۵۲۴ نفر
دکتر علیرضا رئیسی

دکتر علیرضا رئیسی

فوق تخصص غدد درون ریز ومتابولیسم

فوق‌تخصص شماره نظام: ۷۰۷۰۷
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
شنبه۲۰ تیر
دوشنبه۲۲ تیر
شنبه۲۷ تیر
دوشنبه۲۹ تیر
شنبه۰۳ مرداد
شنبه۱۰ مرداد
شنبه۱۷ مرداد
شنبه۲۴ مرداد
شنبه۳۱ مرداد
شنبه۰۷ شهریور
شنبه۲۸ شهریور
۹۷% پیشنهاد کاربران
۵۰۷ نفر

پزشک عالی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

با حوصله عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

مشکل قند و تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

بیماری تیروئید پدرم ،تحت نظر ایشون هستن و تنظیمات دارویی آقای دکتر موثر واقع شد

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

باسلام بنده دیابت دارم وخدمت دکتر رئیسی رسیدم

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

سه ماهی هست که تحت نظر ایشان درمان را شروع کردم. اما بسیار دکتر خوش برخورد و محترمی هستند. صحبت بیمار را گوش میدهند. که این موضوع برای من اهمیت دارد.

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

از همه بابت عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

مقاومت به آنسومین و دیابت دارم ،. در حال درمانم .

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

تیروئید و فعلا تحت ددمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

با سلام ایشان بسیار دکتر متخصص با تواضع و تعهد هستند خداوند ایشان را حفظ نماید من در خصوص پایین آوردن مقاومت انسولین مراجعه کردم و در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

تیروئید

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

خیلی با حوصله و خوبن

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

در پروسه درمان کم کتری تیروئید هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

یکبار ویزیت شدم وبرای، پیگیری نوبت میخواستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

عالی از هر نظر . خدا حفظشون کنه .

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

خود جناب آقای دکتر که خیلی حاذق و حرفه ای هستند تو کارشون و وقت مناسب برای بیمارهاشون میزارند ولی منشی های مطب دکتر به کارشون تسلط کافی ندارند

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

من باردار هستم و بخاطر تیروئید بارداری و دیابت پیش ایشون رفتم، خداروشکر فعلا جفتش کنترل شده.بسیار دکتر انرژی مثبت و خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

تشخیص دقیق و درمان عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

بسیار حاذق

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

خیلی عالی

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

بیماری دیابت خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

دیابت .تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عالین عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

در حال درمان هستیم دکتر باسواد و خوبی هست

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

بسیار دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

در گلوم چند گره ایجاد شده بود با مراجعه به آقای دکتر و نحوه ویزیت عالی ایشان و همچنین راهنماییهاشون دیگه از نگرانی دراومدم

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

کم کاری تیروئید تحت درمان دکتر هستم،تشخیص عالی و بسیار با اخلاق

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

بسیار عالی و مجرب

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

*به جرات میتوانم بگویم بهترین دکتر در زمینه تخصص خودش است. هم دانش بالایی دارد و هم برخورد بسیار محترمانهای با بیماران دارد.**

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

تیرویید

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

جلسه اول مراجعه ام بود فعلا نمیتونم نظر بدم ولی خیلی معطل شدم اینو دوست نداشتم

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

عالی بسیار خوش برخورد و کاربلد

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

درحال مداوا

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

خیلی راضی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

تیرویید

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

پزشک بسیار حاذق و خوش برخوردی هستند. تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

کم کاری تیرویید

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

درود دیابت دارم دکتربسیارحاذقیه

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

اختلالات هورمونی ،با حوصله و صبور ،خوش برخورد،تشخیص عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

پزشک بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

بسیار خوش برخورد و حاذق میباشند

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

اقای دکتر بسیار دقیق و با حوصله بررسی میکنند. من چون هم فرانسه هستم و هم ایران واقعا دقت نظر پزشک فرانسویم را در ایشان دیدم و راهنماییهایشان در زمینه دارو و موارد دیگه عالیه با تشکر از اقای دکتر رئیسی

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

برای اولین بار بود که توسط دکتر رییسی ویزیت میشدم برای دیابت و غلظت خون. برخورد ایشان خوب بود و داروهامو تغییر دادن باید زمان بگذره تا نتیجه معلوم بشه. نکته ی منفی شلوغی مطب و ساعت زیاد انتظار برای ویزیت بود که منو خسته و کلافه کرد.

