دکتر علیرضا رئیسی فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم با شماره نظام پزشکی 70707 در تهران، منطقه سعادتآباد فعالیت میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از دکتر علیرضا رئیسی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر علیرضا رئیسی فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم و استاد تمام دانشگاه تهران است که با شماره نظام پزشکی 70707 و بیش از بیست سال سابقه درخشان، به عنوان یکی از پزشکان برجسته در حوزه بیماریهای غدد و متابولیسم شناخته میشود. دکتر علیرضا رئیسی دارای بورد فوق تخصص غدد و متابولیسم از دانشگاه علوم پزشکی تهران است و پیشتر نیز تخصص بیماریهای داخلی را اخذ کردهاند. ترکیب تخصصی ایشان در زمینه اندوکرینولوژی و تجربه بالینی در درمان بیماریهای متابولیک، چاقی، اختلالات هورمونی، ناباروری هورمونی، اختلالات رشد، پوکی استخوان، بیماریهای تیروئید، دیابت، پاراتیروئید، فشار خون، غدد فوق کلیوی و هیپوفیز، سبب شده بیماران متعددی از سراسر تهران و سایر شهرها برای دریافت خدمات تخصصی به ایشان مراجعه کنند.
مطب دکتر علیرضا رئیسی در شهر تهران، منطقه سعادتآباد واقع شده است. این مطب در سعادتآباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، بعد از مجتمع اپال و جنب شیرینی الف، در مجموعه پزشکی آبان قرار دارد که امکان دسترسی آسان برای ساکنان غرب و شمال غرب تهران را فراهم میکند. بسیاری از بیماران از دقت تشخیصی و رویکرد علمی دکتر علیرضا رئیسی، مخصوصاً در زمینه درمان دیابت، بیماریهای تیروئید و اختلالات هورمونی رضایت دارند و فضای آرامشبخشی را در مطب ایشان تجربه کردهاند.
براساس تجربیات بیماران و تعداد بالای مراجعهکنندگان، رضایت از خدمات دکتر علیرضا رئیسی در سطح بالایی قرار دارد و بسیاری بیماران به واسطه برخورد حرفهای و دانش تخصصی ایشان را به دیگران توصیه کردهاند. دکتر علیرضا رئیسی، فوق تخصص غدد و متابولیسم در تهران، همواره تلاش میکند با بهرهگیری از دانش روز و تجربه بالینی، بهترین درمانها را ارائه دهد.
برای دریافت نوبت اینترنتی از دکتر علیرضا رئیسی، امکان رزرو از طریق سامانه نوبت دات آی آر وجود دارد. حضور دکتر علیرضا رئیسی در سعادتآباد تهران، به بیماران این منطقه و سایر نقاط شهر کمک میکند تا دسترسی مناسبی به فوق تخصص غدد و متابولیسم داشته باشند.
دکتر علیرضا رئیسی فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی) و دارای تخصص بیماریهای داخلی است.
مطب دکتر علیرضا رئیسی در تهران، سعادتآباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، بعد از مجتمع اپال و جنب شیرینی الف، مجموعه پزشکی آبان قرار دارد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از دکتر علیرضا رئیسی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر رئیسی انواع بیماریهای غدد و متابولیسم از جمله دیابت، تیروئید، اختلالات هورمونی، چاقی، پوکی استخوان و اختلالات رشد را درمان میکند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت اباد میدان کتاب بلوار کوهستان بعدازمجتمع اپال جنب شیرینی الف مجموعه پزشکی ابان
پزشک عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳با حوصله عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸مشکل قند و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بیماری تیروئید پدرم ،تحت نظر ایشون هستن و تنظیمات دارویی آقای دکتر موثر واقع شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۵باسلام بنده دیابت دارم وخدمت دکتر رئیسی رسیدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۴سه ماهی هست که تحت نظر ایشان درمان را شروع کردم. اما بسیار دکتر خوش برخورد و محترمی هستند. صحبت بیمار را گوش میدهند. که این موضوع برای من اهمیت دارد.
۱۴۰۴/۰۹/۱۵از همه بابت عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸مقاومت به آنسومین و دیابت دارم ،. در حال درمانم .
