اقدام به بارداری رفتم پیشش و الان باردارم خداروشکر
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام خسته نباشید دکتر فوق العاده هست من راضی هستم خودم دوتا جاری ها و خواهر شوهرم و الان مادر شوهرم رو می برم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
برای مراقبت بارداری مراجعه کرده بودم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲
من باردار هستم و خیلیم هم از دوران حاملگیم و طبابت ایشون راضیم️
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
برای اقدام به بارداری پیششون رفتم و جواب گرفتم.دکتر بسیار مهربون و باانصافیه من ازشون راضی ام
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
دکترخیلی خوبی هستن خوش اخلاق من که راضی هستم ازایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
من سرحاملگی اولم پیش خانم دکتررفتم هم دوره حاملگی خوبی داشتم هم زایمان خیلی راحتی داشتم
۱۳۹۷/۰۷/۲۱
بهترین دکترهستن
۱۳۹۷/۱۰/۲۳
دکتر خیلی خوبی هستن من دوبار برای زایمان پیششون اومدم
۱۳۹۷/۱۱/۰۲
بارداری عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
من در طول بارداریم دکترم ایشون بودن بسیار با تجربه و مهربونو خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
حاملگی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
برای چکاپ مراجعه کردم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
خونریزی داشتم که کیست تشخیص داده شد.
خونریزی با یک قرص ضد بارداری باز ف شد.
یسارا و نیم پریودم منظم بود و به دلیل اینکه خارج از کشور بو م دیگه کیست رو پیگیری نکردم.
الان دوباره 20 روزه خونریزی دارم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خیلی وقت یک بار پیش خانم دکتر برایمعاینه اومدم
۱۳۹۹/۰۷/۰۸
من تحت نظرم دکتر نوری سمیعی هستم خیلی دکتر خوبیه بیشتر دکتر ها اصلا باهات صحبت نمیکنن ولی ایشون اول حرف های مریض هاش گوش میده بعد خودش قشنگ بهت توضیح میده الان تو دوران بارداری هستم اگه طبیعی هم زایمان کنم دوس دارم بالا سرم باشه خانوم دکتر از بس خوبه
۱۳۹۷/۰۶/۱۳
ببیظیر وارد بکار باتجربه تشخیص عالی طبابت بینظیر ودرست
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
درد سینه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
عالی هستن .
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
بله بارداربودم خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بدنبود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
دکتر باتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
بچمو به دنیا اورد
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
عاااالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
خواهرم زایمان داشتن پیش ایشون ،خوب بودن دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
زیاد جالب نیست
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عالیییییییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دکترخیلی خوبی هستن میتونم بگم معجزه هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
ارتباط خیلی خوبی تونستم باهاشون برقرار کنم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
خیلی تعریفشونو شنیدم همه فامیلامون پیش ایشون ویزیت شدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بسیار توانمند حرفه ای و صبور و مهربون
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
پزشکی چیره دست ماهرووراد درکار خوش اخلاق مهربان کمتر پزشکی به صبوری ومهربانی هنگام زایمان با زائو ملایمت میکنه که یکیش خانم دکتر هستن تشیخصشون فوق والعاده دقیق ودرمان درست از چیره دست بودنشون هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
عاااااالیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
زایمان .عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
خوشبختانه مشکلم حل شد.
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
زایمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
عالییییی.مهربون..پزشک خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
بارداری بسیار عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
دوبار از بارداری تا سزارین پیش خانم دکتر بودم ک عالی بود بچه دومم 6 ماه پیش دنیا اومد بصورت نارس ب محض اینکه ب خانم دکتر زنگ زدم ک درد دارم فورا گفتن برو بیمارستان خودشونم خیلی زود رسیدن عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عالیییی
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
خانم دکتر با صبر و حوصله برای بیمار وقت می گذارند و مشاوره و درمان انجام می دهند.
