۵۶۴ نفر
دکتر امیر بهزادی

دکتر امیر بهزادی

متخصص جراحی عمومی

لیزر کیست مویی و هموروئید ، لاپاراسکوپی

متخصص شماره نظام: ۱۱۵۴۸۰
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۶ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۷ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
یکشنبه۱۴ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
سه شنبه۱۶ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
شنبه۲۰ تیر
یکشنبه۲۱ تیر
دوشنبه۲۲ تیر
سه شنبه۲۳ تیر
چهارشنبه۲۴ تیر
۵۳۴ نفر

شوهرم کیست مویی داشتن ایشون عمل کردن وکارشون تا الان خوب بوده و خدا کنه کیست برگشت نداشته باشه

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

بسیار خوش اخلاق کار بلد و منصف خدا برات بسازه دکتر عزیز

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

سلام دکتر فوق العاده با اخلاق خوش برخورد وروحیه بالا برای درمان درد مریض

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

دکتر بهزادی بهترین جراح اصفهان مخصوصا در زمینه لاپاروسکوپی است

۱۴۰۱/۰۲/۱۴

عالی بودن

۱۴۰۱/۱۰/۲۶

دکتر امیر بهزادی بهترین جراح عمومی اصفهان است.جراحی لاپاراسکوپی کیسه صفرا بدون برش جراحی و بسته شدم.بسیار راحت بود و سریعا خوب شدم.کاملا درمان شدم

۱۴۰۱/۰۵/۱۶

فیستول تحت درمان

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

من تازه میخام برم تعریف ایشون را از بقیه شنیدم میگن دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

تشخیص دقیق، مشکل سندروم روده تحریک پذیر

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

عالی کیست مویی لیزری عمل کردم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

دکتر خوبی هستند توضیح کامل میدن برای جراحی مراجعه کردیم

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

اشراف خوب در خصوص همورویید و خوش سخن و خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

دکتر بسیار خوش اخلاق واز همه مهم تر وقت میزارن برای بیمار

۱۴۰۱/۱۲/۲۸

تجربه ایی ندارم میخوام تحقیق کنم

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

کیست مویی عمل کردن تا اینجا خوب بوده و راضی هستیم

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

لیزر کیست مویی داشتم، دو روزه گذشته و راضیام ازشون. قبلا پیش دکتر دیگهای رفته بودم که اصرار داشتن باید عمل شم اما ایشون گفت با لیزر میشه و جراحی کردم.

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

ایشان فردی با اخلاق و با توجه کردن به صحبتهای بیمار وشنیدن کامل آن ،بیمار را معالجه میکنند وتوصیه های بعد عمل را متذکر میکند

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

کیست مویی عمل کردم پیش ایشون ب صورت لیزر درمانی بسیار دکتر خوش برخورد و کاردرستی هستن بدون اینک ی درصد درد متوجع بشم حین عمل حتی بعدازعمل فقط الان تنها سوالم اینه ک من دوهفتس عمل کردم و موای زائد و نمیدونم چجوری ازبین ببرم ک ب بخیهام و زخمم اسیب واردنشه میشه کمک کنید بقیه روند درمانم و عملمم عالی بود بی نظیر و سپاس از بهترین دکتر جراح عمومی️

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

بسیار عالی بودم

۱۴۰۲/۱۱/۱۳

هموریید

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

فیلا ابتدای مراجعه هستم ،برخورد ایشان درست وعالی هستند

۱۴۰۳/۰۳/۲۸

مشگل تنگی مقعدوهموروییدداشتم عمل کردم بالیزر خیلی راضیم آقای دکتربسیارخوش اخلاق وحاذق هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

عمل کردم ولی کامل خوب نشدم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

مشکل هموروئید داشتم و عمل لیزر انجام دادم خیلی خوب عمل کردند و درد نداشتم و هنوز هم تحت درمان هستم پیش ایشون.

