این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
انتهای بلوار کشاورز - روبه روی درب شرقی بیمارستان امام خمینی -ساختمان دکتر شهریاریان- پلاک ۱۱۳ طبقه ۴ واحد ۷
تلفن ۰۹۳۰۳۸۵۲۸۹۵
زخم معده و درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عالی بود ممنونم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲پلیپ روده اقای دکتر برداشتن.کارشون عالیه دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۱۲/۰۶مشکل معده...دستور اندوسکوپی دادند و این هفته میرم برااندوسکوپی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی ه
۱۴۰۴/۰۲/۲۶مشکلگوارش
۱۴۰۴/۰۲/۰۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۸برداشت
۱۴۰۴/۰۱/۱۵آقای دکتر خیلی خوش برخورد و با حوصله تمام صحبت های بیمار گوش میدن و انرژی مثبت ب بیمار و همراه بیمار انتقال میدن .خداحفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۰/۱۴ترشح در مدفوع در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹ایشان بسیار توانا هستن و الان مدت نه ماه است که دخترم تحت نظر ایشان بوده و راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۰۱دکتر بسیار مهربان و با وجدان وصبوری هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷توسالون بیمارستان از مریضا سوال میگردم همه تعریف از دکتر میکردند
۱۳۹۷/۱۰/۲۳عالیییی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰راضی بودم
۱۳۹۷/۰۵/۱۴بسیار با حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۰۲به نظر دکتر خوبی میاد
۱۳۹۸/۰۳/۱۲عالی ب
۱۳۹۷/۱۲/۱۲خیلی متخصص بی بدیلی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۳برخورد عالی از طرز پذیرش کردن و برخورد بابیمار واقعا عالی بودن تا دخترمو دیدن گفتن علت درد های شدید دل و معدش بخاطر لاکتوزه.خیلی دلداری دادن بهم ک جای نگرانی نیس قابل درمانه
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر ی مجرب و کاردان
۱۴۰۰/۰۴/۱۵عفونت معده
۱۴۰۰/۰۴/۲۵زخم معده ، با دارو فعلا درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بند زخم معده داشتم که سالها دکتر رفتم ولی فقط آقای دکتر مطهری زاد تشخیص وخداشکر با داروهای که دادن خوب شدام
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عفونت روده
۱۴۰۰/۰۳/۱۴دخترم را بخاطر یبوست بردم،دارو دادن بهتر شد.عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۲اکی بود
۱۳۹۹/۰۱/۰۳واقعا تشخیص درست و درمان به موقع ایشون کمک بزرگی به دخترم کرد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵دکتر باحوصله و باتجربه ای هستن.
۱۳۹۹/۱۱/۲۴عالی و درجه یک
۱۴۰۴/۰۶/۱۳تشخیص خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۱من از اقای دکتر تشکر میکنم کارشون عالیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۳کلونوسکپی دارم
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی و بینظ
۱۴۰۴/۰۶/۱۹تحت درمان ایشون هستم و هنوز ب نتیجه ای نرسیدم.مشکل معده دارم گفتند باید اندوسکوپی انجام بشه
۱۴۰۰/۰۳/۲۴دکترخیلی خوبی هستن ماکه ازش راضی هستیم.خداخیرش بده
۱۳۹۹/۰۸/۱۶بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ناراحتی معده دخترم. که تشخیص ایشان درمان شد.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عالی همه چیزشون خوب خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۴تشخیص و درمان ایشان بسیار خوب و مؤثر بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۰بسیار با اخلاق و با حوصله و تشخیص بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۷عالی ماکه نتیجه گرفتیم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۹سلام بسیار
۱۳۹۹/۱۲/۰۳من قبلا عفونت معده داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بهترین دکتر و خوش برخورد ترین دکتر که کامل در کارش مهارت دارد
۱۳۹۸/۰۱/۱۹فعلا نظری ندارم چون جدیدا مراجعه کردم
۱۳۹۸/۰۹/۰۹فوق العاده
۱۴۰۳/۱۱/۲۲سلام بهترین دکترازلحاظ اخلاق ایمان علم پزشکی به نظر ما کرمانیها پنجه طلا است دوسال پیش پسرم مریض شدازبم وکرمان ویزد وتهران گرفته ۲۵تا دکتر گوارش بردم دردش رو نشخیص ندادن تااینکه اومدم خدمت این دکتر عزیز شد فرشته نجات زندگی من ودرد بچم تشخیص داد وخدا روشکر الان خوبه وتحت نظر ایشون است خداوند عاقبت این دکتر عزیز روختم بخیر کنه خانم جزینی هستم از بم کرمان
۱۴۰۴/۱۲/۰۲مشکل التحاب روده داشتم که الآن با با زحمت های دکتر خیلی بهترم
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ایشان بسیار مجرب هستند و با عطوفت با بیمار برخورد می کنند.ایشان بنده را از عذاب درد و سوزش معده نجات دادند.
