برای دریافت نوبت از دکتر مهدی براتی مهوار دکترای کایروپراکتیک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر مهدی براتی مهوار دکترای کایروپراکتیک در تهران: سعادت آباد، میدان کاج، کوچه دوازده (علی اکبر)، پلاک ۴۱، واحد همکف
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر مهدی براتی مهوار دکترای کایروپراکتیک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر مهدی براتی مهوار:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، میدان کاج، کوچه دوازده (علی اکبر)، پلاک ۴۱، واحد همکف
از لحاظ بهبودی کمرم در چند جلسه اول ۷۰ ، ۸۰ درصد بهتر شدم تشکر میکنم ازتون بابت تیم فوق العادتون
۱۴۰۴/۰۹/۰۷مطب خیلی تمیز و عالی و پرسنل خوش برخورد و با بهترین دستگاها من دیسک گردن داشتم و درمان شدم خیلی راضی بودم و آقای دکتر خیلی دلسوز و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹در حد ویزیت بود وقت ا
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۸درود و مهر من مشکل دیسک کمر داشتم و تحت درمان هستم در حال حاضر اما ابشون و تیم کار بلد و دلسوزشون من رو طی ۳ جلسه ابتدایی به بهترین شکل به آرامش رسوندن و به شدت به همه ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بعلت دردکمروسیاتیک مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸کار بلد و متخخص وارد ممنون از عملکرد ایشان
۱۴۰۳/۰۹/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵من مشکل سردرد های میگرنی داشتم چند جلسه پیش ایشون کایروپراکتیک انجام دادم لان خداروشکر خیلی بهترم ممنون
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴مشگل کمر درد شدید داشتم باصبرو مهارتی که دکتر داشتند مشگلم مرتفع شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷مشکل دیسک کمر داشتم دکتر براتی بهترین دکتریه که میتونم پیشنهاد بدم فوق العاده صبور و دلسوز و در درمانی که برای بیمار انجام میده سنگ تموم میزاره . ممنونم از دکتر و تیم خوبشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۶هنوز نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۳/۰۱/۲۷همچی عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲فوق العاده بودن ... من کیس جراحی بودم و با ۳۵ جلسه بنده درمان کامل شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۲مدتها از درد دیسک کمر رنج میبردم از وقتی برای درمان دیسک کمرم پیش شما اومدم بهبودی زیادی پیدا کردم. از زحمات و توجه شما خیلی ممنونم ، صبر و حوصلتون واقعا قابل تحسینه ، خدا خیرتون بده
۱۴۰۴/۰۹/۰۷من در گردن وکمرم درد زیادی داشتم خیلی بهتر شدم ولی بعد از چند ماه دوباره درد شروع شده است
۱۴۰۴/۰۳/۰۹با سلام .من کمر درد شدید داشتم و دکترا گفتم باید عمل انجام بدی .و من راضی به جراحی نبودم.ولی اقای دکتر براتی منو راه انداخت و الحمدالله مشگلی ندارم و ورزش را انجام میدهم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۴برای مشکل گردن ماجعه کردم فعلا ویزیت شدم هنوز درمانم شروع نشده
۱۴۰۴/۱۱/۱۹مشکل میگرن داشتم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳برنامه تلویزیونی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتر براتی دکتر خوب و متخصص چکار بلدی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۲از نظر محیط کاری و پرسنل عالی .مهارت دکتر عالی در کل خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴از دکتر خیلی راضی بودم هم صبور بودن هم کاملا مسلط به کارشون واقعا ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۷/۲۴مشاوره
۱۴۰۱/۱۲/۰۷مطب بسیار حرفه ای و منظم دکتر با دقت کامل بررسی میکنن و نتیجه درمان واقعا قابل لمس بود کاملا راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۰۶کمر درد داشتم بسیار خوب شدم و راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱کمر درد، طی سه جلسه بهتر شدم، برخورد پرسک وپرسنل عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷علت مراجعه دیسک کمر بود و با تلاش های دکتر و پرسنل دلسوز بدون جراحی بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲کمر درد و مشکوک به دیسک کمر بودم که با استفاده از علم و دستگاه های خرفه ای در کمترین زمان مشکلم بر طرف شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۴بسیار عالی هستند دیسک کمر داشتم و با ۵ جلسه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲سلام من بندم کج شده بود و نا امید از همه جا که خدا دکتر براتی رو سر راه من قرار داد و ندارم شاکرم که بعد از دوره ی درمان واقعا خوب شدم. واقعا برای درمان باید صبور بود من تجربه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بسیار خوش برخورد و درمان موثر در دیسک کمر.
