کارخواستی انجام ندادند آزمایش نوشتند.وشیرخشک دادند
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
برای دخترم تازه تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
خوب بودند ، فعلا به نتیجه نرسیدیم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
عالیه خیلی فرشته هست دکتر
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
پسرم مشکل غدد داشت یک جلسه مراجعه کردم تشخیصشون عالی بود و الحمدلله پسرم تو سه ماه درمان بهبودی خوبی رو داشتن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
تازه درمان برای پسرم شروع کردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
تحت درمان میباشد
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
خوب بودند.
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
عالییییییه
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
تحت درمان
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
سلام مشکل بلوغ زود رس بود که خدا رو شکر مشکل دخترم بدون هورمون درمان شد تشکر از آقای دکتر مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
عالی هستن ایشوم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
در حال بررسی آزمایشات
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
دفعه قبل برامون از مایش نوشتن این بار تجویز دارو انجام میدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیاردکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
دخترم بلوغ زود رس داشته وتحت درمان است
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
بله خوب هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بلوغ زود راس خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
رشد قدی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
عالیه دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
دیابت نوع یک پسرم رو تشخیص دادن ۵سال هست زیر نظر ایشون هست خیلی عالی هستن فوق العاده متبحر و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
نمیدونم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
دکتر مسلط و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بسیار بادقت و دقیق
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
برای بلوغ دخترم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
بهترین دکتره.دخترم تیروئید داشت واقعا معجزه کرد خیلی عالی تیروئیدش پایین اومده
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
برای رشد قدی دختر ۶ ساله مراجعه کردم داروها اثربخش بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
کودک تحت درمان ایشان است
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بلوغ زودرس فرزندم. دکتر بسیار عالی ست.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
روند رشد دخترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
فعلا 1بار بیشتر ویزیت نشدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
تازه رفتم برای قد دخترم فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
خیلی عالی،و ماهر
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
فعلا هیچی
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
فوق العاده بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
بلوغ زود رس
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
تیرویید
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
دکتر با تجربه ای هستند و باحوصله به تمام سوالات جواب میدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۳
چون تازه دخترمو پیششون بردم،فعلا نظری ندارم تا نتیجه کارشونو ببینیم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
برای اولین بار پیششون رفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
کوتاهی قد کمبود وزن و عرق کردن زیاد کف دست و پا و زیر بغل
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
تازه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
با سلام ، دکتر خوش بر خورد و برای مریض وقت میزارد
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
بار اول مراجعه کردم ازمایش نوشتن اطللعاتشون معید بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
بسیار متعهد
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
برای کنترل
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
برای قد دخترم تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
هنوز نتیجه مشخص نشده است.
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
درحال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
قد و وزن پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
تشخیص باوغ زودرس دادن درحال درمان هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
عالی بودند در مورد رشد دخترم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
کم کاری تیروییدفعلا تحت درمان وکنترل ایشون هستن .
ستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
دخترم برای قدش تحت نظر هست انشاالله که جواب میگیریم تعریف ایشون و زیاد شنیدم .در ضمن فوق العاده دکتر خوش برخوردی هستند و به صحبتهای بیمار دقیق گوش میدهد
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
عالی هستن بلوغ وزود رس دخترم کنترول شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
کنترل بلوغ
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
فعلا ازمایش نوشته
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
ویزیت شدیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
اولین بار بود.به نظرم خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
فعلاظری ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
فقطیکباردخترمروبردمهنوزنتیجهاینگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
فوق العاده عالی ، درود بر جناب آقای دکتر اسدی ، واقعا تبحر خاصی دارند .
