باردارم برای مراقبت بارداری پیششون میرم فوق العاده ان
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
ایشون دکتری با حوصله و مهربونن
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
دکتر خانوادگی ما هستند و دخترم زو به دنیا آوردند بی نظیرن ه
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
باردارم تحت نطر خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
عالی بهترین دکتر زنانی که در رشت رفتم با حوصله و با دقت
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
خوش برخوردو مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
باردارم و درحال حاضر راضی ام از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
بسیار عالی و با حوصله و مهربون
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
خانم دکتر صراف زاده واقعا فوقالعاده و عالی هستن،هم از لحاظ تشخیص عالی هستن،هم پاسخ ب سوالات مریض با حوصله جواب میدن و واقعا واسه مریض وقت میزارن.واقعا بهترین هستن.
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
عالی باحوصله مهربون
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
با اخلاق با حوصله ، ماهر
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
عالییییییب
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
بهترین و مهربون ترین پزشک
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
مثل همیشه عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
دوتا زایمان طبیعی عالی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
عالی مث همیشه
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
مشکلاتم که زیاده خودمم تو کار خودم موندم در کل دکتر خیلی خوبی هستن کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
آندومتریوز ..تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
فیبر جراحی
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
بسیار خوش اخلاق و با دانش هستند
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
دکتر بسیار دلسوز و باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
راضی نبودم به حرفم توجهی نکرداولویتش این بود مریض بیاد مطبش دراین صورت برات وقت میذارم.خودش گفت
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
عالی بسیار با صبر و دقت
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
فوق العاده مهربان و مودب
۱۳۹۸/۰۶/۱۲
زایمان طبیعی..
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
زایمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
دکتر حاذق و بسیار خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
مراقبت های دوران بارداری ..و زایمان ..
عالی هستن و خوش اخلاق ..
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۸
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
ایشون در مطب شخصی خودشون بسیار خوش برخورد هستن اما در درمانگاه تامین اجتماعی ۳۶۰ درجه رفتارشون عوض میشه و برای بیمار نه وقت میزارن نه حوصله .از برخودشون در درمانگاه خیلی ناراحت و آزرده خاطر هستم اصلا رفتارشون درست نبود
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
باردار و خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
من بعد یک سال متوجه خطای منشی ایشون در بخیه سزارین شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
خیلی عالی وخوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
با حوصله با شخصیت و توضیحات کامل در مورد هر مشکلی که مراجعه میکنیم و تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
دکتر مهربان و خوش برخوردی هستند ولی مثل همیشه شلوغی بیش از حد مطب و انتظار ۵ ساعته ی بعضی از مادران باردار قابل قبول نیست. نکته دیگر صحبت کردن پزشک با تلفن و یا سایر بیماران و منشی حین انجام سونوی واژینال بشدت استرس اور بود و اذیت کننده بود و تمرکز روی بیمارو پایین میاورد. ضمن اینکه هیچ حریم خصوصی در شان یک خانم در اتاق مشاوره و اتاق معاینه وجود نداره. تصور کنید بخواید راجب خصوصی ترین مسائلتون و خصوصی ترین عضو بدنتون در حضور یک بیمار دیگه توضیح بدید یا سوال داشته باشید...
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
خیلی عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
حاملگی
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
دکتر با اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
بسیار مهربان،خوش برخورد و همچنین در کارشان هم خبره هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
عالی و مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
مهرماه 99 برای اقدام به بارداری رفتم پییششون و الان 5 ماه باردارم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
مشکل داخلی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
در دوران بارداری تحت نظر ایشون بودم بااخلاق هستن و کارشون رو بلدن اما من بیهوشی کامل میخواستم ایشون برای من انجام ندادن میتونستن با دکتر بیهوشی هماهنگ کنن بااینکه من باکلی گریه ازشون خواستم که اسپاینال نمیخوام ولی گفتن نمیشه . اولین زایمانم بود خیلی استرس هم داشتم ،خانم دکتر خیلی سریع صحبت میکنن و آدم سوالی که میخواد بپرسه رو یادش میره و هول میکنه*
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
خوش برخورد،قابل اطمینان
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
دکتربسیارخوش اخلاق وحرفه ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
دکتر بسیار مهربان و ماهری هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خوب است
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
برای مراقبتهای بارداری بهشون مراجعه کردم و واقعا خیلی دکتر خوش اخلاق و صبوری هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
عالی خوش انرژی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
باردارم و دکتر بسیار با اخلاق و مهربونیه و کارش درسته
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
در حال درمان هستم. ایشون بسیار مودب و مهربان هستن.