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
کیس داشتم و بدونه سونو گرافی تشخیص داد و درست گفته بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۴
دکتربسیارمهربان وخوش اخلاق ودوست داشتنی باحوصله
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
بسیار عالی و خوب ومهربان و دلسوز هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
برای بچه دوم پیش ایشون سزارین شدم خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
برای زایمانم پیششون رفتم خییلی فوق العاده هستن بسیارخوش یرخورد وصبور
۱۳۹۷/۰۵/۰۹
درکارشون حرفه ای و دقیق هستند.من13سال هست که به ایشون مراجعه میکنم.به انزلی نقل مکان کردم و شراطشو نداشتم برم رشت پیش یه دکتر اونجا رفتم برای لک هایی که رو بدنم ایجاد شده بود وگفت باید نمونه برداری بشه .گفتم سرطانه گفتن بعد از نمونه برداری میشه جواب قطعی رو داد.اطمینان نکردم وهرجور بود رفتم پیش خانم دکتر و ایشون در نگاه اول گفتن حساسیت هست وپماد تجویز کردن.خدا رو شکر فعلا که همه چیز خوب داره پیش میره.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
ایشون کارشون حرف نداره
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
عالی بیار خوب فقط منشی اصلا رفتار خوبی نداره
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
دکتر فوق العاده با تجربه ومهربان
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
اندومتریوز
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
فوق العا
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
برای بارداری پیش خانم دکتر نوری سمیع رفتم واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
بسیار دکتر خوب و باتجربه و مهربان هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
ماههای اخر بارداری پیششون بودم فقط
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
عالی هستند بسیارخوش برخورد ومهربان هر دو فرزندم رو خانم دکتر بدنیا اوردند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
مشکل خاصی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
فوقلعاده اس .عاشقشم
۱۳۹۸/۰۴/۲۵
نظری ندارم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
فعلا نتیجه قطعی از کارم نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
من سابقه زایمان داشتم وخیلی دکتر عالی ودلسوزی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
زایمان و مراقبتهای دوران بارداریم با ایشون بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بسیار عالی هستن قشنگ به صحبت های بیمار گوش میدن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
دکترخیلی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عالی حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
من دوبار توسط ایشون سزارین شدم بسیار دکتر بی نظیری هستند زایمان با ایشون یعنی آرامش
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
در بارداری مراجعه کننده ایشونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
ببسیار دکتر با تجربه ای هست و خیلی خانم
۱۳۹۷/۱۰/۰۲
مشکل فیبرون داستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عااااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
دکتر کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
خیلی عالی،جواب دورهای
۱۳۹۷/۰۹/۱۹
دکتر خیلی خوبی هستند دقت زیادی در ویزیت دارند و به شرح حال بیمار گوش میدن
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
ایشون دکتربسیار خوبی هستن در دوران حاملگی پیش خانم دکتر میرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
زایمان داشتم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
خوب بوده
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
همه جوره عااالی
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
من یه زایمان داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
هیچ مشکلی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
دکتری خوبی است
۱۳۹۸/۰۸/۱۶
عالی دوسشون دارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
بی نهایت عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
دکتر بسیار عالی هستن من از نحو دارو و درمانشون بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
مشکل خاصی نداشتم فقط قبل بارداری رفتم پیششون برای آزمایش های قبل بارداری ولی خیلی خیلی خیلی مهربان هستن عالی کارشون با صبر حوصله جواب گو هستن خداخیرشون بده
پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۸یعنی ه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳بچه اولم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۱۴مهربون و بینظیر