۱۴۰۳/۱۰/۲۸مشکل دیسک گردن دلشتم و بعد از ۱۰ جلسه نتیجه بسیار خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳مشکل دیسک کمر داشتم که به لطف آقای دکتر و مجموعه بینظیرشون درممان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱ایشان بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستند و تشخیص بسیار عالی دارند با سپاس از زحمات ایشان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶برای مشکل دیسک کمر و گردن بسیار کمک کردن دیگر نیازی به جراحی دیسک گردن ندارم سپاس از دکتر براتی عزیز
۱۴۰۱/۱۱/۲۱دیسک کمر در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۸برای گرفتگی ناحیه بالایی کمر و گردن به ایشون مراجعه کردم خیلی از خدماتشون راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۴مشکل دیسک کمر بسیار کار بلد
۱۴۰۴/۰۳/۰۵پزشکی عالی با تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲من به علت گردن درد که باعث سردردای مزمن میشد مراجعه کردم از دکتر متشکرم واقعا
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بسیار دکتر توانمند ودلسوزی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۴درد شدید در ناحیه گردن و مهره کمر که بعد از ۸ جلسه واقعا کاهش درد محسوسی داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷دکتر بسیار حاذق و خوش اخلاق است.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲مشکل میگرن و گردن داشتم کاملا بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶خیلی عالی ممنونم از ایشان
۱۴۰۳/۰۹/۲۹مشکل میگرن داشتم درمان ها بسیار موثر بود با سپاس از زحمات دکتر براتی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۸کلینیک فوق العاده تمیز و محیط ارووم و خیلی دوستانه داره، اقای دکتر هم بسیار حاذق و خوش برخورد و باحوصله،همه چیز عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۷باحوصله با ادب بیان خوب استاد
۱۴۰۴/۰۷/۰۳فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰دیسک کمر داشتم وبه شدت درد داشتم حتی راه رفتن بران سخت شده بودعمل دیسکم صددرصد بودبا پنج جلسه توانستم خوب بشم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۴بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بسیار خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی بود با تشکر از جناب دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دیسک کمر داشتم بدون جراحی و تنها با چند جلسه کاهش التهاب داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دیسک گردن تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار حرفه ای و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۷آسیب دیدگی زانو داشتم با زحمات دکتر بهبودی کامل داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴مشکل کمر و سیاتیک دارم تحت درمان هستم و خیلی بهتر هستم ایشون بهترین هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۹دردسیاتیکم با درمان دکتربراتی به طرز چشمگیری بهترشد.بهترین رسیدگی رو دیدم نتیجه درمان عالی بود وحتما توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷با درد شانه بهشون مراجعه کردم و با چند جلسه درمانی 90 درصد بهترم ممنونم ازتون
۱۴۰۳/۰۹/۱۹از اقای دکترممنونم که صادقانه گفتن درمانه ما به من جواب گو نیست وباید طبق نظر دکترها عمل کنم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دیسک گردن داشتم با راهنمایی ایشان مشکلم برطرف شد. عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱پزشک و کادر پزشکی بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۴کشیدگی عضلات. مشکل من کاملا برطرف شد و بسیار همه چی فوق العاده بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۴دکتر براتی بهترین هستند مشکل سردرد داشتم که با زحمات ایشان رفع شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵Perfect
