۲۵۰ نفر
دکتر مروارید احمدبیگی

دکتر مروارید احمدبیگی

جراح و متخصص زنان و زایمان

لاپاروسکوپی و آندومتریوز

متخصص شماره نظام: ۱۱۳۹۳۶
۲۴۰ نفر

فعلا سونو دادم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

کیست اندومتریوز نتیجه جراحی

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

پزشک حاذق

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

من اولین بارم بود استرس خیلی زیادی که داشتم خانم دکتر مهربون خنده رو صحبت های که کردخیلی بهم انرژی مثبت داد️

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

پزشک حاذق و مهربان و با انرژی مثبت و بالایی هستند.که به دقت به سوالهای بیمار توجه میکردند و و سپس راهنماییهای لازم را میکردند.سپاس و خداقوت

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

میومکتمی

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

خیلی دکتر با حوصله و عالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

آندومتریوز داشتم

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

مشاوره

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

من هنوز ویزیت نشدم ولی کارشون رو ازاینستا گرام دنبال میکنم

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

عاااااااااالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

آندومتریوز و خوب شدن

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

تحت درمان اندامتریو ز

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

خوش اخلاق ومهربون با حوصله گوش کرد و تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

فعلا تحت نظارت دوران بارداری هستم- خوش خلق و همراه و مهربان

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

بسیار عالی، خوشرو، تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

بسیار دکتر حاذق و حرفه آیی هستند،پیگیر درمانم هستم

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

من مشکل اندومتریوز دارم تحت درمان هستم تشخیص و پروسه درمانش عالیه بسیار حاذق هستن واسه بیمار وقت میذاره

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

اندومتریوز و نتیجه خیلی خوبی گرفتم

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

بسیارپزشک حاذق و درجه یک اندومتریوز داشتم عمل شدم ۶ ماه پیش خانم دکتر فرشته ای هستن روی زمین که به من زندگی هدیه دادن خداوند سلامتی بده بهشون

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

بهترین

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

دکتر نیست به نظرم فرشته است به نظرم یه فرشته ایی که خدا به وجوداورده که شفا بخش باشه من زندگیمو مدیونیم الهی تنش همیشه سالم باشه تو رو خدا برید پیشش خودتونو از درد نجات بدین

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

فقط یکبار به ایشون مراجعه کردم ، دستور سونوگرافی دادن ، ولی بسیار خوشرو خوش برخورد بودن

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عاااالییییی

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

آندومتریوز جراحی شدم عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

بینظیر از هر نظر عمل جراحی آندومتریوز داشتم

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

عالیه عالی انرژی خوب ،دکتر خیلی خوش صحبت و متین و خوش انرژی

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

با سلام و احترام بسیار خوش برخورد و با آرامش یک دنیا ممنونم

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

اجلسه رفتم هنوز

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

عالی بنجه طلا دلسوز نازنین دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۰۶

از طریق پیج

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

اندومتریوز

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۴

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

یکی از بستگان توسط ایشان ویزیت شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

عااالی عمل فیبروم

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

بسیار دکتر حاذق باتجربه و خوش اخلاق و پیگیر و پاسخگو هستند و جراحی اندومتریوز نزد ایشان انجام دادم و خداراشکر عالی هستن

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

سلام دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله بودن و من یکبار ایشون دیدم و میخوام تحت مراقبت ایشون باشم

۱۴۰۲/۰۶/۰۴

دکتر بسیار کار بلد و مهربان و صبور و جراح حرفه ای

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

برداشتن رحم

۱۴۰۳/۰۹/۲۰

عالی ترین

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

بهترین باسوادترین و حاذق ترین پزشک زنان

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

میتونم بگم خانم دکتر فرشته هستن علاوه براین که بسیار باسواد هستند انرژی خیلی خوبی دارن و برای بیمار واقعا وقت میزارن

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۰۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

اندومتریوز

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

تازه ویزیت شدم

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

خیلی دکتر خوبیه خدا خیرشون بده

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

خوب ممنون

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

اندومتریوز عمل داشتم، میتونم بگم یه فرشته س ، رو دست نداره، بی نظیره

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

در اینستا آشنا شدم

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

بهترین و مهربونترین دکتر زنان واقعا بینظیزن جراحی آندرومتریوز کردم

۱۴۰۲/۰۶/۰۸

دکتر فوق العاده ای هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

از اینستاگرام

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

عالی خوش رو خوش برخورد خدا حفظش کنه

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

اندومتریوز

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

بسیار پزشک با اخلاق و حاذقی هستن.

