دکتر الهام قربانی دستگردی، متخصص رادیولوژی و سونوگرافی در اصفهان، خدمات تصویربرداری پزشکی و سونوگرافی را با دقت ارائه میدهد.
دکتر الهام قربانی دستگردی، متخصص رادیولوژی و سونوگرافی، با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، خدمات تصویربرداری پزشکی را در شهر اصفهان ارائه میدهد. ایشان فارغالتحصیل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و عضو سازمان ملی استعدادهای درخشان است و در حوزه تشخیص بیماریها از طریق روشهای نوین تصویربرداری فعالیت میکند.
در موسسه سونوگرافی دکتر الهام قربانی، انواع سونوگرافیهای تخصصی و عمومی با بهرهگیری از تجهیزات مدرن انجام میشود. بیماران میتوانند برای بررسی دقیق وضعیت اندامها، بارداری، یا تشخیص تودهها و ضایعات داخلی به این مرکز مراجعه کنند. همکاری با بیمههای تامین اجتماعی و خدمات درمانی نیز از مزایای این مرکز برای شهروندان اصفهان است.
دکتر قربانی با رویکردی علمی و با رعایت اصول اخلاق پزشکی، سعی در ارائه نتایج دقیق و قابل اطمینان دارد. امکان دریافت نوبتدهی آنلاین، روند مراجعه بیماران را تسهیل کرده و باعث صرفهجویی در وقت مراجعهکنندگان میشود.
سونوگرافی برای بررسی وضعیت اندامهای داخلی، بارداری، یا تشخیص تودهها و کیستها انجام میشود.
بله، بیماران میتوانند از طریق سیستم نوبتدهی آنلاین، وقت مراجعه خود را رزرو کنند.
تفسیر سونوگرافی توسط متخصص رادیولوژی باعث افزایش دقت در تشخیص و انتخاب روش درمانی مناسب میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ابن سینا، ابتدای خیابان سنبلستان، روبه روی بیمارستان امین، مجتمع پزشکی اردیبهشت، واحد زیرزمین
خانم دکتر خوب و با حوصله هستن. صلاحیت علمی خیلی خوبی دارن و علم بالایی دارن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸خیلی مهربون و بادقت هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۳خوب بود کارش
۱۴۰۳/۱۰/۳۰سلام من کاملا راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴خانم دکتر بسیار مهربان و با سواد هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸دکتر بسیار عالی نه حرف داره نه حریف
۱۴۰۳/۱۰/۰۵من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴مشکل تیروئید پرکار داشتم رو به بهبودم خدا را شکر
۱۴۰۳/۱۰/۲۷بسیار عالی بود ، ایشون خیلی مهربون و دلسوز و خوش برخورد بودند ، من که خیلی حس خوبی داشتم و تجربه و خاطره ی خوبی واسم بجاگذاشتن ، ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۵با حوصله و خوش اخلاق هستند. خیلی هم وقتتون صرف انتظار نمیشه
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکترعالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۷زمانبر بود ولی ازکارشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر مهربان وخوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مشکل زنان بسیار مهربون و خوش برخورد به معنای واقعی محرم بیمار
۱۴۰۳/۱۲/۰۶برا ۴و ۴ونیم نوبت داشتیم ولی ساعت ۸ از مطب خارج شدیم خیلی خیلی اذیت شدیم اصلا فاصله نوبت دهی بی برنامه هست ولی در عوض از رفتار خود دکتر کیف کردیم عالی بودن ممنون بخام بذم سونو باز میام سراغ ایشان
۱۴۰۴/۰۴/۳۰با عرض سلام دکتری بسیار خوش اخلاق وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۰۶با حوصله خوش اخلاق و صبور هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴سونو داشتم و بسیااار کارشون عالی و بسیاااار با اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶واقعا دکتر خوب و با حوصلهای هستن من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خوش برخورد و متعهد هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۰سونوگرافی
۱۴۰۴/۰۱/۰۲دکتر فوقالعاده خوش اخلاق وخوش برخورد با صبر و حوصله کار بیمار را انجام میدن توضیحات لازم را برای مریض میدن منکه خیلی ازشون راضی بودم خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۸خیلی معطلی داره و شلوغ من سه سلعت طول کشید تا نوبتم بشه
۱۴۰۳/۱۰/۳۰من برای سونو سینه رفتم وباترس زیاد انقدرخانم دکترخوب برخوردکردن کلی همه چی یادم رفت عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکتری مهربان ، خوش برخورد ، تشخیص عالی و وقت میذاشتن برا بیمار و توضیح میدادن راجب بیماری خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۹/۰۹سونو برای بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیارعالی بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۴دکتر خوب و عالی و بادقت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲برای سونوگرافی شکم و لگن مراجعه کردم ،بسیار صبور و مهربون و دقیق بودند خانم دکتر ،قیمتاشون با بیمه و منصفانه بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۷برخوردعالی خانم دکترمهربون وپرانرژی خیلی خوشم اومدازشون
۱۴۰۴/۰۹/۳۰عالی بودند. هم تشخیص هم اخلاق.
