واقفا دکتر. مهربان و با حوصله ا دوبار حاملگی پیش خانم دکتر بود خداروشکر خیلی رسیدگی میکنن و مشکلی نداشتم و عالی. بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خانم دکتر بسیار بی نظیر وبا تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
من به تشخیص ایشون اعتماد کامل دارم . برا چکاب رفتم و فیبروم داشتم الانم در حال درمانش هستم
۱۳۹۷/۰۷/۱۹
در دوران بارداری به ایشان مراجعه کردم و از انتخاب خانوم دکتر برای دوران بارداریم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
بسیارر دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
وقت میزارن برای بیماذها بسیارعالی هستن مهربون وباحوصله خیلی دوسشون دارمعشقن عشق
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
دکتر فوالعاده باتجربه وتشخیص ودرمان شون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
خوب بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
عفونت در اثر
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بارداری و زایمان
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
عالی هستند بی نظیر من پیششون زایمان کردم یعنی حرف ندارن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عالیییی
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
عاااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
فعلا تحت درمانم برای. بارداری دوم
۱۳۹۸/۰۷/۰۶
عاااالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۷
دکتر بسیار عالی با تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
خیلی ازشون راضی هستم دکترخیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
خیلی خوب بودن کیست داشتم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
مشکلات زنانگی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
مشکل هورمونی دارم وتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
پزشک بسیارخوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
پسرمو ایشون بدنیا آورد
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
زایمان خو
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
بسیار عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
زخم دهانه رحم داشتم با دستور ایشون خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
عشقه منه عالیه
۱۳۹۷/۱۲/۰۳
بسیار دقیق ودلسوز
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
بسیار دکتر خوب و مهربون و تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
بارداری
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
سلام زایمان سزارین کردم پیش خانم دکتر 5سال پیش
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
برای زایمان رفتم عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
عمل چراحی داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
عفونت ویروسی. طی یک دوره هفت روزه مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۲/۱۱
عالی از 76 مشتری ایشون هستم والان هم دخترم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
کیست داشتم و با داروهایی ک تجویز کردن درمان شدم
۱۳۹۸/۰۵/۰۴
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
دکترخیلی خوب ومهربونی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
سلام برای چکاپ پیش خانم دکتر عزیز رفتم وبارداری
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
دکتر فوق العاده ای هستن و کارشون عالیه وخدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دکتر خیلی عاااالی با تشخیص خیلی خوب وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
بسیار پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
بیمارشان بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
دکتر فوق العاده با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عالی هستن عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
عالی.کارش درسته
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
همه چی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
باردار بودک
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
فعلا در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
سوزش بعدادرارداشتم خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
من 4ماه خونریزی داشتم ده تا دکتر رفتم صدمدل دارو دادن نتونستن درمانم کنن وقتی اومدم پیش دکتر همون شب با یه قرص مشکلم حل شد.ممنونم از دکتر واقعا
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
باردار هستم تحت نظر ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
مشکلم حل شد
۱۳۹۸/۱۱/۰۱
باتشکر از زحمات ایشان دو زایمان منو خانم دکتر انجام دادم رضایت کامل دارم مشکلی داشته باشم بازم پیش اون میرم ممنون
۱۳۹۷/۰۷/۱۶
زایمان داشتم که عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عالی عفونت داشتم با یه مرحله درمان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
برای حاملگی پیش خانم دکتررفتم خیلی خوب هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
دکتر خوب و باسوادی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
دکتر خوبی هستن 18 سال دکتر من هستن و دو سزارین داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
به نظرم تشخیص بیماری از همه چیز مهمتره ایشون مشکل منو تشخیص دادند و به من کمک کردن تا حل بشه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
عالی
ت
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
من دوتا زایمانم را پیش دکتر ستاری نژاد انجام دادم اونم سزارین واقعا بی نظیره.به قول خودشون عادت نداره توی شکم آش بهم بزنه
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
خیلی دکترخوبیه من ازش راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
عالی جای هیچ گونه بحثی نیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
سلام تشکر فراوان از خانم دکتر عمل عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
پزشک بسیار با تجربه و کار درستی هستن .بنده مراحل بارداری را نزد خانوم دکتر گذراندم
۱۳۹۸/۰۹/۲۲
دکتر بسیار خوبی هستند خیلی راضیم.