۱۴۰۵/۰۲/۲۹من دیسک کمروتنگی کانال داشتم فعلا خیلی بهتر شدم با پنج جلسه آقای دکتر پنج جلسه دیگر پیشنهاد کردندکمال تشکر را دارم ازآقای دکتر مهربان و با اخلاق آرزوی سلامتی وموفقیت براشون دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲آقای دکتر باتجربه و دلسوز باکادربسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴آقای دکتر براتی بسیار صبور و مهربان هستن و کارشون واقعا عالیه و با تجربه هستن ایشون رو به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰پزشک حاذق با تشخیص بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۱۴من در ماه دوم بارداری رگ سیاتیکم گرفت و عملا هیچ حرکتی نمیتونستم بکنم و بشدت درد داشتم، خیلی اتفاقی از گوگی ایشون رو پیدا کردم و چون نزدیک خونه بود رفتم پیششون با توجه به اینکه بارداری بودم به نسبت وضعیت من یسری دستگاهای ساده و ماساژ دستی انجام دادند- واقعا از همون جلسه اول بشدت دردم بهتر شد و بعد از 5 جلسه واقعا چیزی نموند. بشدت دکتر دلسوز و مهربان و متخصصی هستند و من واقعا مدیون ایشان هستم که در اون دوره سخت به داد من رسیدند. و ازونموقع که به چندتا از آشنایانم معرفیشان کردم و رفتند همه راضی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی کاربلد و حرفه ای. من دیسک کمر داشتم و با ۴ جلسه دردم از ده به ۲ رسید. پرنسل هم بسیار خوش اخلاق و دوست داشتنین.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسبار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲برای دیسک کمروگردن وتنگی کانال نخاعی پرسنل عالی ,خودآقای دکترفوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۷تا الان ۴ جلسه رفتم و دردهای کمر و گردنم خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۰خیلی توضیحات کامل و کافی نبود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بهترین مطب و دکتر ایران واقعا صادق هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۴آرتروز گردن داشتم چند جلسه درمان انجام دادم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۰پزشک بسیار عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار خوب بودند توصیه های خوبی داشتند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸انسان بسیار شایسته ، و دکتر بسیار محترم و البته حاذق و چیره دست هستن. من چندین دکتر ستون فقرات مراجعه داشتم و عموما نوبت جراحی میدادن. ولی ایشون راه درمان رو برام انتخاب کرد و خدا رو شکر الان خیلی خوبم.
۱۴۰۴/۰۳/۰۷سلام بنده ۵تا دیسک کمر دوتا در گردن دارم وتنگی کانال نخاعی،طی ۱۲ جلسه خیلی بهتر شدم ،دکتر وکادرشون خیلی خوب ومؤدب هستند ،دکتر جوان ولی با تجربهای هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۰۶فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بنده برای دیسک کمر مراجعه کردم و بسیار راضی بودم محیطی آرام و تمیز بود با پرسنل خوش برخورد و دکتر بسیار دلسوز
۱۴۰۳/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۲برای درد گردن رفته بودم پیششون، کارشون بسیار عالی و حرفه ای بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عالللللی
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶بسیار منظم و دقیق هستند و سیستم منظمی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴با کمر درد شدید به آقای دکتر مراجعه کردم و بعد از ٨ جلسه درمان بالای ٩٠٪ بهبود پیدا کردم واقعا ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲مشکل گرد
۱۴۰۳/۱۰/۰۱آقای دکترمهدی مهپاربسیاردکترخوب وباتجریه هستند.بنده برای عمل جراحی کمرم دکترم ام آرآی نوشتن وتحت نظرایشان انجام دادم خیلی راضی یم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰سلام صبح بخیر
۱۴۰۴/۰۵/۲۹مشکل دیسک گردن ، ممنون از زحمات دکتر براتی عزیز
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دیسک گردن داشتم که باچند جلسه درمان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹دیسک گردن همسرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۲از طریق دوستان
۱۴۰۳/۰۴/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دکتر مهربان و خوش برخورد و با حوصله و با توجه به جوان بودنشان بسیار با تجربه هستند من سالها است که در مطب های مختلفی رفته ام و با اطمینان کامل به شما مراجعه به آقای دکتر را پیشنهاد میدهم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۷دیسک کمر داشتم مهر ۵و۷ حرکت کرده
۱۴۰۳/۰۹/۰۲با درد شدید گردن مراجعه کردم با مساعدت و زحمات دکتر و کادر کلینیک درمان بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۲تازه بفتم