۱۴۰۴/۰۸/۱۶تیروئید و فعلا تحت ددمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۳با سلام ایشان بسیار دکتر متخصص با تواضع و تعهد هستند خداوند ایشان را حفظ نماید من در خصوص پایین آوردن مقاومت انسولین مراجعه کردم و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱تیروئید
۱۴۰۴/۰۴/۱۱خیلی با حوصله و خوبن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲در پروسه درمان کم کتری تیروئید هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸یکبار ویزیت شدم وبرای، پیگیری نوبت میخواستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالی از هر نظر . خدا حفظشون کنه .
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خود جناب آقای دکتر که خیلی حاذق و حرفه ای هستند تو کارشون و وقت مناسب برای بیمارهاشون میزارند ولی منشی های مطب دکتر به کارشون تسلط کافی ندارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۱من باردار هستم و بخاطر تیروئید بارداری و دیابت پیش ایشون رفتم، خداروشکر فعلا جفتش کنترل شده.بسیار دکتر انرژی مثبت و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵تشخیص دقیق و درمان عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۴بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بیماری دیابت خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳دیابت .تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالین عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵در حال درمان هستیم دکتر باسواد و خوبی هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۳۰در گلوم چند گره ایجاد شده بود با مراجعه به آقای دکتر و نحوه ویزیت عالی ایشان و همچنین راهنماییهاشون دیگه از نگرانی دراومدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵کم کاری تیروئید تحت درمان دکتر هستم،تشخیص عالی و بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار عالی و مجرب
۱۴۰۳/۰۸/۱۳*به جرات میتوانم بگویم بهترین دکتر در زمینه تخصص خودش است. هم دانش بالایی دارد و هم برخورد بسیار محترمانهای با بیماران دارد.**
۱۴۰۴/۰۴/۱۷تیرویید
۱۴۰۳/۰۷/۱۴جلسه اول مراجعه ام بود فعلا نمیتونم نظر بدم ولی خیلی معطل شدم اینو دوست نداشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی بسیار خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵درحال مداوا
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خیلی راضی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹تیرویید
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱پزشک بسیار حاذق و خوش برخوردی هستند. تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷کم کاری تیرویید
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹درود دیابت دارم دکتربسیارحاذقیه
۱۴۰۴/۰۱/۱۷اختلالات هورمونی ،با حوصله و صبور ،خوش برخورد،تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۲پزشک بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بسیار خوش برخورد و حاذق میباشند
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۵اقای دکتر بسیار دقیق و با حوصله بررسی میکنند. من چون هم فرانسه هستم و هم ایران واقعا دقت نظر پزشک فرانسویم را در ایشان دیدم و راهنماییهایشان در زمینه دارو و موارد دیگه عالیه با تشکر از اقای دکتر رئیسی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷برای اولین بار بود که توسط دکتر رییسی ویزیت میشدم برای دیابت و غلظت خون. برخورد ایشان خوب بود و داروهامو تغییر دادن باید زمان بگذره تا نتیجه معلوم بشه. نکته ی منفی شلوغی مطب و ساعت زیاد انتظار برای ویزیت بود که منو خسته و کلافه کرد.
۱۴۰۴/۰۱/۰۲من بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیار عااااالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۷برای رشد قدی پسرم مراجعه کردم نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عالی ، تیروئید
۱۴۰۴/۰۹/۰۹فقط میتونم بگم عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳تیرویید هاشمیتو و گره دار
۱۴۰۳/۰۵/۱۴با سلام.علم و نسخه ایشان خیلی خوب بود. پاسخگویی و روحیه دادن ایشان هم عالی.
