این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تایم اعلامی از طرف سایت به شما فقط جهت پذیرش شما میباشد و تایم انجام سونوگرافی رو همکاران پذیرش در زمان حضور به شما اعلام میکنند
برای سونوگرافی های غربالگری و اکوکاردیوگرافی قلب جنین تماس بگیرید
عالی با دقت
۱۴۰۴/۰۷/۱۱عالی مثل همیشه
۱۴۰۳/۰۴/۰۳سونو حاملگی بودن وتشخیص ها درست بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۱خیلی خو
۱۴۰۲/۰۹/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۷حاملگی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بله خیلی با دقت و حوصله کارشون را انجام می دهند.
۱۴۰۳/۰۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۰راضی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱دکتر بس
۱۳۹۸/۰۵/۱۹خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۵نقص جننین بود دکترهایی شوش مشخص نکردن که جنین ناقص اما کارش عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۰بسیار با دقت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶با سلام،واسه سونو کلیه رفتم تشخیص دقیق بود،فردا صبح هم واسه سونو مجدد قراره برم.
۱۴۰۲/۱۲/۲۲بسیار عالی و با دقت زیاد
۱۴۰۴/۱۰/۰۹برا بارداری رفتم پیششون،دکتر خوبی هستن.
۱۳۹۸/۱۰/۰۱خیلی ادم محترمی هستن.کارشونم دقیقه،الانم دنبال ادرس جدیدش هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷سنوشدم بچشم مشکل داشت و آقای دکترتشخیص دادن
۱۳۹۸/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۷خوب هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۴برای سونوNTرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۲۲دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۳/۱۶چندین باربرای موارد مختلف از جمله بارداری پیش ایشون بودم.حرف ندارن .عالییییئیئ .ان شاالله همیشه پابرجا و استوار باشن.
۱۴۰۳/۰۳/۱۹برا بیمار وقت میزارن.
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالیه از همه لحاظ
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بسیار عالی و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۶/۲۵سونو آنومالی انجام دادم خیلی دقیق و با حوصله وقت گذاشتن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۸سنو گرافی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۷برای بارداری همه سونوگرافی هاروپیش دکترتنورساز انجام دادم کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۹سونوگرافی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالیه کارشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۶یک سنوگرافی عا
۱۴۰۳/۰۱/۰۴معاینه عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۶خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بادقت و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۲سنوگراف
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی هست
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر خیلی عالی هست من بچه اولم زیر دست دکتر بودم الان بچه دومم میخوام بدم پیشش نوبت بگیرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیارعالی
۱۳۹۸/۰۷/۰۱سونوگرافی انومالی انجام دادم
۱۳۹۸/۰۴/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۰بسیار با حوصله و حاذق هستنسپاس از زحماتشون
۱۴۰۲/۰۹/۱۱دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۰/۰۵فوق العاده دکتر خوب خوش اخلاق هستش
۱۳۹۸/۰۵/۲۴سونو ۸ هفته بارداری.برخورد پزشک و پرسنل عالی.
۱۴۰۴/۰۸/۲۷به نظرم بهترین سنوگراف اهوازه
۱۳۹۹/۱۲/۱۷مادر و همسرم مراجعه داشتن تشخیص دقیق بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۱دکتر بسیار با دقت و با حوصله اس
۱۴۰۱/۰۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۳اوکی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۸دکتر بسیار حاذق وبادقتیه ...عالیه عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۵اینکه نوبت اینترنتی گرفتم ولی بخش پذیرش از قبل نوبت منو ثبت نکرده بودن و ساعت11شب نوبتم شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بارداری
۱۴۰۳/۰۱/۰۷بهترین پزشک دنیا قبلا یاسوج بودن خیلی حیف شد رفتن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالیست
۱۴۰۰/۰۷/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۰خیر اکو قلب جنین
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سونوبراپروستات کلیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عالی در تشخیص
۱۴۰۰/۱۰/۰۹تو شکم همسرم یه توده بزرگی بود که اقای دکتر تشخیص دادن قبلش جای دیگه رفته بودیم ولی نگفتن
۱۳۹۸/۱۲/۰۴دکتر خوب و با حوصله ای بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۳معطلی بسیار زیاد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲سونو شکمی داشتم بسیار خوش برخورد و با اخلاق هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱باردار بودم
