حوصله زیادی دارد
انومالی بی نظیر. بودن
کار و دقتشون عالیه
عالی هم تشخیص هم برخورد
عالی هستن ودقیق
برای دختر سونو گرافی واژن انجام داد و تشخیص و کارشون خوب بود
سسونگرافی بارداری راضیم خیلی
کارشون عالی هست
خوش اخلاق
عالی بود
من برای سینم سنودادم دکتر خیلی خوبیه
دکتر فوق العاده آرام و خوش برخورد و باحوصله هستند
با صبر وحوصله ودقت کارشون رو انجام میده
عااالی
بسیار دقیق و با دقت ، خدا خیرشون بده
عالی و صبور و بااخلاق
دکتر بسیار
کیست سینه داشتم و به خوبی تشخیص دادن
سلام ،وقت به خیر
بارداری
بسیار خوش اخلاق
بسیارعالی
سونوشکمی
تشخیص عالی بود
کارشون عالیه ودقت بالایی دارد
باردار بودم
خوب بوده
دانشجو ایشان بودم
خوب بود
عااااالی
کارش فوق العاده عالیه و لنگه نداره تو دزفول وهمچنین خیلی مهربون و بااخلاق
عالی خیلی خوب توضیح میدن
بله عالی
سلام.بارداری.خوب بود
بارداری عالی
بسیار عالی وکاملا صبور
بسیار عالی
عالی و مهارت کامل در تشخیص و راهنمایی بیمار
خوش برخورد عاای
سونی شکم و لگن داشتم که با حوصله انجام دادن
برای بارداری،سونو واژینال دادم گفت سالمی
واقعا دکترخوش برخورد و خوش اخلاق وبسیار بادقت سونو انجام میداد.چقدرهم با کادرش خوش اخلاق ومهربون بود.منکه واقعا راضی بودم
سونوگرافی nt
عالی و با حوصله
یونو لگن
تشخیص دکتر مشکل رحم تشخیص دکتر درست بود عمل کردم خوب شدم
کیست داشتم تشخیص شون عالی بود
سونوگرافی خیلی با دقت عالی بودن
من برای سونوگرافی شکم به ایشون مراجعه داشتم و بسیار با دقت و خوش اخلاق بودن
عالی دقت
تشخیص کیست ولنف سینه خیلی با دقت انجام دادند
دکتر حاذقی هستن
بسیار مهربون و خوش اخلاق وبا حوصله خدا حفظشون کنه
بسیار باحوصل
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان طالقانی.ابتدای خیابان شهید مانده نژاد.مجتمع پزشکی سینا
حوصله زیادی دارد
۱۴۰۳/۰۷/۱۷انومالی بی نظیر. بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۱کار و دقتشون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالی هم تشخیص هم برخورد
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالی هستن ودقیق
۱۴۰۱/۰۳/۲۴برای دختر سونو گرافی واژن انجام داد و تشخیص و کارشون خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۷سسونگرافی بارداری راضیم خیلی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲کارشون عالی هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۹خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۲/۱۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸من برای سینم سنودادم دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۱۸دکتر فوق العاده آرام و خوش برخورد و باحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۸با صبر وحوصله ودقت کارشون رو انجام میده
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷بسیار دقیق و با دقت ، خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عالی و صبور و بااخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۸/۱۸کیست سینه داشتم و به خوبی تشخیص دادن
۱۴۰۱/۰۲/۱۷سلام ،وقت به خیر
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بارداری
۱۴۰۳/۰۳/۰۱بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱سونوشکمی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰تشخیص عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۲کارشون عالیه ودقت بالایی دارد
۱۴۰۳/۱۲/۱۱باردار بودم
۱۴۰۲/۰۳/۰۲خوب بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۶دانشجو ایشان بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عااااالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷کارش فوق العاده عالیه و لنگه نداره تو دزفول وهمچنین خیلی مهربون و بااخلاق
۱۴۰۱/۰۳/۱۲عالی خیلی خوب توضیح میدن
۱۴۰۳/۰۷/۱۲بله عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵سلام.بارداری.خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بارداری عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۵بسیار عالی وکاملا صبور
۱۴۰۱/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عالی و مهارت کامل در تشخیص و راهنمایی بیمار
۱۴۰۳/۰۶/۰۸خوش برخورد عاای
۱۴۰۳/۱۲/۱۷سونی شکم و لگن داشتم که با حوصله انجام دادن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴برای بارداری،سونو واژینال دادم گفت سالمی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱واقعا دکترخوش برخورد و خوش اخلاق وبسیار بادقت سونو انجام میداد.چقدرهم با کادرش خوش اخلاق ومهربون بود.منکه واقعا راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۰۱سونوگرافی nt
۱۴۰۳/۰۶/۰۵عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۹/۰۶یونو لگن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بارداری
۱۴۰۳/۰۳/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۴تشخیص دکتر مشکل رحم تشخیص دکتر درست بود عمل کردم خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۱کیست داشتم تشخیص شون عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۰سونوگرافی خیلی با دقت عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴من برای سونوگرافی شکم به ایشون مراجعه داشتم و بسیار با دقت و خوش اخلاق بودن
۱۴۰۱/۱۰/۲۴عالی دقت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱تشخیص کیست ولنف سینه خیلی با دقت انجام دادند
۱۴۰۰/۱۲/۲۲دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۲بسیار مهربون و خوش اخلاق وبا حوصله خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۵/۲۹بسیار باحوصل
۱۴۰۳/۰۹/۱۷عااالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۸