این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - روبه روی بیمارستان شریعتی - بن بست ۲(نوید) - ساختمان نوید ۲ - رادیولوژی و سونو گرافی دکتر ساناز شایگان فر
معاینه دوره ای
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۳۰سونو سینه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶راضی بپدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۴باردار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴سونو شکم داشتم و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۲۲غده تو سینه داشتم تشخیص بالایی داشتن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۱عالی و دقیق هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ماموگرافی سونوگرافی و بیوپسی پستان،خانم دکتر و کارکنان همگی بسیار مودب و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۰دکتر خیلی دیر اومد و زیاد معطلی داشت
۱۴۰۵/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۹سونو داخلی
۱۴۰۳/۰۶/۰۲سونو سینه و مامو گرافی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶سلام خانم دکتر خیلی با حوصله و صبور بودند ولی زمان انتظار واقعا اعصاب خورد کن بود .من سه ساعت و نیم منتظر بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۸تشخیص اشتباه
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بسیار عالی و حرفه ای
۱۳۹۹/۰۸/۰۱کاملا دقیق و سرعت عمل بالا
۱۴۰۴/۰۶/۲۷دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۹خیلی معطل شدم ولی واقعا کارشون رو قبول داشتم دستشون درد نکنه خدا ب خانم دکتر و همه پرسنلش سلامتی بده.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵من قبلا برای سونوگرافی بارداری خدمت دکتر شایگان فر رسیدم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خیلی صبورن و وقت میزارن فقط معطلی خیلی داره
۱۴۰۳/۰۲/۲۰خوب بودند
۱۴۰۱/۰۳/۰۳عالی خوش اخلاق بادقت
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر با حوصله و دقیقی هست
۱۴۰۱/۰۵/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷همیشه میام پیش خانم دکتر کارشون خ خوبه و بادقت بررسی میکنن و خ خوش اخلاق هستن.
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۱من میوم رحم داشتم سونوهای دیگه ای رفتم ولی وقتی خانم دکترشایگان فرسونوانجام دادن تفاوت زیادی داشت وتشخیص تعدادمیومهاومحلشون دقیقترازبقیه جاهابود
۱۴۰۲/۰۹/۱۴هر چند شلوغ بود ولی خانم دکتر دقیق وبا حوصله سونو را انجام دادند بسیار موقر دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی و دقیق
۱۴۰۰/۰۳/۳۱سونو واژیناال
۱۴۰۴/۰۸/۱۷با توجه به طولانی بودن نوبت، اما تخصص پزشک ، اخلاق و تشخیص ایشان عالی میباشد
۱۴۰۳/۰۷/۰۶عالی بود تشخیص تون
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عالی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲برخورد محترمانه
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۵سونوگرافی و نمونه برداری
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۸خیلی خوش اخلاق و خوب ، دستشون درد نداره،خیلی کم
۱۴۰۱/۰۴/۰۶سونو پستان
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دقیق و با سواد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۴سلام تخصص و تشخیصش و عملکردشون عالی بود فقط معطلی توی مطب زیاد بود بیشتر از سه ساعت منتظر بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲سون ان تی رفتم خوب بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۲کیست سینه دارم هنوز تحت نظر هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۷سونو داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار خوش برخورد و با دقت بودند
۱۴۰۴/۱۲/۰۴سونو آن تی داشتم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۲۹بسیار دقیق و باحوصله
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ایشان بسیار دکتر دقیقی هستند و بسیار با اخلاق و مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالییی
۱۴۰۴/۰۶/۱۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۲سونو بارداری
۱۴۰۱/۰۷/۰۱عالی هستند،هم ازنظر تشخیص هم از نظر اخلاق حرف اول را میزنند
۱۴۰۳/۰۱/۰۸بسیار با دقت و عالی سونو رو انجام میدهند
۱۴۰۳/۰۵/۲۵سونویبارداری. اصلا وقت نمیزارن و هیچ توضیحی برام ندادن دو باری ک رفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹سونو سینه
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خیلی با دقت و عالی فقط یه کم بیحوصله اند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خیلی دکتر خو
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۹بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵برای nt رفتم خدمتشون دکتر با اخلاق و با حوصله و دقیق خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکتر و محیط عالی ولی برخورد منشی خیلی تند و زننده بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۳خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۵برای سونو و رادیولوژی باید دو تا نوبت بگیرم؟
