ریزش مو و خوب شد
عدم رضایت
تزریق ژل داشتم عالی بودند هم خوش برخورد هم حرفه ای
جوش پوستی داشتم عالی بودند
سیاهی دور چشم
مشکل سوزش و پوست ریزی پوست صورت بودم الان خیلی بهتر شدم
مشکل پوست
بسیار عالی و با تجربه
خوب عالی
خشکی شدید
عالی بود
بسیار دقیق و باحوصله ویزیت میکنن و داروهایی که به من دادن هم همگی جواب دادن برای مشکلم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
رحمت آباد بین کوچه ۳۷ و ۳۹ جنب بانک ملی کلینیک پوست و کاشت موی نیکو
ریزش مو و خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۱۷تزریق ژل داشتم عالی بودند هم خوش برخورد هم حرفه ای
۱۴۰۳/۰۸/۱۴جوش پوستی داشتم عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۹سیاهی دور چشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳مشکل سوزش و پوست ریزی پوست صورت بودم الان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مشکل پوست
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۱۲/۰۳خوب عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۱۷خشکی شدید
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بسیار دقیق و باحوصله ویزیت میکنن و داروهایی که به من دادن هم همگی جواب دادن برای مشکلم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