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

فیستول داشتم و جراحی شدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

عمل کیست مویی

۱۴۰۱/۰۴/۱۲

دکترخوبیه

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

هموروئید داشتم در حال درمان

۱۴۰۱/۰۵/۰۸

واقعا دکتر بی نظیری هستن منشی برخورد منشی هم واقعا عالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

باسلام همسرم عمل فتق داشتند پیش ایشون.... خدا رو شکر ک الان ۲ ساله ک عمل شدن...خوبه شکر خدا.. فقط گاهی اوقات درد داشت محل فتق شون ک دکتر گفتند عادیه و مسکن مصرف بکنه. و بعد از چند روز خوب میشه.

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

خوب بود

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

نظر بدخیمی ثبت نمیشه لیزر کیست مویی ناموفق و عود پس از دو ماه

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

جراحی لاپراسکوپی شدم. جراح بسیار خوش اخلاق و ماهرین هستند

۱۴۰۱/۰۵/۱۶

کیست مویی بعد از دوسال خیلی خوب بودند

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

هموروئید ، دکتر بی نظیر

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

عالی لاپاراسکوپی صفرا نقاهتم یه روز بود درد کم دکتر عالی جوابگو

۱۴۰۲/۰۷/۰۴

پسرم مشکل کیست مویی داشتن که دکتر براشون هم دارو تجویز کردن وهم عمل را پیشنهاد دادن که بالاخره باید انجام بشه وگرنه کیست التهاب پیدا میکنه

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

عاااالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

کیست مویی

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

بسیار جراح زبر دست و عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

پزشک بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

پاسخگو منصف

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

دکتر بس

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

همسرم عمل فیستول داشتند و عمل خوبی داشت دوران نقاهت کوتاهی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

دکتر بسیار خوشاخلاق و حاذقی هستند.

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

کیست مویی

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

جراحی لاپاراسکوپی کیسه صفرا شدم خیلی عالی بود .دکتر بهزادی بهترین جراح لاپاراسکوپی اصفهان است.بسیار با شخصیت و باسواد و ماهر است.کاملا خوب شدم.دست ایشان شفاست

۱۴۰۱/۰۵/۱۴

فیستول،عالی بهترینن

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

عمل فتق انجام دادن

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

هموروئید

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

باسلام دکتربسیارعالی

۱۴۰۱/۱۲/۲۰

جراحی فتق ناف

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

عمل اپاندیس

۱۴۰۲/۰۴/۲۸

من شقاق و هموروئید داشتم دکتر بهزادی با لبزر عمل کرد و بسیار راضی هستم کارشون عالیه.

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

دکتر بسیار محترم و با سوادی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

شقاق داشتم دارو ها که تمام مجددا برگشت

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

هموروئید

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

خدا خیرشون بده عاااالییییییین

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

بله. دخترم پیش ایشون عمل کیست مویی انجام دادن و راضی بودیم

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

سلام دخترم کیست مویی داشت اقای دکتر با لیزر عملش کردند کارشون عالی بود و دخترم بعد از عمل زود خوب شد

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

مشکل سندرم روده ی تحریک پذیرداشتم بادارورفع شدخیلی دکترخوبی هست

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

بسیار عالی. خوش برخورد با کمال آرامش همه چیز را توضیح می دهند

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

لاپاروسکوپی صفرا عالی من نیکپور هستم دکتر خیلی خوب مهربان و دلسوز بیمار

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

سلام بادفتخ داشتم

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

با سلام. من عمل فیستول انجام دادم و به موقع تشخیص داده شد و عمل موفقیت آمیز بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

سلام. بیماری من همورویید خارجی بود.(گوشت اضافه. وترومبوزه) که با لیزر عمل شد وبه خاطر بزرگی همرویید ۳ تا بخیه هم خورد.همته اول درد بسیار شدیدی داشتم که خوب عادی هست و الان خدا رو شکر خیلی بهترم.ودیگه اثری از بیماری نیست.ولی در کل باید اصول و رویه تغذیه را تعییر داد تا دیگه به این بیماری سخت دچار نشیم.... با تشکر از آقای دکتر وتیم پزشکی

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

خیلی معطلی داشت و شلوغ بود.