۱۴۰۲/۰۷/۱۴مشکل دیسک گردن که بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴سلام.آقای دکتر بسیار خوش برخورد وکاربلد هستن ان شاالله خدا بهشون سلامتی و خیر بدهد.همکارانشون درمطب هم بسیار مهربان وخوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳دکتر حاذقی هستند برای زانو درد عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دیسک گردن بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی مشکل گردن داشتم بعد ۱۰ جلسه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳پزشک حاذق، کادر مهربان و محیط کلینیک آرامبخش هست.. من برای دیسک گردنم با چند جلسه درمان بهبودی چشمگیری داشتم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳مشکل زانو داشتم و به ایشان مراجعه کردم و جناب آقای دکتر بسیار عالی و دلسوزانه مشکل بنده را حل کردند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بله ، کمک می کند دیسک گردن دارم و مراحل درمان رو طی می کنم در حال حاضر
۱۴۰۴/۰۱/۲۷برای کتف رفته بودم و بعد جلساتی بهبود پیدا کردم کاملا با اخلاق و متعهد به کار
۱۴۰۴/۰۷/۱۱همه چی عالی بود و مشکل زانو دردم حل شد مچکرم از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بسیار حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بسیار متبحر
۱۴۰۴/۰۹/۰۱مشکل دیسک گردن تا ۹۰ درصد بهبودی داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دیسک گردن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بنده دیسک گردن داشتم با کمک های دکتر براتی تونستم تو ده جلسه درمان به بهبودی کامل برسم. خدا خیرشون بده ایشون بسیار در کارشون خبره هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴آقای دکتر براتی، از اینکه با صبر و حوصله به مشکلات بیماران رسیدگی میکنید و باعث بهبود حال بیماران میشوید از صمیم قلب ازتون ممنونم. و از کادر بسیار مهربون و منظمی که دارید هم نهایت تشکر رو دارم. براتون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵برای پارگی ی رباط صلیبی رفتم و بعد از ۱۰ جلسه به تمرینات برگشتم بسیار خوش اخلاق و متعهد به کار
۱۴۰۴/۰۷/۱۱به شدت ماهر و کار بلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۸خیلی عالی هستن ، مشکل دیسک کمرم داشتم توی ۱۰ جلسه کامل درد رفع شد ، امیدوارم همینطور بمونه ...
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر براتی بسیار متاهد و با تجربه و خوشبرخورد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۹سلام وقت بخیر خدا قوت وخسته نباشید خدمت آقای دکتر واقعا کارشون عالی دوستشون تو دست خداست مشکلم دیسک گردن پارگی دیسک سه جلسه کاریوپراکتیک خدارو هزار مرتبه شکر شرایط جسمانیم بهتر شده برخورد پرسنل هم عالی بود. خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دیسک کردن و در حال مداوا هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲دکتر از جراحی دیسک کمر نجاتم دادن واقعا یه دنیا تشکر بابت زحماتتون
۱۴۰۲/۱۲/۱۵بسیار عالی و حاذق هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۲مشکل دیسک گردن داشتم که با زحمات دکتر براتی بهبودی خیلی زیادی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳مشکل زانو که بهبودی کامل داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵سلام اقای دکتر پر انرژی ، جدی ، با اخلاق و برای بیمار زمان میگذارند ب تمام پرسشها پاسخ میدهند کارمندها خوش برخورد هستن. فقط محیط کار کوچک هست. فضای کافی نداره
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دیسک کمار
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۶من پارگی دیسک کمر و سرخوردگی مهرها دارم هیچ درمانی به بهبودم کمک نکرد خوشحالم که با آقای دکتر براتی آشنا شدم و در هفت جلسه کایروپراکتیک خداروشکر خیلی خیلی بهترم ، ایشون واقعا بینظیرند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۸دکتر بسیار با شخصیت و دلسوز و کار درستی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۱/۲۸مادرم دیسک کمر تنگی کانال و سیاتیک دارند در حال درمان هستند هنوز نتیجه کامل نگرفتیم باید تا پایان درمان منتظر باشیم اما پزشک خوب با کادر خوب و محیط خوب و تمیز و مجهز هستند و مریض بسیار دارند بعضی از مریض ها نتیجه گرفته اند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷مشکل سیاتیکداشتم که به لطف ایشان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳سلام مشکل کمردارم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲مشکل کمر داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۲۹دیسک گردن عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۱سلام من دیسک کمر داشتم و کامل درمان شدم.
