بسیار عالی و تشخیص بسیار خوب.بادقت تمام کار میکنه.
بی شک یکی از بهترین هاست
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
بسیار عالی و بادقت و جدی ولی اگر یکم خوشاخلاقتر بودن خیلی دیگه عالی میشد چون خانومای باردار حساس و پر از استرس هستند آرامشی که از دکتر میگیرن خیلی مهمه
برای سونو سلامت واقعا عالی وبارفتار خوبشون یه خاطره خوب شد برام
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
کارشون عالی هست من برا سونو سلامت رفتم پیشش خیلی بادقت وبا حوصله انجام میدن وبسیار خوش اخلاقه..
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
بسیار عالی و پر حوصله و واقعا وقت میزارن عالیه عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
بارداری
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
سونو سلامت داشتم کارشون واااااااقعا عالی بود و خدایی
۱۳۹۷/۰۴/۰۶
بهترین سونوگراف شیراز
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
سونگرافی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
تشخیص خیلی خوب و دقیق در کار خود
۱۳۹۷/۰۶/۰۶
سونو سلامت جنین
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
دکتر دقیق و خوبی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
در تشخیصهای سونو سلامت عالی بودند عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۲
خیلی عالی بود.
دوباره میخام برم پیشش
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
واقعا عالی بود ممنون از شما
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
برا سونو سلامت مراجعه داشتم که عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
برای سونوگرافی جنین رفته بودم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
عالی و بادقت
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
سونو آن تی داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
عاااااالی بیست .بی نظیر
۱۳۹۷/۱۰/۰۵
سلام سونو گرافی 18 هفته رفتم بچم مشکل داشت بهم گفتن مشکوک هست ولی بیشتر برام توظیح ندادن تا دیگه نرم پبش دکترهای دیگه سر گردونم کنن همه اش میگم اگه برام توظیح میدادن من دیگه نمیرفتم چند ماه تو این مطب ها زجر بکشم چون ایشون همون اول تشخیص داده بودن فقط نمی خواستن به من بگن تا مثلا براشون مشکلی پیش نیاد
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
دکتر خیلی دقیق و خوبی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
پزشک بسیار عالی و دقیقی هستند .
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
عالی .سونو سلامت جنین
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
سلام. من برای بارداری قبلیم پیش دکتر سنو انجام دادم. سنو سه ماهه دوم. واقعا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
خوش برخورد با دقت و حوصله ..مسلط
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
سونو سلامت ...عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
برای بارداری اولم سونوگرافی ها
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
دکتری خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
عالی بود.
۱۳۹۸/۰۸/۱۴
سونو آنومالی
دقیق و حساس
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
سونوگرافی جنین
عالی بود
۱۳۹۷/۰۲/۰۸
دکتر خوبیه و خیلی با حوصله کارش رو انجام میده
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
عالی ر
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
سونو NT رفتم خوب بودن
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
سونو انومالی رفتم.راضی هستم خوش اخلاق و با حوصله
۱۳۹۷/۰۸/۰۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
سونو سلامت... راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
سونوهای بارداری تشخیص و دقت عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
سونوگرافی بارداری
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
عالیییییی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۲/۱۵
دکتر بسیار عالی و دقیقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
عالی و
۱۳۹۸/۱۲/۱۳
کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
من سونوی غربالگری دوم پیش ایشون انجام دادم عالی و دقیق بودن
۱۳۹۷/۱۰/۲۲
عالی بودن بهترین دکتری ک ب عمرم دیدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بسیار بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
عالی بودند
۱۳۹۸/۰۱/۲۳
بسیار عالی و دقیق
۱۳۹۷/۰۸/۱۱
عالی بودن و همه چیز دقیق بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
سنوگرافی آنمالی دادم عالی بود هزینه آزاد هم400هست
بچم تو سرش حباب بود رفتم آزمایش دادم مشکلی نبود
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
فقط یکبار سونو شدم که باید دوباره تکرار بشه
۱۳۹۷/۰۸/۱۵
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
مشکلی نداشتم ولی کارشون عالیه
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
عالی، دقیق و محترم
۱۳۹۷/۱۲/۱۳
سونو غربالگری انجام دادم خیلی با صبر و حوصله و اخلاق خوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۵
جنین شناسی عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
غربالگری جنین
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
سونوگرافی
۱۳۹۷/۰۲/۰۱
سونو قلب وان تی بسیار خوب ودقیق بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عالی بود خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
سونو گرافی انومالی رفتم دکتر فوق العاده دقیقی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۱۸