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

زایمان عالی با ایشون داشتم

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

اندومتریوز گرید ۴ داشتم جراحی شدم ، همه دکترها با وجود اینکه بچه نداشتم میخواستن تخلیه کامل کنند ، از نظر روحی خیلی به من اسیب زدند، خانم دکتر به من امید و سلامتی دوباره دادند بسیار متعهد و دلسوز هستند

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

اولین بار بود مراحعه کردم. دکتر مهربان و با حوصله ای هستند .

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

خانم دکتر عزیزم ، بسیار خوش اخلاق،با تجربه و مهارت ، پر از حس نوع دوستی با قلبی مملو از مهربانی. همیشه در قلبم هستین.تجربه عمل بی نظیری در کنارتون داشتم. امیدوارم همیشه سلامت ،شاد و مسیرتون پر از نور باشه.ممنونم بابت تمام زحمات ،مهربانی و محبت هاتون همیشه در قلبم هستین

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

بسیار دکتر کار درست و با اخلاق

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

سلام. عمل آندومتریوز برام انجام دادن و بسیار عالی و راضی هستم، خودشون و اخلاقشون هم که بسیار عالی، امیدوارم همیشه سلامت باشن

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

دکتر فوقالعاده خوبی هستند. هم خوش برخورد و هم وقت میذارن و کامل به صحبت بیمار گوش میدن.

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

کیست بله

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

مشکل اندومتریوز و درد شدید لگن و کمر و شکم ولی خداروشکر بعد از جراحی های متعدد و نا موفق با دستای خانوم دکتر کلا مشکلم از بین رفت و خوب خوب شدم

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

وقتدهی و مدیریت بیماران به شدت ضعیف بود. مدت زمان انتظار ۳/۵-۴ ساعت. و اما میزان توضیحی که دکتر میدن در حد دو جمله! و اینکه با دو تا توضیح من علت یابی شد و دارو تجویز شد. بجاش صحبت راجع به مواردی کردن که خارج از بحث و علت حضور من توی این مطب بود!

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

خانم دکتر بینظر هستن بسیار شریف مهربان و توانمند هستن درجه یک ترین پزشک و اولین در ایران هستن عالی عالی عالی

۱۴۰۵/۰۱/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

حاذق ترین پزشک دنیا

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

برای چکاپ و تست رفتم خوش برخورد بودند و وقت کافی برای مشاوره و معاینه گذاشتند

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

بهترین و حاذق ترین و شریف ترینجراح زنان هستند ایشون .من اندومتریوزفوق العاده شدیدی داشتم ایشون برای من معجزه کردند.دستانتون رو می بوسم خانم دکتر نازنینم

۱۴۰۴/۱۰/۰۴

من به دلیل اندو متریوز چندین پزشک رفته بودم با اولین وزیت و نسخه ی خانم دکتر حالم خوب شد و درد ندارم واقعا ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

درد شدید

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

درود من برای بار اول رفتم مطب ایشون بسیار شلوغ بود ولی ارزششو داشت، من آندومتریوز داشتم و با اولین جراحی به سلامتی کامل رسیدم خدا دکتر حفظ کنه

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

تشخیص عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

خانم دکتر همسان نام زیباشون بینظیر و عالی هستند. بنده گرید4 آندومتریوز با دردهای شدید و یکبار عمل ناقص خدمت خانم دکترمراجعه کردم برای من معجزه کردن و مرا به زندگی و روال عادی برگرداندند تشکر خانم دکتر مهربون خوش انرژی️️️

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

خانم دکتر حرفه ای و با اخلاق پیش ایشون عمل کیست درمویید انجام دادم و بسیار راضی ام

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

بهترین دکتر

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

مشکل آندومتریوز دارم و در حال کنترل و چک آپ سالیانه هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

سلام دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله بودن و من یکبار ایشون دیدم و میخوام تحت مراقبت ایشون باشم

۱۴۰۲/۰۶/۰۴

من اندرمتیوزداشتم درحال درمانم

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

عالی بسیار با مهارت

۱۴۰۴/۱۱/۲۴

اندومتریوز. عمل موفق. بازگشت اندومتروز

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

مطبشون خیلی شلوغ بود میتونستن بهتر مدیریت کنن. حدود سه ساعتی معطلی ولی واقعا دکتر عالی هستن پرانرژی و کاربلد خدا حافظشون باشه

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

همسرم تحت درمان ایشان بودند

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

مشکل صخامت رحم داشتم . خوب شدم

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۴

کیست درمویید داشتم،بسیار عالی لاپاراسکوپی شدم

۱۴۰۲/۰۷/۲۶

دکتر خانم احمد بیگی دکتر دوست داشتنی خوش برخورد و مهربان و پر انرژی با تجربه ودر کارشون واقعا متخصص فوق العاده هستن انشاالله همیشه سلامت و پایدار باشند ازشون خیلی راضی بودم خدا برامون خانم دکتر عزیز حفظ کنه

