دکتر نهال اعظمی جراح و متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی ۱۳۵۰۳۹ در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شمس آبادی، جنب ام آر آی اصفهان، مجتمع هزاره، طبقه ۵، واحد ۵۲ واقع شده است.
دکتر نهال اعظمی از متخصصان برجسته زنان و زایمان در اصفهان است که با شماره نظام پزشکی ۱۳۵۰۳۹ شناخته میشود. ایشان دارای تخصص در زمینه بیماریهای زنان و زایمان هستند و خدمات متعددی در حوزه سلامت بانوان ارائه میدهند. مطب دکتر نهال اعظمی در شهر اصفهان و در خیابان شمس آبادی، جنب ام آر آی اصفهان، مجتمع هزاره، طبقه پنجم، واحد ۵۲ واقع شده است. این حضور فیزیکی در یکی از مراکز معتبر درمانی شهر، مراجعه بیماران را سادهتر و قابل اطمینانتر ساخته است.
تخصص اصلی دکتر نهال اعظمی جراحی و درمان بیماریهای زنان و زایمان است. علاوه بر آن، ایشان در زمینه جراحیهای زیبایی زنان نیز فعالیت دارند و خدماتی مانند لابیاپلاستی، درمان افتادگی و ترمیم زیبایی را به بیماران خود ارائه میکنند. مدرک تخصصی ایشان در رشته زنان و زایمان تأییدکننده دانش و تجربه بالای این پزشک در حوزه سلامت بانوان است.
از دیگر خدمات دکتر نهال اعظمی میتوان به مراقبتهای بارداری، زایمان بدون درد، انجام سزارین، درمان اختلالات هورمونی و قاعدگی، تنبلی تخمدان، درمان بیاختیاری ادرار، پاپ اسمیر و مراقبتهای سالانه بانوان اشاره کرد. همچنین انجام کربوکسیتراپی برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی و جوانسازی پوست از جمله خدمات زیبایی ارائهشده توسط ایشان است.
نظرات بیماران مراجعهکننده به دکتر نهال اعظمی عمدتاً رضایتبخش بوده است و بسیاری از مراجعین دقت تشخیصی و اخلاق حرفهای ایشان را تحسین میکنند. با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، بیماران میتوانند به راحتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت توسط دکتر نهال اعظمی وقت رزرو کنند. در جمعبندی، دکتر نهال اعظمی به عنوان جراح و متخصص زنان و زایمان در اصفهان، با مدارک معتبر و سابقه فعالیت در این شهر، یکی از گزینههای قابل اعتماد برای بانوان محسوب میشود.
دکتر نهال اعظمی متخصص زنان و زایمان و جراحی زیبایی زنان است و خدماتی مانند مراقبت بارداری، زایمان، جراحی زیبایی و درمان اختلالات هورمونی ارائه میدهد.
مطب دکتر نهال اعظمی در خیابان شمس آبادی، جنب ام آر آی اصفهان، مجتمع هزاره، طبقه پنجم، واحد ۵۲ قرار دارد.
بله، نوبتدهی اینترنتی برای ویزیت دکتر نهال اعظمی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است.
اختلالات هورمونی زنان، تنبلی تخمدان، بیاختیاری ادرار، مشکلات بارداری، تیرگی و افتادگی اندام تناسلی از جمله بیماریهایی هستند که توسط ایشان درمان میشوند.
لابیاپلاستی، درمان افتادگی اندام تناسلی و کربوکسیتراپی برای جوانسازی و رفع تیرگی از جمله خدمات زیبایی مطب دکتر اعظمی است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی، جنب ام ار ای اصفهان، مجتمع هزاره، طبقه ۵، واحد ۵۲
درد و سوزش
۱۴۰۱/۰۴/۰۴حریم خصوصی رعایت نشد و حین معاینه منشی و ماما هم در محل حضور داشتند. از درمان هم فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴باردار هستم و خیلی راضی ام هم خودشون خیلی خوش اخلاق و حرفه ای هستن هم ماما و منشیشون
۱۴۰۱/۱۰/۱۹دکتر فوق العاده خوش برخورد و با حوصله ای هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲بارداری
۱۴۰۲/۰۱/۰۷برای معاینه رفتم، رفتارشون بسیار محترمانه بود. همچنین به حریم شخصی بیمار احترام میزارن.
