دکتر امیر بهزادی متخصص جراحی عمومی با شماره نظام پزشکی 115480 در اصفهان فعالیت میکند. مطب ایشان در خیابان شمس آبادی، مجتمع قمرالدوله، طبقه سوم، واحد ۳۰۶ قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر امیر بهزادی متخصص جراحی عمومی با شماره نظام پزشکی 115480 یکی از پزشکان برجسته در حوزه جراحیهای لیزری و بسته در شهر اصفهان است. ایشان با تکیه بر دانش تخصصی خود در زمینه جراحی عمومی، انواع جراحیهای لیزر کیست مویی، هموروئید، شقاق و فیستول را انجام میدهد و بهویژه در درمان بیماریهای نشیمنگاهی با روشهای نوین و کمتهاجمی شهرت دارد. مطب دکتر امیر بهزادی در اصفهان، خیابان شمس آبادی، حدفاصل چهار راه قصر و کوالالامپور، مجتمع قمرالدوله، طبقه سوم، واحد ۳۰۶ قرار گرفته که دسترسی آسانی برای بیماران این شهر فراهم میآورد.
دکتر امیر بهزادی علاوه بر تخصص در جراحی عمومی، در زمینه جراحی لاپاراسکوپی سنگ کیسه صفرا، جراحی کبد، جراحی پستان و تیرویید، جراحی فتق و تومورها نیز مهارت دارد. ایشان دارای مدرک تخصصی جراحی عمومی بوده و سالها تجربه موفق در انجام انواع جراحیهای دستگاه گوارش و جراحی سرطان پستان دارند. بیماران متعددی که تحت نظر دکتر بهزادی درمان شدهاند، از دقت تشخیصی و مهارت ایشان در انجام اعمال جراحی لیزری و بسته رضایت بالایی داشتهاند.
در نظرات بیماران، به برخورد حرفهای و توضیحات کامل دکتر امیر بهزادی اشاره شده و بسیاری از مراجعهکنندگان، او را به دلیل بهکارگیری تکنیکهای مدرن و کمدرد توصیه کردهاند. تخصص دکتر امیر بهزادی در جراحی عمومی و جراحیهای لیزری، او را به انتخاب اول بیماران در اصفهان تبدیل کرده است. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است تا به راحتی بتوانند زمان مراجعه خود را تنظیم نمایند.
دکتر امیر بهزادی با تکیه بر دانش تخصصی، تجربه عملی گسترده و رویکرد بهروز در درمان بیماریهای جراحی، در اصفهان شناختهشده است و همواره تلاش میکند بهترین خدمات درمانی را به بیماران خود ارائه دهد.
جراحی کیست مویی با لیزر معمولاً با درد کمتر و دوره نقاهت کوتاهتری نسبت به روش سنتی همراه است.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر امیر بهزادی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
درمان هموروئید با لیزر اغلب به صورت سرپایی انجام میشود و نیاز به بستری شدن ندارد.
دکتر امیر بهزادی انواع جراحیهای عمومی، جراحی لیزر کیست مویی، هموروئید، شقاق، فیستول، لاپاراسکوپی، جراحی کیسه صفرا، کبد، پستان، تیروئید و تومورها را انجام میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی، حدفاصل چهار راه قصر و کوالالامپور، مجتمع قمرالدوله، طبقه سوم، واحد ۳۰۶
شوهرم کیست مویی داشتن ایشون عمل کردن وکارشون تا الان خوب بوده و خدا کنه کیست برگشت نداشته باشه
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیار خوش اخلاق کار بلد و منصف خدا برات بسازه دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۹/۱۳سلام دکتر فوق العاده با اخلاق خوش برخورد وروحیه بالا برای درمان درد مریض
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکتر بهزادی بهترین جراح اصفهان مخصوصا در زمینه لاپاروسکوپی است
۱۴۰۱/۰۲/۱۴عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۲۶دکتر امیر بهزادی بهترین جراح عمومی اصفهان است.جراحی لاپاراسکوپی کیسه صفرا بدون برش جراحی و بسته شدم.بسیار راحت بود و سریعا خوب شدم.کاملا درمان شدم
۱۴۰۱/۰۵/۱۶فیستول تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۳۰من تازه میخام برم تعریف ایشون را از بقیه شنیدم میگن دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳تشخیص دقیق، مشکل سندروم روده تحریک پذیر
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالی کیست مویی لیزری عمل کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱دکتر خوبی هستند توضیح کامل میدن برای جراحی مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰اشراف خوب در خصوص همورویید و خوش سخن و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۰۲تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتر بسیار خوش اخلاق واز همه مهم تر وقت میزارن برای بیمار
۱۴۰۱/۱۲/۲۸تجربه ایی ندارم میخوام تحقیق کنم