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸سونوگرافی رحم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خیلی صبور با اخلاق و با دقت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خیلی دقیق سونو را انجام دادن ب تمام سوالات پاسخ میدادن راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰بسیار دکتر خوش برخورد و دقیق در معاینه و تشخیص. راضی هستم از عملکردشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خوب بود فقط خیلی معطلی داشت
۱۴۰۴/۰۶/۱۵مادرم مراجعه کردند و گفتند خیلی از برخوردشون راضی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بسیار دکتر مهربان و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۶دکتر بسیار مهربان و باوجدان و دلسوز و خداشناس خیلی دقیق بررسی می کنند و وقت می گذارند و دقیق بیماری را تشخیص می دهند.
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عالی ان
۱۴۰۴/۰۶/۱۸درمورده هزینش فقط یه انتقادی دارم.من تلفنی تماس گرفتم وپرسیدم که هزینه سونوگرافی بارداری چقدرمیشه..ایشون جواب داد۵۰۰هزارو۹۰..بعدکه رفتیم مطب ۶۰۰و۹۵هزارحساب کردن..بهشون که گفتم جواب دادن چون ۳ماه بیشترداریدگرونترمیشه.درصورتی که پشت تلفن اصلا سوال نکردن که. چندماهتونه..میخاسم ببینم این نرخاراکی میده؟؟
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بهترین و با تجربه ترین دکتر هستند.. همه ی سونوهای بارداری و انجام دادم ... بی نظیر ترین هستند...
۱۴۰۴/۰۴/۰۷سلام دخترم دل درد داشت خانم دکتر لطف کردن سونو گرفتن ازش فهمیدیم که ویروس روده دارن ممنن کارش خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سونو داخلی شکم و لگن انجام شد برخورد خانم دکتر بسیار عالی بود و توضیحات کاملی در رابطه با سونو برامی من تشریح کردن...
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عالی وباحوصله
۱۴۰۳/۰۶/۲۴سونوگرافی شکم و لگن انجام دادم،بسبار دلسوز و باسواد بودند،و با مهارت مشکل بنده را تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵فوقالعاده خوشبرخورد، سریع، حرفهای بودند. خدا خیرشون بده.