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

من پیش اقای دکتر عمل کیست مویی لیزر انجام دادم بسیار راضی بودم بعد از عمل هم سنوگرافی انجام دادم کیست به خوبی تخلیه شده بود فقط موارد خاص را به دکتر یاد اوری کنید

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

دکتر عللی

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

عمل فیستول بسیار خوب ممنونم ار اقای دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

خونریزی و درد هموروئد هنوز تحت درمان هستم و دوره ی درمانم کامل نشده ولی بهبودی زیادی پیدا کردم

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

بسیار دکتر بااخلاق و متبحری هستند

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

کیست موی بوده عمل کردم وراضی هستم

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

بسیار دکتر خوش اخلاق وخوبی برا بیمارش واقعا وقت میزاره

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

هنوز درمان نشدم

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

تعریفی نداشت ..

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

بسیار حاذق وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

عمل همورویید

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

دکتر با تجربه وعالی هست من مشکل هموورئید داشتم عمل لیز برام انجام داد راضی هستم

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

عالی هستند

۱۴۰۱/۰۶/۰۶

همسرم برای عمل فتق رفته بودن بسیار راضی بودن از اخلاق برخورد و توجه به بیمار فعلا دارو دادن تا بعد عمل رو انجام بدند

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

هموروئید

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

جراحی هموروئید

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

من پیش دکتر عمل صفرا داشت الان سه ماه گذشته دکتر خوش برخورد و با اخلاق

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

بسیار عالی..تشخیص بیماری پدر من سندروم روده بود که با داروهای دکتر خیلی بهتر شدن.یالهای طولانی از این بیماری رنج میبرد..ممنون وارزوی سلامتی و طول عمر..ذاکری

۱۴۰۵/۰۳/۲۸

مو برگشتی عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

جراحی همورویید با لیزر.بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

غده ی چربی در کمر جراحی شدم عالی بودن دکتر بهزادی

۱۴۰۳/۰۲/۲۹

خدا خیرت بده آقای دکتر هم خوش برخورد و با اخلاق و بزرگ منش خیلی دلسوز بیمارشون هستن من پیش اقای دکتر لیزر شقاق هموروئید انجام دادم واقعا خیلی کارشون درسته و راضی ام خدا سلامتی بهت بده آقای دکتر.

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

به نظر بنده ایشان بسیار دکتر خوبی هستند هم از نظر اخلاق و طرز برخورد و هم از نظر سواد و تخصص .

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

اولین مراجعه من بود . هنوز نتیجه نگرفتم. درحال مصرف دارو هستم.

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

دکتر خوب و

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

سلامتی آقای دکتر. صفا امیرجون

۱۴۰۳/۰۹/۲۸

فتق ناف

۱۴۰۲/۰۸/۱۷

من توده داشتم در کیسه صفرا. دکتر بهزادی جراحی لاپاراسکوپی کردند در آوردن صفرا را

۱۴۰۲/۰۸/۰۳

دکتر امیر بهزادی بهترین جراح لاپاراسکوپی اصفهان است.بسیار باسواد و با اخلاق و دلسوز است.عمل لاپاراسکوپی کیسه صفرا توسط دکتر امیر بهزادی شدم بسیار عالی بود و کاملا خوب شدم

۱۴۰۱/۰۵/۱۶

پسر من کیست مویی داشت که دکتر با لیزر جراحی کردن وخیلی عالی بود ودوران نقاحت راحتی داشت

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

خیلی خو

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

مشکل فتق داشتم ولی تشخیص ایشان فتق و چربی بود. پس از سونوگرافی مشخص شد فقط یک توده چربی هست. نظر ایشان عمل جراحی و خارج نمودن توده چربی بود ولی با مشاوره با چند پزشک دیگر بنده اعلام انصراف نمودن ایشان هم پاسخی ندادند که آیا دارو نیاز دارد یا خیر.

