واقعا خانم دکتر خوش اخلاق هستند و برای بیمار وقت میگذارند دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
ممنون از زحماتشون
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
بارداری
۱۳۹۷/۱۱/۰۷
سیکل قاعدگی نامنظم که رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
خانم دکتر هم اخلاقشون خوبه هم کارشون.خدا حفظشون کنه
۱۳۹۷/۰۸/۰۹
خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
دکتر خوبین
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
مشکل کیست داشتم که برطرف شد
۱۳۹۷/۰۶/۲۶
کیست داشتم و رفع شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
بارسوم است میخوام برم پیشش به نظرمیاد دکتر خوبی است وقت میزاره برای مریض
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
بهترین دکتر زنان و زایمان
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
من برای چکاب سالانه رفتم دکتر خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
دکترخوش برخورد و مهربون
تحت درمانم.
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
عمل پلیپ داشتم معالجه ام عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
سزارین
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
بله واقعا احساس همدردی کردن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
فوق العاده دکتر دقیقی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
بسیار حاذق و با تجربه و بسیار با اخلاق
۱۴۰۱/۰۸/۰۶
با حوصله و خوب
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
عالییی
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
فوق العاده عالی خیلی دکتر ماه و خوبیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۴/۲۱
من از سن ۲۵ سالگی فولیا دکتر زنان داشتم اولین بار رفتم با برخورد حرفه ای و با تجربه تا الان ۳۵ سالمه هر ۶ ماه چکاپ میرم و به همه اطرافیانم توصیه کردم خیلی خیلی راضی بودن ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
فعلادر حال درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
با سلام و احترام
بدون اغراق خانم دکتر شهبازی، یکی از بهترین پزشکان زنانی هستند که تا بحال دیدم، ایشان با دقت کافی و با در نظر گرفتن تمام شرایط، بیمار را تحت درمان قرار میدهد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
تشخیص عالیییییی
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
بسیار باحوصله هستن و به همه سوالات جواب میدن.
و تقریبا سر وقت نوبتم شد با کمترین معطلی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
خوش اخلاق ترین و کار بلد ترینن بهترینن
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
بسیار عالی با حوصله بادقت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
بارداری تحت نظرم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
خیلی راضیم با اخلاق وخوش رو
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
تشخیص خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
ایشان بسیار با حوصله و دقت نظر بیمار را ویزیت میکنند و شرح حال کامل میگیرند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
من دوتا از بچه هام را زیر نظر خانم شهبازی بدنیا اوردم اهواز
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
بسیار ع
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
من مشکل عفونت ادرار داشتم و همیشه درمان موقت میشدم توسط دکترهای دیگه ولی خانم دکتر با مهرتشثن منو درمان کردن و خمن یلی ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
خیلی خانم دلسوز و فوق العاده کار بلد هستن.
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
عاااااا
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
عفونت داشتم عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
مهربان و خوش انرژی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
بسیار دکتر با اخلاق و شریفی هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
ایشون پزشک خیلی خوبی هستند ،تحت نظر خانم دکترم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
عالیههههه
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
برای پریود دردناک دخترم پیش ایشون رفتم اولا تشخیص شون خیلی عالی بود وهم اخلاقشون
من پیششون زایمان کردم عالین خوش اخلاق مهربون کارشونم ک عالیه چیزی نیست واس توصیفش
۱۴۰۳/۱۰/۱۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۱خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۰واقعا خانم دکتر خوش اخلاق هستند و برای بیمار وقت میگذارند دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ممنون از زحماتشون
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بارداری
۱۳۹۷/۱۱/۰۷سیکل قاعدگی نامنظم که رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۷خانم دکتر هم اخلاقشون خوبه هم کارشون.خدا حفظشون کنه
۱۳۹۷/۰۸/۰۹خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳دکتر خوبین
۱۴۰۱/۰۳/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۸مشکل کیست داشتم که برطرف شد
۱۳۹۷/۰۶/۲۶کیست داشتم و رفع شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بارسوم است میخوام برم پیشش به نظرمیاد دکتر خوبی است وقت میزاره برای مریض
۱۴۰۱/۱۱/۰۵بهترین دکتر زنان و زایمان
۱۴۰۵/۰۲/۰۷من برای چکاب سالانه رفتم دکتر خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکترخوش برخورد و مهربون تحت درمانم.
۱۴۰۲/۰۸/۰۷عمل پلیپ داشتم معالجه ام عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سزارین
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بله واقعا احساس همدردی کردن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴فوق العاده دکتر دقیقی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۷بسیار حاذق و با تجربه و بسیار با اخلاق
۱۴۰۱/۰۸/۰۶با حوصله و خوب
۱۴۰۵/۰۳/۱۱تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۱۸عالییی
۱۴۰۱/۰۵/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۶فوق العاده عالی خیلی دکتر ماه و خوبیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۱مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۴/۲۱من از سن ۲۵ سالگی فولیا دکتر زنان داشتم اولین بار رفتم با برخورد حرفه ای و با تجربه تا الان ۳۵ سالمه هر ۶ ماه چکاپ میرم و به همه اطرافیانم توصیه کردم خیلی خیلی راضی بودن ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳فعلادر حال درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۹با سلام و احترام بدون اغراق خانم دکتر شهبازی، یکی از بهترین پزشکان زنانی هستند که تا بحال دیدم، ایشان با دقت کافی و با در نظر گرفتن تمام شرایط، بیمار را تحت درمان قرار میدهد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تشخیص عالیییییی
۱۴۰۱/۰۴/۱۳بسیار باحوصله هستن و به همه سوالات جواب میدن. و تقریبا سر وقت نوبتم شد با کمترین معطلی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خوش اخلاق ترین و کار بلد ترینن بهترینن
۱۴۰۳/۱۲/۲۹بسیار عالی با حوصله بادقت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۱/۱۱/۱۲بارداری تحت نظرم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۹خیلی راضیم با اخلاق وخوش رو
۱۴۰۰/۱۲/۱۴تشخیص خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴ایشان بسیار با حوصله و دقت نظر بیمار را ویزیت میکنند و شرح حال کامل میگیرند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱من دوتا از بچه هام را زیر نظر خانم شهبازی بدنیا اوردم اهواز
۱۳۹۹/۰۸/۰۴بسیار ع
۱۴۰۴/۰۷/۰۶من مشکل عفونت ادرار داشتم و همیشه درمان موقت میشدم توسط دکترهای دیگه ولی خانم دکتر با مهرتشثن منو درمان کردن و خمن یلی ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۱۰/۱۰خیلی خانم دلسوز و فوق العاده کار بلد هستن.
۱۴۰۴/۱۲/۱۲عاااااا
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عفونت داشتم عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۳۰مهربان و خوش انرژی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار دکتر با اخلاق و شریفی هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲ایشون پزشک خیلی خوبی هستند ،تحت نظر خانم دکترم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالیههههه
۱۴۰۰/۱۲/۲۱برای پریود دردناک دخترم پیش ایشون رفتم اولا تشخیص شون خیلی عالی بود وهم اخلاقشون
۱۳۹۸/۱۰/۱۴