کنسر سینه...فوق العاده است ایشون.به معنای واقعی حکیم...و بالاتر از حاذق بودن ایشون امیدی است که به بیمار میدن
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
عالی و بسیار کاربلد
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
کنسر سینه و درمان شدم به لطف خدا و زحمات اقای دکتر و پرسنل بی نظیرشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
کنسر مری بهبود یافته
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
عالی انسان خیر اقا
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
کنسر کولون
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
دکتر احتجاب به شدت انسان شریف و بزرگواری هستن.در کارشون درجه یک و خبره هستن.خداوند یک در دنیا صد در آخرت نصیبشون کنه.به پای هر بیمار از جای خودشون بلند میشن و با خوشرویی و برخورد عالی به بیمار اعتماد به نفس میدهند. فقط یک انتقاد داشتم منشی ایشون به شدت انسان بی ملاحظه هستن و با لحن تند با بیماری که با هزار امید میاد مطب صحبت میکنند حتی در تماس های تلفنی هم انقد بد برخورد میکنند که من خودم به شخصه از خدا خواستم جای منه بیمار قرار بگیره و یکی مثل خودشون با لحن بد باهاشون حرف بزنه که متوجه چرخ روزگار بشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
ایشان بسیار پزشک خوش اخلاق.دلسوز ویک پزشک حاذق وعالی میباشد.مشکل من کنسرسیوم میباشد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
دکتر بسیارخوب و حاذقی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
ایشون بسیار صبور، با اخلاق، حاذق، مسئولیت پذیر و حرفه ای هستن. در یک کلام بی نظیرررررن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
ایشان پزشک حاذقی هستند سرطان بیضه متاستاز به ریه و غدد لنفوم گردن و خوب شدن الان چهار سال از درمان میگذره شرایطم اصلا خوب نبود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
پدرم در حال درمان کنسر رکتوسیگموئید هستند،فعلا ۴ جلسه شیمی درمانی شدند و تومورمارکر خداروشکر خیلی پایین اومد به لطف خدای بزرگ و آقای دکتر احتجاب بعد از ۱۲ جلسه شیمی درمانی پرتودرمانی ۲۸ جلسه انجام خواهد شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
مادرم بیمار ایشان
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
دکتر خیل
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
سرطان مری درمان شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۷
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
سرطان و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
برای رادیو تراپی مادر خدمت ایشان بودیم که دکتر واعظی معذفی کردند .بسیار دکتر حاذق مهربان و دلسوز
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
بسیار دکتر با شخصیت تا جایی که میتواند به بیماران کمک میکنند هم از نظر روحیه هم از نظر مالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
بهترین پزشک انکولوژ که به نظرم تو کارشون اسطوره هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
ژبذررذ
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
سرطان رکتوم
درمان شده توسط دکتر احتجاب عزیز
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
دیدار مجدد
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
بسیار دکتر خوب مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۵
آقای دکتر بسیار حاذق و متخصص هستند. اما روال نوبت دهی مطبشون مناسب نیست. ۴ ساعت انتطار برای ویزیت علی رغم داشتن وقت قبلی خسته کننده است. به نطر میاد در خصوص شیوه نوبت دهی به بیماران بهتره رویه مطبشون اصلاح شود.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
سرطان لنف و سینه
پرتودرمانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
سرطان بیضه داشتم
کاملا بهبود یافتم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
سلام فوق العاده دکتر خوبی هستن و شکر خدا نتیجشم عالی دراومده مخصوص برخورد خودش و روحیه دادن به بیمار و خوش خلقی کارکنان
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
عالی جوابگو
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
بسیار دکتر حاذق و دلسوزی هستن
با آرزوی بهترین ها برای ایشان
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
دکتر فوق العاده مثبت و کار درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
پزشک حا
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
فوق العاده هستن دقیق و منظم
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
مادرم رو برای درمان پیش ایشون بردم ،دکتر بسیار کار بلد و دلسوزی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
عالیییی
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
سرطان سینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
دکتر بسیار خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
کنسر رودهج
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
تومور مغزی ،تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
حرف نداره
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
سلام.
پدرم ۲۰سال پیش کانسرحنجره گرفتند و دکتر احتجاب عزیز ایشون رو درمان کردند.
ایشون پزشک بسیار خوش اخلاق و حاذقی هستند.
البته پدرم بعلت مشکل قلبی به رحمت خدارفتند.شادی روح همه اموات صلوات
دکتر غلامرضا احتجاب متخصص درمان سرطان بورد تخصصی رادیوتراپی و کلینیکال آنکولوژی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی - با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در ارائه جدیدترین روش های تشخیص و طراحی درمان و به روز ترین خدمات شیمی درمانی، پرتودرمانی، هورمون درمانی، ایمونوتراپی، تارگت تراپی، براکیو تراپی و درمانهای پزشکی شخصی شده (personalized medicine) در سرطان های پستان، دستگاه گوارش، کولورکتال، دهانه رحم، تخمدان، مثانه، پروستات به ویژه سرطان های متاستاتیک در خدمت شما بیماران عزیز می باشد. ارائه جدیدترین و برترین تکنیک های روز دنیا از قبیل 3DCRT, IMRT, VMAT و برکیوتراپی با پیشرفته ترین دستگاه های رادیوتراپی و مراقبت های حین درمان (ارائه کلیه خدمات رادیوتراپی با پذیرش تمامی بیمه های پایه و تکمیلی) با ما در مسیر درمان تنها نیستید.
دکتر بسیار حاذق و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۶دیدار مجدد
۱۴۰۲/۰۴/۰۶متناهخخه
۱۴۰۰/۰۶/۲۵پدرم تحت درمان هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۱درحال درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰بسیار دکترعلی هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۱فوق العاده عالی با تجربه.