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

خوب ومطلوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

برخورد و تشخیص دکتر خوب بود. ولی دکتر ساعت ۲۰ دقیقه به شش آمد. مطب بسیار شلوغ بود و با یک ساعت تاخیر داخل رفتم. منشی گفتند ما در چند سامانه مریض پذیرش میکنیم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

با سلام آقای دکتر فوقالعاده بودم عمل جراحی داشتم عالیییییییبیی بودن

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

کیست مویی عالی بود بدون درد

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

ممنونم

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

عمل بیضه وخوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۰۳

باسلام...دکتر بسیار خوش اخلاق خوش برخورد باشخصیت ومهربان هستند و در بیماراعتمادی رونسبت بخودشون ایجاد میکنند ...تشخیصشون فوق العادس من ک خیلی ازشون راضی بودم

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

آقای دکتر بهزادی از نظر من بسیار دکتر حاذق ومهربان وخوش برخورد هستند با تشخیص درست من در مورد چکاپهای سالیانه نزد ایشان می روم

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

عمل جراحی فیشر آنال

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

مشکل کیسه

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

من عمل کردم پیششون توده چربی داشتم فوق العاده دکتر عالی هستن و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

عمل فتق داشتم کارش عالی بودراضیم دستش دردنکنه.

۱۴۰۱/۰۳/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۶/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

گفته اند خوب است

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

کیست مویی که گفتن نه ضربه به دنباله ماهیچه بود

۱۴۰۳/۰۶/۰۴

درود، بسیار خوش برخورد و صبور و با دانش

۱۴۰۳/۰۲/۲۹

خوب دکتری هست مهربون

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

معاینه شدم

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

دکتر خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۴/۱۴

عالییییی هستند من کیست مویی داشتم ایشون عمل کردند

۱۴۰۱/۰۷/۰۴

سلام ، لیزر شقاق و هموروئید داشتم حدود ۳ ماه پیش ، در نظر بگیرید بهبودی کامل زمان میبره و در تایم کم فقط میتونید فعالیتهای معمولی روزانه را انجام بدید ، خود اقای بهزادی کارشون خوب بود ، همچنین خیلی در برخورد با بیمار حرفه ای هستند و در کل در اصفهان فکر میکنم بهترین گزینه برای این جراحی با لیزر باشند ، با آرزوی موفقیت

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

کیست مویی

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

دکتر بسیار خوب و خوش برخوردی هستن و کارشون عالیه

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

بسیار دکتر خوب وباحوصله وکار دان است من به این دکتر پنجه طلا میگویم

۱۴۰۳/۰۲/۲۱

عمل فیستول و راضی بودم

۱۴۰۴/۰۴/۰۳

کیست مویی داشتم عمل کردم ومیخا برم بخیه هامو بکشم

۱۴۰۱/۰۳/۱۸

دکتربسیار صبور وبا سوادی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

عمل فتق سما راست. بسیار خوش اخلاق و متبحر

۱۴۰۱/۰۹/۱۷

کیست مویی

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

بسیار پزشک باتجربه و دقیق

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

بسیار کار بلد بودند

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

عمل کیست مویی با لیزر انجام دادم خیلی خوب بود و راضی ام ممنون از دکتر بهزادی

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

سنگ کیسه صفرا لاپاراسکوپی عمل شدم واقعا عالی و بدون درد بود.اصلا بعد از عمل درد نداشتم.کاملا درمان شدم.دکتر امیر بهزادی بهترین جراح اصفهان است.بسیار خوش برخورد،حاذق و باسواد است.دکتر بهزادی دلسوز و پیگیر بیمار است.از ایشان خیلی راضیم

۱۴۰۱/۰۵/۲۸

فتق اینگوینال

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

برای هر مریض نهایت ۱۰ مین وقت میذارن و به همه هم میگن عمل کن راستش من خیلی نپسندیدم درسته برای من عمل لازم بود ولی توضیح درست ندادن بهم

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

آقای دکتر خیلی با حوصله و دقت پاسخگو بیمار هستن وتصمیم گرفتم پیش ایشون عمل کنم.عاالی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

عمل فیستول

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

همورید داشتم وبسیار دکتر خوب و کاربلدی هست حتمن پیشنهاد میکن برید پیشش و عالی عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

دکتر باسواد و حاذق

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

عالی ، درمان پانیک عالی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

منشی خیلی عصبی داشتند که رفتار خوبی با بیمارها نداشتند خود دکتر خوب بودند.