۱۴۰۱/۱۲/۰۷کیست مویی عمل کردن تا اینجا خوب بوده و راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱لیزر کیست مویی داشتم، دو روزه گذشته و راضیام ازشون. قبلا پیش دکتر دیگهای رفته بودم که اصرار داشتن باید عمل شم اما ایشون گفت با لیزر میشه و جراحی کردم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۹ایشان فردی با اخلاق و با توجه کردن به صحبتهای بیمار وشنیدن کامل آن ،بیمار را معالجه میکنند وتوصیه های بعد عمل را متذکر میکند
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۸کیست مویی عمل کردم پیش ایشون ب صورت لیزر درمانی بسیار دکتر خوش برخورد و کاردرستی هستن بدون اینک ی درصد درد متوجع بشم حین عمل حتی بعدازعمل فقط الان تنها سوالم اینه ک من دوهفتس عمل کردم و موای زائد و نمیدونم چجوری ازبین ببرم ک ب بخیهام و زخمم اسیب واردنشه میشه کمک کنید بقیه روند درمانم و عملمم عالی بود بی نظیر و سپاس از بهترین دکتر جراح عمومی️
۱۴۰۲/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۶بسیار عالی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۱۳هموریید
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹فیلا ابتدای مراجعه هستم ،برخورد ایشان درست وعالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۸مشگل تنگی مقعدوهموروییدداشتم عمل کردم بالیزر خیلی راضیم آقای دکتربسیارخوش اخلاق وحاذق هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۱۱عمل کردم ولی کامل خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴مشکل هموروئید داشتم و عمل لیزر انجام دادم خیلی خوب عمل کردند و درد نداشتم و هنوز هم تحت درمان هستم پیش ایشون.
۱۴۰۴/۰۹/۰۱فیستول داشتم و جراحی شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عمل کیست مویی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۷هموروئید داشتم در حال درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۸واقعا دکتر بی نظیری هستن منشی برخورد منشی هم واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹باسلام همسرم عمل فتق داشتند پیش ایشون.... خدا رو شکر ک الان ۲ ساله ک عمل شدن...خوبه شکر خدا.. فقط گاهی اوقات درد داشت محل فتق شون ک دکتر گفتند عادیه و مسکن مصرف بکنه. و بعد از چند روز خوب میشه.
۱۴۰۳/۰۳/۱۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۲۱نظر بدخیمی ثبت نمیشه لیزر کیست مویی ناموفق و عود پس از دو ماه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۱جراحی لاپراسکوپی شدم. جراح بسیار خوش اخلاق و ماهرین هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۶کیست مویی بعد از دوسال خیلی خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۹هموروئید ، دکتر بی نظیر
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی لاپاراسکوپی صفرا نقاهتم یه روز بود درد کم دکتر عالی جوابگو
۱۴۰۲/۰۷/۰۴پسرم مشکل کیست مویی داشتن که دکتر براشون هم دارو تجویز کردن وهم عمل را پیشنهاد دادن که بالاخره باید انجام بشه وگرنه کیست التهاب پیدا میکنه
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عاااالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷کیست مویی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار جراح زبر دست و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵پزشک بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶پاسخگو منصف
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دکتر بس
۱۴۰۳/۱۲/۰۵همسرم عمل فیستول داشتند و عمل خوبی داشت دوران نقاهت کوتاهی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکتر بسیار خوشاخلاق و حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۶کیست مویی
۱۴۰۲/۰۸/۲۳جراحی لاپاراسکوپی کیسه صفرا شدم خیلی عالی بود .دکتر بهزادی بهترین جراح لاپاراسکوپی اصفهان است.بسیار با شخصیت و باسواد و ماهر است.کاملا خوب شدم.دست ایشان شفاست
۱۴۰۱/۰۵/۱۴فیستول،عالی بهترینن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عمل فتق انجام دادن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱هموروئید
۱۴۰۳/۱۱/۲۷باسلام دکتربسیارعالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰جراحی فتق ناف
۱۴۰۳/۰۶/۰۶عمل اپاندیس
۱۴۰۲/۰۴/۲۸من شقاق و هموروئید داشتم دکتر بهزادی با لبزر عمل کرد و بسیار راضی هستم کارشون عالیه.