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۵برای بارداری و تشخیص خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲سونوگرافی رحم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱تشخیص ایشان بسیار دقیق و عالی و احساس همدردی که با بیمار دارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۶سونو سینه دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۲سونوومامو گرافی داشتم دکتر خیلی با حوصله و دقیق انجام دادند و توضیحی کامل را در ضمن انجام سونو گرافی به اطلاع بیمار می رسانند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳سونوگرافی واژینال وماموگرافی انجام دادم.تشخیص عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دکتر اخلاق خوبی داشتند ولی منشی طرز صحیح رفتارو صحبت با ارباب رجوع را بلد نبوده و با خانم های باردار رفتار مناسبی نداشتند، بسیار تند و بدرفتار
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سونوی واژینال داشتم همه چیز اوکی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بارداری
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالییییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴رفتارشون خوبه
۱۴۰۴/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۰عااالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار بسیار بسیار شلوغ معطلی در حد چهار پنج ساعت تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵اگر نوبت های نمونه برداری را از سونوگرافی جدا کنند تا علافی بیماران کمتر بشه میشه گفت خیلی بهتره....من برای یک سونو داخلی ۶ ساعت معطل شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵باردار
۱۴۰۳/۰۶/۲۳با دقت کارشون را انجام میدهند
۱۴۰۱/۰۷/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶تشخیص سرطان سینه
۱۴۰۴/۰۹/۰۷سونوگرافی بارداری و عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۱۱بسیار عالی و دقیق هستنو
۱۴۰۲/۱۰/۱۱دکتر با حوصله و دقت همه چیز رو برسی میکند برخوردشان با مراجعه کننده خوب است
۱۴۰۵/۰۲/۱۹سونو رحم وسینه.
۱۴۰۳/۰۳/۰۲من پیش دکتر شایگان میرفتم که کاملا راضی بودم سری قبل ایشون نبودن و دکتر اسحاقیان بودن که کار ایشون هم عالی بود و کاملا راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتر بسیار دقیق و با حساسیت سونوگرافی انجام دادن الان سه سال مرکز ایشان میرم برای چکاپ
۱۴۰۴/۰۷/۲۶پزشک حاذق ولی معطلی خیلی زیاد در حد چند ساعت
۱۴۰۴/۱۰/۱۷سونوگرافی بارداری- خوب بود. کمی معطلی دارد. کلینیک تمیز و زیبا است.
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عالی بودن سنگ کلیه کیست پستان
۱۴۰۲/۱۲/۰۱ممنون از بررسی دقیق خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیااار با دقت سونو را انجام دادند مو به مو بررسی کردند حدود نیم ساعت طول کشید کار من الحمدلله مشکلی هم نداشتم اما واقعا صبور و با دقت بودند
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عالی و بینظیرن
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۱/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بارداری
۱۴۰۳/۰۵/۰۴دکتر بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۲همه چی تمیز و عالی بود برخوردها خوب بود و عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۲مشکل خا
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۲من سونو سینه داشتم و با دقت انجام دادن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سونو سینه داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۳۰بسیار عالی و نوبت به وقت و معطلی کم و دقت هم بسیار بالا
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دکتر با تخصص عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴سلام روز بخیر سونوگرافی عالی انجام میدن و همه پزشکان کارشون رو قبول دارن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دکتر بادقتی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹معمولی
۱۴۰۴/۱۱/۲۸برای بارداری بوده .راضی ام فقط مدت انتظار خیلی طولانیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۳انومالی رفتم خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸مامو گرافی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خوب هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶سلام سونوی NT و آنوماای انجام دادم ، خانم دکتر خیلی عالی ومهربان ودقیق هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۵هنوز هیچی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۶فوق العاده دکترباسوادی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸کارشون عالیه پزشکان از کارشون به تشخیص درست میرسن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی لست با دقت وحوصله
۱۴۰۲/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰مرکز تمیز، مرتب و عالی است. برخورد پرسنل خیلی خیلی خوب بود.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳سونو و نمونه برداری سینه
۱۴۰۱/۰۸/۰۷همه یسونوگرافیهاما پیش ایشون میرم بسیار با حوصله و کاربلد هستند ایشان
۱۴۰۱/۰۴/۲۸سلام ضمن تشکر از خانم دکتر و سایر کادر ایشان به لحاظ زحمات و فراهم نمودن امکانات تخصصی و عالی . اگر مطب در یک سوئیت بهتر باشد بهتر است .