۱۴۰۳/۰۱/۲۴کمر درد و گردن درد شدید داشتم با کمک ایشان مشکلی ندارم
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴با گردن درد شدید مراجعه کردم و الان تحت درمان هستم و خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بسیار محترم وباحوصله وباسواد هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵مشکل دیسک کمر مهره 4و5 خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰با سلام و احترام بنده مشکل دیسک کمر دارم تجربه و تبحر و کار جناب دکتر براتی بسیار عالی بود هم بابت ویزیت و معاینه و معالجهی عالی ایشون و هم بابت اخلاق مداری و حسن خلق از ایشون بسیار ممنون و متشکرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بعد از اسیب تو ورزش دوستم اقای دکتر رو بهم معرفی کرد و خداروشکر خیلی بهتر شدم. اقای دکتر بسیار با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۷از هر لحاظ عالی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳بسیار عالی و خوش برخورد همراه با کادر کار بلد ، واقعا در پنج جلسه ای که به کلینیک مراجعه کردم ، کمرم خیلی بهتر شده و از آقای دکتر و کلیه همکارانشان تشکر میکنم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۴با دیسک گردن شدید مراجعه کردم و هم رفتار عالی کادر درمان باعث آرامشم شد و هم فضای مطب خیلی کمو کرد و بعد از چند جلسه به لطف دکتر دردهای برطرف شد و بهبود رو حس کردم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷پزشک حاذق با کادر درمانی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عالی با حوصله گوش میده
۱۴۰۴/۰۹/۲۵اگر برای درمان دنبال کایروپراکتیک هستید دکتر براتی یکی از بهترین انتخاب ها هستند. مشکل کمردرد و زانو درد داشتم که پس از درمان چند جلسه ای نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۲به روند درمان گردن من خیلی کمک کردند کارشون عالیه و کادر بسیار خوبی دارن
۱۴۰۲/۱۲/۰۷بسیار عالی،دلسوز و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹4 تا از مهره های کمرم دیسک داشت و تنگی کانال داشتم اصلا نمیتونستم راه برم بعداز مراجعه به ایشون خیلی بهترم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتر باتعهد وتخصصی هستند ،دلیل درد زانوی من رو ازشون تشخیص دادن .ازشون خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۱۰/۰۳من مشکل دیسک گردن و سر درد های شدید داشتم ایشون فوق العاده دکتر حاذق ، صبور ، پر انرژی و خوش برخوردی هستن تبحر ایشون در تشخیص و روش درمان عالی و دقیق بود ، با اینکه تشخیص سایر دکترها عمل بود اما با روش ایشون من بطور کامل درمان شدم و بعد از سالها که دردمو با شل کننده و مسکن های قوی آروم میکردم الان هیچگونه دردی ندارم و کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۷/۲۹از هر لحاظ عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۱پزشک محترم و بسبار دلسوز با کادری بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر واقعا عالی و با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتر بسیار کاردرست و حاذق هستن. دیسک کمر دارم و در حال درمانم و خدا رو شکر درد کمرم خیلی کمتر شده.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴بسیار عالی بودند به سوال ها و مشکلات مربوط به گردن بنده خیلی با حوصله جواب دادند و از درمان راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عالی بود دکتر براتی بهترین در ایران هستند من این درمان و امکانات رو در خارج ایران هم ندیدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵به علت بیرون زدگی دیسک مراجعه کردم و الان خداروشکر بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷دیسک گردن و بسیار عالی مرتفع گردید
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دیسک گردن که بهبودی بسیار زیادی داشتم با تشکر از دکتر براتی عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۳واقعا کارتون عالیه بعد از جلسه واقعا احساس خیلی بهتری داشتم تجربه فوق العاده ای بود با دقت و صبر و تسلط کامل کار رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲مشکل گردن و خارپاشنه که در جلسه دوم به بعد تاثیر مثبت و دیدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عالی و معتمد
۱۴۰۳/۰۹/۲۸مجهز و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بسیار عالی و رضایت بخش بود .
۱۴۰۳/۰۹/۲۹پزشک حاذق با کادر درمانی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹مشکل درد کتفم کاملا رفع شد باتشکر از مهارت های جناب دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۹آقای دکتر بسیار باسواد و باحوصله هستن. محیط کلینیک و پرسنل بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۷آقای دکتر بسیار باسواد و خوش برخورد هستند دیسک گردن دارم و به کمک ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۸درد سیاتیک.
