دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای،هستن در حال مداوا هستم
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
در حال پیگیری
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
دکتر خولی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
کولیت روده درمان خوب و تشخیص مناسب
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
ورم معده
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
عالی ب
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
معدم درد میکرد بعد از دوره مصرف دارو خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
دکتر بسیار دلسوز و متعهد و با دانشی هستند بسیار راضی ام
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
فعلا در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
فقط میتونم بگم عااااااااالی هستن عاااااااالی و با اخلاق و متعهد ازشوووون واقعاااامتشکرم و دستشونو میبوسم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
مشکل گوارشی
۱۳۹۸/۰۶/۰۸
تشخصیشون بسیار عالی و برخورد مناسب با بیمار
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
تشخیص عالی همراه با درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
دکتر بسیار خوبی است راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
یکبار مراجعه داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
پزشک با اخلاق و صبور و حاذق پسرم کبد چرب دارند و در حال درمان هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
فعلا در مرحله تشخی هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
عااالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
پزشک بسیار حاذق میباشند
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بله کمک می کند
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
بسیار عالی و با حوصله
۱۳۹۸/۰۱/۲۷
دکتر حاذق و دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
بدنبود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
دکتر عالی و با تجربه و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
مشکل روده
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
عالییی
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
درحال درمان
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
در مرحله تشخیص هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
برای کبدچرب
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۰۲
ملیپ روده
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
سلام اندوسکوپی انجام دادم تشخیص میکروب داخل معده بود لذا بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
ایشان عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
دل درد
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
سلام بسیار عالی هستن تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
عالییییییی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
همیشه تشخیصشون عتلی بوده
۱۴۰۱/۰۳/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
تحت درمان
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
اولین بار ه آمدام
۱۳۹۸/۰۹/۰۴
فعلا جوا
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
تحت درمان هستنم
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
بسیار بااخلاق وحاذق
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
مشکل معده
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
نتیجه مثبت گرفتیم از درمان
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
ایشان بسیار صبور و در تشخیص بسیار متبحر می باشند .
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
مشکل کبد ولی ادامه ندادم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
عالیییییی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
بیماری کبد تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
تشخیص بسیار عالی ،اخلاق وبرخوردشون هم عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
فعلا نتیجه نگرفتم دوباره میخوام برم پیششون
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
منتظر نتیجه هستم اما تشخیص اولیه خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
سلام دکتر خوش اخلاق و فوقلا د وقت میزارن برای بیمار من اولین نسخه هست میکروب معددارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
درحال درمان و آندوسکوپی باید انجام بشه
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بسیار با حوصله و دقت ویزیت میکنن . و معطلی در مطب بسیار کم است.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
مشکل گوارش داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
سلام فعلا وزین شدم تا جواب آزمایشات بیاد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
دکتر خوب وبا حوصلهای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
واقعا دکتر متبحر و توانایی هستند و از ایشان رضایت کامل دارم.
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
سلام . آقای دکتر واقعا تخصص این کار را دارد
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
دکتر خوب و خوش برخوردی بودند زود هم از ایشان نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
عفونت معده و روده
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
خدا خیرشون بده..با یک ویزیت ایشون و مصرف داروهاب تجویزی کلا حالم خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
کارشون و اخلاقشون عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
دکتر خوبیست
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
من خوب نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
خیلی دکتر خوب و مهربونی هستن من و خانوادم چندین بار پیش ایشون رفتیم از تشخیص بیماری و عملکردشون در مراحل درمان خیلی راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
در حال درمان
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
بسیار محترم هستند و برای بیمار وقت میگذارند و حرفهایش را میشنوند
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
هنوز درمان ادامه دارد.
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
سلام
تشخیص به موقع دکتر برای بیماری مادرم ،عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
تشخیص صحیح
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
مشکل چربی کبد داشتم به راهنمایی دکتر رفع شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
عالی بود با یک جلسه معاینه بیماری ام رو تشخیص داد.