۱۴۰۰/۰۴/۲۸مشکل زنان
۱۳۹۷/۱۱/۲۳دکتر مهربان
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بادرای
۱۴۰۰/۰۱/۰۷زایمان داشتم ازشون راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲فوق العاده مهربان
۱۳۹۷/۱۱/۲۸دکتر زایمانم بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بسیار مهربان دقیق وحاذق هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰اقدام به بارداری رفتم پیشش و الان باردارم خداروشکر
۱۳۹۹/۰۹/۲۶سلام خسته نباشید دکتر فوق العاده هست من راضی هستم خودم دوتا جاری ها و خواهر شوهرم و الان مادر شوهرم رو می برم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۲برای مراقبت بارداری مراجعه کرده بودم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲من باردار هستم و خیلیم هم از دوران حاملگیم و طبابت ایشون راضیم️
۱۳۹۹/۰۸/۱۲برای اقدام به بارداری پیششون رفتم و جواب گرفتم.دکتر بسیار مهربون و باانصافیه من ازشون راضی ام
۱۳۹۹/۱۱/۱۴دکترخیلی خوبی هستن خوش اخلاق من که راضی هستم ازایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۹من سرحاملگی اولم پیش خانم دکتررفتم هم دوره حاملگی خوبی داشتم هم زایمان خیلی راحتی داشتم
۱۳۹۷/۰۷/۲۱بهترین دکترهستن
۱۳۹۷/۱۰/۲۳دکتر خیلی خوبی هستن من دوبار برای زایمان پیششون اومدم
۱۳۹۷/۱۱/۰۲بارداری عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹من در طول بارداریم دکترم ایشون بودن بسیار با تجربه و مهربونو خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸حاملگی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹برای چکاپ مراجعه کردم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰خونریزی داشتم که کیست تشخیص داده شد. خونریزی با یک قرص ضد بارداری باز ف شد. یسارا و نیم پریودم منظم بود و به دلیل اینکه خارج از کشور بو م دیگه کیست رو پیگیری نکردم. الان دوباره 20 روزه خونریزی دارم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶خیلی وقت یک بار پیش خانم دکتر برایمعاینه اومدم
۱۳۹۹/۰۷/۰۸من تحت نظرم دکتر نوری سمیعی هستم خیلی دکتر خوبیه بیشتر دکتر ها اصلا باهات صحبت نمیکنن ولی ایشون اول حرف های مریض هاش گوش میده بعد خودش قشنگ بهت توضیح میده الان تو دوران بارداری هستم اگه طبیعی هم زایمان کنم دوس دارم بالا سرم باشه خانوم دکتر از بس خوبه
۱۳۹۷/۰۶/۱۳ببیظیر وارد بکار باتجربه تشخیص عالی طبابت بینظیر ودرست
۱۴۰۰/۰۵/۳۱درد سینه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی هستن .
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بله بارداربودم خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۳۰بدنبود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰دکتر باتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بچمو به دنیا اورد
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عاااالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰خواهرم زایمان داشتن پیش ایشون ،خوب بودن دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۰۷/۰۸زیاد جالب نیست
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالیییییییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکترخیلی خوبی هستن میتونم بگم معجزه هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ارتباط خیلی خوبی تونستم باهاشون برقرار کنم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳خیلی تعریفشونو شنیدم همه فامیلامون پیش ایشون ویزیت شدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار توانمند حرفه ای و صبور و مهربون
۱۴۰۰/۰۹/۰۹پزشکی چیره دست ماهرووراد درکار خوش اخلاق مهربان کمتر پزشکی به صبوری ومهربانی هنگام زایمان با زائو ملایمت میکنه که یکیش خانم دکتر هستن تشیخصشون فوق والعاده دقیق ودرمان درست از چیره دست بودنشون هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عاااااالیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۸زایمان .عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴خوشبختانه مشکلم حل شد.
۱۴۰۰/۰۱/۲۷زایمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عالییییی.مهربون..پزشک خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بارداری بسیار عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دوبار از بارداری تا سزارین پیش خانم دکتر بودم ک عالی بود بچه دومم 6 ماه پیش دنیا اومد بصورت نارس ب محض اینکه ب خانم دکتر زنگ زدم ک درد دارم فورا گفتن برو بیمارستان خودشونم خیلی زود رسیدن عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالیییی
۱۳۹۹/۰۶/۰۵خانم دکتر با صبر و حوصله برای بیمار وقت می گذارند و مشاوره و درمان انجام می دهند.
