تهران پاسداران خیابان گل نبی روبروی حسینیه ارشاد پلاک ٥٤ طبقه ٣ واحد ٩
تهران بیمارستان عرفان نیایش
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پاسداران خیابان گل نبی روبروی حسینیه ارشاد پلاک ۵۴ طبقه ۳ واحد ۹
فعلا سونو دادم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹کیست اندومتریوز نتیجه جراحی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۲۵من اولین بارم بود استرس خیلی زیادی که داشتم خانم دکتر مهربون خنده رو صحبت های که کردخیلی بهم انرژی مثبت داد️
۱۴۰۵/۰۳/۱۱پزشک حاذق و مهربان و با انرژی مثبت و بالایی هستند.که به دقت به سوالهای بیمار توجه میکردند و و سپس راهنماییهای لازم را میکردند.سپاس و خداقوت
۱۴۰۵/۰۳/۰۹میومکتمی
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خیلی دکتر با حوصله و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۳۱آندومتریوز داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸مشاوره
۱۴۰۲/۰۸/۱۵من هنوز ویزیت نشدم ولی کارشون رو ازاینستا گرام دنبال میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عاااااااااالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷آندومتریوز و خوب شدن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴تحت درمان اندامتریو ز
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خوش اخلاق ومهربون با حوصله گوش کرد و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۶/۱۲فعلا تحت نظارت دوران بارداری هستم- خوش خلق و همراه و مهربان
۱۴۰۳/۰۵/۲۷بسیار عالی، خوشرو، تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار دکتر حاذق و حرفه آیی هستند،پیگیر درمانم هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵من مشکل اندومتریوز دارم تحت درمان هستم تشخیص و پروسه درمانش عالیه بسیار حاذق هستن واسه بیمار وقت میذاره
۱۴۰۴/۰۱/۳۰اندومتریوز و نتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۳بسیارپزشک حاذق و درجه یک اندومتریوز داشتم عمل شدم ۶ ماه پیش خانم دکتر فرشته ای هستن روی زمین که به من زندگی هدیه دادن خداوند سلامتی بده بهشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۴بهترین
۱۴۰۵/۰۲/۱۷دکتر نیست به نظرم فرشته است به نظرم یه فرشته ایی که خدا به وجوداورده که شفا بخش باشه من زندگیمو مدیونیم الهی تنش همیشه سالم باشه تو رو خدا برید پیشش خودتونو از درد نجات بدین
۱۴۰۴/۱۰/۲۹فقط یکبار به ایشون مراجعه کردم ، دستور سونوگرافی دادن ، ولی بسیار خوشرو خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عاااالییییی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶آندومتریوز جراحی شدم عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بینظیر از هر نظر عمل جراحی آندومتریوز داشتم
۱۴۰۵/۰۱/۳۰عالیه عالی انرژی خوب ،دکتر خیلی خوش صحبت و متین و خوش انرژی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳با سلام و احترام بسیار خوش برخورد و با آرامش یک دنیا ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰اجلسه رفتم هنوز
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عالی بنجه طلا دلسوز نازنین دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۶از طریق پیج
۱۴۰۴/۰۹/۲۲اندومتریوز
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۴عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۲۹یکی از بستگان توسط ایشان ویزیت شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عااالی عمل فیبروم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بسیار دکتر حاذق باتجربه و خوش اخلاق و پیگیر و پاسخگو هستند و جراحی اندومتریوز نزد ایشان انجام دادم و خداراشکر عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۱سلام دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله بودن و من یکبار ایشون دیدم و میخوام تحت مراقبت ایشون باشم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴دکتر بسیار کار بلد و مهربان و صبور و جراح حرفه ای
۱۴۰۳/۰۶/۰۸برداشتن رحم
۱۴۰۳/۰۹/۲۰عالی ترین
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بهترین باسوادترین و حاذق ترین پزشک زنان
۱۴۰۴/۱۱/۲۱میتونم بگم خانم دکتر فرشته هستن علاوه براین که بسیار باسواد هستند انرژی خیلی خوبی دارن و برای بیمار واقعا وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲اندومتریوز
۱۴۰۴/۰۸/۰۷تازه ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴خیلی دکتر خوبیه خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۷خوب ممنون
۱۴۰۴/۰۴/۲۱اندومتریوز عمل داشتم، میتونم بگم یه فرشته س ، رو دست نداره، بی نظیره
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۹در اینستا آشنا شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بهترین و مهربونترین دکتر زنان واقعا بینظیزن جراحی آندرومتریوز کردم
۱۴۰۲/۰۶/۰۸دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۶از اینستاگرام
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی خوش رو خوش برخورد خدا حفظش کنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲اندومتریوز
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار پزشک با اخلاق و حاذقی هستن.
