پدرم بعد از عمل جراحی سرش به علت خونریزیپیشش رفنیم
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
بی خوابی ضعف دست و پا
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۰۷
تومور خوش خیم مغزی
۱۳۹۸/۰۱/۲۰
عالی بودن بی خوابی شدید داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
پزشک مامانم هستن و چندساله کمک خوبی بهشون میدن
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
درجه یک
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
سلام خوش اخلاق با تجربه با ایمان وقت برای بیمار بذارن عالی حیف من رفتم شیراز ووو
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
عالیه دکتر حاذقیه
۱۳۹۸/۰۴/۲۵
ویبریشن میگرن
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
واقعا کاردکترعالیه وخیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
دکتر عالی بود برای من سه از نخا م گرفت یکبار در کینک اصفهان دو بار در بیمارستان فولاد شهر و بعد دارو داد گفت همین را کرد کن . هفت نرفتم پیشش اما اخیرند دوباره حالم بده شد که الان در سانتر بود که نوبت اینترنتی ندارد
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
سر درد شدید داشتم ک ام ار ای کردم گفتن میگرن دارو دادن خیلی بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
بله بیماری پانیک همسرم دارند کمی بهتر شده اند ولی الان خوب نیستد
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
سلام من دچار سکته شدم و با یک بار ویزیت شدن حالم خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خوب بودن
۱۳۹۹/۰۴/۰۷
مشکل استرس واصظراب وبیخوابی شدید داشتم.ایشان عالی هستند
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
مادرم 7سال پیش دچارسکته مغزی شدندودکترشون دکتراسدیان هستند.بهترازقبل شدند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
من میگرن داشتم ومیگرنم خوب شد بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بسیار دکتر ماهری هستن. مادر من سکته ی مغزی داشتن و دچار علائمی مثل سوزش دست و پا و صورت و یا پیچ و تاب خوردن غیر ارادی دست و پا شده بودن. همینطور توهم. با درمان ایشان بسیاری از این علائم برطرف شد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
فوق العاده عالی وخوش اخلاق هستنذ
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
مغز و اعصاب
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
عالی
میگرن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
سلام سلامتی مامانم را ازایشان دارم .امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
بیماری تشنج دارم و با کمک خانم دکتر خیلی وضعیتم بهتر شده
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
عالی دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خیلی دکتر مهربان و باحوصله هستند خیلی خوب تشخیص میدهند
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
نتیجه مطلوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۳
بسیار هم عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
پدرم تحت درمان هستند تاالان خیلی از خانم دکتر راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
بنده دچار سکته مغزی شدم با منشا آنوریسم کاروتید که ایشان علی الرقم پزشکان قبل با آزمایشات روتین بیماری بنده را تشخیص داد ودا حدود زیادی بهبودی یافتم
۱۳۹۷/۰۲/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
میگرن داشتم که نتیجه گرفتم ولی بعد از گذشت چند سال دوباره سردردهام شروع شده
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
خواهرم مشکل نخاع داشتند که فقط دکتر اسدیان توانستند تشخیص درست بدهند و از فلج شدن جلوگیری کردند
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
دکترخیلی عالی هستن من مادرم چندین سال تشنج میکردند هردکتری میرفتیم هیچ اثری نداشت ولی خداخیرشون بددباداروهای خانم دکتروروحیه ای که به مادرم میدن خیلی عالی شدن دستشون دردنکنه
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
پدرم بیمار ایشون بودن دکتر خیلی خوب است
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
میگرن من توسط خانم دکتر خیلی کنترل شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۷
خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
میگرن عصبی داشتم و بعد از یک بار مراجعه کردن خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
میگرن و تورم عروق مغزی داشتم
با تجویز ایشان بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد ی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
بسیار مهربان با حوصله و تشخیص و تجویز عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۹
میگرن عصبی..خوب وعالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
بهترشدند
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
دکتر خی
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۱/۰۵
تشخیص خوبی دارند و تا پایان بیماری با مریض به خوبی همراهی میکنند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
خواب آلودگی
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
خیلی دکتر خوبی هستن ایشون
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
خیلی دکتر خوبی هستن مشکل اعصاب داشتم ولی الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
عا ا ا ا لی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
میگرن داشتم تا حد زیادی بهبود یافتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
پارکینسون دارم وتحت کنترل درمانی ایشان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
من پسرم کوچک بود تشنج کردوتحت درمان ایشون بودن دکترمژگان اسدیان دکترفوق العاده حاذقی هستن ومن بینهایت ازشون ممنونم ازنظر اخلاق وبرخورد بابیمارهم که بینهایت عالی هستن امیدوارم همیشه موفق باشن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مشکل تشنج
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
عالییییی
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
بهتریندکتر
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
درباره پدرم به ایشان مراجعه کردم و در راستای مشکل پدرم کمک کردند و متشکرم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
درمان سردرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
من بیماری ام اس دارم و بیماری کنترل شده است و مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
شوهرم سکته مغزی کرده بودند بیمارشون بودند
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
بسیار عالی و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