۱۳۹۸/۰۷/۱۹
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
دوره درمانم هنوز ادامه دارد
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
گوارش و کبد
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
تحت نظر پزشک هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
راضی بوده ایم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
مشکل کیسه صفرا
تشخیص و راه درمان عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
دکتر بسیار خ
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
پلیپ معده ونتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
عالییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
دکتر با تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
عالی من که راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
کاملا اشنا به درد بیمار
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
بسیار دکتر خوبی هستن . من تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
عالیییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
کیسه صفرا بله نتیجه بخش بوده عالی
وبه دیگران هم معرفی خواهیم کرد
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
زخم عثنی عشر فعلا تحت درمانم .ولی دکتر با حوصله و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
دکتر خوبیه با اخلاق و مودبه از لحاظ تخصص تشخیصش برای بیماری من عالی بود هنوز تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
مشکل معده وکبد
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
مشکل کبدی داشتم و بدنم جوش کامل بود و با ی جلسه خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
از کار دکتر راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خواهرم بیمار ایشون بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
مشکل معده بود و خدا روشکر بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
فقط مشکل زمانبدی دارن و منشی خیلی کند عمل میکنه
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
فقط یکبارپیششون مراجعه کردم خوبه مشکل کبددارم
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
دکتر مهربون با تشخیص ..
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
ایشان عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
در حال معالجه هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
من یه زخم معده داشتم که با اندسکوپی تشخیص دادن و با دارو کاملا برطرف شد .
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
معده درد زخم اثنی عشر
۱۳۹۹/۰۳/۰۹
معمولی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
تحت درمانیم
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
عالی، خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
کولیک روده بزرگ داشتم و در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
دکتر حاذق و با دقت با مریض بسیار خوب برخورد می کند
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
عالی بودند . رفع بوی بد دهان به هنگام بیداری صبح . معده ...
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
دکتری بسیار حاذق وبا انصاف
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
هنوز مشکلم حل نشده
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
تحت درمانم فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
مشکل اثنی عشر
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
سلام مشکل سنگ کیسه صفرا داشتم که با دارو سنگ ها کوچک شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
مشکل روده داشتم ایشون عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
جلسه دوم مشخص میشه
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
فعلا فقط یه آزمایش نوشت، اما تعریفش رو زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
دکترتشخیص دادمیکروب معده دارم ولاپراسکوپی واندوسکوپی انجام دادم ومشخص شدمیکروب معده دارم وباازمایش وقرص های خوبی که دادمشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
معده درد شدید
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بینهایت دقیق و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۵/۰۵
بسیار بسیار دکتر با تجربه با سواد دلسوز و مهربان هستند.. هر چی بگم بازم کم گفتم . زخم روده داشتم چندین سال هیچ دکتری تشخیص نداد کل روده رو درگیر کرده بود تمام خونم رو عفونت گرفته بود . همه میگفتن زنده نمیمونم ..باردار بودم بهشون مراجعه کردم اول به لطف خدا و بعد آقای دکتر عزیز بیماریم کنترل شد و فرزندم به سلامتی دنیا آمد. زندگیم رو بهشون مدیونم . الان هم بعد چند سال زخم بهتر شده در حد التهاب رسیده .
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
عالی،و تشخیص حرفه ای
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
زخم معده
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
آندوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
دکتر متعهد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
مشکل هلیکوباکتر داشتم که با معاینه دکتر و آندوسکوپی تحت درمان گرفتم و بهبود یافتم بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
میکروب معده....
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
بسیار خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
برای اولین بار رفتم پیشش برای کبد چرب
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
یه بار بیشتر ویزیت نشدم ولی فکر میکنم دکتر خوبی باشن مجددا میخوام ویزیت شم
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۰
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۲/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
بهترینن
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
کاملا راضی هستم دکتر باتجربه و منصف هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
بنظر تشخیص
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
مشکل کبدی دارم در حال معالجه هستم
۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
مشکل کبدی و کلیه داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
پزشک خوش برخورد وصبور در گرفتن شرح حال بیمار و از همه مهم تر آندوسکوپی و کولونوسکوپی غیر ضروری تجویز نمیکنه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
عالیییی بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
پدرم زخم معده داشت که اندوسکوپی انجام دادیم منتظر جواب هستیم که دکتر نظر بدن
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
مشکل گوارش داشتم ونتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
بسیارعالیست
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
میکروب معده داشتم تشخیص درست دادند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
مشکل گوارش داشتم ونتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
بسیار دکتر خوب ، خوش اخلاق من مشکل میکروب معده داشتم که حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
مشکل معده.در حال درمانی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
فعلا در مرحله درمان میباشد
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
لام خیلی خوب ویزیت شدم و راضی هستم ولی بیبیماری نسبتا یهود یافته ممنونم از بخاطر صبوری دکتر
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
عالی بودن.