۱۴۰۳/۱۲/۲۸دیابت دارم و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۶برای جواب ازمایشاتم رفتم خدمتشون خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۵عااالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر رییسی پزشک خوب و دقیقی هستند یک بار پیششون رفتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹جهت رشد و تنظیم هورمون فرزندم مراجعه کردیم مثل همیشه عااااالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵اول از همه در مورد برخورد و رفتارشون بگم چون واقعا انرژی آدما برام مهمه، ایشون فوق العاده خوش انرژی و خوش برخورد هستن. تحت درمان هستم و کاملا راضیم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۱تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸پزشک باسواد ومتبحری هستند ، بابت درمان دیابت مراجعه کردم وتحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بسیار دکتر خوبی هستند و اخلاق بی نظیری دارند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتری حاذق و کاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مشکل کوتاهی قد ورشد،الان خدارو شکر خیلی بهتر شده دخترم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱مشکل تیروئید فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۵بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۲۵در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۴همسرم دیابت
۱۴۰۳/۰۷/۱۹تحت درمان ایشان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰به نظرم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۳خیلی دکتر صبوری هستند و راهکارهای خوبی میدن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳فعلا در حال مداوا می باشم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷سلام ایشان داری تجربه و دانش به روز هستند و اخلاق پزشکی عالی و در تشخیص و پیگیری درمان و تجویز بی نهایت عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۹اولین ویزیت خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بی نظیره خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۲خیلی خوب پاسخگو هستند و درمان شدم ممنون از ایشان
۱۴۰۴/۰۵/۲۸مشکل تیروئید تشخیص عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بهترین دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۱۰فعلا باید جواب ازمایش و سونو رو ببرم نشون بدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیار دکتر واردی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۹رفتیم برای افزایش قد امیدواریم انشاالله نتیجه بگیریم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷برای دیابت مادرم مراجعه کردیم که دارو تجویز کردن، در حال درمان هستن، خیلی دکتر صبور و خوش اخلاق و حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خوب بودش
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالی ترین تشخیص د درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۸مقاومت به انسولین .در مدت زمان کم درمان شدم .دکتر رئیسی بنظرم معجزه خداوند روی زمین هستند قبل از تشخیص بیماریم ،زندگی روزمره ام برام بی نهایت سخت شده بود .امیدوارم همیشه سلامت باشند ...
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بنده مراجعه نکردم و به من گفتن از سایت میتونی ویزیت و لغو کنید ولی من چنین گزینهای پیدا نکردم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹برای تیرویید مراجعه کردم. در کل راضی نبودم مراجعه مجدد نخواهم داشت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خداروشکر احساس خوبی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دخترم مشکل پلی کیستیک داشت درمان شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۳سلام مشکلی خاص نداشتم فقط در خوردن دوز دارویی اشتباه شده بود .
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عمل تیروئید
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر با حوصله و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲از همه لحاظ درجه یک
۱۴۰۴/۰۶/۳۰با سلام بسیار خوب با تاخیر نیم ساعتی که با توجه به مدت انتظار در سایر مطب ها مطلوب است با رفتار خوب آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بسیار دکتر خوش اخلاق و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۲کم کاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۷/۰۴کم کار تیرویید با روحیه مثبت و اخلاق خوبشون خیلی کمکم کردند
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۲افزایش قدد
۱۴۰۴/۰۷/۰۸درحال ویزیت هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱هنوز درما
۱۴۰۴/۰۴/۰۷من گره تیروید دارم همه میگفتند نمونه برداری ، ولی دکتر خیالم رو راحت کرد گفت نمیخواد
۱۴۰۴/۱۰/۱۴با سواد و آدم حسابی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر صبور و بادقت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷باسواد و صبور خیلی خوشتیپ
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲دکتر خیلی خوب وباشخصیت وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۷برای افزایش قد و رشد پسرم مراجعه کردم و فعلا در مرحله آزمایش دهی هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۱۳از همه نظر عالی هستند خداوندب خودش وخانوادش خیر برسونه بهترین وبا اخلاق ترین هستند خدا خیرشون بده.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۱/۲۳تیرویید
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار با حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بسیار عالی و متبحرو با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار مهربان آرام و حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۲۷مشکل هورمونی داشتم ک توسط دکتر داره کنترل و درمان میشه از تشخیص ودرمان و رفتارشون راضی ام
۱۴۰۴/۰۷/۱۱عالی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹فوق العاده بوده
۱۴۰۴/۰۶/۲۴در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۶تیرویید
۱۴۰۳/۰۸/۲۷دیابت نوع ۱ و کنترل شده
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالی بوده
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیار حاذق و دقیق و باوجدان، همچنین باشخصیت و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۶دکتر خوبی هستن و برای بیمار تایم میزارن واقعا و همه چیز رو به زبان ساده توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸برایه اولین بار پیش آقای دکتر رفتم بسیار راضیم خوش برخورد وبا حوصله وتوضیح کافی در مورد بیماری و وداروها بهم دادن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲جناب آقای دکتر رئیسی بسیار اخلاق مدار و حرفه ای هستند.