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

چکاب داشتم و راضی بودم

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

سونو نوشتن باقرص

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

بهترین عالی ترین مهربانترین دکتر دنیا دستاتون رو می بوسم مادر من از شدت درد نمی توانست بنشیند دکتر مادرم رو با جراحی بی نظیرش نجات داد تا آخر عمر مدیون شما هستیم

۱۴۰۴/۱۲/۲۳

اندومتریوز تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عالین کارشون اخلاقشون عالی خداخیرشون بده

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

پزشک کاربردی هستن،مهربان و دلسوز

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

دکتر بسیار خوب با اخلاق و با حوصله

۱۴۰۲/۱۱/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

اگر از نوبت دات آی آر وقت بگیرید، قبول نمیکنه بیمارستان عرفان نیایش باید از خود سایت بیمارستان نوبت بگیرید

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

دکتر مهربون

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

بهترین وبا اخلاقترین وکاربلدترین دکتر جراح زنان که من تا حالا دیدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

عالی بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

ادم های خوب از جنس اسمان هستند از جنس مهربانی آدم های خوب مهر میبخشند بی چشم داشت ادم های خوب به رنگ اسمان هستند به رنگ ابی عشق سر کار خانم دکتر مروارید احمد بیگی از اینکه در مسیر پر اظطراب درمان بیماری خود با فرشته ای چون شما که با پشتوانه اخلاق وعلم روز التیام بخش درد من بودیداشنا شدم بسار خرسندم. ستاره وجودتان پر نور واختر نگاهتان بر درمان بیماران تابناک باد.

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

اولش خوبه ولی وقت نداشته باشه اصلا بیمار براش مهم نیست و سرسری ویزیت میکنن

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

دکتر مهربون و با حوصله ای بود

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

اندومتریوز گرید ۴ داشتم و پیش ایشون عمل شدم و بسیار عالی هم اخلاق و منششون هم دستان هنرمندشون️

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

هیستروکتومی

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

خیلی دکتر خوبیه خدا خیرشون بده دلسوزه

۱۴۰۴/۱۲/۲۳

اوکی بوده

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

مهربون و بلد

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

خارج کردن رحم

۱۴۰۳/۱۰/۰۳

بهترین دکتری که تا بحال دیدم خوش برخورد مهربان صبور و شفا بخش

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

سلام فعلا تازه شروع کردیم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

به علت داشتن مراجعه کننده زیاد در بیمارستان فقط سونو من رو دیدن

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

خانم دکتر عالی هستن ولی نوبت دهی ومعطلی وبی نظمی مطب زیاد

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

من قبلا برای دردهای شکمی و ناباروری توسط چند تا متخصص ویزیت شده بودم و یکبار هم لاپاراسکوپی شده بودم ولی نتیجه ای نگرفته بودم.با یکبار ویزیت و لاپاراسکوپی توسط دکتر احمد بیگی دردهام از بین رفت و در حال حاضر ۲۰ هفته باردارم.ممنونم ازتون خانم دکتر

۱۴۰۴/۱۰/۲۸

عالی به

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

فعلا سونو انجام دادیم و قراره نشون بدیم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

دکتر بسیار حاذق و با اخلاق و علم پزشکی عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

من ۱۵سال درگیر آندومتریوز بودم هر دکتری رفتم فقط منو ترسوندن و نا امید کردن .تا اینکه خانم دکتر احمد بیکی رو پیدا کردم و ایشون منو عمل کردن الان ۴ماه گذشته و دیگه دردی ندارم.فقط میتونم بگم بسیار مهربون خوش اخلاق کار درست و حرفه ای هستن .روزای که تو بیمارستان بودم مثل یه مادر حواسشون به من بود . خیلی دوست دارم ️خدا همیشه نگهدارتون باشه فرشته نجات من

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

جراحی اندومتریوز داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

آندومتریوز

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

تجربه ای ندا

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

خانم دکتر بسیار خوب، ولی من از طریق سایت وقت گرفته بودم که اصلا وقتی برایم ثبت نشده بود و با چهل ساعت معطلی دکتر ویزیت کرد

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

کارش درسته

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

اندومتریوز در حال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

خانم دکتر با اخلاق و مهربان و بسیار باسواد خداروشکر ک خانم دکتر رو ملاقات کردم️️

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

اندومتریوز

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

بی نظیرررررررررره

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

واقعا حاذق و پنجه طلا هستند . جراحی اندومتریوز انجام دادن. بیمارمان را از درد نجات دادن . انشااله همیشه سلامت باشند .

