بهترین و با اخلاق ترین پزشک متخصص زنان هستند، تشخیص عالی، درمان صحیح و عدم استفاده از داروهای خیلی قوی و مخرب
دو زایمان سزارین داشتم و خیلی راضی بودم از کار ایشان
خیلی راضی بودم
عالی برا بارداری پیشش میرفتم
عالی هستند
2سزارین داشتم
عالییییی
از دیگرلن شنیدم حرف خانم دکتر زهره سالاریرو
عفونت رحم عفونت رحمم برطرف شد
با دلسوزی تمام 4ماه مراقبت کردن
زایمان
~مشکلم بر طرف شد
عالی هستن
جهت سزارین
دوتا سزارین انجام دادن برام کارشون خیلی خوبه
در حال درمان فیبرم هستم
سزاریو
دکتر عالی هستند
باردار ب
حاملگی
من زایمان سزارین داشتم خیلی راضیم خداخیرشون بده
بسیار خوب
بااخلاق
بسیار مهربان خوش برخورد و کار بلد
خوب بود
حاملگی و پر شدن کیسه صفرا نتیجه رضایت بخش
بله عفونت رحم کارشون عالی
بسیار دکتر مهربان و با شعوری است
معاینه
سزارین انجام دادم و خیلی راضی بودم
دکتر دلسوز و باتجربه ایی هستند
دکتر بسی
بهترین متخصص.سزارین شدم
مراقبت های بارداری
کیست داشتم
بسیار دکتر خوب و باتجربه ای هستن
عمل سزارین
خانم دکتر با حوصله ویزیت میکنند.
خانم دکتر خیلی برای بیمارانش وقت می گذارند و صبور هستند و عالی هستند از هر نظر
سلام دکتر خیلی خوبی هست
خیلی دکتر خوب عالی هستن
پزشک عالی، حرفه ای با اخلاق
خیلی دکتر خوش رفتار هستن
نتیجه ی خوب درمان شدم
زایمان کردم
خیلی دکتر عالی هستن از همه نظر
عالی بودن
بسیار عالی و باتجربه
افتادگی رحم داشتم،خیلی خیلی راضی هستم. خانم دکتر ی فرشته ست.مهربون و با حوصله
سلام.ایشون دکتر 6 ماهه اول بارداری من بودند عالی بود کارشون
عالی بسیار حرفه ای و با شخصیت
کارشون عالیه
نازایی برطرف شد
عااااالی ...خوش اخلاق و با تجربه
خیلی عالیه
دکترخیلی خوبیه
بخترین دکتر صبورترین
عالی عالی عالی بسیار خوشرو و باسواد هستن مطب زو شلوغ نمیکنن 3تفر 3نفر ویزیت نمیکنن. شدیدا توصیه میکنم
برای معاینه رفته بودم
بسیار عالی
عااااالی
دکتر خوبیه
عفونت رحم
دررابطه با مراقبت بارداری رفتم عالیییی بودن
عالی و خوش اخلاق
خوب بود فیبرون داشتم
زایمان زود رس در 8 ماهگی و جدا شدن جفت و خونریزی سزارین توسط ایشان و زایمان فرزند دوم از ابتدا تا انتها تحت مراقبت ایشان و بدون هیچ مشکلی
خیلی دکتر خوب وصبوری هستن
زایمان سزارین
عاااالی
ایشون باتجربه هستن و از همه مهمتر مطبشون بهم ریخته نیس
سلام بسیارخوش برخورد و مومن .
بارداری و زایمان
دکتر فوق العاد خوبی هستن
دکخر خوبی هستن منتها سر زایمان من حضور نداشتن در صورتی که از اول بارداریم رفتم پیش ایشون
زایمان عالی
حاملگی پسر دومم مریض ایشون بود
زایمان پسرم
سلام بسیار خوب بودند
سلام،چندسال پیش دکترم برا بچه اولم بودن واکنون ک هفت سال میگذره هنوزم ایشون رو ب عنوان صبورترین وبهترین دکتر میشناسم
با اخلاق و با تجربه
بارداری اولم دکترم ایشون بودن .عالی بود
ایشان بسیار دلسوز و صبور هستن.