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

من بسیار راضی هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

بسیار عااااالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

برای رشد قدی پسرم مراجعه کردم نتیجه عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

عالی ، تیروئید

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

فقط میتونم بگم عالی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

تیرویید هاشمیتو و گره دار

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

با سلام.علم و نسخه ایشان خیلی خوب بود. پاسخگویی و روحیه دادن ایشان هم عالی.

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

دیابت دارم و عالی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

برای جواب ازمایشاتم رفتم خدمتشون خیلی عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

عااالی

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

دکتر رییسی پزشک خوب و دقیقی هستند یک بار پیششون رفتم و نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

جهت رشد و تنظیم هورمون فرزندم مراجعه کردیم مثل همیشه عااااالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

اول از همه در مورد برخورد و رفتارشون بگم چون واقعا انرژی آدما برام مهمه، ایشون فوق العاده خوش انرژی و خوش برخورد هستن. تحت درمان هستم و کاملا راضیم.

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

پزشک باسواد ومتبحری هستند ، بابت درمان دیابت مراجعه کردم وتحت نظر ایشان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

بسیار دکتر خوبی هستند و اخلاق بی نظیری دارند

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

دکتری حاذق و کاربلد

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

مشکل کوتاهی قد ورشد،الان خدارو شکر خیلی بهتر شده دخترم

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

مشکل تیروئید فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۲/۱۵

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۲۵

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

همسرم دیابت

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

تحت درمان ایشان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

به نظرم دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

خیلی دکتر صبوری هستند و راهکارهای خوبی میدن

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

فعلا در حال مداوا می باشم

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

سلام ایشان داری تجربه و دانش به روز هستند و اخلاق پزشکی عالی و در تشخیص و پیگیری درمان و تجویز بی نهایت عالی

۱۴۰۳/۰۵/۲۹

اولین ویزیت خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

بی نظیره خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

خیلی خوب پاسخگو هستند و درمان شدم ممنون از ایشان

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

مشکل تیروئید تشخیص عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بهترین دکتر

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

فعلا باید جواب ازمایش و سونو رو ببرم نشون بدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

بسیار دکتر واردی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

رفتیم برای افزایش قد امیدواریم انشاالله نتیجه بگیریم

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

برای دیابت مادرم مراجعه کردیم که دارو تجویز کردن، در حال درمان هستن، خیلی دکتر صبور و خوش اخلاق و حرفه ای هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

خوب بودش

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

عالی ترین تشخیص د درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

مقاومت به انسولین .در مدت زمان کم درمان شدم .دکتر رئیسی بنظرم معجزه خداوند روی زمین هستند قبل از تشخیص بیماریم ،زندگی روزمره ام برام بی نهایت سخت شده بود .امیدوارم همیشه سلامت باشند ...

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

بنده مراجعه نکردم و به من گفتن از سایت میتونی ویزیت و لغو کنید ولی من چنین گزینهای پیدا نکردم

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

برای تیرویید مراجعه کردم. در کل راضی نبودم مراجعه مجدد نخواهم داشت

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

خداروشکر احساس خوبی داشتم

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

دخترم مشکل پلی کیستیک داشت درمان شد

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

سلام مشکلی خاص نداشتم فقط در خوردن دوز دارویی اشتباه شده بود .