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
من برای اقدامات قبل بارداری مراجعه کردم و هدفم این بود دکترم وقت بزاره باهام صحبت کنه ، کاملا وقت میزارن برای مراجعه کننده و احترام قائل هستن
همینطور رفتارشونم بسیار دوستانست و توضیحاتشون کافی موفق باشن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
واقعا عالیه از همه نظر
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
معاینات پیش از بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
اقدام ب بارداری و الان باردارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
عالیییی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
ب تازگی پیششون تشکیل پرونده دادم ،باردارم و اولین بار ک پیششون رفتم برخوردشون خیلی عالی بود و میخوام پیش ایشون زایمان کنم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
جراحی شدم بسیارعالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
بهترین دکتر . فقط با نوبت دهیش مشکل دارم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
رفتارشون خیلی خوبه مهربونن با دقت گوش میدن و واضح همه چیز رو توضیح میدن.
فقط مطب خیلی شلوغ بود و معطلی زیاد بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
خوش اخلاق صبور
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
بارداری و زایمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
برای مراقبت بارداری و زایمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
بهترین دکتر دنیا با اخلاق با تجربه مهربون
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
بسار عاااااااااااالی مهربون پیششون یک زایمان کردم بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
سلام راضی بودم دکتر با مسئولیتی هستش خدایی برای مریضش ارزش قائل میشه پیگیره.
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
باسلام من پیش خانم دکتر زایمان کردم نه ماه پیشش مراغبت میرفتم واقعن دکتر خوب خوش اخلاق و مهربان هست
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
بارداری
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
فوق العاده مهربون و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خانم دکتر بسیار همدل، خوب گوش میدن و به سوالات پاسخ میدن، منشیشون مهربون. فقط توی مطب حدود ۴ ساعت معطل شدم و این خیلی خسته کننده بود.
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
فوق العاده با حوصله و صبور و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
خودم و دوستانم از تشخیص و درمان رازی بودیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
فعلا تحت درمان هستم ولی از اخلا و رفتارشون واقعا راضیم ️
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
بسیار دکتر مهربونی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
عالی خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
خانم دکتر با صبر حوصله ای هستند به همه سوالاتی که پرسیده میشود کامل و دقیق پاسخ میدهند بسیار مهربان هستند و دلسوز
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
فیبروم
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
دکتر بسیار مهربون و خوبی هستن و با حوصله و دقت به بیماران شون رسیدگی میکنن من همچنان تحت نظر ایشون هستم برام زایمانم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
فوق العاده مهربون، خوش انرژی، ناز و دوست داشتنی
کلی افراد داخل مطب بودند که ازش راضی بودند.
تنها نقطه ضعف شلوغی مطب بود.
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
عالی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
باردارم دکتر خیلی خوبیه ازش راضیم واقعا مهربونه
۱۳۹۸/۱۲/۰۵
در مورد قبل بارداری
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
عالی از هر نظر
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
پریود نامنظم داشتم ، با تجویز دارو برطرف شد و تحت نظر هستم
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
بارداری سخت داشتم و تحت نظر دکتر بودم، دکتر بسیار مهربانوصبوری هستند ، خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
بهترینن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و مهربون بودن و خیلی با حوصله جواب سوالاتمو دادن من خیلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
برای اولین بار مراجعه کردم فعلا نمیتونم نظری بدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
عالی عالی تا به حال همچنین دکتر خوش برخوردی ندیدم خداحفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
بسیاربسیار عالی هم تخصص هم اخلاق بی نظیری دارند عاشقشونم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
خیلی دکتر مهربون
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
زایمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
تشخیص عالی و اخلاق خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
بسیار مهربان و صبور هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
عالی هست عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
دکتر فوقالعاده با مسئولیت وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
بهترین
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
بسیار عالی .صبور.با علم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
دکتر خوب و مهربان دلسوز ایشون دکتر قبل بارداری زایمانم بودن از همه نظر رسیدگی دانا هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
برای زایمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
عالی دکتر خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
عالیبود
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
من برای زایمان پیش خانم دکتر عزیز بودم
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
بارداری
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
عالی و خیلی خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۲/۱۲/۰۳
بی نظیرهستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
پزشک بسیار مهربان و باحوصله
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
در حال درمانم فعلا دکتر مهربانی هستن بهم آرامش دادن
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
عااااالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
بهترین و خوش قلب ترین دکتر هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
فعلا در مرحله درمان هستم و پروسه درمان تموم نشده
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
بادانش فنی بالایی هستند و فوق العاده به روز
۱۳۹۹/۰۲/۰۵
دکتر بسیار خوبی هستن،به سوالات بیمار با دقت گوش میدن و پاسخگو هستن.
