اگزما عالی بودن
خوب شدم
سلام ریزش مو دارم
مژه هام شوره میزد با یک بار ویزیت عالی بود و دیگه برگشت نداشت
آکنه، نتیجه گرفتم
علی هست
سوختگی دست دخترم عالی بودن
هنوز در حال درمان هستم
آکنه و خوب شدم
اثر بخش
مشکل پوست،عالی بود
اقای دکتر کار شون
پروکراکتوس،عالی
سالک، در حال درمان
بسیار با دقت معاینه میکنند و تشخیص ایشون عالی هست
ریزش سکه ای مو
بلهلمه پوستی داشتم با مراجعه به دکتر کاملا برطرف شد
دکتر بسیار مجرب و حاذق
بد نیست معمولی خیلی نتیجه نگرفتم
درحال درمان
لکه های پوستی داشتم که خداروشکر برطرف شد
ریزش مو
عالی بسیار خو
دکتر خوبیه من راضی ام
خیلی عالی
خوبه راضی ام
صورتم جوش میزد دارو داد خوب شدم
سلام بسیار عالی
ریزش مو درمان شد منتها دارو ها بعد از تحریم دیگه بدستم نرسید
دکتر خیلی خوبی هستن.واسه مشکل پوستی مراجعه کردم کاملا خوب شد
در رابطه با جوش صورت طبابت خوبی دارد
با سلام وخسته نباشید آقای دکتر لهراسب واقعا بی نظیر هستند .من نتیجه گرفتم از داروهای خوبش
مشکل پوس
جوش داشتم خوب شدم
بهترین دکتر پوست
عالی ریزموداشتم
عالی بودن
دکتر لهراسب یکی از بهترین و دلسوزترین هستن
جوش ولک داشتم الان صورتم خیلی بهترشده
دو سال مشکل اگزما داشتم هر دکتری رفتم نتیجه نگرفتم و الان رفع شده ممنون از آقای دکتر
بسیار پزش
مشکل پوستی و نتیجه خوب بود
خوب بود
سوختگی بین سینه نتیجه خوب گرفتم عالی بود
دکتر خوبی هستن برا جکش صورت میام
عاای بودن
دوستم برا پوستش اومده بود
سلام برای پوست صورت چین وچروک
صورتم لک داشت هنوز کاملا برطرف نشده باید دوباره میرفتم به خاطر کرونا نرفتم
واقعا دکتر با تجربه و بی نظیری هستن
تشخیص عالی
برای پوست صورتم. عالی بود
جای جوش.خوب شد فقط یه کم جاش مونده
تازه زیر نظر ایشون هستم و جوش صورت و جای جوشام بهتر شده
مشکل ریزش مو،عالی بود
موهای زاعد
جوش میزدم الان بهت شده
جوش صورت داشتم و نتیجه عالی گرفتم و درمان شدم
پوست پر جوش درمان شد تا حدودی
بهترین تجربه حاصل شد
ریزش مو داشتم عالی
بیماری پوستی و نتیجه عالی
در زمان کودکی اگزما پوستی داشتم با مراجعه به دکتر خوب شدم اما بعد از گذشت چند سال مجدد برگشته
جوش صورت و خشکی لب . راضی بودم
بسیار عالی
خوب بوده
جوش صورت
عالی هستن
لک صورت وجوش
برای پوستم رفتم تا وقتی که تخت درمان بودم خوب بود بعد دوباره برگشت
اگزما،بهبود
عدم رضایت
خوب و عالی
بیماری سودایی ،تحت درمان
پوسته پوسته شدن پویاست سر. عالی بودن
بله عالی بود
تشخص تش
مشکل پوستی داشتم لک داشتم اما نتونستم بخاطر هزینه دارو ادامه بدم بخاطر همین الان باز میرم پیششون
خواهرم برا اگزما ویزیت شد پیش ایشون عالی هستن واقعا
فقط عالی
بیماری پیسی
عالی بود
جوش های صورت ،که الان بهتر شده ام
حساسیت پوست داشتم ونتیجه گرفتم
کیست کنار چشم
کاشت موعالی بودن
باتجربه هستن
برای ریزش مو
عالی گ
برای اگزمای سرم میرفتم ویزیت میشدم راضی هستم
جوش زیر پوستی میزدم بسیار علی شده پوستم
بهترین دکتر پوست هستن
شپش سرعالی بودن
مشکل پوست صورت بچه
عهلی من خیلی راضی هستم
عالی هست
نظراتشون عالیه
قسمتی ازپوست سر عفونت وموهاش ریخته دوهفته شده عفونتش خوب شده.موهاش رشدنکرده
تشخیص ایشان عالی بود
ازش راضی بودیم
برای درمان زگیل صورت
بسیار راضی هستم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شهید فقیهی (صورتگر) - تقاطع معدل - ساختمان تابش - طبقه دوم
اگزما عالی بودن
۱۳۹۸/۱۰/۲۰خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷سلام ریزش مو دارم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵مژه هام شوره میزد با یک بار ویزیت عالی بود و دیگه برگشت نداشت
۱۴۰۰/۰۲/۱۴آکنه، نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷علی هست
۱۳۹۹/۰۹/۱۵سوختگی دست دخترم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹آکنه و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸اثر بخش
۱۳۹۸/۰۳/۲۰مشکل پوست،عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۵اقای دکتر کار شون
۱۳۹۹/۰۳/۲۰پروکراکتوس،عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۸سالک، در حال درمان
۱۳۹۹/۱۰/۲۱بسیار با دقت معاینه میکنند و تشخیص ایشون عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ریزش سکه ای مو
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بلهلمه پوستی داشتم با مراجعه به دکتر کاملا برطرف شد
۱۳۹۷/۰۲/۲۲دکتر بسیار مجرب و حاذق
۱۳۹۹/۱۰/۱۹بد نیست معمولی خیلی نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴درحال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۹لکه های پوستی داشتم که خداروشکر برطرف شد
۱۳۹۷/۰۴/۱۰ریزش مو
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالی بسیار خو
۱۴۰۰/۰۱/۰۵دکتر خوبیه من راضی ام
۱۳۹۹/۱۲/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خوبه راضی ام
۱۴۰۰/۰۵/۱۸صورتم جوش میزد دارو داد خوب شدم