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دکتر بسیار محترم و با سوادی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶شقاق داشتم دارو ها که تمام مجددا برگشت
۱۴۰۲/۱۰/۲۹هموروئید
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خدا خیرشون بده عاااالییییییین
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بله. دخترم پیش ایشون عمل کیست مویی انجام دادن و راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سلام دخترم کیست مویی داشت اقای دکتر با لیزر عملش کردند کارشون عالی بود و دخترم بعد از عمل زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲مشکل سندرم روده ی تحریک پذیرداشتم بادارورفع شدخیلی دکترخوبی هست
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بسیار عالی. خوش برخورد با کمال آرامش همه چیز را توضیح می دهند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷لاپاروسکوپی صفرا عالی من نیکپور هستم دکتر خیلی خوب مهربان و دلسوز بیمار
۱۴۰۰/۱۲/۰۳سلام بادفتخ داشتم
۱۴۰۳/۰۳/۱۷با سلام. من عمل فیستول انجام دادم و به موقع تشخیص داده شد و عمل موفقیت آمیز بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۱سلام. بیماری من همورویید خارجی بود.(گوشت اضافه. وترومبوزه) که با لیزر عمل شد وبه خاطر بزرگی همرویید ۳ تا بخیه هم خورد.همته اول درد بسیار شدیدی داشتم که خوب عادی هست و الان خدا رو شکر خیلی بهترم.ودیگه اثری از بیماری نیست.ولی در کل باید اصول و رویه تغذیه را تعییر داد تا دیگه به این بیماری سخت دچار نشیم.... با تشکر از آقای دکتر وتیم پزشکی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خیلی معطلی داشت و شلوغ بود.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱من پیش اقای دکتر عمل کیست مویی لیزر انجام دادم بسیار راضی بودم بعد از عمل هم سنوگرافی انجام دادم کیست به خوبی تخلیه شده بود فقط موارد خاص را به دکتر یاد اوری کنید
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دکتر عللی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴عمل فیستول بسیار خوب ممنونم ار اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خونریزی و درد هموروئد هنوز تحت درمان هستم و دوره ی درمانم کامل نشده ولی بهبودی زیادی پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار دکتر بااخلاق و متبحری هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۲کیست موی بوده عمل کردم وراضی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹بسیار دکتر خوش اخلاق وخوبی برا بیمارش واقعا وقت میزاره
۱۴۰۴/۰۵/۲۲هنوز درمان نشدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷تعریفی نداشت ..
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بسیار حاذق وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عمل همورویید
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر با تجربه وعالی هست من مشکل هموورئید داشتم عمل لیز برام انجام داد راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۶همسرم برای عمل فتق رفته بودن بسیار راضی بودن از اخلاق برخورد و توجه به بیمار فعلا دارو دادن تا بعد عمل رو انجام بدند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴هموروئید
۱۴۰۳/۰۸/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴جراحی هموروئید
۱۴۰۳/۱۱/۲۶من پیش دکتر عمل صفرا داشت الان سه ماه گذشته دکتر خوش برخورد و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۳/۰۷بسیار عالی..تشخیص بیماری پدر من سندروم روده بود که با داروهای دکتر خیلی بهتر شدن.یالهای طولانی از این بیماری رنج میبرد..ممنون وارزوی سلامتی و طول عمر..ذاکری
۱۴۰۵/۰۳/۲۸مو برگشتی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴جراحی همورویید با لیزر.بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱غده ی چربی در کمر جراحی شدم عالی بودن دکتر بهزادی
۱۴۰۳/۰۲/۲۹خدا خیرت بده آقای دکتر هم خوش برخورد و با اخلاق و بزرگ منش خیلی دلسوز بیمارشون هستن من پیش اقای دکتر لیزر شقاق هموروئید انجام دادم واقعا خیلی کارشون درسته و راضی ام خدا سلامتی بهت بده آقای دکتر.
