این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان قصردشت، بعد از سه راه عفیف آباد، کوچه ۵۳، ساختمان نوین، طبقه ۵، واحد ۵۰۲
سونوگرافی، ماموگرافی سه بعدی، سنجش تراکم استخوان، رادیولوژی، عکس رنگی رحم
خانم دکتر بی مظیر هستن همتا مدارن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر بسیار خوبی بودند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹خیلی عاااالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۲/۰۷سونوگرافی حاملگی و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷مشکل سرطان سینه
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خانم دکتر واقعا با صبر و حوصله نتیحه سونو رو برام گفتن و صحبت هاشون هم خیلی دلگرم کننده بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عالی ...کیست
۱۴۰۰/۰۱/۱۸تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸با دقت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳سونوگرافی انجام دادم تشخیص ایشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتر خوبی ولی خیلی تو مطب معطل میشی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵کیست سینه بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خوب وحاذق هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۳تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سونوگرافی بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۲۴دکتر بسیار با اخلاق و خوبی بودن و در زمینه کاری که من داشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۲برا سونو ان تی رفتم خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹بسیار عالی با تجربه صبور مهربان وخوش اخلاق برای بیمار وقت گذاشته میشود پس مدت انتظار هربیمار قاعدتا زیادتر میشود لطفا صبور باشید ارزش وقت گذاشتن وداره
۱۳۹۹/۰۸/۲۵سونو سینه و مامو گرافی انجام دادم و تشخیص عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالیست
۱۴۰۴/۰۶/۲۹من سونو شکم پهلو داشتم من راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶کیست داشتم دکتر خوبی هستن از لحاظ تشخیص ولی در مطب خیلی معطلل میشی از ساعت به مدت چهار ساعت معطلل شدم تا نوبتم شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالی هستن همه چیز تمیز و مرتب بود.خانم دکتر هم بسیار خوب بودن.منشی هم رفتارش خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۷سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دقت عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳بسیار خوش اخل
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بسیار دکتر حاذق بسیار خوش اخلاق و بسیار با تجربه هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ظمن که کارم رو حاجیپور انجام نداذ
۱۴۰۵/۰۲/۲۲سلام چند بار سونو سینه داشتم که با تشخیص دقیق و درست خانم دکتر کیست های سینه ام رو هر شش ماه یک بار چک میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰مشاوره عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶کیست سینه داشتم و گفتن خطرناک نیست
۱۳۹۹/۰۹/۱۹بسیار با دقت سونو گرافی را انجام میدهند .
۱۴۰۰/۰۵/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۰تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار دکتر فو
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ایشان بسیار متخصص متعهد هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار با دقت و با وجدان کاری بالا
۱۴۰۰/۰۹/۰۱کیست سینه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸کیست سینه
۱۴۰۴/۰۶/۲۹سونو داخلی انجام دادم خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۰خیلی مهربون
۱۴۰۰/۱۰/۰۵سونوگرافی رو خوب انجام دادن و خوش برخورد هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۹خوب بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۱خوب هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۶سونو سینه انجام دادم.مشاوره عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالیییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷تشخیص خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۵فوق العاده صبور و خوب ولی مطبشون خیلی شلوغ و بی نظم هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۷راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹سونو عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳چکاب انج
۱۴۰۴/۰۴/۱۸تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲واسه سونوی تشکیل قلب پیششون رفتم خداروشکر راضی بودم. هم برخورد خوبی داشتن و هم کارشون خوبه. با صبر و حوصله و دقیق جواب میدادن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱بادقت وحوصله سونو انجام میدهند
۱۳۹۹/۰۹/۲۷بسیار با حوصله و با دقت هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دکتر واقعا
۱۴۰۴/۰۳/۱۲خوب و درجه یک
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالی بودن، بسیار با دقت و حرفه ایی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹کیست سینه
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بی یبلیبلیبلیبلیبلی
۱۴۰۰/۰۱/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷خوب هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالین عالی به معنای واقعی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲توده در سینه
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲عالی بسیار دقیق
۱۳۹۹/۰۷/۲۱عالی نظراتشون رد خور نداره
۱۴۰۰/۰۲/۲۲سرطان سینه داشتم بسیار با دقت و با حوصله کارشون رو انجام میدهند
۱۴۰۴/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۶سونوگرافی از تیروئید و سونو شکمی، خانم دکتر فوق العاده خوش اخلاق، مهربان و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶من که راص
۱۴۰۰/۰۷/۱۴بسیار دکتر با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۱۲عالییی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴بسیار عااااااالی بادقت و صبور
۱۴۰۰/۰۳/۲۷سونو سلامت اومدم خیلیم خوب بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۴عالی،بادقت وتشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خوب عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سونو سلامت
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خیلی دقیق بودن ولی به خاطر شلوغی خود دکتر سونو نمیکردم فقط جواب را تایید میکردم..خیلی هم طول کشید تا جواب دادن دو ساعت من زن باردار معطل شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی .. با حوصله و باتجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیار دکتر با حوصله و دقیقی هستند عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۱خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲گذاشتن کلیپس درسینه
۱۴۰۴/۰۸/۱۵سونو بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بسیار مهربان و متعهد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷ایشان هم از نظر اخلاق وهم تشخیص بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۲سرطان سینه
۱۳۹۹/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر فوق العاده ای هستن.