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
مشکل زنان داشتم که توی بیمارستان رسول اکرم تشخیص ندادن میخواستن عملم کنن اما رفتم پیش خانوم دکتر تشخیص دادن و درمانم کردن و گفتن یه عفونت ساده زنانه اس
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
مادرم عمل زنان داشت وعملش بخوبی انجام شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
من عفونت زنان وراضی بودم دخترم هم مشکل هورمونی داره
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عفونت داشتم داروهایی که دادن خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
عالییییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
خیلی خیلی خ
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
تشخخیص و طبابطشون عالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
به نظرم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
پلیپ داشتم با دارو برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
پلیپ داشتم با دارو برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
بسیار عالی،بسیار باتجربه
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
دکتری خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دکتر دوران حاملگی من بودن و من خیلی ازشون راضی بودم .وقت گذاشتن و گوش دادن بهم برام خیلی مهم بود که خداروشکر دکتر ستاری نژاد تو این مورد عالی بودن.
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
فوق العاده مهربون
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
زایمان موفق
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
از طریق فامیل
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
سال 89 برای دوران بارداری و زایمان پیش دکتر ستاری نژاد رفتم خییلی راضی بودم و هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
یک جلسه رفتم پیششون
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۲
خیلیی راضی بودم
۱۳۹۸/۰۹/۱۲
فعلا یکبار مراجعه کردم و ازمایش دادم منتظرم نتیجه ازمایشم که مجدد مراجعه کنم
.......
۱۴۰۰/۰۷/۳۰خیلی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۲عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۸واقفا دکتر. مهربان و با حوصله ا دوبار حاملگی پیش خانم دکتر بود خداروشکر خیلی رسیدگی میکنن و مشکلی نداشتم و عالی. بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵خانم دکتر بسیار بی نظیر وبا تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲من به تشخیص ایشون اعتماد کامل دارم . برا چکاب رفتم و فیبروم داشتم الانم در حال درمانش هستم
۱۳۹۷/۰۷/۱۹در دوران بارداری به ایشان مراجعه کردم و از انتخاب خانوم دکتر برای دوران بارداریم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بسیارر دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۴وقت میزارن برای بیماذها بسیارعالی هستن مهربون وباحوصله خیلی دوسشون دارمعشقن عشق
۱۳۹۹/۰۷/۳۰دکتر فوالعاده باتجربه وتشخیص ودرمان شون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۲۱خوب بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۴عفونت در اثر
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بارداری و زایمان
۱۳۹۹/۱۲/۱۰عالی هستند بی نظیر من پیششون زایمان کردم یعنی حرف ندارن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالیییی
۱۴۰۰/۰۳/۰۷عاااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸فعلا تحت درمانم برای. بارداری دوم
۱۳۹۸/۰۷/۰۶عاااالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۷دکتر بسیار عالی با تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خیلی ازشون راضی هستم دکترخیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خیلی خوب بودن کیست داشتم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۷مشکلات زنانگی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۱مشکل هورمونی دارم وتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲پزشک بسیارخوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۶پسرمو ایشون بدنیا آورد
۱۴۰۰/۰۸/۲۹زایمان خو
۱۳۹۹/۰۹/۱۹عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۳بسیار عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵زخم دهانه رحم داشتم با دستور ایشون خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹عشقه منه عالیه
۱۳۹۷/۱۲/۰۳بسیار دقیق ودلسوز
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بسیار دکتر خوب و مهربون و تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۴بارداری
۱۳۹۹/۰۹/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲سلام زایمان سزارین کردم پیش خانم دکتر 5سال پیش
۱۳۹۹/۱۰/۳۰برای زایمان رفتم عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۸عمل چراحی داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۹بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عفونت ویروسی. طی یک دوره هفت روزه مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۲/۱۱عالی از 76 مشتری ایشون هستم والان هم دخترم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹کیست داشتم و با داروهایی ک تجویز کردن درمان شدم