۱۴۰۴/۰۶/۰۲من دو بار برای سونوگرافی بارداری رفتم
۱۴۰۳/۰۳/۲۸بارداری
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۳نوبت اینترنتی اصلا خوب نبود چون خیلی منظر بودم حدودن دو ساعت ولی خود دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۰مشکل تومور در کلیه داشتم، که در سونوگرافی قبلی تشخیص ندادن و خانم دکتر تشخیص دادن، عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵سلام خیلی عالی ولی خیلی خیلی بی نظم و معطلی زیاد داره
۱۴۰۳/۱۱/۲۸سونوگراقی رنگی انجام دادم ، خانم دکتر مهربون و با سوادی هستند،قیمتهاشونم نسبت به خیلی از جاها که پرسیدم کمتر بود ،دستگاهشونم عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷تابب در بیی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳برای سونو گرافی دخترم رفتم ایشون خیلی خوش رو بودنو کارشون هم عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۴برای سونو سینه مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱سونوگرافی داخلی واژن داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱واقعا خیلی با حوصله سونوگرافی میکردند محیط خیلی آروم و تمیز
۱۴۰۳/۱۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹سونوگرافی بارداری دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴غده زیربغل
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سونو کیست انجام دادن عالی بود کارشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی و بسیار دقیق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بادقت و باحوصله و البته خیلی مهربون
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خیلی عالی و با اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱حانم دکتر بسیار با حوصله و دقیق بودند و از رسیدگی و تشخیص ایشون بسیار متشکرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴تشخیصشون عالیه و برای بیمار وقت میذارن واقعا از اخلاق خوبشون راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷اوکی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیار مهربان و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶برای تشکیل قلب رفتم ،بادقت و صبور بودند،فقط اینکه چندساعت منتظر بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳سونوگر
۱۴۰۴/۰۶/۱۴مطب شلوغ و سرد بود خانم دکتر هم دیر اومدن یک ساعت تاخیر داشتن ولی معاینه و رسیدگی عالی بود.تشخیص هم درست و کامل
۱۴۰۴/۰۹/۱۸من فقط یک سنو شکم و لگن داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مشکل کلیه داشتم وباراهنمایی ایشان به موقع اقدام کردم۰
۱۴۰۳/۰۲/۲۹عالییییییییی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی بودند سونو اکوقلب جنین انجام دادم
۱۴۰۳/۱۲/۲۴بسیار عالی خوش رو وخوش برخورد وسونوگرافی دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷در کارشون با دقت هستند و اخلاق خیلی خوبی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲مشکلی نبود همه چی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۹دکترخیلی خوب وباحوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خیلی عالی و بهترین تشخیص
۱۴۰۳/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بارداری
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خوش اخلاق وباتجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۰یکی از دکترا ک من عاشقشم دوسش دارم از نظر همه چی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بسیار مهربان و خوش برخورد عالی بودند
۱۴۰۴/۱۱/۲۳هزینه ی سونوگرافی رانسبت به دکترهای دیگر سونو بالاتر بود ،لذا پیش خانم دکتر قربانی سونو نشدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶پهلو درد،اخلاق وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱با سلام خانومم را پیششون بردم در دوران بارداری واقعا کارشون عالی و تشخیصشون بینظیر بود باحوصله و خوش اخلاق بودن خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی بودن برای سونوگرافی بارداری
۱۴۰۳/۱۰/۰۳خیلی عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خوب بودن .مچکرم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۱۹برای سونوگرافی سینه مراجعه کردم وبا دقت کارم انجام شد و راضی برگشتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰من درمورد غدد لنفاوی زیر بغلم رفتم تشخیص بسیار دقیق و عالی داشتن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بسیار دکتر با حوصله و خوش اخلاق و مهربونی بودند و تشخیصی که دکترهای دیگر برای من ندادند ایشان متوجه مشکل من شدند و تشخیص دادند
۱۴۰۳/۰۲/۲۵اخلاق خانم دکتر خیلی خوب بود اما از لحاظ مطب و دقیق بودن و جواب دادن سونو خیلی ضعیف
۱۴۰۴/۰۷/۲۳کاردرست
۱۴۰۵/۰۳/۱۰کارشون فوق العاده دقیق و برخورد محترمانه وصمیمی بابیماران دارند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵سونوگرافی بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۰۶دڪتر قابلی هستن و دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۰۵خیلی دکتر با حوصله و با دقتی هستن ولی خیلی خیلی دیر مریضا رو رد میکنن و واقعا دقیقا 2ساعت باید توو نوبت باشیم و هزینه ی سونو هر قسمت از بدن کم کم 180ت بیشتر از بقیه جاها هستش مثلا سونو سینه همجا1هست ازادش ولی اینجا1180
۱۴۰۴/۰۶/۱۲سلام خانم دکتر بی نظیر بودن مهربون با حوصله وکاردرست من که خیلی راضی بودم از ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دکتر خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰عالی بود دکتر بسیار با اخلاق و مهربون .جواب بیمار رو کامل میدن .