۱۳۹۸/۱۰/۰۵باسلام من کبد گرید 3 داشتم رفتم دارو دادن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳اندوسکوپی انجام دادم ورم معده واعصاب معده داشتم الانم دارو مصرف میکنم از پزشکم ولقعا راصیم
۱۳۹۸/۰۹/۱۷خیلی با اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۷/۲۷سلام خیلی خیلی کارشون خوبه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عفونت معده
۱۳۹۹/۰۶/۲۳مشکل روده و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸همورویید
۱۳۹۸/۰۹/۰۸بسیار عالی بودند و در زمینه حساسیت گوارشی فرزندم از نوزادی تخت نظر ایشان هستند.
۱۳۹۹/۰۲/۳۰دکتر خوبی هستن ازشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۵فوق العاده ست
۱۳۹۹/۰۹/۱۸بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۰۵/۱۴خوب است نتیجه مطلوب بوده
۱۳۹۷/۰۷/۱۶مشکل کبدی داشتم و آزمایش و سونو گرافی دستور دادند که باید برای رؤیت ایشان دوباره مراجعه کنم.هنوز تشخیص و تجویز . عدددارو نداشتم تا پس از مصرف اعلام نظر کنم .
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیا عالی با تشخیص فوق العاده
۱۳۹۹/۱۰/۲۵خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بله بسیار خوب است مشکل گوارشی پسرم الحمدللله خوب شده الان می خام دوباره چکش کنه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶خوببوده
۱۳۹۹/۱۰/۰۶یبوست دخترم درمان کرد خیلی دکتر با تجربه ای هستن
۱۳۹۸/۰۹/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۱دخترم از یک ماهگی خون تو مدفوع داشت ، 4 تا دکتر دیگه ویزیت شد، 4 ماه رژیم سخت گرفتم ، بی فایده بود ، با 2 ویزیت پیش آقای دکتر خوب شد، ممنونم ازشون
۱۳۹۸/۰۹/۲۴فعلا یک جلسه رفتیم پیش ایشون ولی نتیجه بخش بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالیه جزبهترین خداروشکرماجواب گرفتیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عالی زخم اثنیعشر
۱۳۹۹/۰۴/۳۰دخترم التهاب روده داشت خوب کرد
۱۳۹۹/۰۹/۰۲اولین ویزیت برام آندوسکوپی و کلونوسکوپی نوشتن.
