مرسی از شما خانم دکتر شما معجزه زندگی من شدین خیلیی خوش برخورد و خوش انرژی هستین
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
دوقطبی
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
بیش فعالی پسرم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
درمان بسیار خوب و مطمعن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
Djdj
Hfhfj
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
روانشناسی
۱۴۰۲/۰۴/۰۸
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
من ازشون مشاوره تلفنی گرفتم بسیار راضی بودم شنونده عالی و مشاوره بی نقص
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
پزشک خوبی هستند من یک جلسه ویزیت شدم توسط ایشون والان تقریبا ۵۰ درصد بهتر شدم مشکلم پانیک بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
تنگی نفس داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
حمله پانیک و نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
من افسردگی شدید گرفتم بخاطر یه اتفاقی که در زندگیم افتاد و تمایلات شدید خودکشی داشتم...از نظر فیزیکی هم کاملا بهم ریخته بودم..با همون جلسه اول و مصرف داروهایی که خانم دکتر تجویز کردن به سرعت حالم بهتر شد و الان سه ماهه که نفس راحت میکشم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
سلام.بنده بخاطرمشکل عاطفی که داشتم به خانم دکترمراجعه کردم.حال روحی خیلی بدی داشتم باتجویزخانم دکترومصرف داروهاخیلی بهترشدم.بایدادامه بدم.عالی هستن بادقت وحوصله به حرفای بیمارگوش میدن
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
افسردگی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
دکتر خوبی هست وبا دقت به حرف بیمار گوش می دهد.
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
اختلال وسواس فکری با ار تی ام اس ولس میگفتند ار تی ام اس لازم نیست
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
بسیار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
عالی هستند ایشان شکر خدا درمان شدم .
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
خوب بودن. فعلا تحت درمان هستیم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
افسردگی و بهترم شکر خدا
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
کلا ک بار رفتم باید ادامه بدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
بسیار کاربلد و عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
افسردگیشدیدداشتمحالمبهترشد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
سلام ایشون دکتر خیلی خوش برخورد و با حوصله ای هستن و خیلی با دقت صحبتهای بیمارشون رو گوش میدن و برای نوشتن دارو هم خیلی دقت میکنن فعلا تحت درمان هستم فقط معطلی در این مجموعه فوقالعاده زیاد است
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
عالی بسیار متبحر در تشخیص
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
خوب است
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
باحوصله و دلسوز
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
عالی و خیلی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
بله عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
دکتر حاذق پر حوصله پر تحربه ای بودن بسیار از ویزیت شدن راصیم ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
یکجلسه صحبت کردیم
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
من حال روحیم بد بود و با خانواده مشکل داشتم با اینکه کار نوجوان انجام نمیدادن با همون یک بار که صحبت کردن خانوادم بهتر شدن. خیلی مهربون صبور و بامزه بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
افسردگی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
خوببوده
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
کارشون فوق العاده هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
خانم دکتر با حوصله و خوبی بود راضی ام
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
سلام وقت بخیر واقعا از خانم دکتر ممنونم بابت تشخیص بیماری ام و راه درمانی ک گذاشتن واقعا وسواس فکری و نشخوارهای فکریم خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
ای دی اچ دی و با تجویز داروی مناسب بیماری کنترل شد با تشکر