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتر بسیار حاذق ، خوش برخورد و بادرکی هستند و در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۳خود دکتر عالی هستن ولی منشی ها خیلی رفتارشون بده مشکلی برات بوجود بیاد نمیزارن دکتر ببینی
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بسیار خوش رفتار و دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۰۲متابولیسم-
۱۴۰۳/۰۶/۰۹اولین بار بود که رفتم واقعا عالی بودنند با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۵بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۲۶همسرم برای دیابت تحت نظر ایشون بودن.پزشکی حاذق خوش برخورد و توانمند در امر طبابت هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۱سلام وخسته نباشید هم اقای دکتر هم کارکنان عالی لنگه ندارن انشاالله موفق باشن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عااالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱من کم کاری تیرویید دارم وچاق میشدم آقای دکتر خیلی خوب رسیدگی میکنن به وضعیت درمانم ،ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷شوهرم بردم جواب ازمایش که بیادمشخص میشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار عالی،دکتری خوش برخورد، خوش اخلاق، وجدان کاری،انسانی بسیار شریف و دارای تخصصی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰در حال مداوا
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مشکل دیابت داشتم و پیشنهادات دکتر فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷سلام بسیار بسیاردکترعالی هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴مشکل قند وچربی داشتم ودرحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶خوب چاقی بیش از حد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دیابت تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۳باسلام وعرض ادب بنده اولین بار هست پیش دکتر رئیسی ویزیت میشم خیلی با دقت وحوصله به حرفهای بنده گوش کردن من دوسال پیش جراحی تیروئید کتومی داشتم وبرای کنترل پیش آقای دکتر میرم فعلا آزمایش نوشتن ولی در کل خیلی با حوصله هستن وبرای مریض ارزش واحترام قائل هستن ممنون که هستین آقای دکتر ...
۱۴۰۴/۰۲/۰۷مشکل ریزش مو و قطع پریود داشتم و استپ وزنی که توسط دکتر در حال درمان هستم و از روند درمان بسیار راضی هستم،بسیار پزشک خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۳عالی با صبر وحوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۵بسیار مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۰۸تیرویید
۱۴۰۴/۰۹/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۶کم کاری تیرویید داشتم ودوسه سال بود هر دکتری میرفتم دقیق نبود ولی ایشون خیلی با دقت معاینه انجام میدن وباحوصله هستن حتی در مورد مشکلات دیگه هم به خوبی راهنمایی میکنن ممنونشون هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار پزشک حاذق و با اخلاق وباتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷برای بررسی رشد قدی فرزندانم مراجعه کردیم و در حال ادامه درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶تازه بیمار دکتر شدم بنظر حاذق بودند بهترین قسمتش برای من این بود که دیر وقت ویزیت میکردند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱سلام،من بیمار آقای دکتر رئیسی هستم از نظر من آقای دکتر از لحاظ تشخیص بیماری عالی هستن وهمینطور از لحاظ برخورد نمونه یک انسان کامل هستن من مشکل تیروئید کم کار و هورمون داشتم که با داروهایی که برای من تجویز کردن شکر خدا خیلی بهتر شدم و در حال حاضر تحت درمان هستم انشاالله دکتر عزیزمون سلامت باشند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۴خوب هستند یکبار مراجعه کردم اخلاق خوبی دارند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵برخورد دکتر و همکارانشون بسیار مودبانه بود با حوصله و دقت به توضیحات بیمار گوش میدهند در حال ادامه درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶من برای چکاپ بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰در خال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۱۳.Dr. alireza reisi is very good
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بسیار دکتر متشخص وصبوری میباشند و برای بیماران وقت کافی میگذارند و در مورد بیماری و نحوه درمان توضیحات کافی به بیمار میدهند
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دیابت تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عاااااااااااااااالی درمان خوب در جهت تنظیم هورمونها
۱۴۰۴/۰۲/۱۷در مورد قد و رشد پسرم که هنوز در مرحله اول هستیم ولی دکتر بسیار عالی توضیحات لازم رو دادند و در کمال آرامش وقت لازم رو گذاشتند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸دکتر ر
۱۴۰۴/۰۹/۲۲ایشان با برخورد بسیار بسیار عالی و ویزیت مودبانه و با اخلاق ، بنده را مجذوب نمودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۴مقاومت به انسولین داشتم و ایشون با یکبار ویزیت تشخیص دادند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۷التهاب تیرویید تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیار دکتر دقیق ومتبحری هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالی خیلی خوش برخورد و با درک بالا