دکترخوبیه وباحوصله ای هسته
بسیار با حوصله اند
دکترخوبی هس
حامله بودم زایمان کردم خانم فوقالعاده عالی خیلی دوسش دارم
زایمان داشتم عالی
خوب و عالی
دکتر بسیار با تجربه و با اخلاق خدا خیرشون بده
خوب شدم
عااااای بسیار عالی زایمان خوبی داشتم
خوب هستند
کیست داشتم و دارو دادن خوب شد ، ولی باز انگار برگشته
عالی باتجربه
بسیار بسیار عالی
بهترین دکتر ک سرشار انرژی مثبته
سزارین
خیلی دکترخوب وکارشون هم خیلی عالیه
خیلی خوش اخلاقن مشکل زنان داشتم و چند ساله تحت نظرشون هستم
دخترم بیمار ایشان بود
بدنبود
بسیار دکتر حاذق و دلسوزی هستند
خیلی دکتر خوب و با معلومات بالایی هستن
خوب بودن
خیلی خوبن
بارداری خوب بود
خوبه راضیم
خیلی دکترخوب عالی
خیلب عالی خوبه
سلام به همه مشکل من حاملگی پوچ بود که به لطف خدا وخانم دکتر سالاری عزیز رفع شد
بسیار مهربان و صبور و
در مان ناباروری
واقعایکی از ماهرترین و مهربون ترین و خوش اخلاق ترین دکترای کرمان هستن ایشون و بنده واقعا ازته قلبم مدیون و ممنون ایشون هستم انشالله سالم و سلامت باشه
بسیار با صبر و حوصله با مریض صحبت میکنن
عالی بود
عااالی بودن خوش اخلاق
واقعاعابی بودن برای مراقبت های بارداری رفتم
خیر خیلی راضیم
واقعا دکتر خوب وبا مسئولیتی هستند
لحدرختدتننن
بدک نی
عالی هس
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار فردوسی - نرسیده به پارک نشاط - مجتمع پزشکی آراد - طبقه اول
بهترین و با اخلاق ترین پزشک متخصص زنان هستند، تشخیص عالی، درمان صحیح و عدم استفاده از داروهای خیلی قوی و مخرب
۱۴۰۰/۰۶/۱۰دو زایمان سزارین داشتم و خیلی راضی بودم از کار ایشان
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی برا بارداری پیشش میرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷2سزارین داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالییییی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷از دیگرلن شنیدم حرف خانم دکتر زهره سالاریرو
۱۳۹۹/۱۰/۳۰عفونت رحم عفونت رحمم برطرف شد
۱۴۰۱/۰۱/۱۴با دلسوزی تمام 4ماه مراقبت کردن
۱۳۹۹/۱۲/۲۴زایمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۱~مشکلم بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴جهت سزارین
۱۴۰۰/۰۱/۲۴دوتا سزارین انجام دادن برام کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۲۲در حال درمان فیبرم هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵سزاریو
۱۴۰۰/۰۸/۲۰دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۲باردار ب
۱۴۰۰/۰۱/۲۱حاملگی
۱۴۰۰/۰۶/۲۶من زایمان سزارین داشتم خیلی راضیم خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بااخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار مهربان خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۳حاملگی و پر شدن کیسه صفرا نتیجه رضایت بخش
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بله عفونت رحم کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بسیار دکتر مهربان و با شعوری است
۱۴۰۰/۱۱/۰۴معاینه
۱۳۹۹/۱۱/۲۹سزارین انجام دادم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱دکتر دلسوز و باتجربه ایی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر بسی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بهترین متخصص.سزارین شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱مراقبت های بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۰۲کیست داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بسیار دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عمل سزارین
۱۳۹۹/۱۲/۱۱خانم دکتر با حوصله ویزیت میکنند.