۱۴۰۴/۱۱/۱۲به نظر بنده ایشان بسیار دکتر خوبی هستند هم از نظر اخلاق و طرز برخورد و هم از نظر سواد و تخصص .
۱۴۰۳/۰۲/۰۸اولین مراجعه من بود . هنوز نتیجه نگرفتم. درحال مصرف دارو هستم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر خوب و
۱۴۰۳/۱۲/۱۷سلامتی آقای دکتر. صفا امیرجون
۱۴۰۳/۰۹/۲۸فتق ناف
۱۴۰۲/۰۸/۱۷من توده داشتم در کیسه صفرا. دکتر بهزادی جراحی لاپاراسکوپی کردند در آوردن صفرا را
۱۴۰۲/۰۸/۰۳دکتر امیر بهزادی بهترین جراح لاپاراسکوپی اصفهان است.بسیار باسواد و با اخلاق و دلسوز است.عمل لاپاراسکوپی کیسه صفرا توسط دکتر امیر بهزادی شدم بسیار عالی بود و کاملا خوب شدم
۱۴۰۱/۰۵/۱۶پسر من کیست مویی داشت که دکتر با لیزر جراحی کردن وخیلی عالی بود ودوران نقاحت راحتی داشت
۱۴۰۳/۰۱/۲۷خیلی خو
۱۴۰۴/۰۴/۰۹مشکل فتق داشتم ولی تشخیص ایشان فتق و چربی بود. پس از سونوگرافی مشخص شد فقط یک توده چربی هست. نظر ایشان عمل جراحی و خارج نمودن توده چربی بود ولی با مشاوره با چند پزشک دیگر بنده اعلام انصراف نمودن ایشان هم پاسخی ندادند که آیا دارو نیاز دارد یا خیر.
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خوب ومطلوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸برخورد و تشخیص دکتر خوب بود. ولی دکتر ساعت ۲۰ دقیقه به شش آمد. مطب بسیار شلوغ بود و با یک ساعت تاخیر داخل رفتم. منشی گفتند ما در چند سامانه مریض پذیرش میکنیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸با سلام آقای دکتر فوقالعاده بودم عمل جراحی داشتم عالیییییییبیی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۵کیست مویی عالی بود بدون درد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عمل بیضه وخوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۳باسلام...دکتر بسیار خوش اخلاق خوش برخورد باشخصیت ومهربان هستند و در بیماراعتمادی رونسبت بخودشون ایجاد میکنند ...تشخیصشون فوق العادس من ک خیلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵آقای دکتر بهزادی از نظر من بسیار دکتر حاذق ومهربان وخوش برخورد هستند با تشخیص درست من در مورد چکاپهای سالیانه نزد ایشان می روم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عمل جراحی فیشر آنال
۱۴۰۳/۰۲/۰۶مشکل کیسه
۱۴۰۴/۰۴/۱۴من عمل کردم پیششون توده چربی داشتم فوق العاده دکتر عالی هستن و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عمل فتق داشتم کارش عالی بودراضیم دستش دردنکنه.