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

عمل اندومتریوز

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

آندومتریوز داشتم و جراحی شدم

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

اندومتریوز ،

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

بسیارعالی و حاذق و خوش اخلاق هستند . جهت درمان اندومتریوز مراجعه داشتم

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

کاش همه ی پزشکامون به این خوبی بودن.دلسوز با وجدان مسئولیت پذیر و مهربان.بهمعنای واقعی عالی هستن.

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

خانم دکتر بی نظیر هستن من قبل از آشنایی با ایشون به چند دکتر دیگه مراجعه کرده بودم، و به من گفته بودن که مورد اورژانسی جراحی هستم. اما بعد از مراجعه به خانم دکتر احمد بیگی عزیز، به لطف ایشون بعد از یک دوره درمانی ۴ ماه اندومتریوز من بدون جراحی کاملا کنترل شد و الان بسیار خفیف هستش.

۱۴۰۵/۰۱/۲۸

دکتر ،تخصص فوق العاده ای دارن

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

سلام من مشکل خونریزی مکرر ودرد همیشگی که با مهارت ایشون و جراحی که انجام دادم همه چیز به خوبی حل شد ممنون از خانم دکتر عزیزم دوست دارم

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بسیار دکتر حاذق و پنجه طلا هستند و با حوصله و خوش اخلاق هستند .

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

دکتر بسیار خوب وبا حوصله،ازهرنظر عالی پیش خانم دکتر جراحی اندومتریوز انجام دادم،کارشون حرف نداره

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

آندومتریو

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

سلام.ایشون مادرم را جراحی کردن و از درد نجات دادن .بسیار دکتر با حوصله.خوش اخلاق و با تجربه هستند

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

باسلام به نظر من ایشان دکتر پنجه طلای ایرانمیباشن اخلاق تخصص و تجربه را یکجا با هم دارا هسنند

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

بهترین پزشکی که میتونم بگم هستن عالی پیششون جراحی لاپارسکوپی انجام دادم پنجه طلا ، خوش اخلاق ، حرفه ای هر چی بگم کم گفتم

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

واقعا عالی،تشخیصشون عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

خیلی دکتر خوب وکاربلد وماهر هستن یدونه باشی دکتر مهربان ودلسوز

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

من مشکل اندومتریوزشدید داشتم 10 سال بود درگیر بود البته من خانوم دکتر رو دیر پیدا کردم ولی باز خداروشکر که ایشون منو دید وعمل شدم امیدوارم خداوند به ایشون سلامتی بده دکتر بسیار عالی کاربلد و مهربون با انرژی بالا روحیه ایشون خیلی خوبه وباعث میشه مریض امید به زندگی داشته باشه امیدوارم سلامت و تندرست باشید خانوم دکتر

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

پزشک قابل

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

فعلا د

۱۴۰۴/۰۴/۲۴
اطلاعات تکمیلی
پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
تخصص جراحی زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
فلوشیپ لاپاروسکوپی پیشرفته و آندومتریوز پژوهشگاه ابن سینا
پاسداران
تهرانپاسداران خیابان گل نبی روبروی حسینیه ارشاد پلاک ۵۴ طبقه ۳ واحد ۹
روز‌های شنبه و چهار شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعدازظهر
    نقشه مطب
    کلینیک آندومتریوز
    تهرانبیمارستان عرفان نیایش
    دوشنبه‌ها از ساعت ۸ صبح تا دوازده بعدازظهر
      نقشه مطب

      لطفاً مطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

      پاسداران
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران پاسداران خیابان گل نبی روبروی حسینیه ارشاد پلاک ٥٤ طبقه ٣ واحد ٩

      کلینیک آندومتریوز
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران بیمارستان عرفان نیایش

      کسانی که دکتر مروارید احمدبیگی را پیشنهاد میکنند:
      سرکار خانم دکتر الهه بابان طاهر رادیولوژی و سونوگرافی سرکار خانم دکتر الهه بابان طاهر
      اینستاگرام دکتر مروارید احمدبیگی

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      پاسداران

      پاسداران خیابان گل نبی روبروی حسینیه ارشاد پلاک ۵۴ طبقه ۳ واحد ۹

      کلینیک آندومتریوز

      بیمارستان عرفان نیایش

      پاسداران

      پاسداران خیابان گل نبی روبروی حسینیه ارشاد پلاک ۵۴ طبقه ۳ واحد ۹

      کلینیک آندومتریوز

      بیمارستان عرفان نیایش