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خانم دکتر خیلی برای بیمارانش وقت می گذارند و صبور هستند و عالی هستند از هر نظر
۱۴۰۰/۰۳/۲۴سلام دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خیلی دکتر خوب عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸پزشک عالی، حرفه ای با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خیلی دکتر خوش رفتار هستن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰نتیجه ی خوب درمان شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷زایمان کردم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خیلی دکتر عالی هستن از همه نظر
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۰/۰۲/۲۱افتادگی رحم داشتم،خیلی خیلی راضی هستم. خانم دکتر ی فرشته ست.مهربون و با حوصله
۱۴۰۰/۰۵/۱۶سلام.ایشون دکتر 6 ماهه اول بارداری من بودند عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عالی بسیار حرفه ای و با شخصیت
۱۴۰۰/۰۸/۰۸کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰نازایی برطرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عااااالی ...خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۴دکترخیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بخترین دکتر صبورترین
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عالی عالی عالی بسیار خوشرو و باسواد هستن مطب زو شلوغ نمیکنن 3تفر 3نفر ویزیت نمیکنن. شدیدا توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷برای معاینه رفته بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عفونت رحم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دررابطه با مراقبت بارداری رفتم عالیییی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خوب بود فیبرون داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶زایمان زود رس در 8 ماهگی و جدا شدن جفت و خونریزی سزارین توسط ایشان و زایمان فرزند دوم از ابتدا تا انتها تحت مراقبت ایشان و بدون هیچ مشکلی
۱۳۹۹/۱۲/۰۱خیلی دکتر خوب وصبوری هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵زایمان سزارین
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ایشون باتجربه هستن و از همه مهمتر مطبشون بهم ریخته نیس
۱۳۹۹/۱۱/۰۸سلام بسیارخوش برخورد و مومن .
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بارداری و زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۳دکتر فوق العاد خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دکخر خوبی هستن منتها سر زایمان من حضور نداشتن در صورتی که از اول بارداریم رفتم پیش ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۵زایمان عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰حاملگی پسر دومم مریض ایشون بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱زایمان پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷سلام بسیار خوب بودند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶سلام،چندسال پیش دکترم برا بچه اولم بودن واکنون ک هفت سال میگذره هنوزم ایشون رو ب عنوان صبورترین وبهترین دکتر میشناسم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بارداری اولم دکترم ایشون بودن .عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ایشان بسیار دلسوز و صبور هستن.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸معاینه
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکترخوبیه وباحوصله ای هسته
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار با حوصله اند
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکترخوبی هس
۱۴۰۰/۰۴/۲۳حامله بودم زایمان کردم خانم فوقالعاده عالی خیلی دوسش دارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۱زایمان داشتم عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر بسیار با تجربه و با اخلاق خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۳/۳۱زایمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عااااای بسیار عالی زایمان خوبی داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خوب هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۳کیست داشتم و دارو دادن خوب شد ، ولی باز انگار برگشته
۱۴۰۰/۰۷/۰۵عالی باتجربه
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بهترین دکتر ک سرشار انرژی مثبته
۱۴۰۰/۰۹/۰۸سزارین
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خیلی دکترخوب وکارشون هم خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خیلی خوش اخلاقن مشکل زنان داشتم و چند ساله تحت نظرشون هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دخترم بیمار ایشان بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۷زایمان سزارین
۱۳۹۹/۱۱/۲۷بدنبود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار دکتر حاذق و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۱خیلی دکتر خوب و با معلومات بالایی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بارداری خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خوبه راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴زایمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۴خیلی دکترخوب عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۸خیلب عالی خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸سلام به همه مشکل من حاملگی پوچ بود که به لطف خدا وخانم دکتر سالاری عزیز رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بسیار مهربان و صبور و
۱۴۰۰/۰۴/۰۵در مان ناباروری
۱۳۹۹/۱۱/۱۴واقعایکی از ماهرترین و مهربون ترین و خوش اخلاق ترین دکترای کرمان هستن ایشون و بنده واقعا ازته قلبم مدیون و ممنون ایشون هستم انشالله سالم و سلامت باشه
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بسیار با صبر و حوصله با مریض صحبت میکنن
۱۴۰۰/۰۲/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عااالی بودن خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۲۹واقعاعابی بودن برای مراقبت های بارداری رفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خیر خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴واقعا دکتر خوب وبا مسئولیتی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۰لحدرختدتننن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷زایمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۹بدک نی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عالی هس
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۸