فقط تعداد نوبتی که در روز میدن خیلی زیاد هست و همین زیاد بودن و کمبود زمان، باعث میشه سه مریض همزمان داخل اتاق پزشک و اتاق معاینه باشن و حس راحتی با پزشک کمتر میشه و آدم نمیتونه همه ی سوالاتش رو به راحتی بپرسه.
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
من باردارم بسیار بسیار دکتر مهربونو بادقتین
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
خیلی دکتر خوبی هستند من که راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
عالی دکتر بسیار خوب و صبور
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عالیه خانوم دکتر من عاشقشم بااخلاق مهربون خوش برخورد آدم احساس راحتی میکنه باهاشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
فوق العاده هستن تا الان که راضی هستم و 34 هفته هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
خیلی از کارشان راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
بجز آزمایشات خودش آزمایش دکتر دیگر ی رو نمی بیینن فقط کار خودش اطمینان داره
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
زایمان اول و دوم ایشون عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۳
خانم دکتر حرف ندارن ، هم دانش تشخیصشون هم اخلاقشون فوق لعادس
۱۳۹۹/۰۲/۰۵
عفونت رحم
۱۴۰۲/۰۹/۰۳
برای بارداری بسیاااار بااخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۱۳
دکترخوبی هستش
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
دکتر مهربان وعالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
مشکلی نداشتم برای بچه دار شدن و سلامتی ویزیت شدم.. خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
برای دوره بارداری تحت نظر بودم . بسیار مسئولیت پذیر و خوش برخورد و متعهد هستن.حتما پیشنهاد میشه
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
سزارین پسرم با ایشون بود و خیلی راضیم و خیلی هم مهربون و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
بسیار با حوصله ومهربان وبا اخلاق
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
بدون شک یکی از بهترین دکترهای ایران
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
ایشون فوق الع
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
زایمان
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
دکترخوبی است
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
دکترباحوصله ومنصفی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بسیار خوش اخلاق و دوس داشتنی ب بیمارشون ب نحو احسن اهمیت میدن و جوابگو تمام سوالات هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
برای بارداری اقدام کردم ،الان باردارم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
مهربونترینه️
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
هم پیش
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
نازایی
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
خیلی با حوصله و مهربون هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
دخترم با دست ایشون بدنیا اومدن بسیار دکتر مهربانی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
تحت مراقبت برای بارداری هستم و واقعاا ازشون راضی ام . خوش اخلاق. مهربان. با صبر و حوصله پاسخگو هستن و ...