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

عمل تیروئید

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

دکتر با حوصله و خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

از همه لحاظ درجه یک

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

با سلام بسیار خوب با تاخیر نیم ساعتی که با توجه به مدت انتظار در سایر مطب ها مطلوب است با رفتار خوب آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

بسیار دکتر خوش اخلاق و کاربلدی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

کم کاری تیروئید

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

کم کار تیرویید با روحیه مثبت و اخلاق خوبشون خیلی کمکم کردند

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

بسیار با حوصله هستند

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

افزایش قدد

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

درحال ویزیت هستم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

هنوز درما

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

من گره تیروید دارم همه میگفتند نمونه برداری ، ولی دکتر خیالم رو راحت کرد گفت نمیخواد

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

با سواد و آدم حسابی

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

دکتر صبور و بادقت

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

باسواد و صبور خیلی خوشتیپ

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

دکتر خیلی خوب وباشخصیت وتشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

برای افزایش قد و رشد پسرم مراجعه کردم و فعلا در مرحله آزمایش دهی هستیم

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

دکتر حاذق

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

از همه نظر عالی هستند خداوندب خودش وخانوادش خیر برسونه بهترین وبا اخلاق ترین هستند خدا خیرشون بده.

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دکتر بسیار

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

تیرویید

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

بسیار با حوصله و تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

بسیار عالی و متبحرو با اخلاق

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

بسیار مهربان آرام و حاذق

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

مشکل هورمونی داشتم ک توسط دکتر داره کنترل و درمان میشه از تشخیص ودرمان و رفتارشون راضی ام

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

فوق العاده بوده

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

در حال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

تیرویید

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

دیابت نوع ۱ و کنترل شده

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

عالی بوده

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

بسیار حاذق و دقیق و باوجدان، همچنین باشخصیت و مهربان

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

دکتر خوبی هستن و برای بیمار تایم میزارن واقعا و همه چیز رو به زبان ساده توضیح میدن

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

برایه اولین بار پیش آقای دکتر رفتم بسیار راضیم خوش برخورد وبا حوصله وتوضیح کافی در مورد بیماری و وداروها بهم دادن

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

جناب آقای دکتر رئیسی بسیار اخلاق مدار و حرفه ای هستند.

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

دکتر بسیار حاذق ، خوش برخورد و بادرکی هستند و در حال درمان

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

خود دکتر عالی هستن ولی منشی ها خیلی رفتارشون بده مشکلی برات بوجود بیاد نمیزارن دکتر ببینی

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

بسیار خوش رفتار و دقیق

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

متابولیسم-

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

اولین بار بود که رفتم واقعا عالی بودنند با حوصله و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

بسیار خوش اخلاق و حاذق

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

همسرم برای دیابت تحت نظر ایشون بودن.پزشکی حاذق خوش برخورد و توانمند در امر طبابت هستن

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

سلام وخسته نباشید هم اقای دکتر هم کارکنان عالی لنگه ندارن انشاالله موفق باشن

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

عااالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

من کم کاری تیرویید دارم وچاق میشدم آقای دکتر خیلی خوب رسیدگی میکنن به وضعیت درمانم ،ممنونم

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

شوهرم بردم جواب ازمایش که بیادمشخص میشه

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

بسیار عالی،دکتری خوش برخورد، خوش اخلاق، وجدان کاری،انسانی بسیار شریف و دارای تخصصی عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

در حال مداوا

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

مشکل دیابت داشتم و پیشنهادات دکتر فوق العاده بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

سلام بسیار بسیاردکترعالی هست

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

مشکل قند وچربی داشتم ودرحال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

خوب چاقی بیش از حد

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

دیابت تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

باسلام وعرض ادب بنده اولین بار هست پیش دکتر رئیسی ویزیت میشم خیلی با دقت وحوصله به حرفهای بنده گوش کردن من دوسال پیش جراحی تیروئید کتومی داشتم وبرای کنترل پیش آقای دکتر میرم فعلا آزمایش نوشتن ولی در کل خیلی با حوصله هستن وبرای مریض ارزش واحترام قائل هستن ممنون که هستین آقای دکتر ...