۱۳۹۹/۰۵/۲۶عالی بود بارداری
۱۴۰۳/۰۳/۱۵سلام من بارداربودم عالی هست
۱۴۰۳/۰۱/۱۶برای بارداری رفتم و عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۹بسیار عاااااالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۴برای سونو های بارداری پیششون رفتم کارشون و رفتار خودشون و کادرشون خوبه و در دوازده هفته تشخیص درست دادن
۱۴۰۲/۰۹/۰۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۸همه سونوگرافیا بارداریم رو پیش ایشون رفتم،کارشون عالیه
۱۳۹۸/۱۰/۲۵پروستات
۱۴۰۲/۱۱/۰۶سونوگرافی
۱۴۰۳/۰۳/۰۱سینگراف غلباگری
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عالی هست کارشون ، بخصوص سونوگرافی انومالی
۱۳۹۸/۰۲/۰۵انومالی دادم.خیلی برام زمان گذاشت
۱۳۹۸/۰۶/۳۱بسیار با صبر و حوصله و خوش اخلاق و تشخیص صحیح
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۱/۱۱مشکل کلیه و کارش عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر مهربون ودقیق بود سردخترم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸عالیهههه
۱۴۰۴/۰۸/۲۱سنگ کلیه
۱۴۰۳/۰۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷سونو بارداری داشتم ...تشخیص عالیه. همه چی خوب بود.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۵دکتر عالی هستن و خیلی روی کارشون دقت دارن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹خیلی بادقت و با حوصله سونو انجام میدن و خیلی دقیق هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۲کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۹/۱۵بسیار دقیق و با حوصله هستن دکتر تنورساز حرف اول داخل دزفول میزنن ، پرسنل هم باادب و خوش اخلاق سلامت باشند ان شا الله
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۶سونو هفته شش بارداری و سونو ان تی رو پیششون دادم خیلی خوش برخوردن خودشون و پرسنل ممنونم ازشون بابت تشخیص خوبشون حالا هم انومالی میخوام پیش خودشون بدم انشالله که مثل قبلی ها خوب باشه دستشون خیلی خوب و سبکه خداروشکر
۱۴۰۳/۰۳/۰۵عالییییییییییییی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷سونوگرافی و ام آر آی همسرم زهرا عطایی و سونو شکم و لگن خودم محمدحسین نقاش نژاد
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عالی اگر ب موقع نوبتمون بشه
۱۴۰۲/۱۰/۰۹برا سونو قلب رفتم خداروشکر گفتن تشکیل شده از برخوردشون هم راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۲۸کارشان عالیست.با حوصله.مهربان.بادقت بالا.
۱۴۰۱/۰۲/۱۸باردارم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸برای تشکیل قلب بچه رفته بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بنظر عالی میرسن
۱۴۰۰/۱۱/۲۹راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۰سنو خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۹تشخیصشون خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰سونوگرافی
۱۴۰۲/۰۴/۲۱خوب وبا قیمت مناسب
۱۳۹۹/۰۸/۰۶خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۲خوبه من که راضی ام .
۱۴۰۰/۰۸/۰۶فیبروم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹دکتر خوش اخلاق وباحوصله ای هستن وبادقت به سؤالات بیمارپاسخ می دهد.
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خوب است
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عاااالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۶میخوام سونو بگیر برا بارداریم
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۲سونو فولیکول . عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خوب خوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۶سونوگرافی
۱۴۰۲/۰۵/۲۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۶تمام سونوهای بارداری و مخصوصا غربالگری اونجا بودم عالی هستن .
۱۴۰۲/۱۱/۱۰سونو دادم کارش خوب بود و دستشم خیر بود برام
۱۴۰۰/۰۵/۱۰چربی کبد
۱۳۹۸/۱۰/۱۴بهترین هستن در تشخیص سنو
۱۴۰۴/۱۰/۱۶خیلی خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۳واقعن کارشون خیلی عالیه برای سونو ntسلامت جنین
۱۳۹۸/۰۱/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عالی منتج به نتیجه عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۲عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر تو
۱۳۹۸/۰۹/۰۵کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱همچی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خوب است
۱۴۰۳/۰۱/۲۵من هرچی سونوتاحالاخودم وبچه هام وشوهرم داشتین پیش ایشون بوده وواقعاعالین ازهمه نظر
۱۴۰۴/۰۵/۱۳سونوگرافیش عالی انجام میدن
۱۴۰۰/۰۳/۲۸سونو ان تی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹توی شهرستان خودمون گفته بودن که مشکل فتق دارم و دچار پارگی شده بعد مراجعه کردم ب دکتر تنور ساز معاینه کردن گفتن هیچ مشکلی ندارم و خداروشکر مشکلی هم نداشتم.