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۹برای سونوگرافی بارداری مراجعه کردم عالی خیلی خوب توضیح دادن و انجام کار خوبی داشتن راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سونوگرافی تشکیل قلب جنین رفتم کار خانم دکتر بسیار عالی با صبر و حوصله ویزیت شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸خیلی عالی و بادقت و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۲۶سونو بارداری خیلی دکتر خوش اخلاق با حوصله و با دقتی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۹خیلی عالی و بی نظیر، دکتر مهربونی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۱سلام و احترام بسیار دقیق و باحوصله و صمیمی و حاذق سپاس بابت زحمات بیدریغشان
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی بادقت مهربون
۱۴۰۳/۱۱/۱۳خانم دکتر خیلی با ارامش و با دقت منو سونو کردن و توصیه های خوبی بهم کردن. مطب وقتی من رفتم ۵ نفر جلوم بودن که نسبت به سایر مطب هایی که رفته بودم خیلی خلوت تر بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۴خوب با ح
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹سلام. برای سونوگرافی سینه آمدم. خیلی خوب و عالی بودن خانم دکتر. سر وقت هم نوبتم شد. خیلللی راضی بودم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد بودن تشخیصشون هم دقیق و درست بود پیشنهاد میشه
۱۴۰۴/۰۱/۳۱سونو بارداری داشتم که عالی بودن و خیلی آرامش میدن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳سونوگرافی NTانجام دادم،بسیار دقیق و باسواد و خوش اخلاق بود خانم دکتر ،و اجازه دادند همسرت بیان داخل بچه رو ببینن
۱۴۰۴/۰۱/۲۱سونوگرافی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴سونو واژینال داشتم همه چی عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی بود بسیار با دقت خوش برخورد و با حوصله فقط معطلیش زیاده
۱۴۰۴/۰۶/۱۸سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۵ایشون خانم دکتر با دقتی هستند. به اندازه کافی وقت میزارند و اخلاق خوبی هم دارند
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۰خوش اخلاق خوب مهربون ....توصیه میکنم برید پیشش
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۶بسیار با حوصله و محترم باتجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۹من راضی بودم . مخصوصا اخلاق خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۰سونوگرافی روند رشد جنین/عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲هزینه ای که گفتند خیلی بالاتر از بقیه جاها بود و من کلا منصرف شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸اولین بار بود که رفتم دکتر خیلی خوبی بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۹برای سونوهای بارداری عالین
۱۴۰۳/۰۷/۲۹سلام با حوصله و عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴خیلی خوب بودن تصمیم گرفتم همیشه برم پیش خانم دکتر الهام قربانی واسه سنو و تصویر برداری،خیلی مهربون بودن،خیلی خوش رفتار و ادم رو دلگرم و از استرس دور میکردن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸خیلی دکترخوبی هست
۱۴۰۴/۰۱/۳۰سونوگرافی حاملگی داشتم ،فوق العاده مهربون و دقیقن ،و اجازه دادن همسرم بیان داخل بچه رو ببینن ،زمان انتظار هم معمولی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار دکتر خوش برخورد و مهربونی هستند شرح حال کامل گرفتند وقت گذاشتند و در مورد بیماری و نحوه ی درمان و دارو ها اطلاعات ازم گرفتند و ارتباط خیلی عالی با مریض برقرار میکنند و من احساس راحتی باهاشون داشتم با وجود اینکه فقط هزینه ی سونو از رو شکم از من گرفته بودند ولی برا اطمینان کارشون سونوی واژینال هم بدون دریافت هیچ هزینه ی اضافی انجام دادند در صورتی که بعضی از پزشکان منافع خودشون در اولویته تا تشخیص و درمان خدا خیرشون بده عالی بودند واقعا