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

با فیستول مقعدی اورژانسی به مطب مراجعه کردم و با تشخیص درست آقای دکتر جراحی شد و واقعا دکتر عالی و خوش برخورد پیگیری عالی خدا خیرتون بده

۱۴۰۴/۱۰/۱۲

خیلی مهربؤن وخوش برخورد در کل انرژی مثبت هستن.

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

کیست مویی

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

پزشک خوش اخلاق فعلا عمل هموروئید انجام دادم ببینیم نتیجه چی میشه به امید خدا

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

مشگیل بیسوا

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

جراحی کیست مویی لیزری و بسته شدم بسیار عالی بود.اصلا بعد از عمل درد نداشتم و دوره نقاهت فقط یک روز بود.ظرف چند روز کاملا خوب شدم.دکتر امیر بهزادی بهترین جراح اصفهان است

۱۴۰۱/۰۵/۱۶

من برای عمل همروئید به این دکتر مراجعه کردم ولی خیلی خیلی ازشون راضی هستم و واقعا خیلی خیلی از دستشون راضی هستم چون من قبلا در خوزستان عمل کردم ولی نتیجه ای نگرفتم ولی زمانی که به خدمت این دکتر با تجربه رفتم نتیجه گرفتم واقعا ازتون ممنونم

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

خوب بود

۱۴۰۲/۰۴/۲۸

دکتر خوش اخلاق و با تجربه هستن

۱۴۰۱/۰۵/۰۵

خیلی عالی بودند

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

دکتری مجرب خوش اخلاق خوش برخورد و عالی من از اهواز رفتم خدمتشون که خداروشکر نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۷/۰۲

عالی در تشخ

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

آپاندیس عمل کردم

۱۴۰۱/۱۲/۲۳

یبوست داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

بسیار عالی و بسیار خوش برخورد هستند. بهترین جراح ماهر ایران

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۶/۱۰

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

جراحی هموروئید بیرونی. حتما برای یک هفته تا ده روز نقاهت بعد از جراحی آماده باشید.

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

دکتر خوبیه، با حوصله گوش میده

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

مشکل کیست مویی داشتم واینکه از ایشان واقعا راضی هستم خیلی خوش برخورد متین

۱۴۰۲/۰۴/۰۳

عمل هموروئید انجام دادم .برای چکاب میخوام نوبت بگیرم

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

فعلا دو جلسه رفتم هنوز به نتیجه نرسیدم ،بلاتکلیف هستم

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

درودبرشما ،بنده پیش ایشون عمل کردم دکتر بسیار آرام و شنونده خوبی هستنده وترس واضطراب بی دلیل رو کاهش میدن

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

دکترپنجه طلاحق دکتربهزادی هست واقعاعالیه من بسیارراضی بودم

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

عمل تیروئید

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

کیست مویی داشتم، عمل کردم

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

عالی بود فوق العاده

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

خیلی خوش بخو

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

عمل کیست مویی داشتم خیلی خوش برخورد بودن

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

مشکل آبسه مقعدی و فیستول ، که جراحی شدم

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

عمل فیستول

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

تورم غددلنفاوی داشتم که تشخیص وبرخوردشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

خیلی عالی ومهربان دلسوز

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

بسیار عالی و خوش برخورد هستن

۱۴۰۱/۰۵/۲۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

سه ساله هرچی جراح تو اصفهان رفتم مشکلم را تشخیص ندادن ولی دکتر بهزادی تشخیص عالی دادن و جراحی هم عالی برام انجام دادن.فوق العاده است دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

فغتبلفتابلات

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۸/۲۶

جراحی همورویید با لیزر کارشون عالیه فقط ویزیت داخل مطب خیلی سریع و کوتاهه

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

سلام دکتر خیلی خوش برخورد بودن بار اول بود مراجعه کردیم ان شالله که نسخه ای که فرمودن نتیجه بگیریم

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

درود با تشخیص و تجویز عالی مشکل شقاق و زخم رو برطرف کردند و از یک جراحی نجات پیدا کردم

