تهران شهرک غرب، بلوار دادمان غربی، ضلع جنوبی بلوار دادمان غربی ، بعد از بیمارستان آتیه، پلاک سی 30، طبقه همکف زنگ شماره 2 مطب دکتر محمدقاسم شمس
تهران ضلع شمالی بزرگراه جلال آل احمد، روبروی سه راه شهر آرا و روبروی بانک شهر، ساختمان پزشکان ۱۳۵، طبقه ۵، واحد ۱۰ مطب دکتر شمس
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهرک غرب، بلوار دادمان غربی، ضلع جنوبی بلوار دادمان غربی، بعد از بیمارستان آتیه، پلاک سی ۳۰، طبقه همکف زنگ شماره ۲ مطب دکتر محمدقاسم شمس
ضلع شمالی بزرگراه جلال آل احمد، روبروی سه راه شهر آرا و روبروی بانک شهر، ساختمان پزشکان ۱۳۵، طبقه ۵، واحد ۱۰ مطب دکتر شمس
خیلی حرفه ای و باتجربه و دلسوز هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲جراحی فک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بد نبود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالیه از همه نظر
۱۴۰۰/۰۴/۱۱بسیار عالی جراحی فک
۱۴۰۲/۰۷/۲۳دندون عقل جراحی کردم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۲فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۰۳مشکل فک داشتم دکتر خیلی عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۰من حدود ۲۰ سال
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بساردکترمجرب وعالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰بسیار عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۴/۱۴جراحی فک پائین انجام دادم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بیماری همسرم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸جراحی فک
۱۴۰۳/۱۰/۰۲تومور همانژیوما در فک فوقانی توسط ایشان برداشته شده و ترمیم شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عمل فک و عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۶برای کشیدن دندان عقل روی عصب صورت کارشان عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۴عمل بینی
۱۴۰۳/۰۹/۱۰تصادف شدید داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دخترم عمل فک انجام دادند
۱۴۰۲/۰۵/۰۱هنوز تشخیص داده نشده برای جلسه دوم میخوام برم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دندان نهفته داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۹واقعا تحولی در زندگی من بود من به این مرد مدیونم
۱۴۰۳/۰۲/۰۹برای کارهای دندان پزشکی و ارتودنسی خدمت ایشان میرفتم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عمل بینی بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۳۰جراح فک داشتم. خیلی هم عالی بود.
۱۴۰۳/۰۳/۲۸جراحی داشتم ک انجام شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ایمپلنت دندان
۱۴۰۰/۰۸/۰۸من از سال 81 تحت درمان هستم واز تومور در فک داشتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰جراحی فک و بینی تحت نظرسون انجام دادم. هم خودم هم خانواده. واقعا کارشون عالی بوده..
۱۴۰۲/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۵جراحی فک ،بسیار پزشک با اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۲۹الان ۱۵ ساله که از جراحی فک و دهان من گذشته ....خیلی خیلی راضیم و تا آخر عمر دعا گوی دکتر هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۳جراحی فک داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸جراحی فک داشتم و بینظیر بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۷جراحی فک
۱۴۰۳/۰۷/۰۳جراحی توده داخل فک
۱۴۰۳/۰۵/۱۸دکتر خوب و بااخلاق و ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عمل میکنه
۱۴۰۴/۰۷/۱۲قرار شد نوبت برای جراحی بدن
۱۴۰۳/۰۳/۲۵عمل فک فوق العاده
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۳/۱۵من برای فکم بود که واقن عالی دکتر عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۰۲جراحی فک
۱۴۰۳/۰۹/۲۱بسیار عالی می باشد
۱۴۰۳/۱۰/۱۳جراحی فک داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتر عالیییین
۱۴۰۲/۰۲/۰۹جراحی فک و چانه
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱منم پیوندلثه عمل کردن خیلی راضیم خدا عمرشون بده
۱۴۰۵/۰۲/۰۸ناهنجاری فک داشتم.سال ۹۲جراحی کردن.بسیار عالی.بدون دست زدن به فک بالا برطرف شد.بیماران دیگه در اون زمان هم همگی راضی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۰۱عالی و حرفه ایی و کار بلد
۱۴۰۰/۰۹/۱۹عمل فک دخترم درسال1382 بیمارستان طالقانی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۷برای من جراحی فک انجام دادن. کاملا از نتیجه راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱کشیدن دندان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹برای عصب کشی وجراحی خدمتشان رفتم و کارشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶.......
۱۴۰۱/۰۲/۰۹میخواستم عمل کنم پیشش گفت باید 10 تومن بدی عملت کنم تو بقیه الله دفترچه هم دارم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عمل زیبایی بیمی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