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عالی عالی عالی صبور،مهربان،مودب،دلسوز هم خودشون هم منشی محترمشون
۱۴۰۴/۰۴/۳۰با سلام واقعا خانوم دکتر تشخیص عالی داشتند و اخلاق هم درجه یک انشالله همیشه سلامت باشن
۱۴۰۳/۰۵/۰۱دکتر بسیار با اخلاق ودقیق
۱۴۰۳/۰۷/۱۷با صبر و حوصله سونو گرافی روانجام دادند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲درکل خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷از نظر مهارت ارتباطی بسیار خوب و پرانرژی بودند و همچنین از نظر علمی با دقت کار خود را انجام دادند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خانم دکتر بسیار صبور و خوشبرخورد و حاذق هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عالی هستش
۱۴۰۳/۰۸/۱۲قوقالعاده مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دکتر صبوری بودن.و مثل بعضی از دکتر ها آدمو نمیترسونن... انشالا موفق باشن
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عرض خسته نباشی صبور وبادقت وروی خوش وبا دقت
۱۴۰۳/۱۱/۰۹خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکترخوب وخوش برخوردی هستن فقط معطلی زیاد داره یعنی حتما باید حضوری برید اونجا اعلام حضور کنید که تو صف قرار بگیرید والانوبت سایتی عملا کشکه خلاصه هم خودشون هم منشی دکتر خوب وبا حوصله اند امانوبت دهی ضعیف ومعطلی زیاد داره
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خیلی با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۹هم کارشون عالیه و هم اخلاقشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۷کیست سینه داشتم خانوم دکتر خیلی با دقت ودلسوزانه سونو رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۱/۱۳خانم دکتر با دقت کافی سونو انجام و راهنمایی های لازم را ارائه نمودند برای هر بیمار وقت کافی میگذاشتند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶با سلام پیش خانم دکتر آنومالی انجام دادم تقریبا ۲۰ دقیقه طول کشید و خانم دکتر با دقت سونوگرافی را انجام دادند
۱۴۰۴/۰۵/۰۸سونو بارداری .بادقت انجام شد.
۱۴۰۴/۰۵/۲۶سونوگرافی لگن... بسیار عالی.. بسیار خوش اخلاق.. وکاملا دوست داشتنی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خیلی راحت وخیلی مسلط کارشون را انجام دادند و ارتباطشون هم با همه خیلی خوب بود .
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر خیلی خوب ومسئولیت پذیر
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵تشخیص عالی و بسیار برای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵غربالگری
۱۴۰۴/۰۷/۲۱علاوه بر تشخیص درستشون، برای درمان هم راهنماییم کردن. خداخیرشون بده نجاتم دادن
۱۴۰۳/۰۷/۲۰خانم دکتر عالی بودن .فقط بهتره تو انتخاب منشی بیشتر دقت کنن
۱۴۰۴/۰۱/۱۲دکتر فوق العاده با شخصیت و با حوصله ای هستن. برای سونوی سینه رفتم و بررسی کردن خیلییی با دقت و حوصله
۱۴۰۴/۱۰/۳۰سونوگرافی رحم ..تشخیص عالی،اخلاق خوب ،،
۱۴۰۴/۰۳/۲۶سلام در 18 ھفتگی مراجعہ کردم کہ خداراشکرکہ گفتند ھم سالم ھم پسر
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خیلی معطل میشیم حدود ۳ تا ۳/۵ ساعت نوبتم نشد بعد از اون خیلی کم واسه من وقت گذاشتن و توضیحاتی ندادن بعد از اینهمه معطلی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰اخلاق و شخصیت و تشخیص و توضیحات همه چی درجه یک.بسیار پزشک خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر بسیار عالی هستند و دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۲۹