تشخیص بسیار عالی
پارگی ناف
عمل جراحی بینی واقعا کارشون عالی بود
فوق العادس
فتق ناف
مهربان و اینکاره
خوب بود دوباره همون مشکل برام پیش اومده
عالی عالی
جراحی اپاندیس
عمل کیسه صفرا
جراحی داخلی
عمل توده در زیر بغل داشتم به خوبی انجام دادند
عمل سنک کیسه صفری داشتم خیلی خوب بود وراضی هستم
آپاندیس من توسط ایشون تشخیص داده و عمل شد.فوقالعاده هستن.
عمل بینی داشتم عالی بود
عمل بینی کارشون عالیه
برای مادر شوهرم جراحی انجام دادن واقعا عالی بودن
بسیار عالی
دکتر خوبی است مشکل وجود کیست در آرنج دست بود که خدا رو شکر جراحی دکتر رفع شد
برای ختنه پسرم مراجعه کردیم و راضی بودیم
بسیار دکتر با تجربه و حرفه ای هستند.
عالی بیست
زیبایی بینی
جراحی لاپراسکوپی
عالی است
ازطریق همکارم باایشان اشناشدم
شقاق درمان شد
عمل فتق ران مرا دوبار عمل کرد،
افتادکی پلک
سلام بله توسط ایشان جراحی شده ام وبسیارراضی هستم واقعا پزشک حاذق ودقیق وکاردرستی میباشد انشااله خداوند همیشه پشت وپناهش باشد
ختته کودک
جراحی بینی
عمل آپاندیس
هموروید خوب بود
خوب بود
جراحی پلک
مادرم پیش ایشون عمل هموروید کردن
فرزند نوزادم را ختنه کردند . اطمینان ندارم ولی به نظرم اشکالی در کار هست چون بعد از چند هفته هنوز زخم مشکل داره و خوب نیست
عدم رضایت
عالی بود
عمل صفرا
ختنه پسرم خیلی راضی بودم
عمل بینی
عمل زیبایی داشتم
دکتر خوبی هستش
عمل هموروئید ،بسیار عالی
ختنه پسر اولم رو انجام دادم و الان میخوام ختنه پسر دومم رو هم نزد ایشون ببرم تا انجام بشه
جراحی کیسه صفرا
اپاندیس عمل کردم اوکیه
جراحی شکم.نتیجه
جراحی لاپاراسکوپی
دکتر خوبی و توانایی هستن
بیماری من سنگ صفرا بود پزشکان دیگر حتی تشهیص ندادند
خیلی دکتر خوبی هستند
کیست مویی
دخترم بینی عمل کرد بسیار عالی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عظیمیه - میدان مهران - ندای جنوبی - بن بست رز - ساختمان پزشکان تخت جمشید - طبقه سوم واحد ۵
تشخیص بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۳۰پارگی ناف
۱۴۰۱/۰۶/۱۰عمل جراحی بینی واقعا کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۶فوق العادس
۱۳۹۹/۰۸/۱۷فتق ناف
۱۴۰۳/۱۰/۳۰مهربان و اینکاره
۱۳۹۹/۱۰/۱۹خوب بود دوباره همون مشکل برام پیش اومده
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶جراحی اپاندیس
۱۳۹۷/۰۷/۰۲عمل کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۸/۰۳جراحی داخلی
۱۴۰۳/۱۰/۱۱عمل توده در زیر بغل داشتم به خوبی انجام دادند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عمل سنک کیسه صفری داشتم خیلی خوب بود وراضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹آپاندیس من توسط ایشون تشخیص داده و عمل شد.فوقالعاده هستن.
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عمل بینی داشتم عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۶عمل بینی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۴برای مادر شوهرم جراحی انجام دادن واقعا عالی بودن
۱۴۰۲/۰۵/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۳دکتر خوبی است مشکل وجود کیست در آرنج دست بود که خدا رو شکر جراحی دکتر رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۸برای ختنه پسرم مراجعه کردیم و راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰بسیار دکتر با تجربه و حرفه ای هستند.
۱۳۹۷/۰۵/۲۷عالی بیست
۱۴۰۳/۰۶/۰۷زیبایی بینی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵جراحی لاپراسکوپی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عالی است
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ازطریق همکارم باایشان اشناشدم
۱۳۹۷/۰۲/۲۹شقاق درمان شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عمل فتق ران مرا دوبار عمل کرد،
۱۴۰۴/۰۳/۰۴افتادکی پلک
۱۴۰۱/۱۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲سلام بله توسط ایشان جراحی شده ام وبسیارراضی هستم واقعا پزشک حاذق ودقیق وکاردرستی میباشد انشااله خداوند همیشه پشت وپناهش باشد
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ختته کودک
۱۴۰۰/۰۵/۲۷جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عمل آپاندیس
۱۴۰۲/۰۸/۲۸هموروید خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۲جراحی پلک
۱۴۰۲/۰۹/۲۹جراحی بینی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مادرم پیش ایشون عمل هموروید کردن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶فرزند نوزادم را ختنه کردند . اطمینان ندارم ولی به نظرم اشکالی در کار هست چون بعد از چند هفته هنوز زخم مشکل داره و خوب نیست
۱۴۰۳/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۳/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عمل صفرا
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ختنه پسرم خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۰۱عمل بینی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عمل زیبایی داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۴دکتر خوبی هستش
۱۴۰۲/۰۸/۰۶عمل هموروئید ،بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ختنه پسر اولم رو انجام دادم و الان میخوام ختنه پسر دومم رو هم نزد ایشون ببرم تا انجام بشه
۱۳۹۷/۰۷/۲۳جراحی کیسه صفرا
۱۳۹۷/۰۳/۱۹اپاندیس عمل کردم اوکیه
۱۴۰۳/۰۸/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹جراحی شکم.نتیجه
۱۳۹۷/۰۳/۰۹جراحی لاپاراسکوپی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵دکتر خوبی و توانایی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۳۰بیماری من سنگ صفرا بود پزشکان دیگر حتی تشهیص ندادند
۱۳۹۹/۱۰/۰۵خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۸کیست مویی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دخترم بینی عمل کرد بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