۱۴۰۱/۰۴/۲۴بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹بسیارصبور خوش اخلاق باتجربه وبا انرژی مثبت زیاد
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکتر فوق العاده عالی وخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۲برای شیمی درمانی خواهر شوهرم پیش دکتر رفتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳بسیار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بسیار دکتر باشعور وکاربلدی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸فوق العاده کار درست بی نظیر
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دیدار مجدد
۱۴۰۲/۰۴/۰۶کنسر سینه...فوق العاده است ایشون.به معنای واقعی حکیم...و بالاتر از حاذق بودن ایشون امیدی است که به بیمار میدن
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عالی و بسیار کاربلد
۱۴۰۱/۱۰/۲۲کنسر سینه و درمان شدم به لطف خدا و زحمات اقای دکتر و پرسنل بی نظیرشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۶کنسر مری بهبود یافته
۱۴۰۲/۰۳/۱۱عالی انسان خیر اقا
۱۴۰۳/۰۸/۱۷کنسر کولون
۱۴۰۲/۰۱/۲۹دکتر احتجاب به شدت انسان شریف و بزرگواری هستن.در کارشون درجه یک و خبره هستن.خداوند یک در دنیا صد در آخرت نصیبشون کنه.به پای هر بیمار از جای خودشون بلند میشن و با خوشرویی و برخورد عالی به بیمار اعتماد به نفس میدهند. فقط یک انتقاد داشتم منشی ایشون به شدت انسان بی ملاحظه هستن و با لحن تند با بیماری که با هزار امید میاد مطب صحبت میکنند حتی در تماس های تلفنی هم انقد بد برخورد میکنند که من خودم به شخصه از خدا خواستم جای منه بیمار قرار بگیره و یکی مثل خودشون با لحن بد باهاشون حرف بزنه که متوجه چرخ روزگار بشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴ایشان بسیار پزشک خوش اخلاق.دلسوز ویک پزشک حاذق وعالی میباشد.مشکل من کنسرسیوم میباشد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر بسیارخوب و حاذقی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ایشون بسیار صبور، با اخلاق، حاذق، مسئولیت پذیر و حرفه ای هستن. در یک کلام بی نظیرررررن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ایشان پزشک حاذقی هستند سرطان بیضه متاستاز به ریه و غدد لنفوم گردن و خوب شدن الان چهار سال از درمان میگذره شرایطم اصلا خوب نبود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰پدرم در حال درمان کنسر رکتوسیگموئید هستند،فعلا ۴ جلسه شیمی درمانی شدند و تومورمارکر خداروشکر خیلی پایین اومد به لطف خدای بزرگ و آقای دکتر احتجاب بعد از ۱۲ جلسه شیمی درمانی پرتودرمانی ۲۸ جلسه انجام خواهد شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۸خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۸مادرم بیمار ایشان
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر خیل
۱۴۰۴/۰۳/۱۱سرطان مری درمان شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۷فوق العاده
۱۴۰۳/۰۵/۲۶سرطان و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲برای رادیو تراپی مادر خدمت ایشان بودیم که دکتر واعظی معذفی کردند .بسیار دکتر حاذق مهربان و دلسوز
۱۴۰۱/۱۱/۰۴بسیار دکتر با شخصیت تا جایی که میتواند به بیماران کمک میکنند هم از نظر روحیه هم از نظر مالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۸بهترین پزشک انکولوژ که به نظرم تو کارشون اسطوره هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۴ژبذررذ
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۲سرطان رکتوم درمان شده توسط دکتر احتجاب عزیز
۱۴۰۴/۰۴/۰۴دیدار مجدد
۱۴۰۲/۰۴/۰۶بسیار دکتر خوب مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۵آقای دکتر بسیار حاذق و متخصص هستند. اما روال نوبت دهی مطبشون مناسب نیست. ۴ ساعت انتطار برای ویزیت علی رغم داشتن وقت قبلی خسته کننده است. به نطر میاد در خصوص شیوه نوبت دهی به بیماران بهتره رویه مطبشون اصلاح شود.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵سرطان لنف و سینه پرتودرمانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۳سرطان بیضه داشتم کاملا بهبود یافتم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵سلام فوق العاده دکتر خوبی هستن و شکر خدا نتیجشم عالی دراومده مخصوص برخورد خودش و روحیه دادن به بیمار و خوش خلقی کارکنان
۱۴۰۲/۰۱/۱۶عالی جوابگو
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار دکتر حاذق و دلسوزی هستن با آرزوی بهترین ها برای ایشان
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر فوق العاده مثبت و کار درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۸پزشک حا
۱۴۰۴/۰۳/۰۲در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰فوق العاده هستن دقیق و منظم
۱۴۰۲/۰۹/۰۴مادرم رو برای درمان پیش ایشون بردم ،دکتر بسیار کار بلد و دلسوزی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۲عالیییی
۱۴۰۴/۰۸/۰۸سرطان سینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۶دکتر بسیار خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲کنسر رودهج
۱۴۰۴/۰۲/۲۹تومور مغزی ،تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹حرف نداره
۱۴۰۳/۰۲/۰۱سلام. پدرم ۲۰سال پیش کانسرحنجره گرفتند و دکتر احتجاب عزیز ایشون رو درمان کردند. ایشون پزشک بسیار خوش اخلاق و حاذقی هستند. البته پدرم بعلت مشکل قلبی به رحمت خدارفتند.شادی روح همه اموات صلوات
۱۴۰۳/۱۰/۲۲نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خیلی صبور و با اخلاق و عالم به کار خودشون هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۷