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
مشکل گوارش داشتم ونتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
کبد چرب داشت همسرم و همچنان زیر نظر ایشون هستیم
۱۳۹۸/۰۱/۳۰
بهترین و متخصص ترین پزشک گوارش هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
مشکل کبد و درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
مشکل گوارش و مقعدی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
خوش اخلاق و با دانش
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
تشخیص ایشون عالیه
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ورم معده
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
آندوسکپی انجام دادم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
آندوسکوپی معده انجام دادم فعلا خوبم اما باید فعلا تحت نظر باشم اما دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
سلام دکتر خوبی هستش قشنگ به حرف بیمارش گوش میده و با بیمارش حرف میزنه تشخیص خوبی هم داره .. ولی هرچقدر اخلاق خودش خوبه اخلاق و برخورد منشیش خوب نیست با مهربونی و لطافت برخورد نمیکنه
۱۳۹۸/۰۹/۰۷
ایشان عا
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
معدیمنخوبنشود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
باید برم آندوسکوپی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
ناراحتی معده
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
مشکل اشالازی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
فعلا نتیجه نگرفتم.درحال ازمایش
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
معده درد داشتم یک بار رفتم پیشش مشکلم برای همیشه حل شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
خوب خوب خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
دکتر بسیار دانا و کار بلد هستش
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
هنوز نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بسیاردکترخوب وخوش اخلاق هستندانژری منفی ندارن …
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
بسیار دکتر خوبی است من از ایشان راضیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
خیلی معطلی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
میکروب معده
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
کبد درمان شدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
دکتر خوب و تشخیص درستی دارد
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
تاندوم دست راستم قطع شده
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
مشکل معده داشتم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
فعلا کامل نشده کارام
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
نمی دونم
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
مشکل معده داشتم در حال درمان میباشم
۱۳۹۹/۰۴/۲۲
عالی و موفق
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
دکتر حاذقی است و به دیگران پیشنهاد میشود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
دکتر عالی و فوق العاده
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
ورم معده داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
بسیار خوش اخلاق و حرفه ایی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
خداروشکر 1سال پیش رفتم پپیششونن خیلی کمکم کردن که بدون عمل و با دارو سنگ صفرا رو رفع کنم
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دکتر حاذق و خوبی هستن و برخورد خوبی دارن با مریض ها
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۴
معده درد و تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
بالن معده
فعلا مدت کوتاهی است
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
مشکل میکروب معده داشتم، با داروهای ایشون درحال مداوا هستم و هنوز دارو مصرف میکنم، نمیتونم نظر قطعی بدم، چون دردی که سراغ من میومد هر چند ماه یکبار بود که خیلی وحشتناک هم بود الان تقریبا یک ماه و نیم از طول درمانم میگذره و فعلا با مصرف داروهای ایشون خوبم ولی زمانی میتونم نظر قطعی بدم که ایا مداواشون خوبه یانه که بعد از قطع داروها دردی سراغم نیاد
در حال درمان
۱۳۹۹/۰۹/۱۵در حال درمان
۱۴۰۳/۰۲/۱۵تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای،هستن در حال مداوا هستم
۱۴۰۳/۰۱/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱در حال پیگیری
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دکتر خولی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹کولیت روده درمان خوب و تشخیص مناسب
۱۴۰۳/۰۶/۲۰ورم معده
۱۴۰۳/۰۷/۲۷خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالی ب
۱۴۰۰/۰۴/۰۹معدم درد میکرد بعد از دوره مصرف دارو خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴دکتر بسیار دلسوز و متعهد و با دانشی هستند بسیار راضی ام
۱۴۰۱/۰۴/۲۵فعلا در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۳فقط میتونم بگم عااااااااالی هستن عاااااااالی و با اخلاق و متعهد ازشوووون واقعاااامتشکرم و دستشونو میبوسم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳مشکل گوارشی
۱۳۹۸/۰۶/۰۸تشخصیشون بسیار عالی و برخورد مناسب با بیمار
۱۴۰۳/۰۶/۲۰تشخیص عالی همراه با درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۴دکتر بسیار خوبی است راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴یکبار مراجعه داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵پزشک با اخلاق و صبور و حاذق پسرم کبد چرب دارند و در حال درمان هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۳فعلا در مرحله تشخی هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عااالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۷عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۳پزشک بسیار حاذق میباشند
۱۴۰۱/۰۵/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بله کمک می کند
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار عالی و با حوصله
۱۳۹۸/۰۱/۲۷دکتر حاذق و دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۱۹بدنبود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷دکتر عالی و با تجربه و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۲۵مشکل روده
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالییی
۱۴۰۱/۰۶/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶درحال درمان
۱۳۹۹/۱۲/۰۸در مرحله تشخیص هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۴خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۲برای کبدچرب
۱۴۰۲/۱۱/۲۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ملیپ روده
۱۴۰۳/۰۲/۲۰سلام اندوسکوپی انجام دادم تشخیص میکروب داخل معده بود لذا بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ایشان عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶دل درد
۱۴۰۰/۱۰/۰۹سلام بسیار عالی هستن تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عالییییییی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱همیشه تشخیصشون عتلی بوده
۱۴۰۱/۰۳/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲تحت درمان
۱۳۹۹/۰۶/۲۳اولین بار ه آمدام
۱۳۹۸/۰۹/۰۴فعلا جوا
۱۴۰۰/۰۸/۰۷تحت درمان هستنم
۱۴۰۱/۰۳/۰۲بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بسیار بااخلاق وحاذق
۱۴۰۰/۰۵/۰۹مشکل معده
۱۳۹۹/۰۲/۲۷نتیجه مثبت گرفتیم از درمان
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ایشان بسیار صبور و در تشخیص بسیار متبحر می باشند .