تاالان به مادرم کمک شایانی کردند که بهتر باشند
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
من مشکل میگرن دارم.قبلااومدم پیششون کارشون خیلی عالیه
پدرم بعد از عمل جراحی سرش به علت خونریزیپیشش رفنیم
۱۴۰۴/۰۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بی خوابی ضعف دست و پا
۱۳۹۹/۰۳/۲۵عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۰۷تومور خوش خیم مغزی
۱۳۹۸/۰۱/۲۰عالی بودن بی خوابی شدید داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴پزشک مامانم هستن و چندساله کمک خوبی بهشون میدن
۱۳۹۹/۱۱/۱۵درجه یک
۱۴۰۰/۰۲/۰۹سلام خوش اخلاق با تجربه با ایمان وقت برای بیمار بذارن عالی حیف من رفتم شیراز ووو
۱۴۰۴/۰۱/۱۱عالیه دکتر حاذقیه
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ویبریشن میگرن
۱۳۹۹/۱۰/۲۳واقعا کاردکترعالیه وخیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دکتر عالی بود برای من سه از نخا م گرفت یکبار در کینک اصفهان دو بار در بیمارستان فولاد شهر و بعد دارو داد گفت همین را کرد کن . هفت نرفتم پیشش اما اخیرند دوباره حالم بده شد که الان در سانتر بود که نوبت اینترنتی ندارد
۱۴۰۰/۰۹/۱۷سر درد شدید داشتم ک ام ار ای کردم گفتن میگرن دارو دادن خیلی بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳بله بیماری پانیک همسرم دارند کمی بهتر شده اند ولی الان خوب نیستد
۱۴۰۰/۰۸/۲۳سلام من دچار سکته شدم و با یک بار ویزیت شدن حالم خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خوب بودن
۱۳۹۹/۰۴/۰۷مشکل استرس واصظراب وبیخوابی شدید داشتم.ایشان عالی هستند
۱۳۹۸/۰۱/۱۷مادرم 7سال پیش دچارسکته مغزی شدندودکترشون دکتراسدیان هستند.بهترازقبل شدند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عالی بودن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵من میگرن داشتم ومیگرنم خوب شد بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۶بسیار دکتر ماهری هستن. مادر من سکته ی مغزی داشتن و دچار علائمی مثل سوزش دست و پا و صورت و یا پیچ و تاب خوردن غیر ارادی دست و پا شده بودن. همینطور توهم. با درمان ایشان بسیاری از این علائم برطرف شد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۱فوق العاده عالی وخوش اخلاق هستنذ
۱۳۹۹/۱۲/۰۲مغز و اعصاب
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عالی میگرن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴سلام سلامتی مامانم را ازایشان دارم .امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بیماری تشنج دارم و با کمک خانم دکتر خیلی وضعیتم بهتر شده
۱۳۹۹/۱۱/۲۰عالی دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خیلی دکتر مهربان و باحوصله هستند خیلی خوب تشخیص میدهند
۱۳۹۹/۱۰/۲۰نتیجه مطلوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۳بسیار هم عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۳۱پدرم تحت درمان هستند تاالان خیلی از خانم دکتر راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۱/۱۵بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بنده دچار سکته مغزی شدم با منشا آنوریسم کاروتید که ایشان علی الرقم پزشکان قبل با آزمایشات روتین بیماری بنده را تشخیص داد ودا حدود زیادی بهبودی یافتم
۱۳۹۷/۰۲/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹میگرن داشتم که نتیجه گرفتم ولی بعد از گذشت چند سال دوباره سردردهام شروع شده
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خواهرم مشکل نخاع داشتند که فقط دکتر اسدیان توانستند تشخیص درست بدهند و از فلج شدن جلوگیری کردند
۱۳۹۹/۰۵/۲۸دکترخیلی عالی هستن من مادرم چندین سال تشنج میکردند هردکتری میرفتیم هیچ اثری نداشت ولی خداخیرشون بددباداروهای خانم دکتروروحیه ای که به مادرم میدن خیلی عالی شدن دستشون دردنکنه
۱۴۰۰/۰۲/۲۶خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴پدرم بیمار ایشون بودن دکتر خیلی خوب است
۱۳۹۹/۰۴/۲۳میگرن من توسط خانم دکتر خیلی کنترل شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۷خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۵میگرن عصبی داشتم و بعد از یک بار مراجعه کردن خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶میگرن و تورم عروق مغزی داشتم با تجویز ایشان بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد ی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بسیار مهربان با حوصله و تشخیص و تجویز عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۹میگرن عصبی..خوب وعالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۷بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بهترشدند
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دکتر خی
۱۴۰۰/۰۷/۳۰خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۱/۰۵تشخیص خوبی دارند و تا پایان بیماری با مریض به خوبی همراهی میکنند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۱خواب آلودگی
۱۳۹۹/۰۴/۱۴خیلی دکتر خوبی هستن ایشون
۱۳۹۸/۱۱/۱۲خیلی دکتر خوبی هستن مشکل اعصاب داشتم ولی الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عا ا ا ا لی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳میگرن داشتم تا حد زیادی بهبود یافتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۰پارکینسون دارم وتحت کنترل درمانی ایشان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸من پسرم کوچک بود تشنج کردوتحت درمان ایشون بودن دکترمژگان اسدیان دکترفوق العاده حاذقی هستن ومن بینهایت ازشون ممنونم ازنظر اخلاق وبرخورد بابیمارهم که بینهایت عالی هستن امیدوارم همیشه موفق باشن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶مشکل تشنج
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عالییییی
۱۳۹۸/۰۶/۰۴بهتریندکتر
۱۳۹۹/۱۲/۲۴راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵درباره پدرم به ایشان مراجعه کردم و در راستای مشکل پدرم کمک کردند و متشکرم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۲درمان سردرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۱من بیماری ام اس دارم و بیماری کنترل شده است و مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶شوهرم سکته مغزی کرده بودند بیمارشون بودند
۱۳۹۹/۱۰/۲۰بسیار عالی و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۴تاالان به مادرم کمک شایانی کردند که بهتر باشند
۱۳۹۹/۱۰/۳۰من مشکل میگرن دارم.قبلااومدم پیششون کارشون خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۶سرددردم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶واقعا عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۰