دکتر عالی و با حوصله، من خوشحالم ایشونو انتخاب کردم، برای فیبرمم خیلی استرس داشتم. ولی گفتن نیازی به عمل ندارم و بی جهت بود استرسام
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
خوب بود نتونست کاری کنه گفت دیگه نیا ولی در مطب همه راضی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
عالی مهربون دانا با منشی خوش اخلاق و منصف ️
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
تازه روند درمان شروع شده و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
دکتر خوبی هستند بارداری
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالللل
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
ناباروری حل نشده
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
دکتر خوب و باتجربه
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
با یه نسخه خانم دکتر حامله شدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
عالی هستند ایشون به نظرم بهترین دکترو مهربون ترین دکتردنیان
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
من خیلی ازشون راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
بسیا پزشک حاذق و محترم هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
خوبه هنوز دوجلسه رفتم پیششون هنوز نتیجه ای نگرفتم ولی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
مشکل کیست سیه داشتم با یک نسخه حل شد. بشدت ماهر و با حوصله هستند.
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
ایشون منو به دنیا اوردن، خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
دوبار رفتم پیششون عفونت داشتم راضی بودم خیلی صبورن و کاملا به حرفا و مشکلات گوش میدن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
ایشون دکتر بسیار بسیار عالی هستن....من همسرم فقط 1 نسخه پیش ایشون رفت و نتیجه گرفت
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
براشون آرزوی سلامتی دارم.یکی از بهترین و حاذق ترین پزشکان درحرفه خودشونن من اززاهدان میام و الان چهارسال هست تحت نظرشونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
فعلا نتیجه ای نگرفتم دوجلسه رفتم
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
فیبروم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
بسیار راضی بودم خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
سلام من برا اولین بار باهاشون ملاقات حضوری داشتم .دخترم مشکل داشتن خیلی کارشون قابل تحسین بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
هیچی هنوز
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
چکاپ ساده بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
خیلی زیاد
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
مادرم بیمار ایشون بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
فعلا معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
خونریزی
عمل هیستروسکوپی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
بهترین د
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
فعلا یک جلسه رفتم و بسیار راضی بودم. دکتر بسیار با کمالات و دانایی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۷
باید باخودشون صحبت کنم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
عالیه چند ساله زیر نظرشم زایمانم بارداری سختم با ایشون بوده
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۲
خیلی دکتر خوبی هستش عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
برای بیماریکه داشتم دارو داده اند
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
هنوز نتجیجه ای نگر فتم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
ایشان بسیار پزشک باتجربه و باانصافی هستن
تشخیص بسیار عالی
به دور از حاشیه و با ایمان
باصداثت بابیماران برخورد میکنند
۱۳۹۸/۰۳/۰۶
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
به نظر من خیلی مهربان کار درست و دکتری حاذق و توانا هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
عفونت لگن ورحم
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
خیلی عالیه دکتر خوبیه خدا خیرش بدهد جاش بهشته
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
سلام مادرم یک فیبروم بزرگ داشت که باعث خون ریزی شدید و کم خونی شده بود و خانم دکتر با لاپاراسکوپی رحم را خارج کردند و دستشان عالی بود و مادرم سریع بهبود یافت.
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
من فیبروم داشتم و با ی معاینه ساده تشخیص دادن و عمل کردم و به شدت راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
دکتر خیلی خوبی هستن من ی جراحی داشتم که خیلی خوب برام انجام دادن خیلی راض
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
نتیجه خوب وتشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عالی درجه یک
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
عمل برداشتن رحم با لاپاراسکوپی دکتر بسیار حادقی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
با دقت
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
عاااالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
فیبرم زیاد. پزشک بسیار ماهر هستن.
۱۳۹۹/۰۹/۲۷
کیست داشتم خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
سلام. من مجرد هستم. بابت فیبروم های بزرگ و متعددم جراحی سختی داشتم. بدون برداشتن رحم من و یا آسیب رسوندن، جراحی عالی رو انجام داد. بنظر من تشخیص و جراحی دکتر الماسی عالیه. آرزوی سلامتی و تندرستی براشون دارم.
