باردار نمیشدم ولی با چند بار ویزت خانم دکتر باردار شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
درمان نازایی و خودشون و کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
دوبار زایمان و هیستروسکوپی
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
آزمایش تجویزشدمجددابایدبه دکترنشان بدهم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
خوب هستن من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
دوران بارداری و زمان زایمان تحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
بسیار عالی و وقت میزارن برای مریضشون بی نظیرین
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
بسیار خوب و کاربلد
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
مراقبت دوران بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
فوق العاده عالی و راضی هستم از ایشان
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
خیلی دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
فوق العادن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
بارداری اول ودوم من پیش ایشون تحت مراقبت بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
من خیلی راضیم بعد 2 جلسه مراجعه پیششون باردار شدم
۱۳۹۹/۰۸/۲۲
برای بارداری ایشون واقعا دکتری حاذق و عالی هستند البته اگه برای بیماراشون بیشتر وقت بذارن فوق العاده س
۱۳۹۷/۱۰/۰۴
انجام عمل رحم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
ایشون یک پزشک فوق العاده هستند هم از نظر دانش پزشکی و هم بجهت اخلاق بی نظیرن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
نازایی بود حواب داد
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
تحت درمان نازایی عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
من ایشون رو خیلی قبول دارم به خیلیا هم معرفی کردم ایشونو
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
دوران بارداری پیش ایشون میرم و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
دکترباتجربه و بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
عالیییی
۱۳۹۹/۰۹/۲۰
عفونت داشتم کامل حل شد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
بسیار با دقت و توجه و دلسوز هستند.
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
چکاپ سالیانه
۱۳۹۸/۰۴/۰۹
باردار..عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
باردار بودم و عمل سزارین شدم عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خانم دکتر عالی هستند. دوران بارداری خوب و عاری از استرس رو با ایشون تجربه کردم. بسیار مسئولیت پذیر و خوش اخلاق هستند.
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
فعلا در حال پیگیری بیماریم هستم .ولی در کل راضی هستم .
۱۳۹۹/۰۹/۲۷
باردار هستم و تحت کنترل ایشان..فوق العاده دقیق، مهربان و با تجربه
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
عالللللی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
دوران بارداری وزایمان
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
بهترین دکتر زنان هستن️
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
بسیار خوش اخلاق و عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
خیلی دکتر خوب وبادقتی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
مشکل عفونت داشتم خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
مراقبت دوران بارداری و عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
چکاپ قبل بهرداری
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
خیلی خوبند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عفونت داشتم با دارو برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
من برای بارداری اقدام کرده ام از پارسال باردار نشدم امسال مجدد پیگیر هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
عفونت ها و بعد بارداری و زایمان
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
می تونم بگم دستان پرتوانشون معجزه می کنه .بسیار حرفه ای وبااخلاق و خوشرو ،
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
کارشون عالی وبادقت . برا مریض وقت میزارن واقعا دکتر با تجربه ایین
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
بسیار عالی.بهترین پزشک از تخصص و اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
عالی هستن خانوم دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
همه چیز عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
ویزیت شدم
مشکل خاصی نداشتم
بسیار مهربان و ماهرن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
عفونت..عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
مشکل من درد شدید پریود و کم شدن پریود هست،در حال بررسی هست.
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
عالیه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
بسیار پزشک با علم تجربه است
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
دکتر خ
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
مراقبت دوران باردار ی و زایمان
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
حامله هستم ازایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
عمل کردم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
زایمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
معاینه شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
حامله شدم پسرم به دنیا اومد
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
دوران حاملگی و زایمان پیش ایشون میرفتم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
زایمان اولم خیلی راضی بودم و الان باردارم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
عالیییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
برای بارداری میرمپیششون
۱۳۹۹/۰۹/۲۰
عااالی.
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بسیار دکتر خوش اخلاق، کار بلد و با حوصله ای هستن ممنون ازشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
همه جوره عاااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
سلام ،دکتر اصغر نیا. مشکل اتوماسی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بله خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
دکتر فوق ال
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
برای درمان ناباروری امدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
مشکل من تست پاپ اسمیر من بود که یه جلسه پیش ایشون رفتم.دوباره میخوام برم تا ببینم چی میشه
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
خیلی دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خطر سرطان داشتم ولی ایشون من رو به یک متخصص رجوع دادن
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
من مراقبت های بارداری و زایمانم رو در کنار دکتر اضغرنیا بودم
خیلی راضی هستم ازشون
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
Kheili khob bod
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
دومین باره که میریم بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
کارشون حرف نداره عالیییییی
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
باردار بودم دکترای دیگه میگفتن خارج از رحمه و باید عمل شی...ولی دکتر اصغرنیا همچین نظری نداشتن.ی حاملگی پوچ بود ک برطرف شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بارداری
عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
بسیار عالی عستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
برای چک مراجعه کردم بسیار خوش اخلاق و دقیق هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
دوران بارداری تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
من باردار هستم و ایشان پزشک بنده می باشند.