سونوگرافی پسمو پیش ایشون انجام دادم و کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
حامله ام سونو هاش همش دقیقه وعالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
عالی بودند
۱۳۹۷/۰۳/۰۵
سونوگرافی حاملگی..خیلی خوب و خوش اخلاق هستند
۱۳۹۷/۰۵/۲۱
عالی بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۴
سونوگرافی جنین
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
بارداری عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
سونو سلامت جنین پیش ایشون رفتم بسیار جدی و دقیق هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
سونو سلامت
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
سونو غربال گری عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
بی نظیر هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
دکتر بسیار باحوصله و صبوری هستند و تو کارشون خیلی دقت می کنند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
سونوگرافی و تشخیصشون عالی هست همچنان تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
دقیق و با حوصله
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
باردار بودم سونو سلام پنج ماهگی رفتم واقعا عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
خیلی تخصصشون خوب وعالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
بسیار حاذق و باتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
سونو غربالگیری مرفتم پیش دکتر.عالیی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۸
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
سونو بارداری بسیا دقیق
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
واسه سونو غربالگری اومده بودم خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۱۰/۰۱
سلام من سونو سلامت داشتم تشخیصش عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۳
دقتشون عالی بود، تشکر
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
عالی واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
ودددددوانن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
واقعا معرکه هستن ، اقای دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
برای سونو رشد مراجعه کردم بی نهایت پرخاشگر و بی اخلاق هم خودش هم منشیشون.
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
براسنو سلامت سه ماهه اول رفتم بسیار دکتر دقیقی بودند
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
سونوگرافی nt فرزند اولم پیش ایشون انجام دادم.وخیلی راضی بودم.
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
گفتن اب دورش کمه و قلبش مشکلی داره وقتی دیگه رفتم پیش دکترشکرالهیی عالی بود گفت بچتون خانوم سالمه هیچ نگرانی نداره و همیشه براش دعای خیر میکنم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
بسیار عالی و دقیق
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۱/۰۵
سونو سلامت رفتم پیش ایشون خیلی دقیق و باحوصله سونو رو انجام دادن من تا آخرین سونو میرم پیش ایشون چون کارشون واقعا عالیه
۱۳۹۷/۰۷/۲۸
عااااااااااالی و خوش اخلاق برخورد و رفتار خوب...هم آقای دکتر و هم پرسنل کلینیک...
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
بسیار عالی و دقیق
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
بسیاررر عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
سونو سلامت داشتم و عالی وبسیار دقیق بود.
۱۳۹۷/۰۵/۱۱
سونگرافیش عالی هست من برای بارداری دوبار رفتم عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
ایشان پرکار خود خبره وهابی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
عالیییی فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
سونوعالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
بسیار عالی و بادقت هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
سونو غربالگری و انومالی رو پیش خودشون انجام دادم دقت بسیار بالایی دارن
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
سونو غربالگری اول پیش ایشان رفتم و کار و برخوردشان عالی بود
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عالی بود
۱۳۹۷/۰۵/۲۸بسسسسیاااااار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بسیار عالی و تشخیص بسیار خوب.بادقت تمام کار میکنه. بی شک یکی از بهترین هاست
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بسیار عالی و بادقت و جدی ولی اگر یکم خوشاخلاقتر بودن خیلی دیگه عالی میشد چون خانومای باردار حساس و پر از استرس هستند آرامشی که از دکتر میگیرن خیلی مهمه
۱۴۰۱/۰۲/۰۷برای سونو ان تی اومدم تشخیص خیلی خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۰خیلی عالی واقعا
۱۳۹۹/۰۸/۰۹خیلی با حوصله و با دقت بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱واقعا دکتر عالی بودن واسه سونو ودقیق
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکتر خیییلی خوب و عالی هستن فوقالعاده دقیق
۱۳۹۸/۰۱/۲۴تشخیصشون عاااااالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۷خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوب بودن
۱۳۹۷/۱۱/۲۳اقای دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷سونوگرافی 12 هفته
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷برای سونو سلامت واقعا عالی وبارفتار خوبشون یه خاطره خوب شد برام
۱۳۹۹/۰۸/۱۷کارشون عالی هست من برا سونو سلامت رفتم پیشش خیلی بادقت وبا حوصله انجام میدن وبسیار خوش اخلاقه..