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

بله عمل داشتم عمل هم خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

هموروئید،در کل دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

دکتر امیر بهزادی بهترین و با اخلاق ترین و باسوادتر جراح اصفهان است.جراحی لاپاراسکوپی سنگ صفرا شدم.اصلا دوره نقاهت نداشتم.بدون درد بود.خیلی راضیم.دکتر بهزادی بسیار دلسوز و پیگیر بیمار است و دستش شفاست

۱۴۰۱/۰۵/۲۸

اخلاق دکتر فوق العاده است

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

فعلا در حال بررسی بیماری هستیم

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

مشکل سینه داشتم تشخیصشون درست بوو

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

انزیمهای کبد بالا بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

سلام دکتر عالی عمل فتق ناف داشتم عمل در مطب واتاق عمل عالی

۱۴۰۲/۰۶/۳۰

خوانسار روستا کهرت

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

پزشک خوبی هستند ازشون تشکر میکنم جراحی همورویید که هموروییدکتومی کردند

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۱۰

آقای دکتر بسیار کارشون عالی بود من بیماری شقاق و هموریید داشتم پیششون عمل کردم بدون درد و خونریزی بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

دکتر فهمیده کاردان وخوش برخورد وعالللللللیییییییییییییی هستند

۱۴۰۲/۰۲/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

دکتر فوق الغاده ای هستند .و بسیار بااخلاق و دلسوز.خدابه عمرشون و علمشون برکت بده اللهی.من از خداوند ممنونم که چنین بنده ای را سر راه ما قرار داده.

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

مشکلم غده داخل سرم بود ایشون جراحی کردن خیلی عالی و با اخلاق و حاذق هستند

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

دکتر بسیار

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

برای خواهرم

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

عمل کیست

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

جراحی فتق شدم که خیلی عالی و بدون درد بود.دکتر امیر بهزادی بهترین جراح اصفهان است.بسیار با اخلاق و ماهر و باسواد

۱۴۰۱/۰۵/۱۴

مشکل روده

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

بد نبود

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

عالی و متخصص

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

عمل کیست مویی. عمل خوب بود و بهبودی خوب طی شد ولی ظاهر بخیه ها خوب انجام نشده نبود و ظاهر نازیبایی به محل بخیه داده.

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

هموروئید خارجی. تشخیص دادند و پلان درمانی رو شرح دادند. البته فقط در بیمارستان خصوصی جراحی یا لیزر میکنن. هموروئید فقط لیزر

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

هموریید عالی بودند

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

دکتر خوش اخلاق با تجربه بودن خیلی عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

دخترم ابسه عفونی بخاطرعمل فیستول پیدا کرده بودسه بار عمل کردخوب نمیشد با مراجعه به نزددکتربهزادی خوب شد الان ۲سال میگذره وهیچ مشکلی پیش نیومده تشخیص و درمان دکتر عالی هستش واقعا ممنون هستم ازشون

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

باسلام وادب... دکتر خیلی باصبروحوصله خوش اخلاق هست کارشون عالی هست.مشکل هموروئید داشتم که با یک نسخه دارو دادن خوب شدم.

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

جراحی،هموروید

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

بسیار خوش برخورد تشخیص عالی برای مشکل همورویید مراجعه کردم و ایشون گفتن عمل و بسیار از عملکرد راضی هستم ...

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

سلام . من همورویید داشتم و تجویز ایشون خیلی سریع به من جواب داد

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

دکتر بسیارحاذق، بااخلاق، بامهارت

۱۴۰۱/۰۳/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۱/۱۷

ناخن فرو رفته برخورد و پزشت معالج عالیی

۱۴۰۱/۰۳/۰۱

من که یک بار رفتم مشکلم به ایشون مرتبط نمیشد اما خیلی بخورد عالی داشتن و راهنمایی درست کردن ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

مشگلل بواسیر خونریزی

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

عمل جراحی

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

اپاندیس

۱۴۰۱/۰۳/۱۴

عالی به دیگران هم توصیه میکنم

۱۴۰۲/۰۷/۱۵

خیلی عالی بود عمل فتخ ناف انجام دادم

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

سلام و عرض ادب . دکتر بهزادی دکتر حاذق با اخلاق باتجربه پسرم کیست مویی داشتن و دکتر براشون جراحی لیزری انجام دادن براشون و نتیجه گرفتن . انشالله در مسیر طبابت موفق باشند

