این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان ونک - خیابان ملاصدرا - بعد از شیخ بهایی بیمارستان بقیه الله
میدان ونک، خیابان ملاصدرا، نرسیده به کردستان، ساختمان مسکن چشم انداز، پلاک ۵۴
درد شکم بچه
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ازشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۴هتل هستن ودقیق
۱۴۰۲/۰۸/۲۲دکتر ب طبابت عالی اما اصلا راجع به بیماری توضیح نمیدهند و این ندانستن بیمار را اذیت میکند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دررابطه با گوارش فرزندم مراجعه کردم..خدا همیشه سلامتی به خودشون و خانواده اش بدهد
۱۴۰۰/۰۹/۲۴دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۱۲بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۲/۰۹/۲۸عفونت اداری داشت دخترم که با کمک ایشان مرتفع شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۸تشکر از زحمات ایشان .دکتر با اخلاق و ماهر.
۱۴۰۳/۰۷/۱۰آندوسکوپی پسرم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲091221259 36
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بسیار صبور و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۲۴پسرم به دلیل عفونت ریه بیمارستان بستری بود بسیار همراه بودن و شرایط وتوضیح میدادن
۱۴۰۴/۰۱/۱۴گوارش نوزاد،کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دخترم معده درد داشت که با تجویز و راهنمایی ایشان بر طرف شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۹/۰۶میکروب معده
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار عالی وباتجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۱من حدود 23سال پیش به خاطر پلیپ روده فرزندم به ایشان مراجعه داشتم که الحمدالله معالجه شد. ایشان دکتر با اخلاق و حاذقی می باشد
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۲/۰۸/۲۲یبوست دخترم.وخداروشکردرمان شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکترحرفه ای و کاربلد
۱۳۹۹/۰۵/۱۱خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بله یبوست
۱۴۰۲/۰۹/۱۳عالی با تجربه با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۲۹هنوز موفق به رفتن پیششون نشدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بستری در بیمارستان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۰۵سلام من ناراحتی معده داشتم در کودکی ایشان منو آندوسکوپی کردند عالی بود بسیار دکتر محترمی هستند دستشون طلا
۱۴۰۲/۰۹/۲۲دکتر متعهداست
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عالی از نر نظر
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خیلی صبور ،
۱۴۰۳/۰۷/۲۲فوق العاده در تشخیص حساسیت نوزاد
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ایشان خانم با تجربه و حاذق میباشد .انشاالله عمر ت با عزتی داشته باشد دخترم بیماری ibdداشت که توسط ایشان درمان شده.
۱۴۰۳/۰۹/۱۶در خصوص عفونت دخترم بوده که خیلی دقیق بودند
۱۴۰۰/۰۲/۰۴فعلا در حال بررسی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸دکتر خوبی
۱۳۹۸/۰۸/۰۵بارداری و عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۶خوب عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳گوارش - حل شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۴تشخیص برگشت ادرار دادن الان تحت نظر دکتر حسن اتوکش هستیم
۱۳۹۷/۱۱/۰۷دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بچه ام عفونت روده داره
۱۴۰۰/۰۷/۱۷پسرم اسهال داشت و نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۷/۰۳/۰۵در مورد یبوست بوده که تحت درمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۴خانم دکتر بسیار مهربان و باحوصله هستند و کارشون هم خیلی خوبه. پسرم یبوست داشت بهتر شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۷کودکم به علت ابتلا به آنفولانزا در بیمارستان بقیت الله بستری شد و تحت نظر خانم دکتر مداوا و مرخص شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۸مشکل دفع و خدا رو شکر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۵خونریزی همراه به مدفوع
۱۴۰۰/۱۱/۱۸دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰فرزند 5 ساله ام یبوست داره و در حال درمان است
۱۴۰۰/۱۱/۰۹در حال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ععععاااااللللیییی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸در مراحل آزمایشات هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