۱۳۹۹/۱۰/۲۸مشکل کبد ولی ادامه ندادم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عالیییییی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بیماری کبد تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۶تشخیص بسیار عالی ،اخلاق وبرخوردشون هم عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۳۰فعلا نتیجه نگرفتم دوباره میخوام برم پیششون
۱۴۰۳/۰۳/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۸منتظر نتیجه هستم اما تشخیص اولیه خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳سلام دکتر خوش اخلاق و فوقلا د وقت میزارن برای بیمار من اولین نسخه هست میکروب معددارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴درحال درمان و آندوسکوپی باید انجام بشه
۱۳۹۹/۰۶/۲۶در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار با حوصله و دقت ویزیت میکنن . و معطلی در مطب بسیار کم است.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴مشکل گوارش داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷سلام فعلا وزین شدم تا جواب آزمایشات بیاد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر خوب وبا حوصلهای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۰واقعا دکتر متبحر و توانایی هستند و از ایشان رضایت کامل دارم.
۱۴۰۳/۰۵/۲۷دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰سلام . آقای دکتر واقعا تخصص این کار را دارد
۱۴۰۲/۱۲/۰۶دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۸/۳۰دکتر خوب و خوش برخوردی بودند زود هم از ایشان نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۰۸عفونت معده و روده
۱۴۰۳/۰۷/۱۰خدا خیرشون بده..با یک ویزیت ایشون و مصرف داروهاب تجویزی کلا حالم خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۱کارشون و اخلاقشون عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکتر خوبیست
۱۳۹۹/۰۲/۰۹من خوب نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خیلی دکتر خوب و مهربونی هستن من و خانوادم چندین بار پیش ایشون رفتیم از تشخیص بیماری و عملکردشون در مراحل درمان خیلی راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵در حال درمان
۱۳۹۹/۰۵/۲۷بسیار محترم هستند و برای بیمار وقت میگذارند و حرفهایش را میشنوند
۱۴۰۰/۰۶/۲۴دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۹هنوز درمان ادامه دارد.
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳سلام تشخیص به موقع دکتر برای بیماری مادرم ،عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۶تشخیص صحیح
۱۳۹۹/۰۹/۲۵مشکل چربی کبد داشتم به راهنمایی دکتر رفع شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۱عالی بود با یک جلسه معاینه بیماری ام رو تشخیص داد.
