این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس و شماره تماس مطب دکتر طیبه عباسیون:
تهران
۱-خیابان ولیعصر، خ مطهری، نرسیده به میرزای شیرازی، مبش خیابان لارستان، ساختمان پزشکان ۴۱۴، طبقه سوم
تلفن وقت دهی: ۰۹۱۲۱۷۵۹۶۵۶
------
۲- خیابان شریعتی - خیابان سمیه - نرسیده به تقاطع بهار
------
بیمارستان آراد - کلینیک شماره دو
تلفن: ۷۷۶۰۱۰۰۱ الی ۶
حتما با هماهنگی قبلی تلفن: ۰۹۱۲۱۷۵۹۶۵۶
آدرس و شماره تماس مطب دکتر طیبه عباسیون:
تهران
۱-خیابان ولیعصر، خ مطهری، نرسیده به میرزای شیرازی، مبش خیابان لارستان، ساختمان پزشکان ۴۱۴، طبقه سوم
تلفن وقت دهی: ۰۹۱۲۱۷۵۹۶۵۶
------
۲- خیابان شریعتی - خیابان سمیه - نرسیده به تقاطع بهار
------
بیمارستان آراد - کلینیک شماره دو
تلفن: ۷۷۶۰۱۰۰۱ الی ۶
حتما با هماهنگی قبلی تلفن: ۰۹۱۲۱۷۵۹۶۵۶
صرع دارم و فعلا در حال درمانم ولی خیلی بهترم
۱۳۹۸/۰۳/۲۶خانم دکتر تشخیص عالی ودلسوز بیمار .کمتر دکتری مثل ایشون هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۸تجربه ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۶/۱۷بنده یک بار افتادم بعد از مراجعه به خانم دکتر بهتر شدم وهنوز هم تحت نظر ایشان هستم و پزشک بسیار عالی میباشد
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰من مشکل صرع دارم وتحت درمانم نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶صرع وبهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸بسیار راضی
۱۳۹۷/۱۱/۰۳وووووو
۱۳۹۸/۰۳/۲۳من سیستم عصبی بدنم مشکل داشت کل بدنم بی حس بود 24 ساعته خیلی جاها و بیمارستانها رفتم کلی خرج دکترو اینا تا اینکه خانم عباسیون و پیدا کردم و ایشون بیماریمو تشخیص و درمان کردن
۱۳۹۸/۰۹/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۲۵تشخیص عالی-مطب وحشتناک شلوغ
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خیلی دکترخوبی هستن وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۲/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بسیار با معلومات و خوش رو
۱۳۹۹/۰۶/۱۰سر درد بودم خیلی عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۴ذرمان عالی گلین باره
۱۳۹۹/۱۰/۰۱سردرد شدید داشتم که علتشو نمیدونستم ایشان درمان کردند
۱۴۰۰/۰۸/۲۶یکبار رفتم
۱۳۹۷/۰۶/۰۳بیماری ام اس،خوبم فعلا
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بسیاردکترعالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بسسیار عالی و فهیم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵آلزایمر پدرم عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷تشخیص درست
۱۳۹۸/۱۰/۱۳خیلی دکترخوبی هستن ازلحاظ روحی خیلی کمکم کردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۳باسلام ایشان بسیار در کار خود تخصص دارندو واقعا اگر جهت درمان مراجعه نماییدحتمانتیجه خواهید گرفت ما نتیجه گرفتیم از خانم دکتر هم کمال تشکر را دارم که مادرم را با داروهای مخصوص درمان نمود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر فوق العاده خوبیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۴عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۷عالییی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بیماری ام
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ایشان بیماری ام اس من را تشخیص دادند
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۳۱فشار آب نخاع بالا بود درمان عااااااالی توسط دکتر عباسیون انجام شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۷لرزش سر
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خوب بوده
۱۳۹۹/۰۴/۱۱با سلام بنده مبتلا به بیماری گیلن باره شده بودم که با تحت نظر گرفتن دکتر عباسیون مداوا شدم و الان خداروشکر روز به روز رو به بهبودی هستم .