دارای سابقه بالاترین انواع جراحی در بیمارستان های دولتی و خصوصی دارای مدرک لاپاراسکوپی پیشرفته عضو انجمن لاپاراسکوپی ایران بیمارستان های قایم، پارس، گلسار، آریا، توتونکاران، فامیلی، ولیعصر و رسول اکرم
مراقبت از بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۰۶دکتر فوقالعاده مهربون و با اخلاق و کار درست
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خونریزی زیاد
۱۴۰۳/۰۴/۱۷خوش برخورد صبور . ولی بشدت شلوغ
۱۴۰۴/۰۵/۱۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲توسط ایشون جراحی شدم راضی بودم خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۴دکتر بسیار مهربون وبا حوصله ای هستن من مشکل رحمی وزیبایی داشتم که خانم دکتر حلش کرد
۱۴۰۳/۰۴/۱۵کارشون خیلی عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۲۱دکتر بسیاردلسوز ومهربان وباتجربه به علت عفونت شدید مراجعه کردم ودرمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳عمل کیست داشتم .عملم موفقیت آمیز بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عالیه تازه باردار بودم دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۱/۰۵برای زایمان فعلا یبار ویزیت شدم
۱۳۹۸/۰۶/۱۹تشخیص عالی طرز برخورد با مریض عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰فعلا تحت درمانم اما زمان انتظار بسیار طولانی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۴بهترین دکت
۱۴۰۲/۱۰/۱۴خانم دکتر بهترین منه
۱۴۰۱/۰۳/۰۱دکتر مهربان
۱۴۰۴/۰۱/۲۶اقدام برای بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۳۰بارداری
۱۴۰۴/۰۳/۰۸مراقبت دوران بارداری ک فوقالعاده بودن هم از نظر اخلاق و همچنین تخصص شان
۱۴۰۱/۰۱/۰۲سلام تج
۱۴۰۲/۱۰/۰۴عفونت داشتم خوب شدم زود
۱۴۰۰/۰۱/۰۲خیلی مهربونند و اصلا استرس الکی به ادم منتقل نمی کنن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷تحت نظرشونم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹عالی چکاپ
۱۴۰۴/۰۵/۰۸نازایی. ی بار مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عالی و بسیار کاربلد و مهربون و با حوصله هستن خانم دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۱۲باردا ری تحت نظرم
۱۳۹۸/۱۰/۱۵خانم دکتر خیلی مهربان هستند و خوب به توضیحات بیمار گوش میدن من برای کیست پیش ایشان میرم
۱۳۹۹/۰۸/۲۵عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۰۵دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹کیست داشتم جراحی کردم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷هنوز در حال مداوا هستم نتیجه ندیدم ولی اخلاق خوبی داره
۱۴۰۴/۰۴/۲۸جراحی برداشتن رحم
۱۳۹۹/۰۸/۱۳عالیییییی بهترین و مهربون ترینن، کارشون فوق العادس
۱۴۰۲/۰۸/۱۴فوقالعاده مهربونم و کاربلد
۱۴۰۳/۰۲/۰۱دکتر بسیار آگاه ، باتجربه و خوش برخوردی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳مشکل نامنظمی پریود ک با دارو رفع شده
۱۴۰۰/۰۳/۳۱برای حاملگی اولم تحت نظرشون بودم،واقعادکارخوش اخلاق ومهربونی هستن وباحوصله ومهربونی ویزیت میکنن و وقت میذارن
۱۴۰۲/۱۲/۱۰تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بارداری
۱۴۰۴/۰۳/۲۱خوش اخلاق وموفق.باعث افتخاره ک زنی گیلانی نامدارسرزمینش
۱۴۰۰/۱۲/۲۴به شدت با حوصله هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۱۰مراقبت بارداری رو پیش خانم دکتر میرم
۱۳۹۹/۰۸/۱۶دکتر فوق العاده
۱۴۰۴/۰۱/۱۵باردارم برای مراقبت بارداری پیششون میرم فوق العاده ان
۱۴۰۳/۰۷/۰۹ایشون دکتری با حوصله و مهربونن
۱۴۰۳/۰۹/۲۷دکتر خانوادگی ما هستند و دخترم زو به دنیا آوردند بی نظیرن ه
۱۴۰۴/۰۳/۲۴باردارم تحت نطر خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۴/۲۵عالی بهترین دکتر زنانی که در رشت رفتم با حوصله و با دقت
۱۴۰۰/۰۷/۱۹خوش برخوردو مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۶باردارم و درحال حاضر راضی ام از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار عالی و با حوصله و مهربون
۱۴۰۴/۰۱/۲۳خانم دکتر صراف زاده واقعا فوقالعاده و عالی هستن،هم از لحاظ تشخیص عالی هستن،هم پاسخ ب سوالات مریض با حوصله جواب میدن و واقعا واسه مریض وقت میزارن.واقعا بهترین هستن.