۱۴۰۳/۰۱/۲۰از نطر سونوگرافی تشخیص ایشان خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۰عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸راضی بودم
۱۳۹۸/۰۷/۱۳۴سال پیش ۱۰۰کیلومتر راه رو اومدم برای اسکن قلب جنین و دیدم که واقعا ارزشش رو داشت.پزشک فوق العاده با اخلاق،شریف کادر مجرب و برخورد عالی و منظم و دقیق.امسالم برای آنومالی بچه دومم اومدم و عاااالی بود.خداخیرشون بده.امیدوارم هنیشه در اوج بدرخشند
۱۴۰۴/۱۱/۱۱سونوگرافی بارداری از کارشون راضی بودم با دقت انجام میدن
۱۴۰۰/۰۴/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۹باردار بودم سونوگرافی دادم خوب بود دستشان درد نکنه
۱۳۹۸/۰۵/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۸سونو ان تی انجام دادم خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۶تمام سونو های بارداریمو پیش ایشون رفتم. بسیار کار بلد .پرسنل منظم و کار درست . بسیار عالی و حرفه ای
۱۳۹۸/۱۲/۰۳برا انتی و انومالی رفتم خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۲سنوهای بارداری
۱۴۰۳/۱۰/۲۵دکتر کاربلدی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار با صبر و حوصله سنو انجام دادن و تشخیص شون درست بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰برای سونوانومالی رفتم کارشون خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۰۷گرفتن سونوگرافی
۱۴۰۲/۰۸/۲۷بسیار باحوصله
۱۴۰۳/۱۱/۱۶برای سونو بارداری مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۶/۰۲بارداری بود عالی ب
۱۴۰۴/۰۳/۰۵سونوگرافی
۱۴۰۳/۰۳/۱۴سنگ کلیه
۱۴۰۲/۱۲/۲۳چربی کبد
۱۳۹۹/۰۹/۰۴سونوگرافی با دقت بالا بود و راضی بودم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۶محیطی سالم و آرام و رعایت نوبت و مهمتر ارائه سوابق نتایج قبلی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دکتر با اخلاق بسیارعالی،و بسیارکاربلد میباشد
۱۴۰۱/۰۲/۲۹سنگ کلیه بود تشخیصش عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۱تجربه بسیار خوبی بود دستشون درد نکنه
۱۳۹۹/۰۳/۰۶مشکلی نداشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار عالی از نظر عملکرد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۵هنگام بارداری تشخیص دقیق وعالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۷عالی و مهربون و با حوصله منتها خیلی معطل شدیم ولی دقیق بود سنوگرافی
۱۴۰۲/۰۲/۱۹سونوی بارداری..خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عالی بودن راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۵حاملگی خارج رحم که عالی تشخیص دادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱کارش تمیز و عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۹سنوگرافی شکم ولگن
۱۴۰۴/۰۱/۰۶خوب طنطویوی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶سونو انومالی انجام دادم خیلی دقیق و زمان گذاشتن
۱۴۰۱/۰۲/۰۸بسیار خوب هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸برای انجام سونوگرافی به مطب دکتر مراجعه کردم و واقعا از برخورد محترمانه، دقت بالا و توضیحات کامل ایشون بسیار راضی بودم. با صبر و حوصله همه موارد رو توضیح دادن و باعث شدن نگرانیهام برطرف بشه. محیط مطب آرام و منظم بود و زمانبندی هم خیلی دقیق انجام شد. از زحماتشون واقعا ممنونم و با خیال راحت این مرکز رو به دیگران توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عاااالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۹عالی است
۱۳۹۹/۰۱/۱۹همیشه عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹سونا کبد چرب
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دکتر خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷سونوداشتم وتشخیصشون عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۲سونو آنومالی انجام دادم بسیار دقیق و با حوصله و خوب انجام دادن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۴دقت بسیار بالایی دارن،کارشون عالی هست.برا سونوگرافی شکم و لگن پیش ایشون رفتم،تشخیصشون عالی بود.
۱۳۹۸/۰۲/۰۲بهترین هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عااالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۶سه سال پیش عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار خوب بود. سونوی بارداری
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳به بیماران کمک میکند
۱۳۹۸/۰۲/۱۱بسیار صبور و گارش دقیق
۱۴۰۳/۰۳/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۱کارش بسیار عالیست
۱۴۰۰/۰۸/۲۶سنوگرافی کلیه بود نتیجه تشخیص درست دادند
۱۴۰۲/۰۷/۱۱بسیارعالی وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۰۴