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

مشکل ریزش مو و قطع پریود داشتم و استپ وزنی که توسط دکتر در حال درمان هستم و از روند درمان بسیار راضی هستم،بسیار پزشک خوب و حاذقی هستن

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

عالی با صبر وحوصله

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

بسیار مهربان

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

تیرویید

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

کم کاری تیرویید داشتم ودوسه سال بود هر دکتری میرفتم دقیق نبود ولی ایشون خیلی با دقت معاینه انجام میدن وباحوصله هستن حتی در مورد مشکلات دیگه هم به خوبی راهنمایی میکنن ممنونشون هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

بسیار پزشک حاذق و با اخلاق وباتجربه ای هستن

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

برای بررسی رشد قدی فرزندانم مراجعه کردیم و در حال ادامه درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

تازه بیمار دکتر شدم بنظر حاذق بودند بهترین قسمتش برای من این بود که دیر وقت ویزیت میکردند

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

سلام،من بیمار آقای دکتر رئیسی هستم از نظر من آقای دکتر از لحاظ تشخیص بیماری عالی هستن وهمینطور از لحاظ برخورد نمونه یک انسان کامل هستن من مشکل تیروئید کم کار و هورمون داشتم که با داروهایی که برای من تجویز کردن شکر خدا خیلی بهتر شدم و در حال حاضر تحت درمان هستم انشاالله دکتر عزیزمون سلامت باشند.

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

خوب هستند یکبار مراجعه کردم اخلاق خوبی دارند

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

برخورد دکتر و همکارانشون بسیار مودبانه بود با حوصله و دقت به توضیحات بیمار گوش میدهند در حال ادامه درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

من برای چکاپ بودم

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

در خال درمان

۱۴۰۴/۰۱/۱۳

.Dr. alireza reisi is very good

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

بسیار خوب و عالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

بسیار دکتر متشخص وصبوری میباشند و برای بیماران وقت کافی میگذارند و در مورد بیماری و نحوه درمان توضیحات کافی به بیمار میدهند

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

دیابت تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

عاااااااااااااااالی درمان خوب در جهت تنظیم هورمونها

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

در مورد قد و رشد پسرم که هنوز در مرحله اول هستیم ولی دکتر بسیار عالی توضیحات لازم رو دادند و در کمال آرامش وقت لازم رو گذاشتند

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

دکتر ر

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

ایشان با برخورد بسیار بسیار عالی و ویزیت مودبانه و با اخلاق ، بنده را مجذوب نمودند

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

مقاومت به انسولین داشتم و ایشون با یکبار ویزیت تشخیص دادند.

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

التهاب تیرویید تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

بسیار دکتر دقیق ومتبحری هستند.

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

عالی خیلی خوش برخورد و با درک بالا

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

جواب ازمایش بردم فعلا دارو مصرف میکنم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

*********

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

هاشیمتو بی نظیر بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

دکتر توانا و عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

من کوشینگ داشتم و پیش آقای دکتر خوب شدم

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

مشکل تیرویید

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

خیلی خوش برخورد و باحوصله و همچنان در حال درمان هستم وتا الان مورد تاییدم میباشد

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

بسیار حاذق

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

دکتر بسیار عالی خوش برخورد و باحوصله هستند با کمترین معطلی نسبت به همکاران

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بسیار خوش اخلاق و دلسوز

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

فعلا آزمایش نوشته برام

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

عالی بودن بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

راضی هستم

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

سلام آقای دکتر خیلی خوش اخلاق هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بررسی تیرویید

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

کم کاری تیرویید

۱۴۰۴/۰۱/۰۸

برای فرزندم مراجعه کردم بسیار دکتر محترم با شخصیت و اولین پزشکی که انقدر دقیق و با حوصله به بیمار اهمیت میدن ایشون بسیار با تجربه هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

دکتررئیسی خوش برخورد و با انرژی مثبت صبور و با دقت پرونده پزشکی را بررسی میکنند من تیروئید دارم خدا نگهدارشون باشه

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

سلام. اولین بارم بود با اقای. دکتر ریسی. ملاقات داشتم. با صبر و حوصله و خوش برخورد و صبور بود انشاالله که نتیجه خوبی بگیریم

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بسیار عالی و با تجربه

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

مشکل دیابت.کنترل شد

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

با سلام من با مشکل هورمون بعد از اینکه توی قزوین جواب نگرفتم امدم تهران پیش دکتر، توی همون جلسه اول مشکل منو تشخیص داد و با یه قرص ساده مشکلم تا حدودی برطرف شد در صورتی که به من گفته بودن باید عمل کنم.بینهایت دکتر صبور و خوش برخوردی بودند

