تهران سعادت آباد_ بلوار سرو غربی_ پلاک ۸۰_ طبقه دوم (بالای رستوران ماهی خوب)_مرکز آلرژی ایران
تهران تهران بزرگراه نیایش بهارستان ششم پلاک ۱
روبروی نیایش مال کلینیک فوق تخصصی آنا
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد_ بلوار سرو غربی_ پلاک ۸۰_ طبقه دوم (بالای رستوران ماهی خوب)_مرکز آلرژی ایران
تهران بزرگراه نیایش بهارستان ششم پلاک ۱
روبروی نیایش مال کلینیک فوق تخصصی آنا
دکتر خوب و بسیار خوش اخلاق و محترمی هستن. آلرژی کودک من تا به اینجای کار تقریبا درمان شده
۱۴۰۴/۰۹/۲۲آسم مقاوم به درمان داشتم خداراشکر به لطف دکتر رضایی فر عالی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶مشکل سرفه و تنفسی برخورد خود و منشی ها عالی تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲فرزندم آلرژی شدید داشت با تجویز ایشان خیلی بهتر شد.
۱۴۰۴/۰۳/۰۱فوق العاده صبور و با دانش بهترینن هم در تخصص اطفال هم آلرژی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر افتخار ما خلخالی هستش بسیار بزرگوار دانشمند فرهیخته
۱۴۰۵/۰۲/۱۳اقای دکتر عالی هستن هم از نظر اخلاق هم تشخیص
۱۴۰۵/۰۳/۱۷سلام دخترم آلرژی داشت که با تشخیص دکتر و تجویز دارو خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴واقعا دکتر بسیار فرهیخته وحاذقی هستند بسیار با حوصله ودقیق بعد از چندین دکتر تنها دکتری بودن که دلیل آلرژی دخترمو فهمیدن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۲۷دکتری بسیار مهربان ، با حوصله و حاذق ، به همه پیشنهاد می کنم ایشان را
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار باحوصله و مهربان، ظرف مدت پنج روز مشکل کهیرها برطرف شد.
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی. بسیار باحوصله و خوش برخورد و تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸واقعا دکتر با حوصله و با تجربه ای هستن پسر من آلرژی شدید داره تحت درمان هست و فعلا نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۴عاااااااالی هستن دکترجان
۱۴۰۴/۰۵/۳۰سلام، آقای دکتر عالی هستند، اخلاق، طبابت، دارو الکی نمیدن، فوق العاده هستن، عمرشون با عزت ️دخترم آلرژی داره و تحت نظر دکتر خداروشکر رفع شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴عالیییییییییییی نامبر وان
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۹خوش برخورد و کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶بسیار بسیار مرد شریفی هستند ایشون یکی از پزشکان با تجربه و محترم خداوند حافظ جانشان باشد
۱۴۰۴/۰۶/۱۳از اسناها
۱۴۰۴/۰۳/۰۵اذپپاذ ذرر
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالللیییی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷تشخیصشون خیلی خوبه و رفتارشون خیلی محترمانه هست
۱۴۰۵/۰۲/۱۶سلام بسیار پزشک حاذق و دلسوزی هستند.
۱۴۰۴/۰۳/۲۲واقعا دکتر خیلی خیلی عالی هستن من هم پسرم بیمارشون هستن و هم خودم
۱۴۰۵/۰۱/۱۵عالی هستن بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بله فوق
۱۴۰۴/۰۹/۱۲سلام اگه یک پزشک عالی و خوش اخلاق و با سواد کار بلد بخواهین ایشون بهترین پزشک در رشته آلرژی هستن من خیلی جاها رفتم ولی از ایشون جواب گرفتم واقعا تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۲۱با اخلاق و با حوصله ترین دکتری که دیدم تمام وقت و حوصله رو برای بیمارش میزاره تشخیص عالی در کل همه چی تمام خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر با تجربه و خوبی هستش مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۲۹سلام ایشان بسیار باتجربه هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر خوش برخورد وبا حوصله تشیخص درست
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار با تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶آلرژی داشت دخترم دکترای کرمان متوجه نمیشدن داروداده تحت نظره بهتره
۱۴۰۴/۰۸/۲۸من آلرژی داشتم سرفه های شدید و خارش بینی و ابریزش اما آقای دکتر رضایی کاملا منو درمان کردند و واقعا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دخترم مشکل تنفس و سرفه داشت با تشخیص عالی بهبودی کامل پیدا کرد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴به لطف دکتر آلرژی پسرم کنترل شده بعد سالها یه خواب راحت بدون اینکه تو خواب نفسش بند بیاد تجربه کردیم خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۴/۱۰/۰۵ایشون بسیار دکتر باشخصیت ،صبور،مهربان،آروم،خوش برخوردومودب وبسیار حاذق هستن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵آلرژی دارم و تحت درمان هستم ان شاالله که با داروهای اقای دکتر بهبودی حاصل می کنم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸ایشان را یکی از فوق تخصص های ریه شهرمان معرفی کردندپز شکان شهر ما از درمان اسم من عاجز بودند تا به لطف خدا الان با درمان پروفسور رضایی فر عالی هستم. خدا یار و یاورشان باشه
۱۴۰۴/۰۵/۱۰خیلی دکتر خوب و باشخصیتیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عالی بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۳پسرم مشکل آلرژی داشت همیشه سرفه میکرد با دو نوبت ویزیت آقای دکتر خدا رو شکر خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دکتر بسیار خوش اخلاق خوش رفتار و صبور تشخیصشون عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۲خیلی تشخیص دقیق داشتند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۲با سلام و احترام آقای دکتر با حوصله و دلسوزانه وقت میزارن و تشخیصشون عالیه و دستشون هم سبکه
۱۴۰۴/۱۲/۱۱بسیار حاذق و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۵پزشکی بسیار باحوصله، مطلع و خوش رفتار هستند. از آشنایی با ایشون بسیار خوشحالم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بهترین دکتر کودکان
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیارحاذق و باسواد و متعهد نسبت به حال مریض هستند .آلرژی منو ایشون تشخیص دادند.
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار مهربان و باسواد
۱۴۰۵/۰۳/۰۵صبور و با حوصله ، پسرم تخت درمانه
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۵من یک ماه درگیر حساسیت بودم و سختت دکتر نتونستن خوبش کنن بعد از یک هفته مصرف داروهای ایشون خوب شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹اولین جلسه ست ک مراجعه کردیم فعلا منتظر جواب تستیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر بسیار محترمی هستن و با ارامش همه چیز رو برای مادر توضیح می دن رفتار بسیار خوبی با بچه ها دارن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