_متخصص بیماریهای اعصاب و روان، فارغ التحصیل سال ٩٩ از دانشگاه علوم پزشکی ایران درمان بیماری های اعصاب و روان بدون دارو با استفاده از دستگاههای مدرن rTMS, TDCS, نوروفیدبک _برگزاری دوره های آموزشی برای پزشکان عمومی شهرستان ایرانشهر _دارای مقالات علمی _شرکت در دوره های زوج درمانی و رواندرمانی تحلیلی _دارای گواهینامه ISTDP (رواندرمانی پویشی کوتاه مدت و فشرده)
مرسی از شما خانم دکتر شما معجزه زندگی من شدین خیلیی خوش برخورد و خوش انرژی هستین
۱۴۰۴/۱۱/۲۳دوقطبی
۱۴۰۱/۱۱/۰۳بیش فعالی پسرم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶درمان بسیار خوب و مطمعن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳Djdj Hfhfj
۱۴۰۴/۰۷/۰۷روانشناسی
۱۴۰۲/۰۴/۰۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۴من ازشون مشاوره تلفنی گرفتم بسیار راضی بودم شنونده عالی و مشاوره بی نقص
۱۴۰۴/۰۵/۲۵پزشک خوبی هستند من یک جلسه ویزیت شدم توسط ایشون والان تقریبا ۵۰ درصد بهتر شدم مشکلم پانیک بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۲عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۱تنگی نفس داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵حمله پانیک و نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۲من افسردگی شدید گرفتم بخاطر یه اتفاقی که در زندگیم افتاد و تمایلات شدید خودکشی داشتم...از نظر فیزیکی هم کاملا بهم ریخته بودم..با همون جلسه اول و مصرف داروهایی که خانم دکتر تجویز کردن به سرعت حالم بهتر شد و الان سه ماهه که نفس راحت میکشم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۶سلام.بنده بخاطرمشکل عاطفی که داشتم به خانم دکترمراجعه کردم.حال روحی خیلی بدی داشتم باتجویزخانم دکترومصرف داروهاخیلی بهترشدم.بایدادامه بدم.عالی هستن بادقت وحوصله به حرفای بیمارگوش میدن
۱۴۰۳/۱۲/۲۹افسردگی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دکتر خوبی هست وبا دقت به حرف بیمار گوش می دهد.
۱۴۰۳/۱۰/۲۶اختلال وسواس فکری با ار تی ام اس ولس میگفتند ار تی ام اس لازم نیست
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالی هستند ایشان شکر خدا درمان شدم .
۱۴۰۴/۰۳/۱۷در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۴خوب بودن. فعلا تحت درمان هستیم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴افسردگی و بهترم شکر خدا
۱۴۰۲/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۴کلا ک بار رفتم باید ادامه بدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷بسیار کاربلد و عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱افسردگیشدیدداشتمحالمبهترشد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶سلام ایشون دکتر خیلی خوش برخورد و با حوصله ای هستن و خیلی با دقت صحبتهای بیمارشون رو گوش میدن و برای نوشتن دارو هم خیلی دقت میکنن فعلا تحت درمان هستم فقط معطلی در این مجموعه فوقالعاده زیاد است
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عالی بسیار متبحر در تشخیص
۱۴۰۳/۰۷/۲۲خوب است
۱۴۰۴/۰۴/۲۷باحوصله و دلسوز
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی و خیلی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بله عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتر حاذق پر حوصله پر تحربه ای بودن بسیار از ویزیت شدن راصیم ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۳یکجلسه صحبت کردیم
۱۴۰۴/۰۳/۲۳من حال روحیم بد بود و با خانواده مشکل داشتم با اینکه کار نوجوان انجام نمیدادن با همون یک بار که صحبت کردن خانوادم بهتر شدن. خیلی مهربون صبور و بامزه بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۱افسردگی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶خوببوده
۱۴۰۴/۰۱/۳۱کارشون فوق العاده هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خانم دکتر با حوصله و خوبی بود راضی ام
۱۴۰۱/۰۷/۱۷سلام وقت بخیر واقعا از خانم دکتر ممنونم بابت تشخیص بیماری ام و راه درمانی ک گذاشتن واقعا وسواس فکری و نشخوارهای فکریم خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۳ای دی اچ دی و با تجویز داروی مناسب بیماری کنترل شد با تشکر
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر خوبی بود با حوصله و مودب
۱۴۰۱/۰۷/۲۵اضطراب و حس استرس
۱۴۰۴/۰۴/۱۵خیلی حاذق و
۱۴۰۴/۰۷/۱۳