۱۴۰۱/۰۳/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱گفته اند خوب است
۱۴۰۱/۰۹/۱۹کیست مویی که گفتن نه ضربه به دنباله ماهیچه بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۴درود، بسیار خوش برخورد و صبور و با دانش
۱۴۰۳/۰۲/۲۹خوب دکتری هست مهربون
۱۴۰۳/۱۲/۱۱معاینه شدم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸دکتر خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۴عالییییی هستند من کیست مویی داشتم ایشون عمل کردند
۱۴۰۱/۰۷/۰۴سلام ، لیزر شقاق و هموروئید داشتم حدود ۳ ماه پیش ، در نظر بگیرید بهبودی کامل زمان میبره و در تایم کم فقط میتونید فعالیتهای معمولی روزانه را انجام بدید ، خود اقای بهزادی کارشون خوب بود ، همچنین خیلی در برخورد با بیمار حرفه ای هستند و در کل در اصفهان فکر میکنم بهترین گزینه برای این جراحی با لیزر باشند ، با آرزوی موفقیت
۱۴۰۴/۰۶/۱۰کیست مویی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر بسیار خوب و خوش برخوردی هستن و کارشون عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بسیار دکتر خوب وباحوصله وکار دان است من به این دکتر پنجه طلا میگویم
۱۴۰۳/۰۲/۲۱عمل فیستول و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۰۳کیست مویی داشتم عمل کردم ومیخا برم بخیه هامو بکشم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸دکتربسیار صبور وبا سوادی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عمل فتق سما راست. بسیار خوش اخلاق و متبحر
۱۴۰۱/۰۹/۱۷کیست مویی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار پزشک باتجربه و دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۲۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بسیار کار بلد بودند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عمل کیست مویی با لیزر انجام دادم خیلی خوب بود و راضی ام ممنون از دکتر بهزادی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۲سنگ کیسه صفرا لاپاراسکوپی عمل شدم واقعا عالی و بدون درد بود.اصلا بعد از عمل درد نداشتم.کاملا درمان شدم.دکتر امیر بهزادی بهترین جراح اصفهان است.بسیار خوش برخورد،حاذق و باسواد است.دکتر بهزادی دلسوز و پیگیر بیمار است.از ایشان خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۵/۲۸فتق اینگوینال
۱۴۰۴/۰۶/۲۳برای هر مریض نهایت ۱۰ مین وقت میذارن و به همه هم میگن عمل کن راستش من خیلی نپسندیدم درسته برای من عمل لازم بود ولی توضیح درست ندادن بهم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵آقای دکتر خیلی با حوصله و دقت پاسخگو بیمار هستن وتصمیم گرفتم پیش ایشون عمل کنم.عاالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عمل فیستول
۱۴۰۳/۰۷/۱۶همورید داشتم وبسیار دکتر خوب و کاربلدی هست حتمن پیشنهاد میکن برید پیشش و عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر باسواد و حاذق
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عالی ، درمان پانیک عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱منشی خیلی عصبی داشتند که رفتار خوبی با بیمارها نداشتند خود دکتر خوب بودند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۱با فیستول مقعدی اورژانسی به مطب مراجعه کردم و با تشخیص درست آقای دکتر جراحی شد و واقعا دکتر عالی و خوش برخورد پیگیری عالی خدا خیرتون بده
۱۴۰۴/۱۰/۱۲خیلی مهربؤن وخوش برخورد در کل انرژی مثبت هستن.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰کیست مویی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲پزشک خوش اخلاق فعلا عمل هموروئید انجام دادم ببینیم نتیجه چی میشه به امید خدا
۱۴۰۵/۰۳/۱۹مشگیل بیسوا
۱۴۰۳/۰۳/۲۶جراحی کیست مویی لیزری و بسته شدم بسیار عالی بود.اصلا بعد از عمل درد نداشتم و دوره نقاهت فقط یک روز بود.ظرف چند روز کاملا خوب شدم.دکتر امیر بهزادی بهترین جراح اصفهان است
۱۴۰۱/۰۵/۱۶من برای عمل همروئید به این دکتر مراجعه کردم ولی خیلی خیلی ازشون راضی هستم و واقعا خیلی خیلی از دستشون راضی هستم چون من قبلا در خوزستان عمل کردم ولی نتیجه ای نگرفتم ولی زمانی که به خدمت این دکتر با تجربه رفتم نتیجه گرفتم واقعا ازتون ممنونم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۸دکتر خوش اخلاق و با تجربه هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۵خیلی عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دکتری مجرب خوش اخلاق خوش برخورد و عالی من از اهواز رفتم خدمتشون که خداروشکر نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۲عالی در تشخ
۱۴۰۴/۰۳/۰۲آپاندیس عمل کردم
۱۴۰۱/۱۲/۲۳یبوست داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵بسیار عالی و بسیار خوش برخورد هستند. بهترین جراح ماهر ایران
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۰دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴جراحی هموروئید بیرونی. حتما برای یک هفته تا ده روز نقاهت بعد از جراحی آماده باشید.