۱۴۰۴/۱۰/۰۱زایمان عالی با ایشون داشتم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹اندومتریوز گرید ۴ داشتم جراحی شدم ، همه دکترها با وجود اینکه بچه نداشتم میخواستن تخلیه کامل کنند ، از نظر روحی خیلی به من اسیب زدند، خانم دکتر به من امید و سلامتی دوباره دادند بسیار متعهد و دلسوز هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۶اولین بار بود مراحعه کردم. دکتر مهربان و با حوصله ای هستند .
۱۴۰۳/۰۲/۱۸خانم دکتر عزیزم ، بسیار خوش اخلاق،با تجربه و مهارت ، پر از حس نوع دوستی با قلبی مملو از مهربانی. همیشه در قلبم هستین.تجربه عمل بی نظیری در کنارتون داشتم. امیدوارم همیشه سلامت ،شاد و مسیرتون پر از نور باشه.ممنونم بابت تمام زحمات ،مهربانی و محبت هاتون همیشه در قلبم هستین
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار دکتر کار درست و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۳سلام. عمل آندومتریوز برام انجام دادن و بسیار عالی و راضی هستم، خودشون و اخلاقشون هم که بسیار عالی، امیدوارم همیشه سلامت باشن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر فوقالعاده خوبی هستند. هم خوش برخورد و هم وقت میذارن و کامل به صحبت بیمار گوش میدن.
۱۴۰۴/۰۶/۱۷کیست بله
۱۴۰۳/۰۷/۰۷مشکل اندومتریوز و درد شدید لگن و کمر و شکم ولی خداروشکر بعد از جراحی های متعدد و نا موفق با دستای خانوم دکتر کلا مشکلم از بین رفت و خوب خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸وقتدهی و مدیریت بیماران به شدت ضعیف بود. مدت زمان انتظار ۳/۵-۴ ساعت. و اما میزان توضیحی که دکتر میدن در حد دو جمله! و اینکه با دو تا توضیح من علت یابی شد و دارو تجویز شد. بجاش صحبت راجع به مواردی کردن که خارج از بحث و علت حضور من توی این مطب بود!
۱۴۰۴/۱۰/۱۶فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خانم دکتر بینظر هستن بسیار شریف مهربان و توانمند هستن درجه یک ترین پزشک و اولین در ایران هستن عالی عالی عالی
۱۴۰۵/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰حاذق ترین پزشک دنیا
۱۴۰۴/۱۱/۲۱برای چکاپ و تست رفتم خوش برخورد بودند و وقت کافی برای مشاوره و معاینه گذاشتند
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بهترین و حاذق ترین و شریف ترینجراح زنان هستند ایشون .من اندومتریوزفوق العاده شدیدی داشتم ایشون برای من معجزه کردند.دستانتون رو می بوسم خانم دکتر نازنینم
۱۴۰۴/۱۰/۰۴من به دلیل اندو متریوز چندین پزشک رفته بودم با اولین وزیت و نسخه ی خانم دکتر حالم خوب شد و درد ندارم واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸درد شدید
۱۴۰۴/۰۶/۲۴درود من برای بار اول رفتم مطب ایشون بسیار شلوغ بود ولی ارزششو داشت، من آندومتریوز داشتم و با اولین جراحی به سلامتی کامل رسیدم خدا دکتر حفظ کنه
۱۴۰۴/۱۰/۲۹تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خانم دکتر همسان نام زیباشون بینظیر و عالی هستند. بنده گرید4 آندومتریوز با دردهای شدید و یکبار عمل ناقص خدمت خانم دکترمراجعه کردم برای من معجزه کردن و مرا به زندگی و روال عادی برگرداندند تشکر خانم دکتر مهربون خوش انرژی️️️
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خانم دکتر حرفه ای و با اخلاق پیش ایشون عمل کیست درمویید انجام دادم و بسیار راضی ام
۱۴۰۳/۰۷/۲۷بهترین دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۰۹مشکل آندومتریوز دارم و در حال کنترل و چک آپ سالیانه هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۳سلام دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله بودن و من یکبار ایشون دیدم و میخوام تحت مراقبت ایشون باشم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴من اندرمتیوزداشتم درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عالی بسیار با مهارت
۱۴۰۴/۱۱/۲۴اندومتریوز. عمل موفق. بازگشت اندومتروز
