جراح ومتخصص زنان و نازایی و IVF
جراحیهای زیبایی زنان با لیزر
متخصص لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی
لیزرموهای زاید
لبیاپلاستی
درمان واژینیسموس با بوتاکس
متخصص ناباروری
انجام کلیه جراحیهای زنان و زیباییهای زنان تزریق چربی و ژل و لیفت
جراحی فیبروم
دوره فوق تخصصی سونوگرافی لگن
مراقبت های پیش از بارداری و در طی بارداری
سزارین و زایمان طبیعی
درمان ناباروری
درمان کیستهای تخمدان و اندومتریوز و بیماریهای رحمی با لاپاروسکوپی
پاپ اسمیر .کولپوسکپی و ـ
انجام عملهای زیبایی زنان: لبیا پلاستی و جوانسازی و تنگ کردن و سفید کردن با لیزر مونالیزا، کربوکسی تراپی وDBD پلاسما بدون درد و خونریزی
روشن سازی ناحیه پرینه با انواع روش ها کربوکسی تراپی و لیزر مونالیزا
درمان زگیل تناسلی به بهترین روش هرپس تناسلی وبیماریهای مقاربتی
تشخیص مراحل پیش سرطانی کولپوسکوپی
درمان انواع بی نظمی های قاعدگی و تنبلی تخمدان
درمان عفونت های مقاوم واژینال با دارو وپلاسما تراپی
درمان زخم های مزمن و برطرف کردن جای اسکار های قدیمی
رفع مشکلات ادراری و مراقبت دوران یائسگی رفع بی اختیاری ادراری
درمان انواع واژینیت انواع خونریزی های غیر طبیعی
مراقبتهای دوره ای و تستهای غربالگری سلامت زنان
درمان تضمینی زگیل تناسلی
کولپوسکوپی و درمان زخم های دهانه رحم و انواع ضایعات پیش سرطانی دهانه رحم
جهت کسب اطلاعات بیشتر:
drzolali.com
دکتر خوبی من ازشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتر بسیار عالی. کار بلد
۱۴۰۴/۱۰/۱۲باروری
۱۳۹۹/۰۱/۱۵عمل لاپاراسکوپی وهیستروسکوپی نازایی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵نمیدونم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷کارش خوب بوده من سه چهار جلسه رفتم پیشش
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ناباروری هشت سال که با دوا ودرمان از خانم دکتر بحمدالله نتیجه گرفتیم والان بچه داریم
۱۳۹۹/۰۸/۰۴مراقبت
۱۴۰۰/۱۲/۱۲در حال مراجعه هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۰گوشی برای نوبت دهی بر نمیدارن
۱۳۹۷/۰۴/۰۲دکتر بسی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸والامنم خیلی تعریفشوشنیدم یه جلسه بیشترهم پیشش نرفتم الان هم دوباره میخوام برم پیشش دکترخوبیه ولی خیلی ادمو تو خرج میندازه
۱۳۹۷/۰۵/۰۳دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۱/۱۷مشکله عفونتی بود و بچه پسر خواستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲فقط یک جلسه مشاوره داشتم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱بدلیل استفاده ی نادرست ازقرص ال دی خونریزی شدیدگرفتم .هردکتری رفتم خوب نشدم ولی خانم دکتربادادن داروسه روزه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۰نازایی داشتم در یکماه باردار شدم
۱۳۹۷/۱۰/۰۲دکتر خیلی خوبی هست من با یک نسخه دارو بعد از هشت سال باردار شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲درمان کامل نکردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶1990442821
۱۳۹۷/۱۱/۰۵زایمانم کردن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲نازایی داشتم و فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱فامیلام پیشش نتیجه گرفتن منم رفتم پیشش دوقلو باردار شدم جای دیگه ۳ بار ای وی اف کرده بودم نشده بود تنبلی داشتم شکمم بعد از هر بار ای وی اف اب میاورد پیشش لاپاراسکوپی کردم ۴ ماه بعدش دوقلو باردار شدم ممنونم ازش
۱۴۰۴/۱۱/۲۵یه کم توضیح نمیده در مورد نسخه هاش
۱۴۰۰/۰۱/۲۵فعلا نه
۱۴۰۰/۰۵/۲۰دکتربسیارخوبی هست
۱۴۰۱/۱۱/۱۰از همه نظر عالی و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰سلام، بعد از 7 سال نازایی با انجام لاپاراسکوپی پیش خانم دکتر زلالی و مصرف دارو، 20 روز بعد از شروع داروها دو قلو باردار شدم.