۱۳۹۸/۰۷/۱۹تحت درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دوره درمانم هنوز ادامه دارد
۱۴۰۰/۰۱/۱۷گوارش و کبد
۱۴۰۳/۰۷/۰۳تحت نظر پزشک هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱راضی بوده ایم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶مشکل کیسه صفرا تشخیص و راه درمان عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۲دکتر بسیار خ
۱۴۰۲/۱۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۹پلیپ معده ونتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عالییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۹دکتر با تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۹عالی من که راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۰۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۹کاملا اشنا به درد بیمار
۱۳۹۹/۰۹/۲۵بسیار دکتر خوبی هستن . من تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عالیییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲کیسه صفرا بله نتیجه بخش بوده عالی وبه دیگران هم معرفی خواهیم کرد
۱۴۰۰/۱۱/۱۸زخم عثنی عشر فعلا تحت درمانم .ولی دکتر با حوصله و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دکتر خوبیه با اخلاق و مودبه از لحاظ تخصص تشخیصش برای بیماری من عالی بود هنوز تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۱۸درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵مشکل معده وکبد
۱۴۰۰/۱۱/۱۹مشکل کبدی داشتم و بدنم جوش کامل بود و با ی جلسه خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰از کار دکتر راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خواهرم بیمار ایشون بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۶مشکل معده بود و خدا روشکر بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱فقط مشکل زمانبدی دارن و منشی خیلی کند عمل میکنه
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹فقط یکبارپیششون مراجعه کردم خوبه مشکل کبددارم
۱۳۹۹/۱۲/۱۵دکتر مهربون با تشخیص ..
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ایشان عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۸در حال معالجه هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰من یه زخم معده داشتم که با اندسکوپی تشخیص دادن و با دارو کاملا برطرف شد .
۱۴۰۰/۰۵/۰۵فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۱۱معده درد زخم اثنی عشر
۱۳۹۹/۰۳/۰۹معمولی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۶تحت درمانیم
۱۳۹۹/۰۷/۱۸عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۰عالی، خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۸/۲۵کولیک روده بزرگ داشتم و در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷دکتر حاذق و با دقت با مریض بسیار خوب برخورد می کند
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عالی بودند . رفع بوی بد دهان به هنگام بیداری صبح . معده ...
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتری بسیار حاذق وبا انصاف
۱۴۰۱/۱۲/۱۰در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۱هنوز مشکلم حل نشده
۱۴۰۳/۰۷/۰۲تحت درمانم فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶مشکل اثنی عشر
۱۴۰۱/۰۸/۰۹سلام مشکل سنگ کیسه صفرا داشتم که با دارو سنگ ها کوچک شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۹مشکل روده داشتم ایشون عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۳جلسه دوم مشخص میشه
۱۳۹۹/۰۹/۱۶فعلا فقط یه آزمایش نوشت، اما تعریفش رو زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دکترتشخیص دادمیکروب معده دارم ولاپراسکوپی واندوسکوپی انجام دادم ومشخص شدمیکروب معده دارم وباازمایش وقرص های خوبی که دادمشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵معده درد شدید
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بینهایت دقیق و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۵/۰۵بسیار بسیار دکتر با تجربه با سواد دلسوز و مهربان هستند.. هر چی بگم بازم کم گفتم . زخم روده داشتم چندین سال هیچ دکتری تشخیص نداد کل روده رو درگیر کرده بود تمام خونم رو عفونت گرفته بود . همه میگفتن زنده نمیمونم ..باردار بودم بهشون مراجعه کردم اول به لطف خدا و بعد آقای دکتر عزیز بیماریم کنترل شد و فرزندم به سلامتی دنیا آمد. زندگیم رو بهشون مدیونم . الان هم بعد چند سال زخم بهتر شده در حد التهاب رسیده .
۱۴۰۱/۰۴/۰۷عالی،و تشخیص حرفه ای
۱۴۰۳/۰۷/۱۴زخم معده
۱۴۰۳/۰۶/۱۸آندوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴دکتر متعهد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹مشکل هلیکوباکتر داشتم که با معاینه دکتر و آندوسکوپی تحت درمان گرفتم و بهبود یافتم بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷میکروب معده....
۱۴۰۲/۰۹/۲۹مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۳برای اولین بار رفتم پیشش برای کبد چرب
۱۳۹۹/۱۲/۱۸یه بار بیشتر ویزیت نشدم ولی فکر میکنم دکتر خوبی باشن مجددا میخوام ویزیت شم
۱۴۰۱/۰۲/۲۸خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۰خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۳بهترینن
۱۴۰۱/۱۱/۰۸کاملا راضی هستم دکتر باتجربه و منصف هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۱بنظر تشخیص
۱۴۰۰/۰۴/۰۶مشکل کبدی دارم در حال معالجه هستم
۱۳۹۸/۰۴/۱۸بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۰تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵مشکل کبدی و کلیه داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱پزشک خوش برخورد وصبور در گرفتن شرح حال بیمار و از همه مهم تر آندوسکوپی و کولونوسکوپی غیر ضروری تجویز نمیکنه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالیییی بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵پدرم زخم معده داشت که اندوسکوپی انجام دادیم منتظر جواب هستیم که دکتر نظر بدن
۱۳۹۹/۰۲/۱۰مشکل گوارش داشتم ونتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیارعالیست
۱۳۹۹/۰۲/۲۷میکروب معده داشتم تشخیص درست دادند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷مشکل گوارش داشتم ونتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیار دکتر خوب ، خوش اخلاق من مشکل میکروب معده داشتم که حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۴مشکل معده.در حال درمانی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۱۰فعلا در مرحله درمان میباشد
۱۴۰۴/۱۰/۰۱لام خیلی خوب ویزیت شدم و راضی هستم ولی بیبیماری نسبتا یهود یافته ممنونم از بخاطر صبوری دکتر
۱۳۹۹/۰۶/۱۱عالی بودن.
