استرس وفشار زندگی وبسیار ایشان با حوصله وصبر سخنم را شنیدن و همچون مشاور دلسوز راهنمایی وداروتجویز نمودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
برای فراموشی ونگرانی بابت الزایمر وعصب سیاتیک مراجعه کردم،بسیار پزشک حاذق وبا حوصله ای هستن ،وقت کافی برای هر بیمار لحاظ میفرمایند وبا روی خوش وتوجه کامل به شرح حال بیمار ،حال روحی منو هم خوب کردن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
آلزایمر
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
دکتر خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
خوش برخورد کار بلک با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
برای مادرم اومدیم مشگل آلزایمر واسترس داشتن ک خوشبختانه با داورهای ک خانم دکتر دادن خدا رو شکر خیلی بهتر شدن
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
درحال معالجه برای آلزایمر
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
بسیار متعهد و دقیق هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
گرفتگی رگ
۱۴۰۲/۰۹/۰۷
تازه رفتم ام آر ای گرفتم نشون بدم انشالله نتیجه بده
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
خانوم دکتر اسماعیلی از نظر تجربه ،حوصله،برخورد با ببمار تجویز مناسب دارو،پیگیری بیماری بهترین هستند من تا کنون به پزشکان زیادی مراجعه کردم ولی تنها پزشکی که با حوصله و پیگیری مستمر زندگی رو دوباره به خواست خداوند به من هدیه داد ایشان بود خانوم دکتر بی نظیر هستید شما
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
عدم تمرکز و سر درد مکرر
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
عالی هست
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
مغز و اعصاب
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
بسیار خوش برخورد و با حوصله بودن.مشکل افسردگی حاد داشتم که با راهنمایی های ایشون بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۳/۰۱/۰۳
هنوز تحت درمان هسستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
سلام، من مشکل سردرد و کج شدن صورت داشتم که دکترهای زیادی رفته بودم، هیچکدوم تشخیص ندادن ولی خانم دکتر هم خیلی دقیق به حرفهام گوش کردن و هم معاینه کردن و بیماریم رو تشخیص دادن و الان تحت درمان هستم. ممنون از دقت و تشخیص مناسبشون.
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
لرزش و لکنت وتشنج واقعا ایشون با داروهای که تجویز کردن برام عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
بنده سال۱۴۰۲ با تشخیص بموقع و درست ایشان در بیمارستان رضوی بستری شدم برای قطعیت بیشتر بیماری ام اس ایشان مایع نخاعی از بنده گرفتن که هیچ درد و سوزشی حس نکردم و به یک نوبت ایشان این مایع رو گرفتن که پرسنل بیمارستان از مهارت ایشان تعجب کرده بودند دکتر دقیق و با مهارتی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
سردرد..تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
مشکل حرکت دست داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
هنوز معالجات تکمیل نشده دردساق پا
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
سلام خوب
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
دکترحاذق و صبوری هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
صرع پسرم الحمدلله خیلی خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۰۱
خوب هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
خوب بودن اما فعلن باید جواب ام ار ای بیاد تا نظرشونو بهتر بدن
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
سلام خانم دکتر اسماعیلی بسیار خوش اخلاق و باشخصیت هستند دکتر ی با تجربه هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
دکتر خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
دوکتر خو
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
خانم دکتر خوش برخور اند و بسیار دقیق به حرفهای بیمار گوش میکنند و خیلی با حوصله به سوالات جواب میدهند، من برای یک میگرن قدیمی به ایشون مراجعه کردم ،از داروها جواب گرفتم و طی چند ماه سردردهام بهتر شد.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
خوب رود
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
خیلی خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۴
صبور، مودب، مهربان. در خصوص نتیجه تشخیص و درمان هنوز روند آزمایشات طی میشود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
بسیاردکتر مهربان وباتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
واقعا دکتر عالی هستن من حتی برای اولین بار میرفتم پیش ایشون واقعا فهمیدم تو کارشون عالی هستن زیادم معطل نشدم برای ویزیت همه چی از نظر من اوکی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
خوب است بهترشده ام
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
عالی هستن خانم دکتر.در علم و تجربه.