۱۴۰۰/۱۲/۲۴کیس داشتم و بدونه سونو گرافی تشخیص داد و درست گفته بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۴دکتربسیارمهربان وخوش اخلاق ودوست داشتنی باحوصله
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار عالی و خوب ومهربان و دلسوز هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۳برای بچه دوم پیش ایشون سزارین شدم خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱برای زایمانم پیششون رفتم خییلی فوق العاده هستن بسیارخوش یرخورد وصبور
۱۳۹۷/۰۵/۰۹درکارشون حرفه ای و دقیق هستند.من13سال هست که به ایشون مراجعه میکنم.به انزلی نقل مکان کردم و شراطشو نداشتم برم رشت پیش یه دکتر اونجا رفتم برای لک هایی که رو بدنم ایجاد شده بود وگفت باید نمونه برداری بشه .گفتم سرطانه گفتن بعد از نمونه برداری میشه جواب قطعی رو داد.اطمینان نکردم وهرجور بود رفتم پیش خانم دکتر و ایشون در نگاه اول گفتن حساسیت هست وپماد تجویز کردن.خدا رو شکر فعلا که همه چیز خوب داره پیش میره.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ایشون کارشون حرف نداره
۱۳۹۸/۱۲/۲۵عالی بیار خوب فقط منشی اصلا رفتار خوبی نداره
۱۴۰۰/۰۴/۲۶مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دکتر فوق العاده با تجربه ومهربان
۱۳۹۹/۱۲/۰۷اندومتریوز
۱۴۰۰/۰۳/۰۴دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲فوق العا
۱۴۰۰/۰۹/۱۱برای بارداری پیش خانم دکتر نوری سمیع رفتم واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بسیار دکتر خوب و باتجربه و مهربان هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ماههای اخر بارداری پیششون بودم فقط
۱۳۹۹/۰۸/۰۵عالی هستند بسیارخوش برخورد ومهربان هر دو فرزندم رو خانم دکتر بدنیا اوردند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷مشکل خاصی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳فوقلعاده اس .عاشقشم
۱۳۹۸/۰۴/۲۵نظری ندارم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴فعلا نتیجه قطعی از کارم نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳من سابقه زایمان داشتم وخیلی دکتر عالی ودلسوزی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۰/۰۲/۱۶زایمان و مراقبتهای دوران بارداریم با ایشون بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار عالی هستن قشنگ به صحبت های بیمار گوش میدن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دکترخیلی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۱۹من دوبار توسط ایشون سزارین شدم بسیار دکتر بی نظیری هستند زایمان با ایشون یعنی آرامش
۱۴۰۰/۰۱/۱۱در بارداری مراجعه کننده ایشونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳ببسیار دکتر با تجربه ای هست و خیلی خانم
۱۳۹۷/۱۰/۰۲مشکل فیبرون داستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸عااااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دکتر کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳خیلی عالی،جواب دورهای
۱۳۹۷/۰۹/۱۹دکتر خیلی خوبی هستند دقت زیادی در ویزیت دارند و به شرح حال بیمار گوش میدن
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ایشون دکتربسیار خوبی هستن در دوران حاملگی پیش خانم دکتر میرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵زایمان داشتم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۱خوب بوده
۱۳۹۹/۰۹/۰۵همه جوره عااالی
۱۳۹۸/۰۸/۰۸من یه زایمان داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹هیچ مشکلی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳دکتری خوبی است
۱۳۹۸/۰۸/۱۶عالی دوسشون دارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵بی نهایت عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۳دکتر بسیار عالی هستن من از نحو دارو و درمانشون بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲مشکل خاصی نداشتم فقط قبل بارداری رفتم پیششون برای آزمایش های قبل بارداری ولی خیلی خیلی خیلی مهربان هستن عالی کارشون با صبر حوصله جواب گو هستن خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۰۷/۰۴برای چکاب رفته بودم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۳