۱۴۰۴/۱۲/۱۲عالی باحوصله مهربون
۱۴۰۳/۰۳/۰۳با اخلاق با حوصله ، ماهر
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۱۸عالییییییب
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بهترین و مهربون ترین پزشک
۱۴۰۴/۱۱/۰۷مثل همیشه عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دوتا زایمان طبیعی عالی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالی مث همیشه
۱۴۰۴/۰۱/۲۹مشکلاتم که زیاده خودمم تو کار خودم موندم در کل دکتر خیلی خوبی هستن کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۱۴آندومتریوز ..تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۷فیبر جراحی
۱۴۰۴/۰۱/۱۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۷بسیار خوش اخلاق و با دانش هستند
۱۳۹۹/۰۲/۳۰تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۵/۰۳دکتر بسیار دلسوز و باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۳راضی نبودم به حرفم توجهی نکرداولویتش این بود مریض بیاد مطبش دراین صورت برات وقت میذارم.خودش گفت
۱۴۰۲/۱۱/۱۷بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عالی بسیار با صبر و دقت
۱۴۰۰/۰۷/۱۱فوق العاده مهربان و مودب
۱۳۹۸/۰۶/۱۲زایمان طبیعی..
۱۴۰۳/۱۰/۰۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۹زایمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر حاذق و بسیار خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱مراقبت های دوران بارداری ..و زایمان .. عالی هستن و خوش اخلاق ..
۱۴۰۰/۰۵/۲۶خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۸ایشون در مطب شخصی خودشون بسیار خوش برخورد هستن اما در درمانگاه تامین اجتماعی ۳۶۰ درجه رفتارشون عوض میشه و برای بیمار نه وقت میزارن نه حوصله .از برخودشون در درمانگاه خیلی ناراحت و آزرده خاطر هستم اصلا رفتارشون درست نبود
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۲۱باردار و خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱من بعد یک سال متوجه خطای منشی ایشون در بخیه سزارین شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷خیلی عالی وخوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۲۱با حوصله با شخصیت و توضیحات کامل در مورد هر مشکلی که مراجعه میکنیم و تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکتر مهربان و خوش برخوردی هستند ولی مثل همیشه شلوغی بیش از حد مطب و انتظار ۵ ساعته ی بعضی از مادران باردار قابل قبول نیست. نکته دیگر صحبت کردن پزشک با تلفن و یا سایر بیماران و منشی حین انجام سونوی واژینال بشدت استرس اور بود و اذیت کننده بود و تمرکز روی بیمارو پایین میاورد. ضمن اینکه هیچ حریم خصوصی در شان یک خانم در اتاق مشاوره و اتاق معاینه وجود نداره. تصور کنید بخواید راجب خصوصی ترین مسائلتون و خصوصی ترین عضو بدنتون در حضور یک بیمار دیگه توضیح بدید یا سوال داشته باشید...
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خیلی عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۳حاملگی
۱۴۰۱/۱۰/۰۲دکتر با اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۳۰بسیار مهربان،خوش برخورد و همچنین در کارشان هم خبره هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی و مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۱۰مهرماه 99 برای اقدام به بارداری رفتم پییششون و الان 5 ماه باردارم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵مشکل داخلی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱در دوران بارداری تحت نظر ایشون بودم بااخلاق هستن و کارشون رو بلدن اما من بیهوشی کامل میخواستم ایشون برای من انجام ندادن میتونستن با دکتر بیهوشی هماهنگ کنن بااینکه من باکلی گریه ازشون خواستم که اسپاینال نمیخوام ولی گفتن نمیشه . اولین زایمانم بود خیلی استرس هم داشتم ،خانم دکتر خیلی سریع صحبت میکنن و آدم سوالی که میخواد بپرسه رو یادش میره و هول میکنه*
۱۴۰۱/۰۹/۲۰خوش برخورد،قابل اطمینان
۱۴۰۱/۰۶/۰۱دکتربسیارخوش اخلاق وحرفه ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دکتر بسیار مهربان و ماهری هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خوب است
۱۴۰۲/۰۸/۲۸برای مراقبتهای بارداری بهشون مراجعه کردم و واقعا خیلی دکتر خوش اخلاق و صبوری هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عالی خوش انرژی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴باردارم و دکتر بسیار با اخلاق و مهربونیه و کارش درسته
۱۴۰۳/۱۱/۲۰در حال درمان هستم. ایشون بسیار مودب و مهربان هستن.