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
بلوغ زود رس نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
بسیار دکتر قابلی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
پزشک بسیار خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
ایشان فردی متخصص و دقیق در کار خودشان است،
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
برای قدو وزن بچه هام مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
فعلا هیچی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
رشد کودک
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
پسرم برای کوتاهی احتمالی برای اولین بار ویزیت شدند و آزمایشات درخواستی آماده شده تا الان که خوب بوده حالا تا مراجعات بعدی انشالله
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
عالی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۶
تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
در دست بررسی
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
با حوصله و صبور هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
سلام .من اولین بار مراجعه داشتم نسخه دادن تا 3ماه فعلا تا دادن نتیجه، ببینیم چی میشه.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
فقط، یک بار ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
کمتر سرکوفت بزنن بهتره
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
تیرویید روند بهبود بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
بسیار عالی.هم از نظر تشخیص و هم از نظر برخورد و احترام و اینکه کاملا با دقت به صحبتها توجه می کنند.
۱۴۰۱/۰۳/۲۷
فعلا در مرحله ازمایش و تشخیص هستیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
آقای دکتر خیلی باسوادوباحوصله ودلسوز هستن پسرم مشکل کوتاهی قدداشت که باتشخیص به موقع دکترمشکل حل شد
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
دکترخوبی هستن فقط ویزیت واقعا گرون شده
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
واقعا عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
پسر من تیروئید داشت، و تحت نظر دکتر اسدی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
در حال مصرف دارو هستیم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
بسیارحاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
یک جلسه اومدم فعلا
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
دکتر بسیار عالی وتجربه دیده، برای قدو وزنم پسرم رفتم نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
پزشک خوب و کاربردی است
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
عالی
عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
رشد قد و بلوغ دیررس
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
تومراحل اولیه هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
معمولی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
کم کاری تیرویید و بلوغ زودرس
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
بسیار با تجربه و مسلط
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
دخترم بخاطر بلوغ زودرس تحت نظر ایشون هستند.دکتر بسیار حاذق و باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
بسیار عالی ودقیق هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
دکتر باتجربه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
معمولی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
به خاطر قد
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
فرزندم تازه ویزیت شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دکتر خوب و با حوصله ایی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خوب است
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
دکتر خوبی هستند مشکل عدم رشد قد و وزن دخترم را با ایشون مطرح و در حال تکمیل فرایند درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
بسیار با اخلاق و عالی بودند
۱۳۹۸/۰۸/۰۲
پزشک خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
یکبار دخترم توسط ایشان ویزیت شد و مقرر شد بعد از چند ماه مجدد مراجعه شود.
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
دکتر باتجربه ،حاذق،صبور و ب صحبت های مراجعه کننده بادقت گوش میدن و پاسخ میدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
دخترم در حال درمان هست یک جلسه رفته ولی خیلی عالی در حال بهبود هست
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
ایشون عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
عالی با حوصله
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
پسر 10 ساله ام بیضه پنهان داشت که ایشون با مهارت و به موقع تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
بسیار مجرب وصبور هستند آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
تیروئید و فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۴/۰۲
برای رشدقدمراجعه کردیم .تازه شروع به درمان کردیم
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
برای پیشگیری از بلوغ زودرس دخترم، بسیار صبور بودند، اما فعلا یک جلسه رفته ام و هنوز نمیتوانم نظر قطعی بدهم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
فعلا درحال انجام آزمایش و گرافی هستیم برای تاخیر در رشد
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
مشکل خاصی ندارم فقط دخترم رو برای چکاپ میبرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
دکتر بسیار خوب باحوصله صبور کاربرد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
تازه مراجعه کردم ولی تعریف اقای دکتر رو خیلی شنیدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
رشد قدی دختر کم بود و به همین دلیل تحت نظر پزشک قرار گرفت و هورمون رشد مصرف کرد در حال حاضر ام آرآی نیز داده است فکر میکنم نتیجه بد نبوده است
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
یک بار ویزیت شدیم آزمایش نوشتن مجدد میخوام برای ویزیت دخترم پیششون ببرم برای بلوغ زود رس و تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
عالی میباشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
در مراحل اولیه هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
پسر 6 ساله من 6 ماهه تحت نظرشون هست برای کمبود رشدی که داشت و طی این 6 ماه نتیجه درمانش فوق العاده بوده
از خدا برای آقای دکتر سلامتی و بهروزی آرزومندم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
باعرض ارادت ایشان بسیار خوش برخورد و حرفه ای عمل میکنند و برای بیمار وقت میگذارند
۱۳۹۹/۰۲/۱۸
پسرم تیروئید داشت و واقعا دکتر خیلی خوبی هستن بیماری پسرم درحال کنترل است
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
بسیار دقیق هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
دکتر اخلاق مدار و خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۰
کم کاری تیروئید ، عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
مشکل تیرو یید داشتن پسرم ، فقط یک جلسه رفتیم ،فعلا
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
برای قد و وزن دخترم. تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
بلوغ دخترم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
فعلا ی جلسه رفتم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
خوب بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
مراجعه اول بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
برای قد پسرم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
هنوزدرحال درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
من فقط 1 جلسه رفتم اما خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
پزشک ماهر و زبر دستی است.