۱۴۰۲/۰۶/۲۰بار اول بود به پزشک زنان مراجعه میکردم و تجربه خوبی بود بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۲۲تحت درمان بارداری راضیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۵من مشکل پریودی داشتم ک حل شد بعد پنج ماه مجدد پریود نمیشم میخام مراجعه کنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار خوش برخود بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۹عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خیلی باحوصله هستن وهر بیمار را به تنهایی ویزیت میکنن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عالی...
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیار خوش اخلاق کار بلد حرفه ای /و عالی /
۱۴۰۴/۰۹/۲۳پاپسمیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بله خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۱۱تشخیص آندومتریوز
۱۴۰۲/۱۰/۱۸من یک بار رفتم خدمت ایشون اول اینکه وقت کافی برای بیمار نمیزارن و اجازه نمیدن کامل مشکل رو توضیح بدیم وعذر میخوام موقع معاینه به شخص من احساس راحتی نداشتم چون ایشون پزشک هستند واین جایزه رو دارن به حریم خصوصی وارد بشن ولی دستیار ایشو ومنشی ایشونم موقع معاینه اونجا بودن واین منو خیلی اذیت کرد احساس بدی داشتم خیلی بد
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۸پزشک خوب و محترمی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بسیار با دقت در تشخیص و تجویز
۱۴۰۳/۰۲/۱۶در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵فوق العاده عالی فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عااااااالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۶برای معاینه رفته بودم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عالی وخوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی و پیگیر
۱۴۰۳/۰۶/۲۱باردارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸معاینه و چکاپ داشتم فعلا یک جلسه رفتم اما رضایت بخش بود برام. اخلاقشون هم عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالیییی عالیییی عالییییییی عاشقشمممممم
۱۴۰۳/۰۱/۲۲در رابطه با تبخال تناسلی به ایشون مراجعه کردم رفتارشون خیلی با آرامش بود و اصلا استرس به من ندادن ولی زمان انتظار تو مطب خیلی طولانی شد نزدیک 2 ساعت
۱۴۰۰/۰۴/۱۰کیست داشتم تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۶/۱۹عالیه واقعا
۱۳۹۹/۱۲/۰۵برای آزمایش رفته بودم درست انجام نشد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷خوب بودند
۱۳۹۹/۱۰/۰۹در درمان هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۵من عفونت داشتم و ایشون خیلی عالی بودن مشکلم خ زود حل شد ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۱۷چکاپ پیششون انجام میدم ،خانم دکتر عالیه خوش انرژی باسواد خیلی دوستشون دارم
۱۴۰۳/۰۱/۲۱بسیار عالی و صبور
۱۴۰۴/۰۷/۱۹زایمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۴من باردارم کارشون واقعا عالیه باحوصله دوست داشتنی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۱Hpv مثبت خیلی دلسوز بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶باردارم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بسیار صبور و با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۱/۰۱/۱۷دکتر خوبین فقط نوبت ک میگیری باید دو ساعت بشینی درمانشان هم خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵مشکل خاصی نداشتم و معاینه بود خوب بودن انگاری
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۱ادامه درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۴خیلی خوش برخوردوباطلاعات هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۱خیلی با حوصله و دقت به بیمار توجه دارند خوش برخورد و خوش اخلاق هستند در زمینه تشخیص هم خیلی عالی عمل می کنند
۱۴۰۴/۱۱/۳۰خوببود
۱۴۰۴/۰۵/۱۱مشکل کیست
۱۴۰۱/۱۰/۱۶بسیار خوش اخلاق و مهربان و کاربلد تک تک بیمار را ویزیت میکنند و خیلی عالی وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۵/۱۸راضی نبودم. منشی برخورد مناسب نداشت. دستگاه کارت خوان نداشت. برای من که زیاد وقت نگذاشتند
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عااااالین هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خیلی با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عالی بسیار خانم دکتر مهربون و کاردرست
۱۴۰۱/۰۱/۱۵زایمان انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱مراقبت بارداری
۱۴۰۱/۰۵/۱۲بسیار با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی بود با حوصله خون گرم مهربون
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۳خیلی خوبن حامله ام