۱۳۹۸/۰۳/۰۷سردرد بعد متوجه شدم دلیل آن دیسک مهره گردن بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بیماری ام اس و کنترل بیماری
۱۴۰۱/۰۴/۲۷مادر بزرگم پارکینسون داشتن که واقعاا با کمک ایشون کنترل بود لرزشهاشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۸دکتر خیلی حادثه و ماهری هستند تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۷/۱۳ام دارم دکتر بسیار بسیار خوب وکار بلد هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۴بسیار دکت خوبی هستند ولی نوبت دهی خیلی سخت است
۱۳۹۹/۱۰/۲۴من یک بار خانم را خدمت ایشان بردم دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶فعلا بیمارمان تحت نظر دکتر هست
۱۳۹۹/۱۲/۰۸خیلی خوبن
۱۳۹۷/۰۹/۱۰سلام من چندین سال است که در سرم و گوشم صدا دارم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶تورومپوز مغزی
۱۳۹۹/۰۴/۲۱التهاب مغزی در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیار عالی بل تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عاااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱برای ویزیت خدمت ایشون بودیم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷انجام تست تشخیص میزان فعالیت حافظه را مور تشخیص دادم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹ایشان بسیار دکتر با تجربه و حاذق است
۱۴۰۱/۰۳/۱۱بله بیماری ام اس
۱۳۹۸/۰۷/۱۲دکتر خوبیه فقط وقت برای بیمارانش کم میزاره
۱۳۹۹/۰۶/۲۹بسیار با اخلاق و حاذق و دلسوز
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷من مشکل گردن درد داشتم ایشون دکتر بسیار مهربونی هستن و واقعا برای بیمار وقت میگذارن و بیخودی دارو نمیدن
۱۳۹۸/۱۲/۱۷خیلی عالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰تازه با ایشون آشنا شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۷سردرد شدید داشتم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۷در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۶سردرد داشتم و ایشان برایم ام ار ای نوشتند
۱۳۹۹/۰۸/۱۱دکترخوبیه ولی خیلی سخت وقت میده واقعا عذاب میده
۱۴۰۰/۰۹/۰۱مشکل پنیک پس از چند دوره درمان خوب شدم
۱۳۹۸/۰۹/۱۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالی بودند
۱۴۰۰/۰۱/۰۴افسردگی ونتیجه مثبت بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ازبستگان ویزیت شدندبسیار راضی
۱۴۰۰/۰۴/۰۳تشنج خفیف
۱۴۰۱/۰۵/۰۲مامانم سکته مغزی کرده بود تو کمارفته بود ولی خانم دکتر مامانم رو خوب کرد خدا بهشون سلامتی وطول عمر بده
۱۴۰۰/۰۵/۲۰خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۱۱تشخیصشون خوبه
۱۳۹۷/۱۲/۰۶بسیار حرفه ای در درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۸دکتر بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷سلام فوق العاده هستن برادرم چند سال تشنج میکردن العان حدور 6ماه که پیش،خانم دکتر &وردیم دیگه به لطف خدا وخانم دکتر تشنج نمیکنن
۱۴۰۱/۰۴/۲۲عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۰۴پزشک خیلی عالی و دلسوز و در دسترسی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹سردرد میگرنی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷مشکل درد سر الان خوبم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱واقعا لایق پنجه طلا هستن مثل فرشته میمونن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴Kheili khuban
۱۳۹۸/۰۴/۰۵منمشکل تشنج داشتم وبا تجربه ایشان بهترشدم وازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹مطلوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۷تازه ویزیت شده ام فعلا هیچ
۱۴۰۰/۱۲/۲۵مشکل تشنج که خدا رو شکر حل شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۷من تومورمغزی داشتم که باتشعیص به موقع ایشان جراحی ودرمان شدم
۱۳۹۹/۰۵/۰۴عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷میگرن بهترم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷عالی هستند فرشته به تمام معنا
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مادر بزرگم بیماری آلزایمر داشت با داروهای خانم دکتر عباسیون خیلی حالشون بهتر شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دکتر باتجربه ومتخصص نمونه