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

پزشک حاذق با اخلاق عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

بد نبود

۱۴۰۳/۰۹/۰۴

با سلام برای کیست مویی مراجعه کردم تشخیص و درمان خوب بود فعلا در طول مدت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

کیست مویی معاینه کردن و خیلی عالی گوش دادن ولی هنوز عمل نکردم

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

فعلاتحت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

سلام عمل کیسه صفرا عالی بودن

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

دکتر جوان و با حوصله ایی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

مقعدم خارش داره درد میکنه ودوبرش سفت شده درمان میخام

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

بسیار دکتر خوش برخورد و خوبی هستن کیست مویی عمل کردم

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

کیست مویی

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

کیست مویی داشتم زود نوبت داد عمل کردم - باید بسپارین بخیه ها رو خوب بزنند

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۰۳

باسلام، دخترم کیست مویی داشت دکترلیزر کرد ولی بعدازحدود یکماه خونریزی داره فعلاتحت نظردکتربهزادی درحال درمانیم

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

دکتر عالی و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۲/۰۵

برای لیزر هموریید مراجعه کردم خیلی خوش برخورد و باتجربه هستندو عمل رضایت بخش بود .

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

هموروئید

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

پسرخالم مریض ایشون بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

سلام ختنه پسرم ، مسلط وخوش اخلاق وخوش برخورد

۱۴۰۲/۰۶/۱۶

عمل فتق ناف بسیار حرفه ای انجام شد کمترین برش رو جهت جراحی انجام دادن بدون درد و عوارض خیلی راضی هستم.

۱۴۰۱/۰۹/۳۰

سلام، تنها مشکلی که هست قضیه ی نوبت دهی هست . آقای دکتر ساعت ۶ تشریف میارن ولی توی نوبت دهی از ساعت ۵ شروع می کنن به نوبت دهی. که این باعث میشه ۲ الی ۲ ساعت و نیم توی مطب معطل بشیم.

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

کیست مویی

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

سرطان داشتم و تشخیص دادند

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

هموروئید همسرم داشت پیش ایشون ویزیت شدن در همون ویزیت اول تشخیص دادن سندروم روده تحریک پذیر دارن و با دارو درمان کردند

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

دکتر مهربون و خوشبر خورد ..همچنین منشی خوش برخورد

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

عالی بودند داروهای که تجویز کردند درد م را قطع کرد

۱۴۰۴/۰۳/۰۶
اطلاعات تکمیلی
لیزر کیست مویی، لیزر هموروئید و شقاق و فیستول، جراحی لاپاراسکوپی سنگ کیسه صفرا، جراحی کبد، جراحی پستان، تیرویید، جراحی فتق، جراحی تومورها، جراحی دستگاه گوارش، جراحی سرطان پستان «انجام اعمال جراحی لیزری و بسته»
dramirbehzadi.ir
آدرس مطب
اصفهانخیابان شمس آبادی، حدفاصل چهار راه قصر و کوالالامپور، مجتمع قمرالدوله، طبقه سوم، واحد ۳۰۶
متخصص جراحی لیزر هموروئید و بواسیر، لیزر کیست مویی، لیزر شقاق، جراحی دستگاه گوارش، لاپاراسکوپی، کیسه صفرا و کبد، پستان، تیرویید، فتق، تومور‌ها و جراحی‌های سرپایی-از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۱
نوبت دهی از دوطریق اینترنتی و با شماره موبایل انجام می گیرد .درصورتی که از طریق اینترنتی نوبت پر بود با شماره موبایل تماس بگیرید: موبایل: ۰۹۰۲۰۷۰۵۴۸۴
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۴ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۵ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۶ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۷ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۲۱ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۲۲ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۲۳ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۲۴ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    کسانی که دکتر امیر بهزادی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم ناهید دهقان روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم ناهید دهقان
    اینستاگرام دکتر امیر بهزادی

    دکتر امیر بهزادی متخصص جراحی عمومی با شماره نظام پزشکی 115480 در اصفهان فعالیت می‌کند. مطب ایشان در خیابان شمس آبادی، مجتمع قمرالدوله، طبقه سوم، واحد ۳۰۶ قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.