۱۳۹۹/۱۰/۰۷عفونت داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۵تشخیص شون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۹من برا ازمایش های قبل بارداری رفتم با حوصله بهم گوش داد و چیزهایی رو بهم گفت که هیچ دکتر دیگه ای نگفت چکابم کرد سنو داخلی انجام داد همه چی عالی بود الان هم باردارم زیر نظر خودشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۵بخاطر توده در سینه مراجعه کردم و فعلا مراحل اولیه درمان را سپری میکنم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۶مشکل قارچ داشتم و در کمتر از ۵روز درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خیلی خوب هستن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰خانم صبوری بودن و فعلا دارم باهاشون درمانم رو ادامه میدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دکتر خوبی هستند پیشنهاد میکنم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خوب و مهربون
۱۴۰۱/۰۳/۲۷دکتر خوب و با حوصله بسیار مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۲۶من چهارسال بیمار ایشون هستم راضی ام ولی رفتار منشی شون خیلی زننده اس و ادعای پزشکی دارن ای کاش خانم دکتر در این مورد تجدید نظر میکردن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷جراحی لابیا و تزریق ژل داشتم، بسیار راضی بودم هم از کار و علمشون و هم از اخلاق خوبشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۲هنوز نتجه ای نگرفته ایم
۱۴۰۰/۰۴/۰۴باردارم و خیلی وقت میزارن و دقت شون خوبه
۱۴۰۱/۰۴/۰۷تازه شروع به درمان عفونت کردم پیش ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۹در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خیلی حرفه ای و مهربان هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بارداری
۱۴۰۲/۰۴/۰۴دکتری با معلومات عالی وبسیار متشخص ومهربان
۱۴۰۱/۰۸/۰۵راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۱۰بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالللیییی️
۱۴۰۱/۰۸/۱۴عفونت درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دکتر بسیار ع
۱۴۰۰/۱۰/۱۸آزمایش
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عالی صبور
۱۴۰۰/۰۴/۲۱به حریم خصوصی بیمار احترام میذارند و رفتار محترمانه دارند...عفونت داشتم مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶برای بیمار خیلی وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰سلام، برای چکاب پیششون رفتم بسیار خوش برخورد و عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی بودن فوق العاده با حوصله و حفظ حریم شخصی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خانوم دکتر بسیار عالی بودن اخلاق و رفتار باردار هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱پزشکی حاذق مهربان دلسوز چه خوبه که هستین خانم دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۱۰/۲۸فعلا فقط یه جلسه رفتم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عالی بسیار خوش برخورد و انرژی مثبت
۱۴۰۰/۰۵/۱۹باردارم
۱۴۰۲/۰۶/۰۲بدنیست
۱۴۰۱/۰۴/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر خوبی هستن فقط نوبت دهی بسیار بد و معطلی بیش از اندازه و روزهای محدود مطب هستن دسترسی به دکتر بسیار سخت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار باحوصله، دقیق، مشکلم کامل رفع شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸عالیییییی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خوب بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶مشکل کیست داشتم و تشخیص عالی و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۱/۳۰عالی بینطیره خانم دکتر خوش قلب دوستداشتنی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰پزشک خوب و خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۷/۲۴بسیار خوش اخلاق و کاربلد هستند خیلی زود کار بیمار را راه می اندازند و بیمار زیاد معطل نمیشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۷مهربون با شخصیت و خوشرو کارشون هم خوبه
۱۴۰۲/۱۲/۰۳عالییییییی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱اوکی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۴راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۰/۰۳/۱۳عالیییی از هر نظر
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بسیار خوش برخورد و ماهر هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸عفونت ونامظمی پریود رفتم عالییییی بودن و باحوصلهودپست داشتنی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶بسیار صبور و ماهر
۱۴۰۱/۰۶/۱۰تحت درمان خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۷همه چی عالی بود هم پزشک هم پرسنل مطب
۱۴۰۵/۰۲/۱۲باردارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر فوق العاده با اخلاق و عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۱عالی ترین دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بنده از کارشون راضی بودم.اخلاقشون هم بسیار خوب هست.