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۵درمرحله درمان هستم
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ایشون بینظیر هستن
۱۳۹۷/۰۵/۱۶خبلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۸حتما مراجعه کنید
۱۴۰۰/۰۹/۰۵من 7 سال پیش اومدم پیشش خیلی خوب شدم ا
۱۳۹۹/۰۴/۳۱عالیییییییییی فرشته نجات من
۱۴۰۱/۰۲/۲۰یکی از بهترین و خوش اخلاقترین متخصصین نورولوژی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶صبیماری صرع عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱چند سال پیش رفتم ولی نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۳دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۷/۱۲/۱۱عالی ، فوق تخصص خوب
۱۴۰۱/۰۵/۰۳میگرن خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۳پدرم مشکل آلزایمرداشت
۱۴۰۰/۰۲/۳۰خوب و عالی
۱۳۹۷/۱۰/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۸سلام کارشون حرف نداره
۱۳۹۷/۰۵/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۷برای ویزیت
۱۴۰۰/۰۸/۱۹کمردرد - خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۸دخترم میگرن داشتن که بهترن خدا رو شکر
۱۳۹۸/۰۷/۰۳مریض من رو در نیمه های راه رها کردن .. بعد از 25 سال
۱۴۰۱/۰۱/۱۵آمبولی مغزی داشتم و تحت درمان ایشان بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خیلی خوب یود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ه هابل
۱۴۰۱/۰۴/۲۶مشکل اعصاب ور روان
۱۳۹۹/۰۹/۲۴دکتر بسسار خوبی هستند. تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۱عالی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴پدر الزایمر داشتند دکتر خیلی کمکشون کردند
۱۳۹۹/۰۹/۱۳من بسیار راضی ام
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دکتر بسار با تجربه ای است ومن ناراحتی صرع کوچک دارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸سلام ایشان دکتر حاذقی میباشند که در 9 سال پیش بیماری همسرم را تشخیص دادن. این
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عالی هستن مادرم الزایمر داشت پیش ایشون درمان میشن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸سلام بیماری ام اس دارم از خانم دکترم خیلی راضییییی هستم
۱۳۹۸/۱۲/۰۴عالی واقعا دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۰۲پزشک حاذق و با تجربه
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ام اس و تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عالی بودن
۱۳۹۸/۰۴/۲۰دفعهاولخوبنبود
۱۳۹۷/۱۲/۰۴مشکل صرع داشتم که با دارو کنترل شده
۱۳۹۹/۱۱/۲۶آلزایمر پدرم عاااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱مشکل آلزایمر پدرم عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۸سردرد داداشم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰Ms تحت درمان
۱۳۹۸/۰۷/۲۸بخاط گوشم وتعادل نداشتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵سردرد بهبودیافتم
۱۳۹۸/۰۸/۰۵دخترم را بردم
۱۴۰۱/۰۴/۲۲من بیمارایشون هستم مشکل ام اس دارم فقط میتونم بگم ایشون بهترین دکترهستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۶میگرن مادرم.. تحت درمان هستن و روز به روز بهتر میشه
۱۳۹۹/۰۵/۱۳صرع کنترل شده
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالیه این دکتر بی نظییره
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عالی و حرفه ای
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بسیار عالی و مجرب ایشان پدر بنده را 8 سال معالجه کرد به نام اسماعیل مالکی تهرانی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷من فعلا در دوره درمان هستم ولی بهبودی خودم رو روز به روز احساس می کنم من صرع داشتم ولی در همان ماههای اول قطع شد ودر این چند ماه هیچ وقت تشنج نکردم ممنون از دکتر عزیز
۱۳۹۷/۱۰/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۴گردن درد
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۶میگرن داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۳خداروشکر من برامشکل بیماری صرع رفتم ونتیجه گرفتم وخیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بیماری برق مغز که خیلی راضیم از خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۱