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
لااال5ه
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
زایمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
دکترربسیار مجرب و کار بلدیه ورفتارشونم باعث ارامش واطمینان به کارشونه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
زایمان
۱۳۹۸/۰۵/۲۸
عالی عالی وعالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
حاملگی .کارشون بسیار تمیز و عالی و بسیار روزتون مهربانند .
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
خیلی ازا
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
دکتر بسیار عالی از نظر تشخیص و مهربان هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
کلا پزشک زنان من هستن هرسال چکاپ میرم.9ماه بارداری پیشش رفتم.زایمان طبیعی هم بیمارستان پارس پیشش انجام دادم.کلا توصیه میکنم پیشش برین هم خودتون هم بچتون تااخر عمر بیمه هستین
فوق العاده خوش اخلاق صبور و کاربلد
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بارداری
۱۴۰۰/۰۷/۲۰باردار بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ب نظرم دکتر عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷کارشون فوق العادس
۱۴۰۰/۱۱/۰۲راضی هستم دکتر خوبی هستن از همه لحاظ
۱۴۰۰/۰۷/۰۳فوق العاده با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خوب بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۱مشاوره قبل بارداری
۱۳۹۷/۰۱/۲۹بسیار عال
۱۴۰۰/۱۲/۲۱Besyar awli hastan
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بارداری
۱۳۹۹/۱۰/۲۹دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۲دکتر خوب و با حوصله و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بار دار هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱سزارین عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۶نازایی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷برای زایمان پیششون رفتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹عالی بهترین دکتر و تشخیص دهنده
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بسیار حرفه ای خوش برخورد وبی نظیره
۱۳۹۹/۰۹/۰۲بسیار حاذق
۱۳۹۹/۱۲/۲۴چکاب سالیانه
۱۳۹۸/۱۰/۰۱بله خوبن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۶دکتر فوقالعاده است
۱۴۰۰/۱۱/۱۶مراقب دوره بارداری مریض ایشون بودم راضیم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵مشکلات منوبرطرف میکنه
۱۴۰۰/۰۱/۲۸واسه قارچ پیششون رفتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۸چکاپ ماهانه
۱۳۹۹/۱۲/۱۷بارداری عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰باردار نمیشدم ولی با چند بار ویزت خانم دکتر باردار شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱درمان نازایی و خودشون و کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۶کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱دوبار زایمان و هیستروسکوپی
۱۳۹۹/۰۸/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۰آزمایش تجویزشدمجددابایدبه دکترنشان بدهم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰خوب هستن من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۱دوران بارداری و زمان زایمان تحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بسیار عالی و وقت میزارن برای مریضشون بی نظیرین
۱۳۹۹/۰۹/۱۲بسیار خوب و کاربلد
۱۴۰۰/۱۱/۰۲تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳مراقبت دوران بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۰۸فوق العاده عالی و راضی هستم از ایشان
۱۴۰۰/۰۲/۱۹خیلی دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۳۱فوق العادن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بارداری اول ودوم من پیش ایشون تحت مراقبت بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۱/۱۰من خیلی راضیم بعد 2 جلسه مراجعه پیششون باردار شدم
۱۳۹۹/۰۸/۲۲برای بارداری ایشون واقعا دکتری حاذق و عالی هستند البته اگه برای بیماراشون بیشتر وقت بذارن فوق العاده س
۱۳۹۷/۱۰/۰۴انجام عمل رحم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ایشون یک پزشک فوق العاده هستند هم از نظر دانش پزشکی و هم بجهت اخلاق بی نظیرن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱نازایی بود حواب داد
۱۴۰۰/۱۰/۲۲تحت درمان نازایی عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹من ایشون رو خیلی قبول دارم به خیلیا هم معرفی کردم ایشونو
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دوران بارداری پیش ایشون میرم و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۰۲دکترباتجربه و بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالیییی
۱۳۹۹/۰۹/۲۰عفونت داشتم کامل حل شد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۵بسیار با دقت و توجه و دلسوز هستند.
۱۳۹۹/۱۰/۰۹تحت درمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۶چکاپ سالیانه
۱۳۹۸/۰۴/۰۹باردار..عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۱باردار بودم و عمل سزارین شدم عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۵خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خانم دکتر عالی هستند. دوران بارداری خوب و عاری از استرس رو با ایشون تجربه کردم. بسیار مسئولیت پذیر و خوش اخلاق هستند.