۱۴۰۳/۰۱/۲۸دکتر خوش برخورد و محترم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴برای بارداری رفتم درحال درمان هستم زیاد درمورد ایشون شنیدم ولی خودم که رفتم وقت برای بیمار نمیزاره و چند نفر چند نفر ویزیت میکنن.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸خوب بود بنظرن
۱۳۹۸/۱۰/۱۹زخم دهانه رحم .قراره فریز کنم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷خدارو شکر بچه دار شدم. من و شوهرم ضعیف بودیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶فعلا تحت درمانشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بار دار شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۹معاینه
۱۳۹۹/۱۱/۱۸در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۳/۲۳نازایی
۱۴۰۳/۰۶/۲۳4سال ازدواج کردم وباردارنمیشم
۱۳۹۹/۰۵/۲۱تبلیغ ایشون وشناخت کارپزشکیش وعلمی که داره
۱۳۹۷/۰۹/۰۴من زخم
۱۴۰۳/۰۵/۱۰بله عالی بوده
۱۴۰۰/۰۲/۱۵میخام برم دکتر
۱۳۹۷/۱۲/۱۴یک جلسه رفتم.فعلا دارو داده
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بدک نبود
۱۳۹۹/۰۴/۲۴اقدام ب بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۱۶همسرم به ایشون مراجعه کرده میگه دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷فعلا تحت درمانم برای بارداری هنوز جواب نگرفتم ولی ب نظرم کارشون عالیه چون مشکلای دیگه ای ک داشتم کلا برطرف شدن.امیدوارم تحت نظر ایشون باردار هم میشم
۱۳۹۷/۰۹/۰۵کارش خوب است
۱۴۰۱/۰۹/۲۶عالی بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۲۷نظری ند
۱۴۰۱/۰۶/۲۸خوب است
۱۳۹۹/۱۰/۰۶فعلا هیچی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عفونتی خوب شدمـ
۱۴۰۰/۰۶/۲۶دو قلو زایی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۸عالیه کارش
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۴دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۴/۲۹بسیاردکتر کاربلدو خوبی هستش،خیلی از اشناهای ما زیرنظرش بودن و نتیجه گرفتن
۱۴۰۴/۱۰/۱۲مشل نزتئی داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیارعالی
۱۳۹۷/۰۸/۱۹لبییاا
۱۴۰۴/۰۱/۱۹فعلا هیچ
۱۳۹۹/۰۶/۱۳کلا دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۳/۰۸فعلا نتیجه ندیدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۹والا عالیه نظیر نداره از فردا شروع کن درمانتو که به نتیحه صددرصد میرسی بی نهایت خوبه عالیییی
۱۳۹۹/۰۹/۱۴زایمان
۱۳۹۹/۱۰/۱۵بسیار دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۴خوب .فقط برخود منشی خوب نیست
۱۳۹۹/۰۹/۰۷من حدود 8 سال نازایی داشتم و با کمک دکتر الان پسرم 3 سالشه .توصیه میکنم به دوستان به دکترتون اعتماد کنید حتما نتیجه خواهید گرفت
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۲سلام من مشکل کیست شکلاتی دارم خیلی اڌیتم همه مامایی رفتم نتیجه نگرفتم بایدچکارکنم این مامایی برام معرفی کردن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲درجه یک، از خرم اباد رفتم پیششون، خیلی شهرا واسه معالجه رفتم ولی جواب نگرفتم، ولی به کمک ایشون باردار شدم خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۲/۲۷نازایی نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۲۸خیلی عالییییی دختردایم باردار شد بعدازچندین سال
۱۴۰۰/۰۷/۲۵دکتر بسیار خوبی
۱۳۹۹/۱۰/۰۴فیبروم دارم زیر نظرتوشون هستم
۱۴۰۱/۱۱/۲۹عاای بود کارش
۱۴۰۰/۰۴/۲۳دکتر خوبی هست
۱۳۹۸/۱۱/۲۳بعد از 8 سال نازایی .نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عالیبود
۱۴۰۱/۰۳/۱۹بعداز هفت سال درمان و دوتا عمل لاپراسکوپی تنها دکتری ک متوجه مشکل حاد بنده شد ایشون بودن
۱۳۹۷/۱۱/۰۷دکتر باتجربه ای است
۱۳۹۹/۰۹/۰۸هنوز هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۷/۰۶/۲۲خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مشگل نازایی در حال درمان
۱۳۹۹/۰۹/۰۲قراره پیش ایشون لاپاراسکوپی کنم
۱۳۹۷/۰۴/۱۶واقعا یک دکتر عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۲/۱۶مشکل خاستی نداشتم الان میخوام برم پیشش
۱۳۹۷/۱۰/۱۳عالی ...حرف نداده
۱۳۹۸/۱۱/۱۱دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خانم دکتربسیارباتجربه وعالی هستن..
۱۴۰۴/۱۰/۱۵نازایی ودر 4ماه مراجعه نتیجه گرفتم والان باردارم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۶فعلا هیچ
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۲ازمایشم هنوزه ولی بنتیجه نرسیدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴جلسه اول که رفتم خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۹فقط یک جلسه رفتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸تازه میخوام برم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹با سلاممن مشگل پلیب داشتم و خانم دکتذ زحمت کشید عمل لاپروسکوپی انجام دادن و بعد سیزده سال الان خدا رو شکر بچه ام تو هفده هفته هستش واقعا ازش ممنونم و همچنان زیز نطر خانم دکتر هستم
۱۳۹۸/۱۱/۰۸فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۱۲/۰۹هنوز تحت درمان هستم درکل ازشون راضیم
۱۳۹۷/۱۰/۲۲خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۶دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۱۲/۰۹دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۹دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