۱۳۹۸/۰۵/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹دکترخیلی خوب ومهربونی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۲سلام برای چکاپ پیش خانم دکتر عزیز رفتم وبارداری
۱۴۰۰/۰۹/۰۵دکتر فوق العاده ای هستن و کارشون عالیه وخدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۱۰/۱۳دکتر خیلی عاااالی با تشخیص خیلی خوب وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بسیار پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بیمارشان بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳دکتر فوق العاده با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی هستن عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالی.کارش درسته
۱۳۹۹/۰۱/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸همه چی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷باردار بودک
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷فعلا در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۳/۰۶سوزش بعدادرارداشتم خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۹من 4ماه خونریزی داشتم ده تا دکتر رفتم صدمدل دارو دادن نتونستن درمانم کنن وقتی اومدم پیش دکتر همون شب با یه قرص مشکلم حل شد.ممنونم از دکتر واقعا
۱۴۰۰/۰۲/۰۴باردار هستم تحت نظر ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۳۰مشکلم حل شد
۱۳۹۸/۱۱/۰۱باتشکر از زحمات ایشان دو زایمان منو خانم دکتر انجام دادم رضایت کامل دارم مشکلی داشته باشم بازم پیش اون میرم ممنون
۱۳۹۷/۰۷/۱۶زایمان داشتم که عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عالی عفونت داشتم با یه مرحله درمان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰برای حاملگی پیش خانم دکتررفتم خیلی خوب هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۳دکتر خوب و باسوادی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دکتر خوبی هستن 18 سال دکتر من هستن و دو سزارین داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴به نظرم تشخیص بیماری از همه چیز مهمتره ایشون مشکل منو تشخیص دادند و به من کمک کردن تا حل بشه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی ت
۱۳۹۹/۰۳/۱۲درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶من دوتا زایمانم را پیش دکتر ستاری نژاد انجام دادم اونم سزارین واقعا بی نظیره.به قول خودشون عادت نداره توی شکم آش بهم بزنه
۱۳۹۹/۰۷/۲۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خیلی دکترخوبیه من ازش راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی جای هیچ گونه بحثی نیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۲سلام تشکر فراوان از خانم دکتر عمل عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹پزشک بسیار با تجربه و کار درستی هستن .بنده مراحل بارداری را نزد خانوم دکتر گذراندم
۱۳۹۸/۰۹/۲۲دکتر بسیار خوبی هستند خیلی راضیم.
۱۴۰۰/۰۲/۱۵مشکل زنان داشتم که توی بیمارستان رسول اکرم تشخیص ندادن میخواستن عملم کنن اما رفتم پیش خانوم دکتر تشخیص دادن و درمانم کردن و گفتن یه عفونت ساده زنانه اس
۱۴۰۰/۰۵/۲۵مادرم عمل زنان داشت وعملش بخوبی انجام شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸من عفونت زنان وراضی بودم دخترم هم مشکل هورمونی داره
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عفونت داشتم داروهایی که دادن خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عالییییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴خیلی خیلی خ
۱۴۰۰/۰۶/۱۹تشخخیص و طبابطشون عالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰به نظرم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱پلیپ داشتم با دارو برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱پلیپ داشتم با دارو برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۶بسیار عالی،بسیار باتجربه
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴دکتری خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر دوران حاملگی من بودن و من خیلی ازشون راضی بودم .وقت گذاشتن و گوش دادن بهم برام خیلی مهم بود که خداروشکر دکتر ستاری نژاد تو این مورد عالی بودن.
۱۳۹۹/۰۶/۲۵فوق العاده مهربون
۱۳۹۹/۱۲/۲۵خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۶زایمان موفق
۱۴۰۰/۰۳/۲۴از طریق فامیل
۱۴۰۰/۱۱/۰۱سال 89 برای دوران بارداری و زایمان پیش دکتر ستاری نژاد رفتم خییلی راضی بودم و هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴یک جلسه رفتم پیششون
۱۴۰۰/۰۳/۰۲خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۲خیلیی راضی بودم
۱۳۹۸/۰۹/۱۲فعلا یکبار مراجعه کردم و ازمایش دادم منتظرم نتیجه ازمایشم که مجدد مراجعه کنم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱بسیار خوش اخلاق و باسواد هستن مفید بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خوب رودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰25 سال مشتری ایشون هستم سرعت کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۳برای تست میرم خوبند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵خیلییییی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۴