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
هنوز هیچ نتجیه ای نگرفتم وایشون بسیار دکتر خوبی هستن ومن از ایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
عالی خوش برخورد سر وقت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
با یک نسخه مشکلم برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
در روند درمانم ولی مواردی که گفتند نشان دهنده این بود که پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
عالیییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
دکتر بسیار خوب باتجربه ایی است خدا خیرش دهد
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
بسیار پزشک باسواد و کاربلدی هستند، بدون شک یکی از بهترین دکترهای زنان ایران هستند خانم دکتر الماسی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
زگیل تناسلی .فعلا تحت نظرم.دکترخوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
یک جلسه رفتم ،فعلا نتیجه نگرفتم ولی مطب ارومی داشتن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
خانم دکتر الماسی از بهترین پزشکانی هستن که مراجعه کردم پیششون کیست اندومتریوز داشتم و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
بار دوم یه که دارم میرم پیش ایشون هنوز نتجیه ای نگرفتم ولی دکتر خیلی خوبی هستن و من راضی هستم
- فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته پزشکی عمومی در سال ١٣٦٧ - فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته تخصصی زنان و زایمان در سال ١٣٧١ - فارغ التحصیل از دانشگاه رنه دکارت پاریس در رشته جراحی لاپاروسکوپی در سال ٢٠٠٠ میلادی - عضو هییت علمی دانشگاه های علوم پزشکی قزوین، کرمانشاه، تهران و ایران از سال ١٣٧١ تا کنون - در حال حاضر استاد تمام در رشته زنان و مامایی در دانشگاه علوم پزشکی ایران - تالیف و ترجمه پنج کتاب به زبان فارسی در مورد بیماری های زنان و زایمان - انتشار مقالات متعدد در مجلات معتبر داخلی و خارجی در زمینه اندومتریوز و سایر مباحث زنان و مامایی - ایراد صدها سخنرانی در سمینارهای داخلی و بین المللی - استاد نمونه گروه زنان و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال ١٣٨٢ - انجام طرح های تحقیقاتی متعدد در زمینه اندومتریوز و سایر مباحث زنان و مامایی دردانشگاههای علوم پزشکی کشور - عضو مرکز تحقیقات جراحی های درون بین دانشگاه علوم پزشکی ایران - عضو مرکز تحقیقات درد دانشگاه علوم پزشکی ایران - همکاری با مرکز تحقیقات اندومتریوز دانشگاه علوم پزشکی ایران
آدرس و تلفن مطب دکتر فریبا الماسی
تهرانبلوار کشاورز، بین جمال زاده و کارگر شمالی، پلاک ۳۴۶، ساختمان سونوگرافی راد، طبقه اول، واحد ۳
دکتر عالی و با حوصله، من خوشحالم ایشونو انتخاب کردم، برای فیبرمم خیلی استرس داشتم. ولی گفتن نیازی به عمل ندارم و بی جهت بود استرسام
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خوب بود نتونست کاری کنه گفت دیگه نیا ولی در مطب همه راضی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۲۸عالی مهربون دانا با منشی خوش اخلاق و منصف ️
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۴تازه روند درمان شروع شده و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸دکتر خوبی هستند بارداری
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالللل
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ناباروری حل نشده
۱۴۰۰/۰۷/۰۴دکتر خوب و باتجربه
۱۴۰۰/۰۴/۱۳با یه نسخه خانم دکتر حامله شدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالی هستند ایشون به نظرم بهترین دکترو مهربون ترین دکتردنیان
۱۴۰۰/۱۰/۲۰من خیلی ازشون راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بسیا پزشک حاذق و محترم هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خوبه هنوز دوجلسه رفتم پیششون هنوز نتیجه ای نگرفتم ولی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰مشکل کیست سیه داشتم با یک نسخه حل شد. بشدت ماهر و با حوصله هستند.