۱۴۰۳/۰۸/۰۸برای کمر درد پیششون رفتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۴رفتم درمان شدم بشیار راضی هستم کادر بسیار حرفه ای دارن
۱۴۰۴/۰۱/۲۷نتجه بسیار مطلوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی. مادرم رو از عمل دیسک کمر نجات دادند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۴بسیار باتجربه وکاردان با تشخیص دکتر ودرمان به موقع مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۲درمان خوب دیسک گردن و دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۲/۱۷به نظر من صددرصد عالی و جواب داد من زمانی که مراجعه کردم به سختی راه میرفتم ولی بعد از جلسه اول 90درصد حالم خوب شد و چهار جلسه رفتم صددرصد بهبود پیدا کردم تصمیم گرفتم هر دوماه چند روز دوباره مراجعه کنم چون فکر میکنم پیشگیری بهتر از درمان است
۱۴۰۵/۰۲/۰۸زانوی من توی ورزش آسیب جدی دیده بود و بسیاری از پزشکان پیشنهاد جراحی را به من داده بودند که به کمک دکتر براتی نه تنها جراحی نکردم بلکه هزینه درمانم هم بسیار کمتر از جراخی شد. بعلاوه مراقبت های بعد از عمل هم نداشتم بسیار از دکتر ممنونم
۱۴۰۲/۱۲/۲۴دکتر بسیار خوشرو وکار بلد هستند سرعت انجام کار کایرو پراتیک خیلی زیاد است وپرسنل بسیار با ادب ومهربانی را استخدام کردند ودر کل خیلی بهتر از فیزیو تراپی خالص است چون دستگاهاشون بسیار پیش رفته وطبق قوانین امریکاست
۱۴۰۴/۰۷/۰۷جناب آقای دکتر براتی عزیزمراتب تشکر و قدردانی عمیق خود را از تخصص، صبوری و تلاشهای بیوقفه شما در طول دوره فیزیوتراپی ابراز میدارم. توجه دقیق و روش درمانی مؤثرتان باعث بهبودی سریعتر من شد. از خداوند متعال برای شما و پرسنل مهربانتان سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتر براتی یکی از بهترین ها هستند.مشکل زانو در اثر ضربه داشتم که به لطف و زحمات ایشان حل شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶از اولین جلسه تفاوت رو حس کردم حرفه ای دلسوز و بسیار دقیق واقعا ممنونم از خدمات عالی که ارائه میکنید
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بسیار کار درست
۱۴۰۴/۰۸/۱۵دکتر فوق العاده خوب و عالی و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۲دکتری بسیار حاذق و خوش برخورد هستند گردن درد شدید داشتم که با چند جلسه معالجه درمان شدم هیچ دردی حس نمیکنم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷درود ، دقت و توجه لازم هنگام بررسی و معاینه و شنونده دقیق هنگام صحبت و توضیحات بیمار از ویژگی های مثبت ایشان است. برنامه ریزی و برخورد بسیار عالی همکاران دکتر نیز قابل ارزش گذاری می باشد. من هنوز تحت معالجه هستم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴تشخیص خوب ولی هنوز نرسیدم برم جهت شروع درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱مشکل دیسک کمر دارم بعد از ۵ جلسه مراجعه احساسبهتری دارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳مشکل گردن داشتم که به لطف دکتر براتی بهبودی خیلی زیادی داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۸عالی مشکل گردنم کامل خوب شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۳دیسک گردن و کمر بسیار دکتر صبور بودن و مشکل من رو با بهترین دستگاها و جدیدترین دستگاها برطرف کردن و خیلی سریع بهبود پیدا کردم و بسیار پیگیر مشکل بنده بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۴عالی بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۹نزنلترتزت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴باسلام و درود فراوان خدمت دکتر براتی و پرسنل خوش برخورد ایشان بسیار انسان شایسته ومحترم و دلسوزی هستند همسرم با با درد شدید کمر تنگی کانال و سیاتیک مراجعه کردند دکتر خیلی با حوصله ودقت درمان رو شروع کردند الان پنج جلسهای هست خیلی بهتر شدند ممنون ازآقای دکتر براتی و کادر مهربان وخوش برخوردشان بینظیرید
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار ماهر
۱۴۰۴/۰۸/۱۵دکتر براتی عزیز به بهترین شکل مشکل همسرم رو که تنگی خفیف کانال داشت و دیسک شدید گردن و کمر درد و ... با روش های عالی، دلسوزی عملی و علمی و حتی دلسوزی مالی محبت داشتن و واقعا دردهای همسرم رو کاهش دادن و حتی محو کردن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دیسک کمر همسرم بدون عمل خوب شد ممنون از دکتر براتی
۱۴۰۳/۰۹/۲۹فعلا در مرحله درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶آقای دکتر بسیار حاذق و توانمند و باسواد هستند و با حوصله و صبوری سعی در بهبود تمام بیماران دارند و همچنین محیطی بسیار آروم و همکاران بسیار خوش برخورد دارند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۲مشکل دیسک کمر شدید داشتم تشخصیص و راه درمان ایشون خیلی کمک کرد دستگاههایی که دارن خیلی عالی و به روز هستن مطب خیلی مرتب هستش در طول درمان خودشون نظارت دارن و خودشون پیگیر کار هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸یکی از بهترین تجربه های درمانی ام بود حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷سباتیک
۱۴۰۳/۰۲/۱۷برای کمردرد مراجعه کردم خداروشکر کامل خوب شدم مرسی از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۷سلام مشکلم درد دوتا پام ورم داره و زانوم سائیده شده ، دیسک کمر و دیسک گردن درد و آتروز شدید بله کمک می کنه
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار خوش برخورد و حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶با درود فراوان، باید عرض کنم جناب دکتر بسیار دلسوز و با دقت بسیار روی افراد کار میکند ضمنا تمام پرسنل را زیر نظر دارد که کارشان را درست انجام میدهند و یا خللی در کارشان است نامبرده بسیار حاذق هستند. من به نوبه خود کمال سپاس و تشکر را دارم و آرزوی سلامتی از خدای بزرگ برایشان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸من خیلی از نخ
۱۴۰۳/۱۰/۰۵ویزیت شدم و سپس با دستگاههای مختلف موجود در مرکز درمان بنده آغاز شد . به دلیل بعد مسافت موفق نشدم ادامه بدم ولی راضی بودم .