۱۴۰۵/۰۲/۰۹معطلی بیش از حد نسبت به ساعت نوبت دریافت شده (حداقل ۲ ساعت)
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار خوب و دقیق هستند توده بدخیم در سینه داشتم تشخیص دادند
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بسیار در ت
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۱معطلی زیادداره
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۲۹با سلام عالی هستن فقط یکم معطلیش زیاده دو ساعت و نیم معطل شدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹سونو ان تی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دقت زیاد
۱۴۰۰/۰۵/۰۸کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۷نوبت ها با معطلی 1_2 ساعت داده میشود !!
۱۴۰۴/۱۰/۱۵برخورد دکتر خوبه ولی یکی از منشی هاشون برخورد مناسبی با مراجعین ندارند و همین باعث میشه من دفعه بعد مراجعه نکنم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶دکنر خوبی یودند با دقت به سوالات مریض پاسخگو هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۵تشخیص درست بسیار با سواد
۱۴۰۴/۱۱/۰۶زایمان
۱۴۰۲/۰۹/۰۷معمولی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸سونو و مامو. دقیق
۱۴۰۳/۰۵/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲تحت درمانم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۶سلام خانم دکتر بسیار با اخلاق و کارشان دقیق و عالی بود با ارزوی سلامتی برای ایشان
۱۴۰۵/۰۳/۲۴سلام من چهار دفعه است که پیش ایشون میرم برای سونو دقت وکارشون عالیه .اخلاق وبرخوردشون با بیمار خیلی خوبه واگر ازشون راجع به قسمتی که دارن سونو میکنن توضیحی بیمار بخواد با صبر توضیح میدن وبه نظر من این خیلی مهمه.زنده وپاینده باشن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶سونوگرافی دقیق و و دکتر عالی هستند ولی خیلی معطل میشی ساعت 10 نوبت داشتم ساعت 2 نوبتم شد و فرستادند داخل
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲پزشک با دقتی هستند و تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۳بسیار دقیق و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکترعالی هستند توده درسینه داشتم که دکتر دقتشون خیلی بالابودوخیلی دقیق بررسی کردند ومن راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۰۷خوببود
۱۴۰۴/۰۸/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴ایشون خیلی کارشون رو دقیق انجام میدنخ
۱۴۰۴/۰۷/۲۷باحوصله و صبوری سنو انجام میدن و نسبت به جاهای دیگه اصلااذیت کننده نیست
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۳۰با سلام نوبتی که رزرو میکنید ربطی به زمان ویزیت ندارد و از زمان حضور در مطب اسم شما ثبت و در نوبت ویزیت قرار میگیرید با تشکر
۱۴۰۴/۱۱/۰۹بسیار با
۱۴۰۳/۰۵/۱۱تشخیص درست
۱۴۰۲/۱۱/۰۶بسیار دقیق سونو میکنن و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سلام خوب بود اما خود خانم دکتر توضیحی زیادی نمیدادند
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خیلی دکتر خوبی هستن و همه چی رو کامل و دقیق توی سونوگرافی شرح دادن.
۱۴۰۳/۰۲/۰۳بارداری خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خیلی شلوغه
۱۴۰۲/۱۰/۲۹بسیار دقیق و پر حوصله کار رو انجام دادند برای سونو شکم لگن مراجعه کرده بودم. دکتر با خوشرویی برخورد میکردند. فقط مشکلی که هست برای سونو سینه حتما باید ماموگرافی نزد خودشون انجام داده باشید. مامو دیگران را قبول نمیکنند
۱۴۰۴/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۵سونوگرافی واژینال
۱۴۰۴/۰۸/۱۵مشکل توده سینه وتشخیص ونمونه برداری عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷هزینه سونوگرافیشیون یک میلیون تفاوت قیمت داره واقعا توی این اوضاع گرانی انصاف نیست
۱۴۰۵/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بارداری
۱۴۰۳/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۸خانم دکتر خیل
۱۴۰۳/۰۲/۲۶برای سونوگرافی رفتم و خوب بودند
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ایشون بسیاردقیقه کارراانجام میدن وتشخیص درست
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار بادقت
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۴معطلی خیلی زیاد داره خانم دکتر از یک جمله بیشتر به بیان مشکل مراجعه کننده گوش نمیدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۲/۳۰