۱۴۰۱/۱۱/۰۸رسیدگی شون را دوس داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴با حوصله
۱۴۰۱/۰۳/۰۱تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بارداری و راضی هستم از ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۴فوقوالعاده هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بارداری
۱۴۰۲/۰۴/۰۴خیلی با آرامش و با حوصله معاینه میکنند و جواب سوال های بیماران را میدهند.
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بدینسان
۱۴۰۴/۰۵/۰۲با دقت و
۱۴۰۱/۰۵/۰۱دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۵عفونت داشتم درمان شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶مشکل هورمونی فعلا آزمایش دارم نشان بدم ولی دکتر فوق العاده صبور و مهربونی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱چکاپ سالانه رفتم خیلی خوشبرخورد بودند
۱۴۰۱/۰۲/۲۶در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بارداری پیششون میرم بهترینند از اخلاق و حرفه خیلی دوستشون دارم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۵عفونت داشتم که درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴میتونید راحت با دکتر صحبت کنید و ایشون به خوبیبه حرفاتون گپش میده و استرس نمیده بهتون
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بسیار صبور وعالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بارداری،گ
۱۴۰۴/۰۵/۲۵سزارین
۱۴۰۰/۰۸/۲۷بسیار دکتر مهربان و صبوری هستند و در عین مهارت و تخصص ، بسیار خوش برخورد و راهنما خوبی میباشند
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عفونت داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷اندومترویز
۱۴۰۴/۰۷/۲۲پزشکی بسیار مسئولیت پذیر هستند که همیشه با حسن خلق با مراجعین شون رفتار میکنند. خدا رو شکر من الان با همه مراقبت های ویژه ای که خانم دکتر توصیه کردند دخترم به دنیا اومده و خیلی خیلی از ایشون و پرسنل با تجربه مطب شون راضی هستم. امیدوارم که سلامت باشند.
۱۴۰۱/۰۶/۰۷دکتر من بودند ، زایمان طبیعی داشتم، خانم دکتر خیلی مهربان و صمیمی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۰خوب هستن و با صبوری جواب میدهند.