۱۴۰۰/۰۵/۱۵دکتری متواضع خوش برخورد و واقعا متخصص
۱۳۹۹/۰۸/۰۶تازگی در مورد مشکل معده مراجعه کردیم هنوز درمان شروع نکردیم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹زخم معده داشتیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸من فعلانتیجه ای نگرفتم اولین جلسم بوداماتمام مریضاش ازش راضی بودن خیلی باحوصله وخوش برخوردهستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خیلی زیاد. است
۱۳۹۸/۱۱/۱۱درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱فعلانظری ندارم،چون فقط یکبار برای یبوست پسرم به تازگی مراجعه کردیم ودرحال درمان هست
۱۴۰۰/۰۳/۲۰همسرم ودختران مشکل معده داشتن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸پسرم خیلی وقتا استفراغ میکنه وته استفراغش خون دیده میشه
۱۳۹۷/۱۰/۲۵پزشک با تجربه
۱۳۹۹/۰۶/۰۵بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عالیییییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۸پزشک با تجربه و خوش اخلاق و حاذق فرزندم مشکل یبوست مزمن داشت که با درمان جناب دکتر بهبود یافتند
۱۳۹۹/۱۰/۲۸دکتربسیارعالی وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۴پیچ خوردگی روده نوزاد پسر
۱۳۹۹/۰۲/۲۴دکتر بسیار انسان فهیم و با شخصیتی است و با توجه به بیماری سیروز کبدی پدر بسیار با تدبیر عمل میکند
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ورم و زخم معده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳دخترم سه ساله هست و زیر نظر دکتر
۱۳۹۸/۰۹/۰۲بله من پلیپ معدهدارم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۲/۱۵دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۵/۰۱انجام آندوسکپی .بیمارستان میلاد دو نوبت
۱۳۹۹/۰۹/۱۱مشکل معده پسرم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵پس از عمل آپاندیس پسرم برای مشورت بالا سر پسرم بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر دلسوز و کاردانی هستند
۱۳۹۷/۰۹/۱۹ناراحتی اسید معده
۱۴۰۴/۰۴/۲۹ایشان عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۹پسر من مشکل کبدی داشت که پس از چندین نوبت ویزیت توسط پزشکان در نتیجه اقای دکتر به تشخیص صحیح رسیدند که بیماری تیروزینمی داشت. ضمنا خیلی صبور و خوش اخلاق هستند
۱۳۹۷/۱۲/۱۵شکم. بچه. کارنمیکرد
۱۴۰۰/۰۹/۰۸توسط اسشان عمل شدم بسیار دکتر با اخلاق با تجربه
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶خیلی مشکل داشتم حل شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶باسلام بسیار دقیق وعاااالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عااااااالی بی نظیر حرف ندارع
۱۴۰۱/۱۰/۲۷مشکل معده خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دکتر خ
۱۳۹۸/۰۴/۰۱مشکل گوارش داشتیم بعد از انجام کلرونسکپی فلا نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶سام دکتر مهربان و عالی امروز توسط ایشان آندوسکوپی و کولونوسکوپی شدم بدون هیچ عارضه ایی خداوند عمر باعزت به ایشان دهد
۱۴۰۳/۰۸/۰۲پسر 4 ساله ام را آنتوسکوپی ووکلونوسکوپی کردن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰مشکل زخم معده
۱۴۰۰/۰۶/۳۰معده درد
۱۴۰۰/۰۹/۲۶صادق وخوش برخوردوپزشکی ماهر.
۱۳۹۸/۱۲/۱۳دکتر خوبی بود برای بچه پیشش رفتیم و خدا رو شکر خوب راهمایی کردن. مشکلی که داشتن فقط اینه که آندوسکوپی هم توی مطب میکنن و همین باعث شلوغی خیلی زیاد میشه
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عااااااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خیلی خوش رو و ماهر هستن
۱۳۹۸/۰۷/۲۲فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۲/۰۸دکتر خیلی خوبی هستند.در زمینه مشکل زخم معده کودک فوق العاده بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۸کلونسکوپی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳یبوست حل شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بله خوب گوش می دهند به صحبت های بیمار
۱۳۹۹/۰۱/۰۹بسیار عالی و محترم .و کار بلد
۱۴۰۰/۰۸/۲۷مشکل مده داشتیم خوب شدیم حالا یکی درگرو میخواستم ببینیم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بسیار عالی و باتجربه بودن
۱۳۹۹/۰۱/۰۵بسیار عالی و صبور
۱۴۰۴/۰۳/۱۸زحم معده
۱۳۹۹/۱۱/۰۱خیلی دکتر خوبی هستن. ممنونم
۱۳۹۸/۰۹/۱۶خیلی دکتر خوب وخوش برخوردی هستندکاربلد ومهربان
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ناراحتی معده و اندوسکوپی بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