۱۴۰۴/۰۳/۱۳جواب ازمایش بردم فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۲*********
۱۴۰۴/۰۸/۰۳هاشیمتو بی نظیر بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۷دکتر توانا و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲من کوشینگ داشتم و پیش آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲مشکل تیرویید
۱۴۰۳/۱۱/۰۱خیلی خوش برخورد و باحوصله و همچنان در حال درمان هستم وتا الان مورد تاییدم میباشد
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر بسیار عالی خوش برخورد و باحوصله هستند با کمترین معطلی نسبت به همکاران
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بسیار خوش اخلاق و دلسوز
۱۴۰۳/۱۰/۰۴فعلا آزمایش نوشته برام
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالی بودن بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۷راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴سلام آقای دکتر خیلی خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بررسی تیرویید
۱۴۰۳/۱۲/۰۸کم کاری تیرویید
۱۴۰۴/۰۱/۰۸برای فرزندم مراجعه کردم بسیار دکتر محترم با شخصیت و اولین پزشکی که انقدر دقیق و با حوصله به بیمار اهمیت میدن ایشون بسیار با تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دکتررئیسی خوش برخورد و با انرژی مثبت صبور و با دقت پرونده پزشکی را بررسی میکنند من تیروئید دارم خدا نگهدارشون باشه
۱۴۰۴/۱۱/۱۵سلام. اولین بارم بود با اقای. دکتر ریسی. ملاقات داشتم. با صبر و حوصله و خوش برخورد و صبور بود انشاالله که نتیجه خوبی بگیریم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۱۰/۲۸مشکل دیابت.کنترل شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷با سلام من با مشکل هورمون بعد از اینکه توی قزوین جواب نگرفتم امدم تهران پیش دکتر، توی همون جلسه اول مشکل منو تشخیص داد و با یه قرص ساده مشکلم تا حدودی برطرف شد در صورتی که به من گفته بودن باید عمل کنم.بینهایت دکتر صبور و خوش برخوردی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خواهرم بیمار ایشون بودند روند. درمان را زیر نطر ایشون طی می کنند
۱۴۰۴/۰۵/۲۶ارفععغتائد یقغقغ
۱۴۰۴/۰۱/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکتر با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۳۰تحت درمان غدد لنفاوی گردن هستیم و از داروهای ایشون نتیجه مطلوب گرفتیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بسیار باحوصله دقیق و خوش برخورد و ماهر
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مهربان باحوصله
۱۴۰۳/۱۱/۱۰خیلی دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۹مشکل هورمونی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خیلی با حوصله و صبور
۱۴۰۳/۰۶/۳۱تخصص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۰قند داشتم و با ویزیت ایشون کنترل شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۰کم کاری شدید تیرویید
۱۴۰۳/۱۰/۲۸دکتر عالی هستد
۱۴۰۴/۰۶/۱۱مشکل تیرویید وکمبود شدید آهن دکتری بسیاااار با تجربه و خبره و بسیار خوش اخلاق خوشرو و بسیار با حوصله هستن.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸خیلی خو
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خوش اخلاق و متعهدو باسواد وکاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۴کم کاری تیرویید قرص دادن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰قند و چربی دارم، در حال مداوا هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳در مراحل اولیه درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عالی بهترین دکتر هستن با حوصله و واقعا برای بیمارها وقت می زاره
۱۴۰۳/۰۷/۲۴فعلا خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دیابت و تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عدم تنظیم اوقات و تاخیر بسیار زیاد در ویزیت افراد.
۱۴۰۴/۰۲/۰۶سلام و احترام برای چکاپ هورمونی فرزندم ، آقای دکتر از همه لحاظ عاااالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰قندخون بالا بود پایین نمی آمد با تجویز دکتر پایین اومد وشرایطم خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عالی و حاذق و خوش انرژی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰کم کاری تیروئید داشتم و با نسخه ایشون مشکل برطرف شد. بسیار خوش برخورد و حاذق هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷مشکل تی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱برای قد پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶باسلام
۱۴۰۳/۰۶/۱۹سلام بدخیمی تیروییددارم تحت نطرایشون هستم و در نوبت عمل میباشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۳خیلی صبور هستند وبه مریض استرس نمی دهند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار خوش برخورد هستن خیلی دقیق به صحبتهای مراجعه گوش میدن و زمان میزارن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار عالی وبا حوصله باکمال تشکر
۱۴۰۴/۱۱/۱۴مشکل رشد جودک
۱۴۰۳/۰۷/۱۱