۱۴۰۲/۱۱/۲۳مشکل گوارش داشتم ونتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷کبد چرب داشت همسرم و همچنان زیر نظر ایشون هستیم
۱۳۹۸/۰۱/۳۰بهترین و متخصص ترین پزشک گوارش هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹مشکل کبد و درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۳مشکل گوارش و مقعدی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خوش اخلاق و با دانش
۱۴۰۴/۱۲/۰۴تشخیص ایشون عالیه
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ورم معده
۱۳۹۹/۰۹/۱۱آندوسکپی انجام دادم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴آندوسکوپی معده انجام دادم فعلا خوبم اما باید فعلا تحت نظر باشم اما دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۱سلام دکتر خوبی هستش قشنگ به حرف بیمارش گوش میده و با بیمارش حرف میزنه تشخیص خوبی هم داره .. ولی هرچقدر اخلاق خودش خوبه اخلاق و برخورد منشیش خوب نیست با مهربونی و لطافت برخورد نمیکنه
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ایشان عا
۱۴۰۳/۰۴/۰۷معدیمنخوبنشود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸باید برم آندوسکوپی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴ناراحتی معده
۱۳۹۹/۰۳/۱۸مشکل اشالازی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵فعلا نتیجه نگرفتم.درحال ازمایش
۱۴۰۰/۰۳/۳۱تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۲معده درد داشتم یک بار رفتم پیشش مشکلم برای همیشه حل شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۹خوب خوب خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۶دکتر بسیار دانا و کار بلد هستش
۱۴۰۰/۱۰/۱۳هنوز نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۱/۰۳/۱۸بسیاردکترخوب وخوش اخلاق هستندانژری منفی ندارن …
۱۴۰۴/۰۹/۰۶بسیار دکتر خوبی است من از ایشان راضیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳خیلی معطلی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰میکروب معده
۱۳۹۹/۰۸/۲۹کبد درمان شدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۹دکتر خوب و تشخیص درستی دارد
۱۴۰۱/۰۱/۱۴تاندوم دست راستم قطع شده
۱۴۰۲/۱۰/۱۰در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۳۱مشکل معده داشتم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۷عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۸فعلا کامل نشده کارام
۱۴۰۰/۰۹/۲۷نمی دونم
۱۴۰۱/۰۵/۱۸مشکل معده داشتم در حال درمان میباشم
۱۳۹۹/۰۴/۲۲عالی و موفق
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دکتر حاذقی است و به دیگران پیشنهاد میشود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر عالی و فوق العاده
۱۴۰۰/۱۰/۰۵تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ورم معده داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹بسیار خوش اخلاق و حرفه ایی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲خداروشکر 1سال پیش رفتم پپیششونن خیلی کمکم کردن که بدون عمل و با دارو سنگ صفرا رو رفع کنم
۱۳۹۹/۱۰/۲۴دکتر حاذق و خوبی هستن و برخورد خوبی دارن با مریض ها
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۴معده درد و تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۷بالن معده فعلا مدت کوتاهی است
۱۴۰۳/۰۵/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰مشکل میکروب معده داشتم، با داروهای ایشون درحال مداوا هستم و هنوز دارو مصرف میکنم، نمیتونم نظر قطعی بدم، چون دردی که سراغ من میومد هر چند ماه یکبار بود که خیلی وحشتناک هم بود الان تقریبا یک ماه و نیم از طول درمانم میگذره و فعلا با مصرف داروهای ایشون خوبم ولی زمانی میتونم نظر قطعی بدم که ایا مداواشون خوبه یانه که بعد از قطع داروها دردی سراغم نیاد
۱۴۰۰/۰۱/۱۶