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
خانم دکتری جوان،با حوصله، دارای ارامش . من میگرن داشتم ایشون ازمایش نوشتند . ازمایش گلبول سفید پایین نشون میداد .ایشون بدون اینکه تجویز و یا پیشنهاد درمان دیگه ای داشته باشند که هزینه و مسیر بیشتری طی شود ازمایش تکرار کردن و جواب این ازمایش موردی نشون نداد،به همین راحتی از کلی دارو و درمان اضافه خلاص شدم. جالتر از همه حضور به موقع ایشون در مطب هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
عالی عالی واقعا مامانم بردم ولی خوشبختانه خیلی خوب شدن خدا رو شکر با اینکه هنوز دارو نصفه نشده ولی کارشون عالی هم اینکه خوش اخلاق هستن گوش میدن به حرف مریض شون
دارای بورد تخصصی اینترناسیونال بیماریهای مغز و اعصاب استاد دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد مشهد سابقه ی نورلوژیست اختصاصی پیوند در بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا شیراز
آدرس و تلفن مطب دکتر مریم اسماعیلی
مشهدمشهد، دور میدان بیمارستان امام رضا، ابن سینا ۱، ساختمان حکیم، طبقه ۵
تحت درمان
۱۴۰۲/۰۵/۲۰سردرد داشتم و کامل خوب شدم
۱۴۰۲/۰۹/۲۶خیلی عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۲۰عالی بودند
۱۴۰۲/۰۲/۱۹استرس وفشار زندگی وبسیار ایشان با حوصله وصبر سخنم را شنیدن و همچون مشاور دلسوز راهنمایی وداروتجویز نمودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۷برای فراموشی ونگرانی بابت الزایمر وعصب سیاتیک مراجعه کردم،بسیار پزشک حاذق وبا حوصله ای هستن ،وقت کافی برای هر بیمار لحاظ میفرمایند وبا روی خوش وتوجه کامل به شرح حال بیمار ،حال روحی منو هم خوب کردن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴آلزایمر
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خوش برخورد کار بلک با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۷برای مادرم اومدیم مشگل آلزایمر واسترس داشتن ک خوشبختانه با داورهای ک خانم دکتر دادن خدا رو شکر خیلی بهتر شدن
۱۴۰۴/۰۲/۰۴درحال معالجه برای آلزایمر
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار متعهد و دقیق هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱گرفتگی رگ
۱۴۰۲/۰۹/۰۷تازه رفتم ام آر ای گرفتم نشون بدم انشالله نتیجه بده
۱۴۰۲/۱۰/۲۲خانوم دکتر اسماعیلی از نظر تجربه ،حوصله،برخورد با ببمار تجویز مناسب دارو،پیگیری بیماری بهترین هستند من تا کنون به پزشکان زیادی مراجعه کردم ولی تنها پزشکی که با حوصله و پیگیری مستمر زندگی رو دوباره به خواست خداوند به من هدیه داد ایشان بود خانوم دکتر بی نظیر هستید شما
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عدم تمرکز و سر درد مکرر
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی هست
۱۴۰۳/۰۲/۲۴مغز و اعصاب
۱۴۰۲/۰۹/۱۶بسیار خوش برخورد و با حوصله بودن.مشکل افسردگی حاد داشتم که با راهنمایی های ایشون بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۳/۰۱/۰۳هنوز تحت درمان هسستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶سلام، من مشکل سردرد و کج شدن صورت داشتم که دکترهای زیادی رفته بودم، هیچکدوم تشخیص ندادن ولی خانم دکتر هم خیلی دقیق به حرفهام گوش کردن و هم معاینه کردن و بیماریم رو تشخیص دادن و الان تحت درمان هستم. ممنون از دقت و تشخیص مناسبشون.
۱۴۰۳/۰۲/۲۸لرزش و لکنت وتشنج واقعا ایشون با داروهای که تجویز کردن برام عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بنده سال۱۴۰۲ با تشخیص بموقع و درست ایشان در بیمارستان رضوی بستری شدم برای قطعیت بیشتر بیماری ام اس ایشان مایع نخاعی از بنده گرفتن که هیچ درد و سوزشی حس نکردم و به یک نوبت ایشان این مایع رو گرفتن که پرسنل بیمارستان از مهارت ایشان تعجب کرده بودند دکتر دقیق و با مهارتی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۴سردرد..تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۵مشکل حرکت دست داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶هنوز معالجات تکمیل نشده دردساق پا
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶سلام خوب
۱۴۰۳/۰۵/۱۵دکترحاذق و صبوری هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۷صرع پسرم الحمدلله خیلی خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۰۱خوب هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۵خوب بودن اما فعلن باید جواب ام ار ای بیاد تا نظرشونو بهتر بدن
۱۴۰۲/۱۱/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸سلام خانم دکتر اسماعیلی بسیار خوش اخلاق و باشخصیت هستند دکتر ی با تجربه هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۳دکتر خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دوکتر خو
۱۴۰۴/۰۱/۱۹خانم دکتر خوش برخور اند و بسیار دقیق به حرفهای بیمار گوش میکنند و خیلی با حوصله به سوالات جواب میدهند، من برای یک میگرن قدیمی به ایشون مراجعه کردم ،از داروها جواب گرفتم و طی چند ماه سردردهام بهتر شد.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹خوب رود
۱۴۰۴/۱۲/۲۴خیلی خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۴صبور، مودب، مهربان. در خصوص نتیجه تشخیص و درمان هنوز روند آزمایشات طی میشود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیاردکتر مهربان وباتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱واقعا دکتر عالی هستن من حتی برای اولین بار میرفتم پیش ایشون واقعا فهمیدم تو کارشون عالی هستن زیادم معطل نشدم برای ویزیت همه چی از نظر من اوکی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خوب است بهترشده ام
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عالی هستن خانم دکتر.در علم و تجربه.
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خانم دکتری جوان،با حوصله، دارای ارامش . من میگرن داشتم ایشون ازمایش نوشتند . ازمایش گلبول سفید پایین نشون میداد .ایشون بدون اینکه تجویز و یا پیشنهاد درمان دیگه ای داشته باشند که هزینه و مسیر بیشتری طی شود ازمایش تکرار کردن و جواب این ازمایش موردی نشون نداد،به همین راحتی از کلی دارو و درمان اضافه خلاص شدم. جالتر از همه حضور به موقع ایشون در مطب هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی عالی واقعا مامانم بردم ولی خوشبختانه خیلی خوب شدن خدا رو شکر با اینکه هنوز دارو نصفه نشده ولی کارشون عالی هم اینکه خوش اخلاق هستن گوش میدن به حرف مریض شون
۱۴۰۳/۰۵/۱۶خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸ایشون دکتر با حوصله ای هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۵تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۰۷سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۱/۰۳عالی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۲۲