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بسیار عالی و پر حوصله و واقعا وقت میزارن عالیه عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بارداری
۱۳۹۹/۱۰/۰۴سونو سلامت داشتم کارشون واااااااقعا عالی بود و خدایی
۱۳۹۷/۰۴/۰۶بهترین سونوگراف شیراز
۱۴۰۰/۰۵/۲۴سونگرافی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸تشخیص خیلی خوب و دقیق در کار خود
۱۳۹۷/۰۶/۰۶سونو سلامت جنین
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۳دکتر دقیق و خوبی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۴در تشخیصهای سونو سلامت عالی بودند عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۲خیلی عالی بود. دوباره میخام برم پیشش
۱۳۹۹/۰۲/۰۸واقعا عالی بود ممنون از شما
۱۳۹۹/۱۲/۲۶برا سونو سلامت مراجعه داشتم که عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲برای سونوگرافی جنین رفته بودم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی و بادقت
۱۴۰۰/۰۵/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴سونو آن تی داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عاااااالی بیست .بی نظیر
۱۳۹۷/۱۰/۰۵سلام سونو گرافی 18 هفته رفتم بچم مشکل داشت بهم گفتن مشکوک هست ولی بیشتر برام توظیح ندادن تا دیگه نرم پبش دکترهای دیگه سر گردونم کنن همه اش میگم اگه برام توظیح میدادن من دیگه نمیرفتم چند ماه تو این مطب ها زجر بکشم چون ایشون همون اول تشخیص داده بودن فقط نمی خواستن به من بگن تا مثلا براشون مشکلی پیش نیاد
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر خیلی دقیق و خوبی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۰۶پزشک بسیار عالی و دقیقی هستند .
۱۳۹۸/۰۱/۱۸عالی .سونو سلامت جنین
۱۳۹۷/۱۱/۲۹سلام. من برای بارداری قبلیم پیش دکتر سنو انجام دادم. سنو سه ماهه دوم. واقعا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خوش برخورد با دقت و حوصله ..مسلط
۱۴۰۰/۰۶/۰۴سونو سلامت ...عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱برای بارداری اولم سونوگرافی ها
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دکتری خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴عالی بود.
۱۳۹۸/۰۸/۱۴سونو آنومالی دقیق و حساس
۱۴۰۰/۰۴/۱۰سونوگرافی جنین عالی بود
۱۳۹۷/۰۲/۰۸دکتر خوبیه و خیلی با حوصله کارش رو انجام میده
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عالی ر
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۵سونو NT رفتم خوب بودن
۱۳۹۹/۰۳/۰۷سونو انومالی رفتم.راضی هستم خوش اخلاق و با حوصله
۱۳۹۷/۰۸/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰سونو سلامت... راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵سونوهای بارداری تشخیص و دقت عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷سونوگرافی بارداری
۱۳۹۹/۱۱/۱۲عالیییییی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۲/۱۵دکتر بسیار عالی و دقیقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عالی و
۱۳۹۸/۱۲/۱۳کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰من سونوی غربالگری دوم پیش ایشون انجام دادم عالی و دقیق بودن
۱۳۹۷/۱۰/۲۲عالی بودن بهترین دکتری ک ب عمرم دیدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بسیار بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی بودند
۱۳۹۸/۰۱/۲۳بسیار عالی و دقیق
۱۳۹۷/۰۸/۱۱عالی بودن و همه چیز دقیق بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۹سنوگرافی آنمالی دادم عالی بود هزینه آزاد هم400هست بچم تو سرش حباب بود رفتم آزمایش دادم مشکلی نبود
۱۳۹۹/۱۲/۱۲فقط یکبار سونو شدم که باید دوباره تکرار بشه
۱۳۹۷/۰۸/۱۵راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷مشکلی نداشتم ولی کارشون عالیه
۱۳۹۸/۱۱/۲۱عالی، دقیق و محترم
۱۳۹۷/۱۲/۱۳سونو غربالگری انجام دادم خیلی با صبر و حوصله و اخلاق خوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۵جنین شناسی عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۷غربالگری جنین عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴سونوگرافی