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
با سلام من دوفرزند خود را با توصیه دکتر متخصص کودکان فرزندم نزد ایشان آورده ام و رضایت کامل از دکتر اسدی و نحوه معالجه ایشان دارم.
۱۳۹۸/۰۹/۲۱
دنبال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
رشد قدی
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
با صبر و حوصله و عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
بسیار دقی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
برای رشد دختر و پسرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
فعلا یک جلسه رفتم آزمایش نوشتند
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
دخترم تیروئید دارد و تحت درمان است
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
فعلا تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
توی کارشون دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
برای دختر 7 ساله ام مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
وزن بالای دخترم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
بلوغ زود رس و الان هم تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
اوکی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
فعلا در حد ازمایش
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
رشد دخترم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
جهت درمان کوتاهی قد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
من هنوز تحد درمان هستم ویک جلسه پیس ایشان رفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
عالی هستن. در رابطه با بلوغ دخترم به ایشان مراجعه میکنم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
مشکلپسرمدررابطهباقدوزنشبودخداراشکربرطرفشد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
ایشان با تجربه وصبور هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
فعلا کار خاصی انجام نشده است
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
بخاطر عقب بودن قد و وزن پسرم، خدمت ایشان رسیدم، بسیار بسیار نتیجه عالی گرفتم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
سلام خداقوت دکتر بسیار صبور هستند و بسیار دقیق وتبحرهستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
دخترم سه سالشه وتیروئید داشت الان در حال درمان هستش
فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان عضو انجمن غدد درون ریز کودکان عضو هیئت علمی دانشگاه دارای بورد تخصصی و فوق تخصصی کودکان متخصص کودکان و نوزادان خدماتی که در مطب انجام میشود شامل موارد زیر میباشد درمان اختلالات رشد و کوتاهی قد، بلوغ زودرس و تاخیر بلوغ، درمان دیابت نوع یک و دو به همراه آموزش مصرف انسولین های جدید، کم کاری و پرکاری تیرویید، چاقی و لاغری و بیماریهای متابولیک ارثی، کلینیک تغذیه و رژیم درمانی ساعت کاری مطب شنبه تا چهارشنبه ساعت ۵ عصر به بعد و پنجشنبه ها ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح جهت نوبت دهی با منشی هماهنگ فرمایید (۰۹۳۵۲۲۸۲۰۹۲)
بسیار دکتر حاذق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۶دکتر خوب و با حوصله ای است
۱۴۰۱/۰۳/۲۶برای رشد دختر وجلوگیری از بلوغ زود رس
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰فعلا نظری
۱۴۰۱/۰۳/۳۱کارخواستی انجام ندادند آزمایش نوشتند.وشیرخشک دادند
۱۴۰۰/۰۶/۲۹برای دخترم تازه تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷خوب بودند ، فعلا به نتیجه نرسیدیم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عالیه خیلی فرشته هست دکتر
۱۴۰۱/۰۱/۱۵پسرم مشکل غدد داشت یک جلسه مراجعه کردم تشخیصشون عالی بود و الحمدلله پسرم تو سه ماه درمان بهبودی خوبی رو داشتن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰تازه درمان برای پسرم شروع کردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۲/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۹تحت درمان میباشد
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خوب بودند.