۱۴۰۴/۰۹/۲۱مطبشون خیلی شلوغ بود میتونستن بهتر مدیریت کنن. حدود سه ساعتی معطلی ولی واقعا دکتر عالی هستن پرانرژی و کاربلد خدا حافظشون باشه
۱۴۰۴/۱۲/۱۳همسرم تحت درمان ایشان بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱مشکل صخامت رحم داشتم . خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۴کیست درمویید داشتم،بسیار عالی لاپاراسکوپی شدم
۱۴۰۲/۰۷/۲۶دکتر خانم احمد بیگی دکتر دوست داشتنی خوش برخورد و مهربان و پر انرژی با تجربه ودر کارشون واقعا متخصص فوق العاده هستن انشاالله همیشه سلامت و پایدار باشند ازشون خیلی راضی بودم خدا برامون خانم دکتر عزیز حفظ کنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸چکاب داشتم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰سونو نوشتن باقرص
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بهترین عالی ترین مهربانترین دکتر دنیا دستاتون رو می بوسم مادر من از شدت درد نمی توانست بنشیند دکتر مادرم رو با جراحی بی نظیرش نجات داد تا آخر عمر مدیون شما هستیم
۱۴۰۴/۱۲/۲۳اندومتریوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالین کارشون اخلاقشون عالی خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸پزشک کاربردی هستن،مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر بسیار خوب با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۷اگر از نوبت دات آی آر وقت بگیرید، قبول نمیکنه بیمارستان عرفان نیایش باید از خود سایت بیمارستان نوبت بگیرید
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر مهربون
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بهترین وبا اخلاقترین وکاربلدترین دکتر جراح زنان که من تا حالا دیدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۵ادم های خوب از جنس اسمان هستند از جنس مهربانی آدم های خوب مهر میبخشند بی چشم داشت ادم های خوب به رنگ اسمان هستند به رنگ ابی عشق سر کار خانم دکتر مروارید احمد بیگی از اینکه در مسیر پر اظطراب درمان بیماری خود با فرشته ای چون شما که با پشتوانه اخلاق وعلم روز التیام بخش درد من بودیداشنا شدم بسار خرسندم. ستاره وجودتان پر نور واختر نگاهتان بر درمان بیماران تابناک باد.
۱۴۰۵/۰۲/۲۰اولش خوبه ولی وقت نداشته باشه اصلا بیمار براش مهم نیست و سرسری ویزیت میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتر مهربون و با حوصله ای بود
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰اندومتریوز گرید ۴ داشتم و پیش ایشون عمل شدم و بسیار عالی هم اخلاق و منششون هم دستان هنرمندشون️
۱۴۰۴/۰۴/۳۰هیستروکتومی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خیلی دکتر خوبیه خدا خیرشون بده دلسوزه
۱۴۰۴/۱۲/۲۳اوکی بوده
۱۴۰۴/۰۳/۱۰مهربون و بلد
۱۴۰۴/۰۹/۱۳خارج کردن رحم
۱۴۰۳/۱۰/۰۳بهترین دکتری که تا بحال دیدم خوش برخورد مهربان صبور و شفا بخش
۱۴۰۳/۰۷/۰۲سلام فعلا تازه شروع کردیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹به علت داشتن مراجعه کننده زیاد در بیمارستان فقط سونو من رو دیدن
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خانم دکتر عالی هستن ولی نوبت دهی ومعطلی وبی نظمی مطب زیاد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹من قبلا برای دردهای شکمی و ناباروری توسط چند تا متخصص ویزیت شده بودم و یکبار هم لاپاراسکوپی شده بودم ولی نتیجه ای نگرفته بودم.با یکبار ویزیت و لاپاراسکوپی توسط دکتر احمد بیگی دردهام از بین رفت و در حال حاضر ۲۰ هفته باردارم.ممنونم ازتون خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۲۸عالی به