۱۴۰۴/۰۱/۰۲دکتر خوبیه، با حوصله گوش میده
۱۴۰۴/۰۶/۳۱مشکل کیست مویی داشتم واینکه از ایشان واقعا راضی هستم خیلی خوش برخورد متین
۱۴۰۲/۰۴/۰۳عمل هموروئید انجام دادم .برای چکاب میخوام نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹فعلا دو جلسه رفتم هنوز به نتیجه نرسیدم ،بلاتکلیف هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۵درودبرشما ،بنده پیش ایشون عمل کردم دکتر بسیار آرام و شنونده خوبی هستنده وترس واضطراب بی دلیل رو کاهش میدن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکترپنجه طلاحق دکتربهزادی هست واقعاعالیه من بسیارراضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عمل تیروئید
۱۴۰۳/۱۲/۰۹کیست مویی داشتم، عمل کردم
۱۴۰۴/۰۵/۳۱عالی بود فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۲۵خیلی خوش بخو
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عمل کیست مویی داشتم خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۷مشکل آبسه مقعدی و فیستول ، که جراحی شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عمل فیستول
۱۴۰۴/۰۱/۱۶تورم غددلنفاوی داشتم که تشخیص وبرخوردشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱خیلی عالی ومهربان دلسوز
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار عالی و خوش برخورد هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴سه ساله هرچی جراح تو اصفهان رفتم مشکلم را تشخیص ندادن ولی دکتر بهزادی تشخیص عالی دادن و جراحی هم عالی برام انجام دادن.فوق العاده است دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۳۰فغتبلفتابلات
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۶جراحی همورویید با لیزر کارشون عالیه فقط ویزیت داخل مطب خیلی سریع و کوتاهه
۱۴۰۴/۰۶/۲۸سلام دکتر خیلی خوش برخورد بودن بار اول بود مراجعه کردیم ان شالله که نسخه ای که فرمودن نتیجه بگیریم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲درود با تشخیص و تجویز عالی مشکل شقاق و زخم رو برطرف کردند و از یک جراحی نجات پیدا کردم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بله عمل داشتم عمل هم خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸هموروئید،در کل دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر امیر بهزادی بهترین و با اخلاق ترین و باسوادتر جراح اصفهان است.جراحی لاپاراسکوپی سنگ صفرا شدم.اصلا دوره نقاهت نداشتم.بدون درد بود.خیلی راضیم.دکتر بهزادی بسیار دلسوز و پیگیر بیمار است و دستش شفاست
۱۴۰۱/۰۵/۲۸اخلاق دکتر فوق العاده است
۱۴۰۱/۰۲/۰۶فعلا در حال بررسی بیماری هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹مشکل سینه داشتم تشخیصشون درست بوو
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۳انزیمهای کبد بالا بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۴سلام دکتر عالی عمل فتق ناف داشتم عمل در مطب واتاق عمل عالی
۱۴۰۲/۰۶/۳۰خوانسار روستا کهرت
۱۴۰۲/۰۸/۰۲پزشک خوبی هستند ازشون تشکر میکنم جراحی همورویید که هموروییدکتومی کردند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۰آقای دکتر بسیار کارشون عالی بود من بیماری شقاق و هموریید داشتم پیششون عمل کردم بدون درد و خونریزی بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکتر فهمیده کاردان وخوش برخورد وعالللللللیییییییییییییی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۳دکتر فوق الغاده ای هستند .و بسیار بااخلاق و دلسوز.خدابه عمرشون و علمشون برکت بده اللهی.من از خداوند ممنونم که چنین بنده ای را سر راه ما قرار داده.
۱۴۰۱/۰۳/۲۵مشکلم غده داخل سرم بود ایشون جراحی کردن خیلی عالی و با اخلاق و حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۳دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۴/۰۴برای خواهرم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳عمل کیست
۱۴۰۴/۰۶/۰۱جراحی فتق شدم که خیلی عالی و بدون درد بود.دکتر امیر بهزادی بهترین جراح اصفهان است.بسیار با اخلاق و ماهر و باسواد
۱۴۰۱/۰۵/۱۴مشکل روده
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بد نبود
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عمل کیست مویی. عمل خوب بود و بهبودی خوب طی شد ولی ظاهر بخیه ها خوب انجام نشده نبود و ظاهر نازیبایی به محل بخیه داده.