۱۳۹۹/۱۰/۰۸فعلا در حال پیگیری بیماریم هستم .ولی در کل راضی هستم .
۱۳۹۹/۰۹/۲۷باردار هستم و تحت کنترل ایشان..فوق العاده دقیق، مهربان و با تجربه
۱۳۹۹/۱۲/۰۳عالللللی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷دوران بارداری وزایمان
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بهترین دکتر زنان هستن️
۱۳۹۹/۱۱/۱۹بسیار خوش اخلاق و عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۹بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۲۹خیلی دکتر خوب وبادقتی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵مشکل عفونت داشتم خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹مراقبت دوران بارداری و عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۳چکاپ قبل بهرداری
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خیلی خوبند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عفونت داشتم با دارو برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۹مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲من برای بارداری اقدام کرده ام از پارسال باردار نشدم امسال مجدد پیگیر هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵عفونت ها و بعد بارداری و زایمان
۱۴۰۰/۰۱/۱۷می تونم بگم دستان پرتوانشون معجزه می کنه .بسیار حرفه ای وبااخلاق و خوشرو ،
۱۴۰۰/۰۱/۲۳کارشون عالی وبادقت . برا مریض وقت میزارن واقعا دکتر با تجربه ایین
۱۳۹۹/۱۲/۰۴بسیار عالی.بهترین پزشک از تخصص و اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالی هستن خانوم دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۱۶همه چیز عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ویزیت شدم مشکل خاصی نداشتم بسیار مهربان و ماهرن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عفونت..عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱مشکل من درد شدید پریود و کم شدن پریود هست،در حال بررسی هست.
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عالیه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۰۹بسیار پزشک با علم تجربه است
۱۳۹۹/۱۱/۰۷دکتر خ
۱۴۰۰/۰۱/۲۵مراقبت دوران باردار ی و زایمان
۱۳۹۹/۰۹/۲۲حامله هستم ازایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۸عمل کردم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸زایمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۶فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲معاینه شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶حامله شدم پسرم به دنیا اومد
۱۴۰۰/۰۶/۰۹دوران حاملگی و زایمان پیش ایشون میرفتم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸زایمان اولم خیلی راضی بودم و الان باردارم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴عالیییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶برای بارداری میرمپیششون
۱۳۹۹/۰۹/۲۰عااالی.
۱۳۹۹/۱۰/۱۴بسیار دکتر خوش اخلاق، کار بلد و با حوصله ای هستن ممنون ازشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۰همه جوره عاااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳سلام ،دکتر اصغر نیا. مشکل اتوماسی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بله خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۴دکتر فوق ال
۱۴۰۰/۰۸/۲۸برای درمان ناباروری امدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶مشکل من تست پاپ اسمیر من بود که یه جلسه پیش ایشون رفتم.دوباره میخوام برم تا ببینم چی میشه
۱۳۹۹/۱۲/۲۵خیلی دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خطر سرطان داشتم ولی ایشون من رو به یک متخصص رجوع دادن
۱۳۹۹/۱۱/۱۴من مراقبت های بارداری و زایمانم رو در کنار دکتر اضغرنیا بودم خیلی راضی هستم ازشون
۱۳۹۹/۱۰/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸Kheili khob bod
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دومین باره که میریم بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹کارشون حرف نداره عالیییییی
۱۳۹۹/۱۲/۱۲دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۲باردار بودم دکترای دیگه میگفتن خارج از رحمه و باید عمل شی...ولی دکتر اصغرنیا همچین نظری نداشتن.ی حاملگی پوچ بود ک برطرف شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۹بارداری عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بسیار عالی عستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۰برای چک مراجعه کردم بسیار خوش اخلاق و دقیق هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸دوران بارداری تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸من باردار هستم و ایشان پزشک بنده می باشند.
۱۳۹۹/۱۰/۰۳لااال5ه
۱۳۹۹/۱۰/۱۳زایمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دکترربسیار مجرب و کار بلدیه ورفتارشونم باعث ارامش واطمینان به کارشونه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷زایمان
۱۳۹۸/۰۵/۲۸عالی عالی وعالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۸حاملگی .کارشون بسیار تمیز و عالی و بسیار روزتون مهربانند .
۱۳۹۹/۱۲/۰۵خیلی ازا
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتر بسیار عالی از نظر تشخیص و مهربان هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶کلا پزشک زنان من هستن هرسال چکاپ میرم.9ماه بارداری پیشش رفتم.زایمان طبیعی هم بیمارستان پارس پیشش انجام دادم.کلا توصیه میکنم پیشش برین هم خودتون هم بچتون تااخر عمر بیمه هستین
۱۴۰۰/۰۲/۱۴دکتر سزارین دخترم بود و خیلی راحت زایمان کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