۱۴۰۱/۱۱/۱۶من برای اقدامات قبل بارداری مراجعه کردم و هدفم این بود دکترم وقت بزاره باهام صحبت کنه ، کاملا وقت میزارن برای مراجعه کننده و احترام قائل هستن همینطور رفتارشونم بسیار دوستانست و توضیحاتشون کافی موفق باشن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸واقعا عالیه از همه نظر
۱۳۹۸/۱۰/۱۰دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹معاینات پیش از بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۰۶اقدام ب بارداری و الان باردارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عالیییی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸ب تازگی پیششون تشکیل پرونده دادم ،باردارم و اولین بار ک پیششون رفتم برخوردشون خیلی عالی بود و میخوام پیش ایشون زایمان کنم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸جراحی شدم بسیارعالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بهترین دکتر . فقط با نوبت دهیش مشکل دارم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲رفتارشون خیلی خوبه مهربونن با دقت گوش میدن و واضح همه چیز رو توضیح میدن. فقط مطب خیلی شلوغ بود و معطلی زیاد بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خوش اخلاق صبور
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بارداری و زایمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۶برای مراقبت بارداری و زایمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بهترین دکتر دنیا با اخلاق با تجربه مهربون
۱۴۰۰/۱۱/۲۸بسار عاااااااااااالی مهربون پیششون یک زایمان کردم بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۱۰/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷سلام راضی بودم دکتر با مسئولیتی هستش خدایی برای مریضش ارزش قائل میشه پیگیره.
۱۴۰۳/۰۴/۱۸باسلام من پیش خانم دکتر زایمان کردم نه ماه پیشش مراغبت میرفتم واقعن دکتر خوب خوش اخلاق و مهربان هست
۱۴۰۱/۱۱/۲۲خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۵بارداری
۱۴۰۲/۰۹/۱۴فوق العاده مهربون و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۰/۲۲خانم دکتر بسیار همدل، خوب گوش میدن و به سوالات پاسخ میدن، منشیشون مهربون. فقط توی مطب حدود ۴ ساعت معطل شدم و این خیلی خسته کننده بود.
۱۴۰۴/۱۲/۰۹فوق العاده با حوصله و صبور و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خودم و دوستانم از تشخیص و درمان رازی بودیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۵فعلا تحت درمان هستم ولی از اخلا و رفتارشون واقعا راضیم ️
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار دکتر مهربونی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۶/۱۲خانم دکتر با صبر حوصله ای هستند به همه سوالاتی که پرسیده میشود کامل و دقیق پاسخ میدهند بسیار مهربان هستند و دلسوز
۱۴۰۵/۰۲/۲۸فیبروم
۱۴۰۲/۱۰/۰۱دکتر بسیار مهربون و خوبی هستن و با حوصله و دقت به بیماران شون رسیدگی میکنن من همچنان تحت نظر ایشون هستم برام زایمانم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۹فوق العاده مهربون، خوش انرژی، ناز و دوست داشتنی کلی افراد داخل مطب بودند که ازش راضی بودند. تنها نقطه ضعف شلوغی مطب بود.
۱۴۰۴/۱۱/۱۳عالی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۰۳باردارم دکتر خیلی خوبیه ازش راضیم واقعا مهربونه
۱۳۹۸/۱۲/۰۵در مورد قبل بارداری
۱۴۰۰/۰۷/۳۰خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عالی از هر نظر
۱۴۰۳/۱۱/۲۷پریود نامنظم داشتم ، با تجویز دارو برطرف شد و تحت نظر هستم
۱۴۰۲/۱۱/۱۲بارداری سخت داشتم و تحت نظر دکتر بودم، دکتر بسیار مهربانوصبوری هستند ، خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۲/۱۰بهترینن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و مهربون بودن و خیلی با حوصله جواب سوالاتمو دادن من خیلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۰۲برای اولین بار مراجعه کردم فعلا نمیتونم نظری بدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عالی عالی تا به حال همچنین دکتر خوش برخوردی ندیدم خداحفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بسیاربسیار عالی هم تخصص هم اخلاق بی نظیری دارند عاشقشونم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خیلی دکتر مهربون
۱۴۰۰/۰۲/۱۲زایمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۸تشخیص عالی و اخلاق خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار مهربان و صبور هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عالی هست عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲دکتر فوقالعاده با مسئولیت وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۶بهترین