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷فعلا سونو انجام دادیم و قراره نشون بدیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دکتر بسیار حاذق و با اخلاق و علم پزشکی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰من ۱۵سال درگیر آندومتریوز بودم هر دکتری رفتم فقط منو ترسوندن و نا امید کردن .تا اینکه خانم دکتر احمد بیکی رو پیدا کردم و ایشون منو عمل کردن الان ۴ماه گذشته و دیگه دردی ندارم.فقط میتونم بگم بسیار مهربون خوش اخلاق کار درست و حرفه ای هستن .روزای که تو بیمارستان بودم مثل یه مادر حواسشون به من بود . خیلی دوست دارم ️خدا همیشه نگهدارتون باشه فرشته نجات من
۱۴۰۵/۰۳/۱۳جراحی اندومتریوز داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵آندومتریوز
۱۴۰۴/۰۷/۲۵تجربه ای ندا
۱۴۰۴/۰۷/۱۵خانم دکتر بسیار خوب، ولی من از طریق سایت وقت گرفته بودم که اصلا وقتی برایم ثبت نشده بود و با چهل ساعت معطلی دکتر ویزیت کرد
۱۴۰۴/۱۱/۱۳کارش درسته
۱۴۰۵/۰۲/۲۰اندومتریوز در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خانم دکتر با اخلاق و مهربان و بسیار باسواد خداروشکر ک خانم دکتر رو ملاقات کردم️️
۱۴۰۴/۱۲/۰۹اندومتریوز
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بی نظیرررررررررره
۱۴۰۳/۰۷/۰۲واقعا حاذق و پنجه طلا هستند . جراحی اندومتریوز انجام دادن. بیمارمان را از درد نجات دادن . انشااله همیشه سلامت باشند .
۱۴۰۴/۱۱/۱۶عمل اندومتریوز
۱۴۰۴/۰۹/۱۴آندومتریوز داشتم و جراحی شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶اندومتریوز ،
۱۴۰۲/۱۱/۰۹بسیارعالی و حاذق و خوش اخلاق هستند . جهت درمان اندومتریوز مراجعه داشتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۶کاش همه ی پزشکامون به این خوبی بودن.دلسوز با وجدان مسئولیت پذیر و مهربان.بهمعنای واقعی عالی هستن.
۱۴۰۳/۱۱/۱۹خانم دکتر بی نظیر هستن من قبل از آشنایی با ایشون به چند دکتر دیگه مراجعه کرده بودم، و به من گفته بودن که مورد اورژانسی جراحی هستم. اما بعد از مراجعه به خانم دکتر احمد بیگی عزیز، به لطف ایشون بعد از یک دوره درمانی ۴ ماه اندومتریوز من بدون جراحی کاملا کنترل شد و الان بسیار خفیف هستش.
۱۴۰۵/۰۱/۲۸دکتر ،تخصص فوق العاده ای دارن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵سلام من مشکل خونریزی مکرر ودرد همیشگی که با مهارت ایشون و جراحی که انجام دادم همه چیز به خوبی حل شد ممنون از خانم دکتر عزیزم دوست دارم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بسیار دکتر حاذق و پنجه طلا هستند و با حوصله و خوش اخلاق هستند .
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دکتر بسیار خوب وبا حوصله،ازهرنظر عالی پیش خانم دکتر جراحی اندومتریوز انجام دادم،کارشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۰۷آندومتریو
۱۴۰۴/۰۴/۰۷سلام.ایشون مادرم را جراحی کردن و از درد نجات دادن .بسیار دکتر با حوصله.خوش اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۳تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۷باسلام به نظر من ایشان دکتر پنجه طلای ایرانمیباشن اخلاق تخصص و تجربه را یکجا با هم دارا هسنند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بهترین پزشکی که میتونم بگم هستن عالی پیششون جراحی لاپارسکوپی انجام دادم پنجه طلا ، خوش اخلاق ، حرفه ای هر چی بگم کم گفتم
۱۴۰۴/۱۰/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹واقعا عالی،تشخیصشون عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خیلی دکتر خوب وکاربلد وماهر هستن یدونه باشی دکتر مهربان ودلسوز
۱۴۰۳/۰۸/۱۷من مشکل اندومتریوزشدید داشتم 10 سال بود درگیر بود البته من خانوم دکتر رو دیر پیدا کردم ولی باز خداروشکر که ایشون منو دید وعمل شدم امیدوارم خداوند به ایشون سلامتی بده دکتر بسیار عالی کاربلد و مهربون با انرژی بالا روحیه ایشون خیلی خوبه وباعث میشه مریض امید به زندگی داشته باشه امیدوارم سلامت و تندرست باشید خانوم دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۳پزشک قابل
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹فعلا د
۱۴۰۴/۰۴/۲۴