۱۴۰۳/۱۱/۲۹هموروئید خارجی. تشخیص دادند و پلان درمانی رو شرح دادند. البته فقط در بیمارستان خصوصی جراحی یا لیزر میکنن. هموروئید فقط لیزر
۱۴۰۴/۰۱/۲۶هموریید عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر خوش اخلاق با تجربه بودن خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۴دخترم ابسه عفونی بخاطرعمل فیستول پیدا کرده بودسه بار عمل کردخوب نمیشد با مراجعه به نزددکتربهزادی خوب شد الان ۲سال میگذره وهیچ مشکلی پیش نیومده تشخیص و درمان دکتر عالی هستش واقعا ممنون هستم ازشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۴باسلام وادب... دکتر خیلی باصبروحوصله خوش اخلاق هست کارشون عالی هست.مشکل هموروئید داشتم که با یک نسخه دارو دادن خوب شدم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷جراحی،هموروید
۱۴۰۴/۰۱/۰۲بسیار خوش برخورد تشخیص عالی برای مشکل همورویید مراجعه کردم و ایشون گفتن عمل و بسیار از عملکرد راضی هستم ...
۱۴۰۵/۰۳/۲۷عالی بودند
۱۴۰۴/۰۵/۳۱سلام . من همورویید داشتم و تجویز ایشون خیلی سریع به من جواب داد
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دکتر بسیارحاذق، بااخلاق، بامهارت
۱۴۰۱/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ناخن فرو رفته برخورد و پزشت معالج عالیی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱من که یک بار رفتم مشکلم به ایشون مرتبط نمیشد اما خیلی بخورد عالی داشتن و راهنمایی درست کردن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۲مشگلل بواسیر خونریزی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰عمل جراحی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵اپاندیس
۱۴۰۱/۰۳/۱۴عالی به دیگران هم توصیه میکنم
۱۴۰۲/۰۷/۱۵خیلی عالی بود عمل فتخ ناف انجام دادم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷سلام و عرض ادب . دکتر بهزادی دکتر حاذق با اخلاق باتجربه پسرم کیست مویی داشتن و دکتر براشون جراحی لیزری انجام دادن براشون و نتیجه گرفتن . انشالله در مسیر طبابت موفق باشند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴پزشک حاذق با اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۴بد نبود
۱۴۰۳/۰۹/۰۴با سلام برای کیست مویی مراجعه کردم تشخیص و درمان خوب بود فعلا در طول مدت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳کیست مویی معاینه کردن و خیلی عالی گوش دادن ولی هنوز عمل نکردم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷فعلاتحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸سلام عمل کیسه صفرا عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر جوان و با حوصله ایی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹مقعدم خارش داره درد میکنه ودوبرش سفت شده درمان میخام
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بسیار دکتر خوش برخورد و خوبی هستن کیست مویی عمل کردم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴کیست مویی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۵کیست مویی داشتم زود نوبت داد عمل کردم - باید بسپارین بخیه ها رو خوب بزنند
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۳باسلام، دخترم کیست مویی داشت دکترلیزر کرد ولی بعدازحدود یکماه خونریزی داره فعلاتحت نظردکتربهزادی درحال درمانیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دکتر عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۲/۰۵برای لیزر هموریید مراجعه کردم خیلی خوش برخورد و باتجربه هستندو عمل رضایت بخش بود .
۱۴۰۵/۰۳/۲۴هموروئید
۱۴۰۳/۰۷/۱۸پسرخالم مریض ایشون بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام ختنه پسرم ، مسلط وخوش اخلاق وخوش برخورد
۱۴۰۲/۰۶/۱۶عمل فتق ناف بسیار حرفه ای انجام شد کمترین برش رو جهت جراحی انجام دادن بدون درد و عوارض خیلی راضی هستم.
۱۴۰۱/۰۹/۳۰سلام، تنها مشکلی که هست قضیه ی نوبت دهی هست . آقای دکتر ساعت ۶ تشریف میارن ولی توی نوبت دهی از ساعت ۵ شروع می کنن به نوبت دهی. که این باعث میشه ۲ الی ۲ ساعت و نیم توی مطب معطل بشیم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۱کیست مویی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲سرطان داشتم و تشخیص دادند
۱۴۰۳/۰۹/۱۱هموروئید همسرم داشت پیش ایشون ویزیت شدن در همون ویزیت اول تشخیص دادن سندروم روده تحریک پذیر دارن و با دارو درمان کردند
۱۴۰۳/۰۶/۱۳دکتر مهربون و خوشبر خورد ..همچنین منشی خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۲/۲۳عالی بودند داروهای که تجویز کردند درد م را قطع کرد
۱۴۰۴/۰۳/۰۶