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عالی مهربون هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۲۲نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹اندومتریوز داشتم الان باردارم
۱۴۰۴/۰۳/۲۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۵من چند ساله مریضشون هستم قبلا بیشتر وقت میگذاشتن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۵بسیار خوش اخلاق و باتجربه
۱۴۰۳/۰۶/۲۸عالی تمرین دکتر زنانی که رفته بودم توجه و رسیدگی شود بینظیر بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸تازه آشنا شدیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳باعرض سلام باردار خوب بودن پیشنهادی ک دارم اینکه قبل از زایمان داخل اتاق عمل خانم دکتر با باردار صحبت کنن و چون فوق العاده استرس باردار داره دلگرمی و قوت قلب دادن دکتر از استرس کم میکنه و کلی دلگرمی داره .ممنون
۱۴۰۲/۱۱/۱۲معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۸فوق العاده هرچی از خوبیاشون بگم کم گفتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰من تا حالا خیلی دکتر زنان رفتم ولی برا اولین بار بود که دیدم تک نفره ویزیت میکنن وخیلی احساس ارامش به ادم میدن درمانشون هم واقعا عالی بود منشی وماماشون هم بسیار خوش اخلاق و مهربون هستن مممنون از تیم خوبشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۱در حال درمانم
۱۴۰۱/۱۱/۰۲تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳عالی هستن و باحوصله
۱۴۰۲/۰۲/۱۷باردار هستم خیلی خوب و دقیق
۱۴۰۰/۰۳/۱۶تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹اگه با بیمه کار میکردن خیلی بهتر بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷چکاب دوره بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۵بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۶چکاپ.عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۴دکتر خوب و دقیقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۹به عنوان جلسهی اول
۱۴۰۰/۰۵/۱۳مشکل میوم خوب بوده
۱۴۰۲/۰۵/۰۳فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۶تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۴مشکل سینه داشتم با صبوری توضیح کامل دادن
۱۴۰۱/۰۸/۰۳دکتر فوق العاده اروم و مهربونی هستن من هنوز زیر نظرشون هستم داروهایی که دادن فوق العاده بود و من در حال درمان هستمممنون ازتون️
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عفونت و درمان شدن
۱۴۰۴/۰۸/۱۶دکتر با شخصیت و خوش برخوردی بودند .محیط مطب هم تمیز و زیبا بود.
۱۴۰۰/۰۶/۱۶کل دوران بارداری و زایمانم پیش خانم دکتر انجام شده بسیار بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴فوق العاده پزشک خوب و صبورین، واقعا همونطور که میگن ادم حوصله دارو دلسوزین
۱۴۰۳/۱۱/۱۳چکاپ سالانه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳واسه پاپ اسمیر رفتم خیلی باحوصله به حرفام گوش دادن وخیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳زایمان
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۷ادامه درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عاااااالی️️
۱۴۰۰/۰۷/۲۴صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۱۱بسیار خوش برخورد و صبور و با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲خوب عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دکترصبوری هستند وبه تمام سوالاتم پاسخ دادن و راهنمایی درستی کردن.
۱۴۰۲/۰۷/۱۶عالی بودن بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خیلی دکتر با حوصله و مهربونی هستن...و بسیار برای بیمار وقت میگذارن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲اخلاقشون خوب بود ولی تشخیصشون خوب نبود رفتار منشی هم بسیار مامحترمانه بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۲عفونت رحم
۱۴۰۱/۰۷/۱۱عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۸خیلی باحوصله و ارامش
۱۴۰۳/۱۲/۰۲تشخیص درست دادند
۱۴۰۳/۰۱/۲۵اندومتریوز داشتم تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۲/۰۸/۰۶درمان عفونت
۱۴۰۴/۰۸/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۰۵تشخیصشون بد نیست، دقیق هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۲سال های قبل از بارداری در حین بارداری و بعد از زایمان بیمارشون بودم خیلی خیلی خوب و مهربون و باسوار و ماهر در حیطه فعالیتشون در کل بهترینن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲پزشک بسیار باحوصله و مودبی هستن برای بارداری اول رفتم پیششون خیلی راضی بودم الان برای بارداری دومم پیش ایشون هستم خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خوش اخلاق و باحوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۸صبور و مه
۱۴۰۴/۰۲/۲۱یک جلسه مراجعه کردم و فعلا نظر خاصی ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۲۸عالیه واقعا ،زایمان انجام داد برام
۱۴۰۲/۰۶/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۵باعرض سلام خدمت دوستان عزیز فقط میدونم که دکت خیلی خوب مهربون هستش نتیچه خیلی خوب عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹تحت درمان هستم ولی با اخلاق و بسیار مهربان
۱۴۰۳/۰۸/۱۶تحت درمان ، هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۳۰عالی هستن و درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۰۵