۱۴۰۱/۰۲/۲۵عالییییییه
۱۴۰۴/۰۹/۱۴عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳تحت درمان
۱۴۰۱/۰۱/۱۴سلام مشکل بلوغ زود رس بود که خدا رو شکر مشکل دخترم بدون هورمون درمان شد تشکر از آقای دکتر مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی هستن ایشوم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲در حال بررسی آزمایشات
۱۴۰۰/۰۷/۰۹دفعه قبل برامون از مایش نوشتن این بار تجویز دارو انجام میدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیاردکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷دخترم بلوغ زود رس داشته وتحت درمان است
۱۴۰۱/۰۳/۲۲بله خوب هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بلوغ زود راس خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۲رشد قدی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالیه دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵دیابت نوع یک پسرم رو تشخیص دادن ۵سال هست زیر نظر ایشون هست خیلی عالی هستن فوق العاده متبحر و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۳نمیدونم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶دکتر مسلط و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار بادقت و دقیق
۱۴۰۰/۱۲/۱۸برای بلوغ دخترم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶بهترین دکتره.دخترم تیروئید داشت واقعا معجزه کرد خیلی عالی تیروئیدش پایین اومده
۱۴۰۰/۰۶/۱۳برای رشد قدی دختر ۶ ساله مراجعه کردم داروها اثربخش بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲کودک تحت درمان ایشان است
۱۴۰۰/۱۱/۱۲فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بلوغ زودرس فرزندم. دکتر بسیار عالی ست.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳روند رشد دخترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۳فعلا 1بار بیشتر ویزیت نشدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸تازه رفتم برای قد دخترم فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶خیلی عالی،و ماهر
۱۴۰۰/۰۳/۲۵فعلا هیچی
۱۴۰۱/۰۴/۰۴فوق العاده بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۲بلوغ زود رس
۱۴۰۰/۰۴/۲۷تیرویید
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دکتر با تجربه ای هستند و باحوصله به تمام سوالات جواب میدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۳چون تازه دخترمو پیششون بردم،فعلا نظری ندارم تا نتیجه کارشونو ببینیم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷برای اولین بار پیششون رفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵کوتاهی قد کمبود وزن و عرق کردن زیاد کف دست و پا و زیر بغل
۱۴۰۰/۰۴/۲۱تازه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲با سلام ، دکتر خوش بر خورد و برای مریض وقت میزارد
۱۴۰۴/۱۰/۱۳بار اول مراجعه کردم ازمایش نوشتن اطللعاتشون معید بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بسیار متعهد
۱۴۰۰/۱۲/۱۸برای کنترل
۱۴۰۴/۰۹/۲۶برای قد دخترم تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۲۳هنوز نتیجه مشخص نشده است.
۱۴۰۰/۱۱/۱۰درحال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۷قد و وزن پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵تشخیص باوغ زودرس دادن درحال درمان هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عالی بودند در مورد رشد دخترم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸کم کاری تیروییدفعلا تحت درمان وکنترل ایشون هستن . ستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰دخترم برای قدش تحت نظر هست انشاالله که جواب میگیریم تعریف ایشون و زیاد شنیدم .در ضمن فوق العاده دکتر خوش برخوردی هستند و به صحبتهای بیمار دقیق گوش میدهد
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی هستن بلوغ وزود رس دخترم کنترول شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷کنترل بلوغ
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۰۶فعلا ازمایش نوشته
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ویزیت شدیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۳اولین بار بود.به نظرم خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۹فعلاظری ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷فقطیکباردخترمروبردمهنوزنتیجهاینگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱فوق العاده عالی ، درود بر جناب آقای دکتر اسدی ، واقعا تبحر خاصی دارند .
