۲۳۴ نفر
دکتر محمدحسین لهراسب

دکتر محمدحسین لهراسب

متخصص پوست و مو (درماتولوژی)

متخصص شماره نظام: ۲۳۵۰۷
۱۷۳ نفر

اگزما عالی بودن

۱۳۹۸/۱۰/۲۰

خوب شدم

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

سلام ریزش مو دارم

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

مژه هام شوره میزد با یک بار ویزیت عالی بود و دیگه برگشت نداشت

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

آکنه، نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

علی هست

۱۳۹۹/۰۹/۱۵

سوختگی دست دخترم عالی بودن

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

هنوز در حال درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

آکنه و خوب شدم

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

اثر بخش

۱۳۹۸/۰۳/۲۰

مشکل پوست،عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

اقای دکتر کار شون

۱۳۹۹/۰۳/۲۰

پروکراکتوس،عالی

۱۳۹۸/۰۴/۰۸

سالک، در حال درمان

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

بسیار با دقت معاینه میکنند و تشخیص ایشون عالی هست

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

ریزش سکه ای مو

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

بلهلمه پوستی داشتم با مراجعه به دکتر کاملا برطرف شد

۱۳۹۷/۰۲/۲۲

دکتر بسیار مجرب و حاذق

۱۳۹۹/۱۰/۱۹

بد نیست معمولی خیلی نتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

درحال درمان

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

لکه های پوستی داشتم که خداروشکر برطرف شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۰

ریزش مو

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

عالی بسیار خو

۱۴۰۰/۰۱/۰۵

دکتر خوبیه من راضی ام

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

خوبه راضی ام

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

صورتم جوش میزد دارو داد خوب شدم

۱۴۰۱/۰۷/۲۳

سلام بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

ریزش مو درمان شد منتها دارو ها بعد از تحریم دیگه بدستم نرسید

۱۳۹۷/۱۲/۱۳

دکتر خیلی خوبی هستن.واسه مشکل پوستی مراجعه کردم کاملا خوب شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

در رابطه با جوش صورت طبابت خوبی دارد

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

با سلام وخسته نباشید آقای دکتر لهراسب واقعا بی نظیر هستند .من نتیجه گرفتم از داروهای خوبش

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

مشکل پوس

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

جوش داشتم خوب شدم

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

بهترین دکتر پوست

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

عالی ریزموداشتم

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

عالی بودن

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

دکتر لهراسب یکی از بهترین و دلسوزترین هستن

۱۳۹۹/۰۹/۱۲

جوش ولک داشتم الان صورتم خیلی بهترشده

۱۳۹۷/۱۱/۱۳

دو سال مشکل اگزما داشتم هر دکتری رفتم نتیجه نگرفتم و الان رفع شده ممنون از آقای دکتر

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

بسیار پزش

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

مشکل پوستی و نتیجه خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

سوختگی بین سینه نتیجه خوب گرفتم عالی بود

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

دکتر خوبی هستن برا جکش صورت میام

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

عاای بودن

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

دوستم برا پوستش اومده بود

۱۴۰۱/۱۱/۱۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

سلام برای پوست صورت چین وچروک

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

صورتم لک داشت هنوز کاملا برطرف نشده باید دوباره میرفتم به خاطر کرونا نرفتم

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

واقعا دکتر با تجربه و بی نظیری هستن

۱۳۹۹/۰۹/۲۶

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۴

برای پوست صورتم. عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

جای جوش.خوب شد فقط یه کم جاش مونده

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

تازه زیر نظر ایشون هستم و جوش صورت و جای جوشام بهتر شده

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

مشکل ریزش مو،عالی بود

۱۳۹۸/۰۷/۱۰

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

موهای زاعد

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

جوش میزدم الان بهت شده

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

جوش صورت داشتم و نتیجه عالی گرفتم و درمان شدم

۱۴۰۲/۰۴/۲۴

پوست پر جوش درمان شد تا حدودی

۱۳۹۷/۰۲/۳۰

بهترین تجربه حاصل شد

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

ریزش مو داشتم عالی

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

بیماری پوستی و نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

در زمان کودکی اگزما پوستی داشتم با مراجعه به دکتر خوب شدم اما بعد از گذشت چند سال مجدد برگشته

۱۳۹۷/۰۲/۰۵

جوش صورت و خشکی لب . راضی بودم

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

جوش صورت

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

لک صورت وجوش

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

برای پوستم رفتم تا وقتی که تخت درمان بودم خوب بود بعد دوباره برگشت

۱۴۰۱/۰۵/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

اگزما،بهبود

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

خوب و عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

بیماری سودایی ،تحت درمان

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

عالی هستن

۱۳۹۷/۱۰/۱۷

پوسته پوسته شدن پویاست سر. عالی بودن

۱۳۹۹/۱۲/۲۷

بله عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

تشخص تش

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

مشکل پوستی داشتم لک داشتم اما نتونستم بخاطر هزینه دارو ادامه بدم بخاطر همین الان باز میرم پیششون

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

خوب بود

۱۳۹۸/۰۳/۱۸

خواهرم برا اگزما ویزیت شد پیش ایشون عالی هستن واقعا

۱۴۰۱/۰۱/۰۳

خوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۰۸

فقط عالی

۱۳۹۷/۰۵/۱۷

بیماری پیسی

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

خوب بود

۱۳۹۹/۰۳/۰۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

جوش های صورت ،که الان بهتر شده ام

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

حساسیت پوست داشتم ونتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

کیست کنار چشم

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

کاشت موعالی بودن

۱۳۹۷/۰۵/۲۶

باتجربه هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

برای ریزش مو

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

عالی گ

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

برای اگزمای سرم میرفتم ویزیت میشدم راضی هستم

۱۳۹۷/۱۰/۲۴

جوش زیر پوستی میزدم بسیار علی شده پوستم

۱۴۰۱/۰۶/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

بهترین دکتر پوست هستن

۱۳۹۸/۱۱/۲۷

شپش سرعالی بودن

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

مشکل پوست صورت بچه

۱۳۹۷/۱۱/۲۹

عهلی من خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

عالی هست

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

نظراتشون عالیه

۱۳۹۹/۰۳/۱۷

قسمتی ازپوست سر عفونت وموهاش ریخته دوهفته شده عفونتش خوب شده.موهاش رشدنکرده

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

تشخیص ایشان عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

ازش راضی بودیم

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

برای درمان زگیل صورت

۱۳۹۹/۰۶/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

بسیار راضی هستم

۱۳۹۸/۰۳/۰۱
آدرس و تلفن مطب دکتر محمدحسین لهراسب
شیرازخیابان شهید فقیهی (صورتگر) - تقاطع معدل - ساختمان تابش - طبقه دوم
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان شهید فقیهی (صورتگر) - تقاطع معدل - ساختمان تابش - طبقه دوم