۱۴۰۵/۰۳/۲۵کمترین معطلی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بیرون زدگی دیسککمر پسرم داشت خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۴وقت بخیر، اینجانب با سابقه مشکل تنگی کانال ودرگیری ۵مهره کمری مراجعه نمودم ب لطف پیگیری ومحبت جناب دکتر براتی بعد از ۵جلسه کاردیوتراپی خیلی بهترم از برخورد صمیمانه پرسنل باحوصله نیز تشکر مینمایم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲مشکل دیسک کمر داشتم و درد شدید دکتر توی ده جلسه من رو درمان کردند دردم کامل از بین رفته
۱۴۰۳/۰۲/۰۴بسیار حاذق و باتجربه.
۱۴۰۳/۰۴/۱۷تجربه بسیارخوب و موفقی از درمان با ایشون دارم ، در کارشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶با گردن درد شدید مراجعه کردم و بعد از ۶ جلسه کاملا بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۹/۲۴آقای دکتر تو کارشون درجه یک هستن و من خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۰۵میگرن داشتم که پس از چندین جلسه درمان بهبودی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دیسک گردن نحوه درمان عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتر فوق العاده خوش برخورد و محترم و مطلعی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶ممنون از خوددکتر و پرسنل محترمشون بسیار خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بسیار کار بلد و نمونه و خیلی خوش برخورد و خوش اخلاق کادر مجرب و دستگاههای بروز
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دیسک گردن تشخیص و بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خیلی مردی همین کارت درسته
۱۴۰۴/۰۴/۱۳بسیار دقیق و نکته سنج
۱۴۰۲/۰۷/۲۹دست درد دارم
۱۴۰۴/۰۲/۰۵دیسک کمر و عالی بود و رفع گردید
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عااااااااالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بسیار بسیار دکتر مجرب هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲زانودرد داشتم با چندین جلسه مراجعه بهبودی کامل دارم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵مشکل دیسک گردن داشتم و درد و التهاب شدیدی داشتم که به طور واضح در همان جلسات اول درمان کاهش پیدا کرد...
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دکتر بسیار مهربان صبور و کار درست
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خیلی راحت و سریع ، ممنون
۱۴۰۴/۱۰/۱۳درد طولانی مدت ستون فقرات داشتم اما با تشخیص درست درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بسیار خوب بود ممنون از دکتر براتی
۱۴۰۳/۱۰/۲۵خدمات دقیق و تخصصی خیلی ممنون از زحماتتون
۱۴۰۴/۰۶/۲۱سلام دکتر فوق العاده دلسوز و کاربلد هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۹دکتری فهیم و با تخصص بالا.باادب
۱۴۰۴/۰۹/۱۹مشکل دیسک گردن داشتم به لطف دکتر براتی مشکلم رفع شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۴تشخیص ایشان و فرآیند درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵برای درمان کمر مراجعه کردم بعد از ۱۰ جلسه ۸۰ درصد بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۱۲/۰۴نه خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۳گردن درد شدید داشتم به لطف دکتر براتی عزیز بهبودی بسیار زیادی داشتم، از نحوه رفتار و مهارت های پزشک محترم بی نهایت راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