پزشک حاذق و خوشرو
مشکل معده داشتم
دکتر خیلی خوبی هستن
بسیار با حوصله و خوش برخورد.
مشکل گوارش داشتم برام آندوسکوپی نوشته
بیماری گوارشی
پلیپ روده داشتم
ازنظرتشخیص عالی هستند
دکتر خوبی
دکتر خوبی هستند
بله خوب بودند
گوارش. در حال درمان
درود سپاس از اقایی دکتر مشکل من خونریزی معده و ورم و عفونت بود کارشون عالی بود
دکتر خوب
دکتر خوبی هستم
درد شکم داشتم مراجعه کردم که با تشخیص دقیق درمان کردم و بهبود یافتم.از اقای دکتر واقعا ممنونم
سالها مشکل خونریزی داشتم خدا خیرشون بده درمان شدم.عالی.بسیار باسواد
نظری ندارم
خوب بوده
برای عمل استیو معده فرستادن دکتر گوارش ویزیت کنه ایشون هم نوشت آندوسکوپی
معده درد
بستری بودم بالای سرم اومدن برای معاینه صبور متین و خوشرو بودن و به سوالاتم جواب دادن
دکتر بسیار خوبی هستن برای بیماران وقت میگذارند، من معده درد شدید داشتم درمان شد. سپاس از ایشان.
خدا رو
برخوردایشان
گوارش،تحت نظر
معده درد داشتم و درحال درمان هستم
فوق العاده صبور ، متعهد و پاسخگو هستند
سلام من کلا یکبار پیش ایشون رفتم و تحت درمان هستم به نظر دکتر خوب وبا تجربه ای هستن و همچنین خوش برخورد
خیلی عالی و خوب
فعلا تحت درمانم
خیلی خوب بود مشکلم حل شد
بسیار عالی پزشک حاذق و با اخلاق
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان ونک خیابان ملاصدرا جنب بیمارستان بقیه الله (عج) پلاک ۲۰۸ طبقه اول واحد ۴
پزشک حاذق و خوشرو
۱۴۰۴/۰۶/۰۷مشکل معده داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۹بسیار با حوصله و خوش برخورد.
۱۴۰۳/۱۱/۰۲مشکل گوارش داشتم برام آندوسکوپی نوشته
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بیماری گوارشی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵پلیپ روده داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۰ازنظرتشخیص عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۹دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۲/۱۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۲بله خوب بودند
۱۴۰۲/۰۶/۳۰گوارش. در حال درمان
۱۴۰۱/۱۲/۲۰درود سپاس از اقایی دکتر مشکل من خونریزی معده و ورم و عفونت بود کارشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۹دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۷/۱۳دکتر خوبی هستم
۱۴۰۲/۱۱/۱۶درد شکم داشتم مراجعه کردم که با تشخیص دقیق درمان کردم و بهبود یافتم.از اقای دکتر واقعا ممنونم
۱۴۰۱/۰۵/۲۷سالها مشکل خونریزی داشتم خدا خیرشون بده درمان شدم.عالی.بسیار باسواد
۱۴۰۲/۰۸/۲۴نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۰۷خوب بوده
۱۴۰۳/۰۴/۱۸برای عمل استیو معده فرستادن دکتر گوارش ویزیت کنه ایشون هم نوشت آندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۳/۱۲معده درد
۱۴۰۲/۰۹/۲۱بستری بودم بالای سرم اومدن برای معاینه صبور متین و خوشرو بودن و به سوالاتم جواب دادن
۱۴۰۱/۰۵/۲۱دکتر بسیار خوبی هستن برای بیماران وقت میگذارند، من معده درد شدید داشتم درمان شد. سپاس از ایشان.
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خدا رو
۱۴۰۳/۰۳/۲۰برخوردایشان
۱۴۰۲/۰۷/۱۴گوارش،تحت نظر
۱۴۰۴/۰۵/۱۰درود سپاس از اقایی دکتر مشکل من خونریزی معده و ورم و عفونت بود کارشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۹معده درد داشتم و درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۲۵فوق العاده صبور ، متعهد و پاسخگو هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۲سلام من کلا یکبار پیش ایشون رفتم و تحت درمان هستم به نظر دکتر خوب وبا تجربه ای هستن و همچنین خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خیلی عالی و خوب
۱۴۰۲/۱۱/۰۶فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خیلی خوب بود مشکلم حل شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۴بسیار عالی پزشک حاذق و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۶/۲۵