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

خواهرم بیمار ایشون بودند روند. درمان را زیر نطر ایشون طی می کنند

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

ارفععغتائد یقغقغ

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

دکتر با حوصله

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

تحت درمان غدد لنفاوی گردن هستیم و از داروهای ایشون نتیجه مطلوب گرفتیم

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

بسیار باحوصله دقیق و خوش برخورد و ماهر

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

مهربان باحوصله

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

خیلی دکتر عالی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

مشکل هورمونی

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

خیلی با حوصله و صبور

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

تخصص عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

قند داشتم و با ویزیت ایشون کنترل شد

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

کم کاری شدید تیرویید

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

دکتر عالی هستد

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

مشکل تیرویید وکمبود شدید آهن دکتری بسیاااار با تجربه و خبره و بسیار خوش اخلاق خوشرو و بسیار با حوصله هستن.

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

خیلی خو

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

خوش اخلاق و متعهدو باسواد وکاربلد

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

کم کاری تیرویید قرص دادن

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

قند و چربی دارم، در حال مداوا هستم

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

در مراحل اولیه درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

عالی بهترین دکتر هستن با حوصله و واقعا برای بیمارها وقت می زاره

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

فعلا خوب

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

دیابت و تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

عدم تنظیم اوقات و تاخیر بسیار زیاد در ویزیت افراد.

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

سلام و احترام برای چکاپ هورمونی فرزندم ، آقای دکتر از همه لحاظ عاااالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

قندخون بالا بود پایین نمی آمد با تجویز دکتر پایین اومد وشرایطم خیلی خوب شده

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

عالی و حاذق و خوش انرژی

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

کم کاری تیروئید داشتم و با نسخه ایشون مشکل برطرف شد. بسیار خوش برخورد و حاذق هستند.

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

مشکل تی

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

برای قد پسرم مراجعه کردم

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

باسلام

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

سلام بدخیمی تیروییددارم تحت نطرایشون هستم و در نوبت عمل میباشم

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

فعلا تحت درمان هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

خیلی صبور هستند وبه مریض استرس نمی دهند

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

بسیار خوش برخورد هستن خیلی دقیق به صحبتهای مراجعه گوش میدن و زمان میزارن

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بسیار عالی وبا حوصله باکمال تشکر

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

مشکل رشد جودک

۱۴۰۳/۰۷/۱۱
اطلاعات تکمیلی
دارای بورد فوق تخصص غدد و متابولیسم از دانشگاه علوم پزشکی تهران، استاد تمام دانشگاه تهران با بیش از بیست سال سابقه طبابت حیطه فعالیت: بیماریهای متابولیسم و چاقی، اختلالات و بیماریهای هورمون جنسی، اختلالات ناباوروری هورمونی، اختلالات رشد، پوکی استخوان، تیروئید، دیابت، پاراتیروئید، بیماریهای فشار خون، غده فوق کلیوی و هیپوفیز
مطب سعادت اباد
تهرانسعادت اباد میدان کتاب بلوار کوهستان بعدازمجتمع اپال جنب شیرینی الف مجموعه پزشکی ابان
هرروز جهت نوبت‌دهی
۰۹۹۲۰۰۵۷۰۵۱
  • مطب در روز ۹ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۱۶ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۲۳ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۳۰ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۶ مرداد تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۱۳ مرداد تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۲۰ مرداد تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۲۷ مرداد تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۳ شهریور تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۱۰ شهریور تعطیل می باشد.
نقشه مطب
لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
۳ روز دیگر
۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۵ روز دیگر
۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۲۲ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۲۷ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۲۹ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۳ مرداد (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۱۰ مرداد (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۱۷ مرداد (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۲۴ مرداد (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۳۱ مرداد (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۷ شهریور (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
۲۸ شهریور (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰