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بلوغ زود رس نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸بسیار دکتر قابلی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۷پزشک بسیار خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۶بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۱ایشان فردی متخصص و دقیق در کار خودشان است،
۱۴۰۱/۰۳/۳۱برای قدو وزن بچه هام مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶فعلا هیچی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶رشد کودک
۱۴۰۰/۰۵/۱۶راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳پسرم برای کوتاهی احتمالی برای اولین بار ویزیت شدند و آزمایشات درخواستی آماده شده تا الان که خوب بوده حالا تا مراجعات بعدی انشالله
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عالی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۶تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۷در دست بررسی
۱۴۰۰/۰۶/۲۲توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵با حوصله و صبور هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۰سلام .من اولین بار مراجعه داشتم نسخه دادن تا 3ماه فعلا تا دادن نتیجه، ببینیم چی میشه.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱فقط، یک بار ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲کمتر سرکوفت بزنن بهتره
۱۴۰۱/۰۴/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳تیرویید روند بهبود بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳بسیار عالی.هم از نظر تشخیص و هم از نظر برخورد و احترام و اینکه کاملا با دقت به صحبتها توجه می کنند.
۱۴۰۱/۰۳/۲۷فعلا در مرحله ازمایش و تشخیص هستیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۵آقای دکتر خیلی باسوادوباحوصله ودلسوز هستن پسرم مشکل کوتاهی قدداشت که باتشخیص به موقع دکترمشکل حل شد
۱۳۹۹/۰۶/۲۴دکترخوبی هستن فقط ویزیت واقعا گرون شده
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰واقعا عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۲در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲پسر من تیروئید داشت، و تحت نظر دکتر اسدی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲در حال مصرف دارو هستیم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹بسیارحاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲یک جلسه اومدم فعلا
۱۴۰۱/۰۳/۳۱فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴دکتر بسیار عالی وتجربه دیده، برای قدو وزنم پسرم رفتم نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۱۱پزشک خوب و کاربردی است
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۰بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸رشد قد و بلوغ دیررس
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶تومراحل اولیه هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹معمولی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹کم کاری تیرویید و بلوغ زودرس
۱۴۰۱/۰۲/۲۷بسیار با تجربه و مسلط
۱۴۰۰/۰۶/۲۸دخترم بخاطر بلوغ زودرس تحت نظر ایشون هستند.دکتر بسیار حاذق و باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بسیار عالی ودقیق هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر باتجربه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹معمولی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۱/۱۲تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۰۶به خاطر قد
۱۴۰۱/۰۴/۱۱فرزندم تازه ویزیت شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر خوب و با حوصله ایی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب است
۱۴۰۱/۰۳/۰۷دکتر خوبی هستند مشکل عدم رشد قد و وزن دخترم را با ایشون مطرح و در حال تکمیل فرایند درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۵بسیار با اخلاق و عالی بودند
۱۳۹۸/۰۸/۰۲پزشک خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۰۴فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۶/۰۷یکبار دخترم توسط ایشان ویزیت شد و مقرر شد بعد از چند ماه مجدد مراجعه شود.