۱۳۹۹/۰۹/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ایشون منو به دنیا اوردن، خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۴دوبار رفتم پیششون عفونت داشتم راضی بودم خیلی صبورن و کاملا به حرفا و مشکلات گوش میدن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ایشون دکتر بسیار بسیار عالی هستن....من همسرم فقط 1 نسخه پیش ایشون رفت و نتیجه گرفت
۱۴۰۰/۰۹/۲۳براشون آرزوی سلامتی دارم.یکی از بهترین و حاذق ترین پزشکان درحرفه خودشونن من اززاهدان میام و الان چهارسال هست تحت نظرشونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴فعلا نتیجه ای نگرفتم دوجلسه رفتم
۱۳۹۹/۰۴/۱۰فیبروم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیار راضی بودم خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۰۵سلام من برا اولین بار باهاشون ملاقات حضوری داشتم .دخترم مشکل داشتن خیلی کارشون قابل تحسین بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱هیچی هنوز
۱۴۰۰/۰۹/۰۹چکاپ ساده بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی زیاد
۱۴۰۰/۰۶/۲۵مادرم بیمار ایشون بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۳/۲۶فعلا معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۱/۱۷فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴خونریزی عمل هیستروسکوپی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بهترین د
۱۴۰۳/۱۲/۰۲فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷فعلا یک جلسه رفتم و بسیار راضی بودم. دکتر بسیار با کمالات و دانایی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۷باید باخودشون صحبت کنم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲عالیه چند ساله زیر نظرشم زایمانم بارداری سختم با ایشون بوده
۱۳۹۸/۱۰/۲۸خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۰خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۲خیلی دکتر خوبی هستش عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱برای بیماریکه داشتم دارو داده اند
۱۴۰۰/۰۳/۱۸هنوز نتجیجه ای نگر فتم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰ایشان بسیار پزشک باتجربه و باانصافی هستن تشخیص بسیار عالی به دور از حاشیه و با ایمان باصداثت بابیماران برخورد میکنند
۱۳۹۸/۰۳/۰۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۰فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۴/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲به نظر من خیلی مهربان کار درست و دکتری حاذق و توانا هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عفونت لگن ورحم
۱۴۰۰/۰۱/۱۳خیلی عالیه دکتر خوبیه خدا خیرش بدهد جاش بهشته
۱۴۰۰/۰۷/۱۰سلام مادرم یک فیبروم بزرگ داشت که باعث خون ریزی شدید و کم خونی شده بود و خانم دکتر با لاپاراسکوپی رحم را خارج کردند و دستشان عالی بود و مادرم سریع بهبود یافت.
۱۴۰۴/۰۸/۰۶من فیبروم داشتم و با ی معاینه ساده تشخیص دادن و عمل کردم و به شدت راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکتر خیلی خوبی هستن من ی جراحی داشتم که خیلی خوب برام انجام دادن خیلی راض
۱۳۹۹/۰۸/۱۴نتیجه خوب وتشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی درجه یک
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عمل برداشتن رحم با لاپاراسکوپی دکتر بسیار حادقی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷با دقت
۱۴۰۰/۱۱/۰۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۰فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عاااالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳فیبرم زیاد. پزشک بسیار ماهر هستن.
۱۳۹۹/۰۹/۲۷کیست داشتم خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۶سلام. من مجرد هستم. بابت فیبروم های بزرگ و متعددم جراحی سختی داشتم. بدون برداشتن رحم من و یا آسیب رسوندن، جراحی عالی رو انجام داد. بنظر من تشخیص و جراحی دکتر الماسی عالیه. آرزوی سلامتی و تندرستی براشون دارم.
۱۴۰۰/۰۷/۳۰دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰هنوز هیچ نتجیه ای نگرفتم وایشون بسیار دکتر خوبی هستن ومن از ایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عالی خوش برخورد سر وقت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴با یک نسخه مشکلم برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۳در روند درمانم ولی مواردی که گفتند نشان دهنده این بود که پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالیییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲دکتر بسیار خوب باتجربه ایی است خدا خیرش دهد
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بسیار پزشک باسواد و کاربلدی هستند، بدون شک یکی از بهترین دکترهای زنان ایران هستند خانم دکتر الماسی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷زگیل تناسلی .فعلا تحت نظرم.دکترخوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶یک جلسه رفتم ،فعلا نتیجه نگرفتم ولی مطب ارومی داشتن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خانم دکتر الماسی از بهترین پزشکانی هستن که مراجعه کردم پیششون کیست اندومتریوز داشتم و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بار دوم یه که دارم میرم پیش ایشون هنوز نتجیه ای نگرفتم ولی دکتر خیلی خوبی هستن و من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸فعلان تحت نظر ایشونم هنوز نتیجه قطعی نگرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸سلام دکتر بسیار با تجربه و کاربلد
۱۴۰۰/۰۵/۳۰فعلا فقط در حد نوشتن ازمایش بوده
۱۴۰۰/۰۲/۲۸