خانم دکتر ماشالله هم بسیار زیبا هستن هم اخلاق زیبایی دارن و بسیار با بیمار خوش برخورد هستن و اگر زمان داشته باشن کامل برای بیمار توضیحات رو میدن تا نگرانی ها برطرف بشه و بیمار بدونه قدم بعدی باید چه کاری انجام بده.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بسیار بادقت و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
عالی بودن پسرم رو بردم واسه سونو خانوم دکتر بسیار با حوصله و مهربونی سونو رو انجام دادن بهترین از هر نظر
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
سونو کلیه داشتم، بسیار مجموعه ای خوش اخلاق و محترم بودن . سونو هم دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
بسیار دقیق هست و معمولا همونجا یک جواب کلی هم از سونو برای بیمار توضیح میده تا با استرس کمتری پیش پزشک مربوطه بری
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
فقط سونو انجام داد
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
با حوصله و خوش اخلاق
کاملا به صحبت های من گوش دادن و به خوبی پاسخگو بودن
راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خانم دکتر ماشالله هم بسیار زیبا هستن هم اخلاق زیبایی دارن و بسیار با بیمار خوش برخورد هستن و اگر زمان داشته باشن کامل برای بیمار توضیحات رو میدن تا نگرانی ها برطرف بشه و بیمار بدونه قدم بعدی باید چه کاری انجام بده.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار بادقت و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عالی بودن پسرم رو بردم واسه سونو خانوم دکتر بسیار با حوصله و مهربونی سونو رو انجام دادن بهترین از هر نظر
۱۴۰۵/۰۲/۳۱سونو کلیه داشتم، بسیار مجموعه ای خوش اخلاق و محترم بودن . سونو هم دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۱۳بسیار دقیق هست و معمولا همونجا یک جواب کلی هم از سونو برای بیمار توضیح میده تا با استرس کمتری پیش پزشک مربوطه بری
۱۴۰۴/۰۲/۱۳فقط سونو انجام داد
۱۴۰۴/۰۱/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹با حوصله و خوش اخلاق کاملا به صحبت های من گوش دادن و به خوبی پاسخگو بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷دکتر خوب با حوصله .خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خیلی باحوصله و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۲۳خانم دکتر در کارشون باحوصله و با دقت هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱سونو بارداری و خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸بسیار پزشک عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی عالی و باز هم عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰هم خودشون هم همسرشون دکترای خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیار محترم و با حوصله هستن و دقیق متشکرم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عاااااالی مهربونو با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی بود بسیار دقیق خانم دکتر توضیح دادن️
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۸