۱۳۹۷/۰۲/۰۱سونو قلب وان تی بسیار خوب ودقیق بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالی بود خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶سونو گرافی انومالی رفتم دکتر فوق العاده دقیقی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۱۸سونوگرافی پسمو پیش ایشون انجام دادم و کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۰حامله ام سونو هاش همش دقیقه وعالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عالی بودند
۱۳۹۷/۰۳/۰۵سونوگرافی حاملگی..خیلی خوب و خوش اخلاق هستند
۱۳۹۷/۰۵/۲۱عالی بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۴سونوگرافی جنین
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بارداری عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۸سونو سلامت جنین پیش ایشون رفتم بسیار جدی و دقیق هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۴سونو سلامت
۱۴۰۰/۰۷/۲۶سونو غربال گری عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بی نظیر هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳دکتر بسیار باحوصله و صبوری هستند و تو کارشون خیلی دقت می کنند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲سونوگرافی و تشخیصشون عالی هست همچنان تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دقیق و با حوصله
۱۳۹۸/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۸باردار بودم سونو سلام پنج ماهگی رفتم واقعا عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خیلی تخصصشون خوب وعالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۴بسیار حاذق و باتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹سونو غربالگیری مرفتم پیش دکتر.عالیی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۸راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶سونو بارداری بسیا دقیق
۱۳۹۹/۰۴/۲۵واسه سونو غربالگری اومده بودم خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۱۰/۰۱سلام من سونو سلامت داشتم تشخیصش عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۳دقتشون عالی بود، تشکر
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ودددددوانن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶واقعا معرکه هستن ، اقای دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸برای سونو رشد مراجعه کردم بی نهایت پرخاشگر و بی اخلاق هم خودش هم منشیشون.
۱۴۰۰/۰۵/۳۱براسنو سلامت سه ماهه اول رفتم بسیار دکتر دقیقی بودند
۱۳۹۷/۱۲/۰۵سونوگرافی nt فرزند اولم پیش ایشون انجام دادم.وخیلی راضی بودم.
۱۳۹۹/۱۱/۲۸گفتن اب دورش کمه و قلبش مشکلی داره وقتی دیگه رفتم پیش دکترشکرالهیی عالی بود گفت بچتون خانوم سالمه هیچ نگرانی نداره و همیشه براش دعای خیر میکنم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار عالی و دقیق
۱۳۹۹/۱۰/۲۰بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۱/۰۵سونو سلامت رفتم پیش ایشون خیلی دقیق و باحوصله سونو رو انجام دادن من تا آخرین سونو میرم پیش ایشون چون کارشون واقعا عالیه
۱۳۹۷/۰۷/۲۸عااااااااااالی و خوش اخلاق برخورد و رفتار خوب...هم آقای دکتر و هم پرسنل کلینیک...
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بسیار عالی و دقیق
۱۳۹۷/۱۰/۱۱بسیاررر عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹سونو سلامت داشتم و عالی وبسیار دقیق بود.
۱۳۹۷/۰۵/۱۱سونگرافیش عالی هست من برای بارداری دوبار رفتم عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۳تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ایشان پرکار خود خبره وهابی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عالیییی فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۴سونوعالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۱۴بسیار عالی و بادقت هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۲سونو غربالگری و انومالی رو پیش خودشون انجام دادم دقت بسیار بالایی دارن
۱۳۹۷/۰۹/۲۴سونو غربالگری اول پیش ایشان رفتم و کار و برخوردشان عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بهترین سونوگراف ایران
۱۴۰۰/۰۴/۱۲