آقای دکتر عالی هستن دوره شیمی درمانی والان چند سال برای چکاب پیش ایشون مزاجعه میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
من سرطان معده داشتم جراحی معده ، بعد در بخش انکولوژی تحت درمان دکتر یوسفی بودم ، ایشان ب بهبود خیلی کمک کردند
۱۴۰۴/۰۱/۰۹
نتیجه خوب
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
مشگل درد در ناحیه لگن وستون فقرات که دکتر با ده جلسه رادیو تریپتوفان برای هردوت معضل تجویز کردند مونه درحال حال حاضر هیچ دردی ندارم واز ایشان کمال تشکر ورضایت رادارم هند تا تر
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
هنوز در مرحله اول درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
شیمی درمانی دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
هوچکین داشتم خوب شد
۱۴۰۱/۰۴/۲۴
بنده زیر سینه غده داشتم
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
قبلا پیش ایشون شیمی درمانی شدم که خدا رو شکر خوب شدن
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۰فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۱/۰۷دکتر فوق العاده عالی و فهیم بااخلاق عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۱گوارشی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶سرطان سینه عمل جراحی و پرتودرمانی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷سرطلان سینه
۱۴۰۱/۱۱/۱۲کنسر سینه داشتم ش کر خدا ۳ساله که خوبم
۱۴۰۳/۱۰/۲۸درحال درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵بسیار رضایت دارم خویلد باحال حوتوجه وبا حوصله
۱۴۰۱/۰۲/۰۸بسیار حاذق و با تجربه
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹سرطان پوست و تحت درمان بودن ،عااالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتر انکولوژی مادرم تحت نظر ایشان هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۲خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۳آقای دکتر عالی هستن دوره شیمی درمانی والان چند سال برای چکاب پیش ایشون مزاجعه میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳من سرطان معده داشتم جراحی معده ، بعد در بخش انکولوژی تحت درمان دکتر یوسفی بودم ، ایشان ب بهبود خیلی کمک کردند
۱۴۰۴/۰۱/۰۹نتیجه خوب
۱۴۰۱/۱۰/۰۱مشگل درد در ناحیه لگن وستون فقرات که دکتر با ده جلسه رادیو تریپتوفان برای هردوت معضل تجویز کردند مونه درحال حال حاضر هیچ دردی ندارم واز ایشان کمال تشکر ورضایت رادارم هند تا تر
۱۴۰۱/۰۳/۲۸هنوز در مرحله اول درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۹شیمی درمانی دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۳۰هوچکین داشتم خوب شد
۱۴۰۱/۰۴/۲۴بنده زیر سینه غده داشتم
۱۴۰۲/۰۲/۱۰قبلا پیش ایشون شیمی درمانی شدم که خدا رو شکر خوب شدن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲همسرم شیمی درمانی انجام داد
۱۴۰۲/۰۹/۱۸خیلی خوب است
۱۳۹۹/۰۹/۲۳سرطان پوست و در حال بهبودق
۱۴۰۲/۰۲/۰۴یه دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲فوق العاده
۱۴۰۳/۰۲/۳۰تومورداریم
۱۴۰۲/۰۸/۰۴دکتربسیار خوب وباتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۲