دکتر علیرضا رئیسی فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم با شماره نظام پزشکی 70707 در تهران، منطقه سعادت‌آباد فعالیت می‌کند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از دکتر علیرضا رئیسی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

دکتر علیرضا رئیسی فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم و استاد تمام دانشگاه تهران است که با شماره نظام پزشکی 70707 و بیش از بیست سال سابقه درخشان، به عنوان یکی از پزشکان برجسته در حوزه بیماری‌های غدد و متابولیسم شناخته می‌شود. دکتر علیرضا رئیسی دارای بورد فوق تخصص غدد و متابولیسم از دانشگاه علوم پزشکی تهران است و پیش‌تر نیز تخصص بیماری‌های داخلی را اخذ کرده‌اند. ترکیب تخصصی ایشان در زمینه اندوکرینولوژی و تجربه بالینی در درمان بیماری‌های متابولیک، چاقی، اختلالات هورمونی، ناباروری هورمونی، اختلالات رشد، پوکی استخوان، بیماری‌های تیروئید، دیابت، پاراتیروئید، فشار خون، غدد فوق کلیوی و هیپوفیز، سبب شده بیماران متعددی از سراسر تهران و سایر شهرها برای دریافت خدمات تخصصی به ایشان مراجعه کنند.

مطب دکتر علیرضا رئیسی در شهر تهران، منطقه سعادت‌آباد واقع شده است. این مطب در سعادت‌آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، بعد از مجتمع اپال و جنب شیرینی الف، در مجموعه پزشکی آبان قرار دارد که امکان دسترسی آسان برای ساکنان غرب و شمال غرب تهران را فراهم می‌کند. بسیاری از بیماران از دقت تشخیصی و رویکرد علمی دکتر علیرضا رئیسی، مخصوصاً در زمینه درمان دیابت، بیماری‌های تیروئید و اختلالات هورمونی رضایت دارند و فضای آرامش‌بخشی را در مطب ایشان تجربه کرده‌اند.

براساس تجربیات بیماران و تعداد بالای مراجعه‌کنندگان، رضایت از خدمات دکتر علیرضا رئیسی در سطح بالایی قرار دارد و بسیاری بیماران به واسطه برخورد حرفه‌ای و دانش تخصصی ایشان را به دیگران توصیه کرده‌اند. دکتر علیرضا رئیسی، فوق تخصص غدد و متابولیسم در تهران، همواره تلاش می‌کند با بهره‌گیری از دانش روز و تجربه بالینی، بهترین درمان‌ها را ارائه دهد.

برای دریافت نوبت اینترنتی از دکتر علیرضا رئیسی، امکان رزرو از طریق سامانه نوبت دات آی آر وجود دارد. حضور دکتر علیرضا رئیسی در سعادت‌آباد تهران، به بیماران این منطقه و سایر نقاط شهر کمک می‌کند تا دسترسی مناسبی به فوق تخصص غدد و متابولیسم داشته باشند.

زمینه‌های درمانی:
خدمات:
دکتر علیرضا رئیسی چه تخصصی دارد؟

دکتر علیرضا رئیسی فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی) و دارای تخصص بیماری‌های داخلی است.

آدرس مطب دکتر علیرضا رئیسی کجاست؟

مطب دکتر علیرضا رئیسی در تهران، سعادت‌آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، بعد از مجتمع اپال و جنب شیرینی الف، مجموعه پزشکی آبان قرار دارد.

آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی از دکتر رئیسی وجود دارد؟

بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از دکتر علیرضا رئیسی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

دکتر رئیسی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

دکتر رئیسی انواع بیماری‌های غدد و متابولیسم از جمله دیابت، تیروئید، اختلالات هورمونی، چاقی، پوکی استخوان و اختلالات رشد را درمان می‌کند.

این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

مسیریابی
مطب سعادت اباد

سعادت اباد میدان کتاب بلوار کوهستان بعدازمجتمع اپال جنب شیرینی الف مجموعه پزشکی ابان

مطب سعادت اباد

سعادت اباد میدان کتاب بلوار کوهستان بعدازمجتمع اپال جنب شیرینی الف مجموعه پزشکی ابان