۱۴۰۰/۰۴/۱۷بسیار عالی .صبور.با علم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتر خوب و مهربان دلسوز ایشون دکتر قبل بارداری زایمانم بودن از همه نظر رسیدگی دانا هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱برای زایمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالی دکتر خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عالیبود
۱۴۰۴/۰۱/۳۰من برای زایمان پیش خانم دکتر عزیز بودم
۱۴۰۲/۰۹/۲۰بارداری
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۶عالی و خیلی خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۲/۱۲/۰۳بی نظیرهستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۶پزشک بسیار مهربان و باحوصله
۱۴۰۰/۰۸/۲۲در حال درمانم فعلا دکتر مهربانی هستن بهم آرامش دادن
۱۳۹۹/۰۵/۲۸عااااالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بهترین و خوش قلب ترین دکتر هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵فعلا در مرحله درمان هستم و پروسه درمان تموم نشده
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۱۱/۱۵نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۱بادانش فنی بالایی هستند و فوق العاده به روز
۱۳۹۹/۰۲/۰۵دکتر بسیار خوبی هستن،به سوالات بیمار با دقت گوش میدن و پاسخگو هستن. فقط تعداد نوبتی که در روز میدن خیلی زیاد هست و همین زیاد بودن و کمبود زمان، باعث میشه سه مریض همزمان داخل اتاق پزشک و اتاق معاینه باشن و حس راحتی با پزشک کمتر میشه و آدم نمیتونه همه ی سوالاتش رو به راحتی بپرسه.
۱۴۰۴/۱۱/۰۷من باردارم بسیار بسیار دکتر مهربونو بادقتین
۱۳۹۹/۱۲/۱۲خیلی دکتر خوبی هستند من که راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۲۹عالی دکتر بسیار خوب و صبور
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالیه خانوم دکتر من عاشقشم بااخلاق مهربون خوش برخورد آدم احساس راحتی میکنه باهاشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۸فوق العاده هستن تا الان که راضی هستم و 34 هفته هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳خیلی از کارشان راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۰بجز آزمایشات خودش آزمایش دکتر دیگر ی رو نمی بیینن فقط کار خودش اطمینان داره
۱۴۰۵/۰۱/۳۰زایمان اول و دوم ایشون عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۳خانم دکتر حرف ندارن ، هم دانش تشخیصشون هم اخلاقشون فوق لعادس
۱۳۹۹/۰۲/۰۵عفونت رحم
۱۴۰۲/۰۹/۰۳برای بارداری بسیاااار بااخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۱۳دکترخوبی هستش
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر مهربان وعالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷مشکلی نداشتم برای بچه دار شدن و سلامتی ویزیت شدم.. خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹برای دوره بارداری تحت نظر بودم . بسیار مسئولیت پذیر و خوش برخورد و متعهد هستن.حتما پیشنهاد میشه
۱۴۰۲/۰۴/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱سزارین پسرم با ایشون بود و خیلی راضیم و خیلی هم مهربون و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار با حوصله ومهربان وبا اخلاق
۱۳۹۹/۱۱/۰۹بدون شک یکی از بهترین دکترهای ایران
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ایشون فوق الع
۱۴۰۴/۰۴/۱۶زایمان
۱۴۰۳/۱۰/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکترخوبی است
۱۴۰۲/۰۴/۰۵دکترباحوصله ومنصفی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹بسیار خوش اخلاق و دوس داشتنی ب بیمارشون ب نحو احسن اهمیت میدن و جوابگو تمام سوالات هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۲برای بارداری اقدام کردم ،الان باردارم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹مهربونترینه️
۱۴۰۵/۰۲/۳۰هم پیش
۱۴۰۴/۰۷/۰۷نازایی
۱۴۰۳/۰۹/۱۹خیلی با حوصله و مهربون هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۵دخترم با دست ایشون بدنیا اومدن بسیار دکتر مهربانی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸تحت مراقبت برای بارداری هستم و واقعاا ازشون راضی ام . خوش اخلاق. مهربان. با صبر و حوصله پاسخگو هستن و ...
۱۴۰۰/۰۲/۲۹کارشون خوبه
۱۳۹۹/۰۶/۲۴باردارم وخیلی خوش برخورد دقیق هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