۱۴۰۱/۰۷/۲۳سلام بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ریزش مو درمان شد منتها دارو ها بعد از تحریم دیگه بدستم نرسید
۱۳۹۷/۱۲/۱۳دکتر خیلی خوبی هستن.واسه مشکل پوستی مراجعه کردم کاملا خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۵در رابطه با جوش صورت طبابت خوبی دارد
۱۴۰۰/۰۷/۲۱با سلام وخسته نباشید آقای دکتر لهراسب واقعا بی نظیر هستند .من نتیجه گرفتم از داروهای خوبش
۱۳۹۹/۱۰/۰۹مشکل پوس
۱۴۰۰/۰۷/۲۵جوش داشتم خوب شدم
۱۳۹۸/۱۰/۳۰بهترین دکتر پوست
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عالی ریزموداشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰دکتر لهراسب یکی از بهترین و دلسوزترین هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۲جوش ولک داشتم الان صورتم خیلی بهترشده
۱۳۹۷/۱۱/۱۳دو سال مشکل اگزما داشتم هر دکتری رفتم نتیجه نگرفتم و الان رفع شده ممنون از آقای دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۱۲بسیار پزش
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکل پوستی و نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹سوختگی بین سینه نتیجه خوب گرفتم عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۷دکتر خوبی هستن برا جکش صورت میام
۱۴۰۰/۰۲/۰۹عاای بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دوستم برا پوستش اومده بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱سلام برای پوست صورت چین وچروک
۱۴۰۰/۰۲/۲۵صورتم لک داشت هنوز کاملا برطرف نشده باید دوباره میرفتم به خاطر کرونا نرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰واقعا دکتر با تجربه و بی نظیری هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۶تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۴برای پوست صورتم. عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۴جای جوش.خوب شد فقط یه کم جاش مونده
۱۴۰۰/۱۱/۰۲تازه زیر نظر ایشون هستم و جوش صورت و جای جوشام بهتر شده
۱۳۹۹/۱۲/۱۲مشکل ریزش مو،عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۲موهای زاعد
۱۴۰۰/۰۹/۱۵جوش میزدم الان بهت شده
۱۳۹۹/۱۱/۱۸جوش صورت داشتم و نتیجه عالی گرفتم و درمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴پوست پر جوش درمان شد تا حدودی
۱۳۹۷/۰۲/۳۰بهترین تجربه حاصل شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ریزش مو داشتم عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بیماری پوستی و نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵در زمان کودکی اگزما پوستی داشتم با مراجعه به دکتر خوب شدم اما بعد از گذشت چند سال مجدد برگشته
۱۳۹۷/۰۲/۰۵جوش صورت و خشکی لب . راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۱۱جوش صورت
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۷لک صورت وجوش
۱۴۰۰/۰۳/۰۸برای پوستم رفتم تا وقتی که تخت درمان بودم خوب بود بعد دوباره برگشت
۱۴۰۱/۰۵/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴اگزما،بهبود
۱۳۹۹/۱۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۸خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بیماری سودایی ،تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۱۷پوسته پوسته شدن پویاست سر. عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۷بله عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰تشخص تش
۱۴۰۰/۰۷/۲۴مشکل پوستی داشتم لک داشتم اما نتونستم بخاطر هزینه دارو ادامه بدم بخاطر همین الان باز میرم پیششون
۱۴۰۰/۱۱/۲۹خوب بود
۱۳۹۸/۰۳/۱۸خواهرم برا اگزما ویزیت شد پیش ایشون عالی هستن واقعا
۱۴۰۱/۰۱/۰۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۸فقط عالی
۱۳۹۷/۰۵/۱۷بیماری پیسی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲جوش های صورت ،که الان بهتر شده ام
۱۳۹۹/۱۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱حساسیت پوست داشتم ونتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸کیست کنار چشم
۱۳۹۹/۰۷/۱۴کاشت موعالی بودن
۱۳۹۷/۰۵/۲۶باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶برای ریزش مو
۱۴۰۰/۰۸/۲۷عالی گ
۱۴۰۰/۰۸/۱۲برای اگزمای سرم میرفتم ویزیت میشدم راضی هستم
۱۳۹۷/۱۰/۲۴جوش زیر پوستی میزدم بسیار علی شده پوستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بهترین دکتر پوست هستن
۱۳۹۸/۱۱/۲۷شپش سرعالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲مشکل پوست صورت بچه
۱۳۹۷/۱۱/۲۹عهلی من خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۶نظراتشون عالیه
۱۳۹۹/۰۳/۱۷قسمتی ازپوست سر عفونت وموهاش ریخته دوهفته شده عفونتش خوب شده.موهاش رشدنکرده
۱۴۰۰/۰۹/۱۸تشخیص ایشان عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۶ازش راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳برای درمان زگیل صورت
۱۳۹۹/۰۶/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۰۳/۰۱