند تاکنون هیچ مشکلی نداشتم و خیلی راضی بودم و چون گفتند تاریخ انقضا 15سال دیکه ست اومدم خدمت ایشون برای تعویض پروتز. به نظر من اگه هر گونه جراحی زیبایی داربد بیایید پیش آقای دکتر طباطبایی. ایشون بسیار خوش اخلاق با تجربه پزشک عالم و نمونه با آگاهی فراوان در زمینه جراحی زیبایی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عمل بینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰سلام عمل پلک چشم داشتم خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸عمل بینی
۱۳۹۹/۰۷/۱۶افتادگی پلک داشتم جراحی کردم عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۶نوبت حراحی دارم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲من 12 ساله
۱۴۰۰/۰۶/۲۸کاردکترخوبه
۱۳۹۹/۰۴/۲۶مشکل انحراف و پلیپ داشتم حل شد
۱۳۹۸/۰۳/۲۰عالی هستن
۱۳۹۸/۰۴/۲۲جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ازشون مشاوره گرفتم بسیار صبور و خوش برخورد هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۵عمل زیبایی بینی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸شکافت لب وکام
۱۳۹۷/۰۵/۲۰جراحی بینی حدود 10 سال پیش بسیار زیاد راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶پلک چشم عمل کردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳جراحی افتادگی پلک داشتم ک عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۳برداشت خال. خیلی تمیز اینکار انجام شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۹لیزر کردن خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۳آقای دکتر طباطبایی هم خودشون و هو کارشون بی نظیره
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عاااالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲جراحی بینی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۴فوق ال
۱۴۰۰/۰۱/۱۸چند عمل زیبایی برامانجام دادن عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶تصمیم به جراحی زیبایی شکم داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عمل بینی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بستگان من عمل کردند و راضی بودند ،ولی 1ساله تماس میگیرم مطب جواب نمیدن میخوام نوبت بگیرم چطور میتونم؟
۱۴۰۰/۰۵/۲۵جراحی زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عمل زیبایی بینی هیچ مشکلی نداشتم ایشان خیلی بینی من رو طبیعی عمل کردن الان هم برای عمل پلک میخوام مراجعه کنم
۱۳۹۹/۰۵/۲۸دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۴معاینه سینه.خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالی هستند دکتر ماهر و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۱۲برداشتن خال ک بسیار تمیز و عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالی بودن،خال برداشتم پیش ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۱