    دکتر امیر بهزادی متخصص جراحی عمومی با شماره نظام پزشکی 115480 یکی از پزشکان برجسته در حوزه جراحی‌های لیزری و بسته در شهر اصفهان است. ایشان با تکیه بر دانش تخصصی خود در زمینه جراحی عمومی، انواع جراحی‌های لیزر کیست مویی، هموروئید، شقاق و فیستول را انجام می‌دهد و به‌ویژه در درمان بیماری‌های نشیمنگاهی با روش‌های نوین و کم‌تهاجمی شهرت دارد. مطب دکتر امیر بهزادی در اصفهان، خیابان شمس آبادی، حدفاصل چهار راه قصر و کوالالامپور، مجتمع قمرالدوله، طبقه سوم، واحد ۳۰۶ قرار گرفته که دسترسی آسانی برای بیماران این شهر فراهم می‌آورد.

    دکتر امیر بهزادی علاوه بر تخصص در جراحی عمومی، در زمینه جراحی لاپاراسکوپی سنگ کیسه صفرا، جراحی کبد، جراحی پستان و تیرویید، جراحی فتق و تومورها نیز مهارت دارد. ایشان دارای مدرک تخصصی جراحی عمومی بوده و سال‌ها تجربه موفق در انجام انواع جراحی‌های دستگاه گوارش و جراحی سرطان پستان دارند. بیماران متعددی که تحت نظر دکتر بهزادی درمان شده‌اند، از دقت تشخیصی و مهارت ایشان در انجام اعمال جراحی لیزری و بسته رضایت بالایی داشته‌اند.

    در نظرات بیماران، به برخورد حرفه‌ای و توضیحات کامل دکتر امیر بهزادی اشاره شده و بسیاری از مراجعه‌کنندگان، او را به دلیل به‌کارگیری تکنیک‌های مدرن و کم‌درد توصیه کرده‌اند. تخصص دکتر امیر بهزادی در جراحی عمومی و جراحی‌های لیزری، او را به انتخاب اول بیماران در اصفهان تبدیل کرده است. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است تا به راحتی بتوانند زمان مراجعه خود را تنظیم نمایند.

    دکتر امیر بهزادی با تکیه بر دانش تخصصی، تجربه عملی گسترده و رویکرد به‌روز در درمان بیماری‌های جراحی، در اصفهان شناخته‌شده است و همواره تلاش می‌کند بهترین خدمات درمانی را به بیماران خود ارائه دهد.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    آیا جراحی کیست مویی با لیزر درد دارد؟

    جراحی کیست مویی با لیزر معمولاً با درد کمتر و دوره نقاهت کوتاه‌تری نسبت به روش سنتی همراه است.

    چگونه می‌توان از دکتر امیر بهزادی نوبت اینترنتی گرفت؟

    امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر امیر بهزادی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

    آیا درمان هموروئید با لیزر نیاز به بستری دارد؟

    درمان هموروئید با لیزر اغلب به صورت سرپایی انجام می‌شود و نیاز به بستری شدن ندارد.

    دکتر بهزادی چه عمل‌های جراحی را انجام می‌دهد؟

    دکتر امیر بهزادی انواع جراحی‌های عمومی، جراحی لیزر کیست مویی، هموروئید، شقاق، فیستول، لاپاراسکوپی، جراحی کیسه صفرا، کبد، پستان، تیروئید و تومورها را انجام می‌دهد.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    آدرس مطب

    خیابان شمس آبادی، حدفاصل چهار راه قصر و کوالالامپور، مجتمع قمرالدوله، طبقه سوم، واحد ۳۰۶

    آدرس مطب

    خیابان شمس آبادی، حدفاصل چهار راه قصر و کوالالامپور، مجتمع قمرالدوله، طبقه سوم، واحد ۳۰۶