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۵دکتر باتجربه ،حاذق،صبور و ب صحبت های مراجعه کننده بادقت گوش میدن و پاسخ میدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۶دخترم در حال درمان هست یک جلسه رفته ولی خیلی عالی در حال بهبود هست
۱۴۰۱/۰۴/۰۱عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ایشون عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷عالی با حوصله
۱۴۰۱/۰۲/۲۴پسر 10 ساله ام بیضه پنهان داشت که ایشون با مهارت و به موقع تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۸بسیار مجرب وصبور هستند آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۱تیروئید و فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۴/۰۲برای رشدقدمراجعه کردیم .تازه شروع به درمان کردیم
۱۴۰۱/۰۲/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶برای پیشگیری از بلوغ زودرس دخترم، بسیار صبور بودند، اما فعلا یک جلسه رفته ام و هنوز نمیتوانم نظر قطعی بدهم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰فعلا درحال انجام آزمایش و گرافی هستیم برای تاخیر در رشد
۱۴۰۰/۰۹/۲۱مشکل خاصی ندارم فقط دخترم رو برای چکاپ میبرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷دکتر بسیار خوب باحوصله صبور کاربرد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۲۹تازه مراجعه کردم ولی تعریف اقای دکتر رو خیلی شنیدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳رشد قدی دختر کم بود و به همین دلیل تحت نظر پزشک قرار گرفت و هورمون رشد مصرف کرد در حال حاضر ام آرآی نیز داده است فکر میکنم نتیجه بد نبوده است
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲یک بار ویزیت شدیم آزمایش نوشتن مجدد میخوام برای ویزیت دخترم پیششون ببرم برای بلوغ زود رس و تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عالی میباشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۲در حال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۹در مراحل اولیه هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸پسر 6 ساله من 6 ماهه تحت نظرشون هست برای کمبود رشدی که داشت و طی این 6 ماه نتیجه درمانش فوق العاده بوده از خدا برای آقای دکتر سلامتی و بهروزی آرزومندم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶باعرض ارادت ایشان بسیار خوش برخورد و حرفه ای عمل میکنند و برای بیمار وقت میگذارند
۱۳۹۹/۰۲/۱۸پسرم تیروئید داشت و واقعا دکتر خیلی خوبی هستن بیماری پسرم درحال کنترل است
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بسیار دقیق هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۳درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر اخلاق مدار و خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۰کم کاری تیروئید ، عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰مشکل تیرو یید داشتن پسرم ، فقط یک جلسه رفتیم ،فعلا
۱۴۰۰/۱۰/۱۲تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۶برای قد و وزن دخترم. تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹بلوغ دخترم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲فعلا ی جلسه رفتم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷خوب بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۹مراجعه اول بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۰۵برای قد پسرم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹هنوزدرحال درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۲/۱۰تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹من فقط 1 جلسه رفتم اما خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷پزشک ماهر و زبر دستی است.
۱۴۰۱/۰۳/۲۱با سلام من دوفرزند خود را با توصیه دکتر متخصص کودکان فرزندم نزد ایشان آورده ام و رضایت کامل از دکتر اسدی و نحوه معالجه ایشان دارم.
۱۳۹۸/۰۹/۲۱دنبال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۳رشد قدی
۱۴۰۱/۰۲/۱۱با صبر و حوصله و عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۰بسیار دقی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱برای رشد دختر و پسرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹فعلا یک جلسه رفتم آزمایش نوشتند
۱۴۰۰/۱۲/۰۶عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۴دخترم تیروئید دارد و تحت درمان است
۱۳۹۹/۱۲/۲۸فعلا تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۵توی کارشون دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۸برای دختر 7 ساله ام مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰وزن بالای دخترم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بلوغ زود رس و الان هم تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۲۵خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶اوکی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۵هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۷فعلا در حد ازمایش
۱۴۰۱/۰۲/۳۱رشد دخترم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳جهت درمان کوتاهی قد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹من هنوز تحد درمان هستم ویک جلسه پیس ایشان رفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالی هستن. در رابطه با بلوغ دخترم به ایشان مراجعه میکنم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴مشکلپسرمدررابطهباقدوزنشبودخداراشکربرطرفشد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ایشان با تجربه وصبور هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷فعلا کار خاصی انجام نشده است
۱۴۰۰/۰۵/۰۵کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بخاطر عقب بودن قد و وزن پسرم، خدمت ایشان رسیدم، بسیار بسیار نتیجه عالی گرفتم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰سلام خداقوت دکتر بسیار صبور هستند و بسیار دقیق وتبحرهستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۱دخترم سه سالشه وتیروئید داشت الان در حال درمان هستش
۱۴۰۱/۰۴/۱۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالی بودند
۱۴۰۱/۰۴/۲۲خوب بود فعلا جلسه دوم هست
۱۴۰۰/۰۹/۱۰فعلا درمان نشده
۱۴۰۰/۱۱/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۶فعلا آزمایش داداشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲دکتر بسیار خوبی است از کارشان کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹فعلا یکبار مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عالی بود.دیابت دخت م
۱۴۰۰/۰۷/۱۳درحال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۳/۱۰