۱۴۰۱/۰۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خیلی عالی بودن.تشخیصشون توی سونو غربالگری عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۵پزشکی دقیق و حساس
۱۴۰۴/۱۲/۰۹سونو داخلی انجام دادم گفتن که حاملگی خارج از رحم هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۸سونوسینه انجام دادم نمونه برداری شد سرطان سینه داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۶خوب عالی مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۵برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶سونوگرافی شکم ولگن، عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۲تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۶مرکز شلوغ بود و معطلی زیاد به بیماران زیادی در یک روز پذیرش میدهند به من ساعت ۳ نوبت دادند و ساعت ۷ از مرکز خارج شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵سونوگرافی بارداری
۱۴۰۰/۰۸/۲۶مامان سینه
۱۴۰۴/۰۳/۲۲دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بیماری کبد داشتم که با تشخیص خاتم دکتر بعد از 6سال متوجه بیماریم شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳فقط یک سونو ساده
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دقت بالا وجدان کاری
۱۴۰۴/۰۴/۱۵کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۵سینه من کوچک بود بزرگ شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بسیار خوش اخلاق و به موقع سونو را انجام دادن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰سرطان سینه داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲بیمار رو خیلی معطل می کنن . اما خدایی خود خانم دکتر حاجی پور دقیق بودن . انشالله که هنوز همیجور باشن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خیلی خوب بود بسیار با حوصله بودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی و دقیق هست کارشون
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۴فوق العاده خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷کنسل سینه ،تشخیص و نمونه برداری عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۳دکتر بسیار متعهد و خوش رفتار هستن خدا نگهدارشون باشه
۱۳۹۹/۰۹/۱۰سلام من راضی نبودم بدون توضیح سونوی رنگی انجام میدن با اینکه لازم نیست برای همه افراد سونو زنگی انجام بشه من دیگه مراجعه نمیکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عاااالییییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بسار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عالی،خوش رو هستن و بسیار با دقت کارشون رو انجام میدن. کل پرسنل مجموعه خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر خیلی خیلی خوبی هستن ولی سه تفر باهم میرن داخل و جلوی دید هم قرار میگیرن که اینو اصلا نمیپسندم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵خیلی دکتر خوب و با دقت و خوش رفتار هستند و پرسنلشون خیلی خوش اخلاق هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۵واقعا دکتر با دقت و خوش اخلاق و باتجربه ای هستن.
۱۴۰۰/۰۴/۱۱بسیار دقیق و باتجربه
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۳خود دکتر حاجی پور بسیار کاردرست وشریف هستن،برای چکاپ زایمان پیششون میرفتم عالی دقیق وخوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶چکاب کردم ممنونم از صبر و حوصله خانم دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار با حوصله و با سواد هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عالی و بسیار با دقت
۱۴۰۰/۰۷/۰۳فیبرومرحمی وخونریزی ایشون فوق العاده حاذق وبااخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۲۱برای چکاو و کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۵کیست سینه
۱۴۰۰/۱۱/۱۵خوب هستن فقط خیلی نوبت دهی نامنظم هست ومعطلی زیادداره
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عالی و درجه ی یک
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دقیق و با حوصله هستن.
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عااااالللللیییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۷عالی و با حوصله و با دقت کامل
۱۴۰۴/۰۶/۰۴ماموگرافی گرافی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰برای چکاب
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۴راضی بود م
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ماموگرافی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی و صبور ولی مطب نا مرتب برای نوبت
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی بهترین
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر حاجی پور بسیار باسواد و با تجربه هستن ، تشخیص هم عالی و پزشک با اخلاق و با سوادی هستن.
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹جای تمیز و منظمیه و باسواد هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار عالی خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۰خیلی دقیقو عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۶تشخیص درست و رفتار بسیار صمیمانه
۱۳۹۹/۱۱/۱۳سونوگرافی nt و انومالی انجام دادم فوق العاده با حوصله و دقیق برام انجام دادند و من خیلی راضی بودم از کارشون ️
۱۴۰۰/۱۲/۰۱سونوگرافی رشد جنین
۱۴۰۰/۰۵/۲۳تشخیصشون و برخوردشون خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۶سونو گرافی و فوق العاده باسواد و خوش رفتار
۱۴۰۰/۰۴/۲۳خیلی خوب و دقیق
۱۴۰۰/۱۱/۰۳کیست سینه داشتم خیلی با دقت و هستند و وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۷/۱۲کیست سینه
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۶دقت و تمرکز بسیار بالا و متعهد
۱۴۰۴/۰۵/۱۶