تهران تهرانپارس بین فلکه دوم وسوم بین خیابان 180 و 182 غربی پلاک 262 ساختمان تات طبقه 4 واحد 11
تهران تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم - نبش 188 شرقی - کوچه داروخانه مینا پلاک 122 - طبقه اول
آندوسکوپی و کولونوسکوپی در مطب انجام نمیشود. در درمانگاه فاطمه زهرا شهر ری و کلینیک بهبود انجام میشود.
مراجعین عزیز لطفا توجه بفرمایید : ساعت اعلام شده در سایت ساعت حضور شما در مطب میباشد و ساعت انتظار در مطب غیرقابل پیش بینی میباشد لطفا صبوری بفرمایید
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم - نبش ۱۸۸ شرقی - کوچه داروخانه مینا پلاک ۱۲۲ - طبقه اول
آندوسکوپی و کولونوسکوپی در مطب انجام نمیشود. در درمانگاه فاطمه زهرا شهر ری و کلینیک بهبود انجام میشود.
مراجعین عزیز لطفا توجه بفرمایید: ساعت اعلام شده در سایت ساعت حضور شما در مطب میباشد و ساعت انتظار در مطب غیرقابل پیش بینی میباشد لطفا صبوری بفرمایید
تهرانپارس بین فلکه دوم وسوم بین خیابان ۱۸۰ و ۱۸۲ غربی پلاک ۲۶۲ ساختمان تات طبقه ۴ واحد ۱۱
تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم - نبش ۱۸۸ شرقی - کوچه داروخانه مینا پلاک ۱۲۲ - طبقه اول
آندوسکوپی و کولونوسکوپی در مطب انجام نمیشود. در درمانگاه فاطمه زهرا شهر ری و کلینیک بهبود انجام میشود.
مراجعین عزیز لطفا توجه بفرمایید: ساعت اعلام شده در سایت ساعت حضور شما در مطب میباشد و ساعت انتظار در مطب غیرقابل پیش بینی میباشد لطفا صبوری بفرمایید
شهر ری-میدان هادی ساعی-کوچه رفاه-مرکز جراحی حضرت فاطمه زهرا (س)
برخورد،تشخیص وراهنمائیشان عالیه.دکترآگاه ودلسوزی هستن.
۱۴۰۲/۱۲/۱۶بسیار مجرب پر حوصله و با بیمار گفتگو می کند. توصیه می شود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵زخم معده داشتم با تجویز دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بسیار دقیق هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۶سلام دکتر دلسوزی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹واقعا دکتر بسیار خوب و مهربون
۱۴۰۳/۰۷/۱۴فعلا دارو میخورم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷یبوست داشتم پ مشکلم حل شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۵خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دکتر خوبی هستن. با ویزیت اول تشخیض دادن میکروب معده ام. فقط منشی اصلا تو نوبت دهی خوب عمل نمیکنن. کاملا سلیقه ای بیمار میفرستن داخل. این مسئله واقعا اعصابه
۱۴۰۳/۰۷/۱۸درد معده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵واقعا دکتر خوبی هستن تشخیص دقیق و بجا سنگ کیسه صفرا دارم که با دارو کنترل کردنش و تا حد امکانش میگن عمل نکنم که بهتره من به شخصه خیلی راضی بودم از دکتر خوش اخلاق و مهربون و دلسوز و صبور ممنونم دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۲۰پزشک حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۶صبور و مودب قراره پدرم کولونوسکوپی کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۰۸بسیار دکتر ماهر و خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۵معده درد داشت با دارو بهتر شدند
۱۴۰۳/۰۵/۱۳بسیار دکتر عالی و خوب
۱۴۰۱/۰۵/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۸مشکل گوارشی هنوز تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۰۷پزشک خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۱دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۵دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۲/۲۲سلام عرض ادب واقعا کار اقای دکتر عالی است و خیلی باحوصله به حرف های بیمار گوش میدن ممنونم ازشون.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶واقعی دکتر بود تشخیص فوق عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۱درد معده.
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خیلی با حوصله بودن من راضی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵پزشک حاذق
۱۴۰۲/۱۰/۰۴بسیار دکتر حاذق و با تجربه ،صبور از حسن اخلاق خوبی نیز برخوردار بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶من الان وقتگرفتم ولی نمیتونم در. ارتباط باشم با مطب تلفن های مطب حتی بوق نمیخوره
۱۴۰۱/۰۷/۰۹بسیار دکتر عالی و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۳۱تشخیص بیماری
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دقیق و حاذق باحوصله برای بیمار وقت میزارن به جزئیات توجه میکنن تشخیص و درمان عااالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴تشخیص درست و مهربان
۱۴۰۴/۱۱/۲۷یه بارویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸برای یبوست مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱التهاب معده داشتم و مشکلم حل شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۴بسیار پزشک حاذق، با معلومات بالا، باتجربه و در عین حال محترمی هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۰۵فوق العاده بودن با یه نسخه مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷ناراحتی کبد داشتم و ایشون بلافاصله با اولین ویزیت تشخیص دادند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بهترین ، بی نظیر
۱۴۰۲/۰۷/۲۳عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰درحال معالجه
۱۴۰۳/۰۷/۱۵نفخ دلشتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴خیلی دکتر خوبی هستن من درد معده داشتم چند سال بود رفتم پیش ایشان خدارا شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بیمار ایشان بودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۴بسیار دکتر خوبی هستن خدا بهشون سلامتی بدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۳زخم معده داشتم و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بسیار خوش برخورد و با صبر و حوصله هستش،تمام مدارک پزشکی رو با دقت بررسی می کرد و نظر می داد.
۱۴۰۵/۰۲/۲۴میکروب معده داشتم قرص دادن خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵باسلام دکتر خوب و تشخیص درست دارند
۱۴۰۴/۱۱/۰۶سلام آقای دکتر فوق العاده و عالی هستن و خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۰۱کولونوسکوپی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خوب واخمو
۱۴۰۲/۰۶/۲۸برخوردشون عالی بود، دارو دادن در حال درمانم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار حاذق بسیار مودب بسیار وارسته
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عالیییی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶مشکل معده داشتم و سالهای زیادی رنج می کشیدم ایشون اندوسکوپی کردند و با تجویز دارو تقریبا مشکل معده ی من برطرف شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۱بسیار با دقت به توضیحات گوش میدهند و با دقت تمام توضیحات کامل ارایه میکنند بسیار با دقت و کامل طبابت میکنند و دارای تجربه خوبی هستند من خیلی راضی بودم و ایشان را توصیه میکنم منشی خوب و با نظمی دارند و به بیماران کمک لازم را میدهند مطب پاکیزه و در خور شان هم دارند
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۴باسلام بسیار دکتر خوبی بود و با دانش و دلسوز هستند و وقت خوبی برای بیمارانش در نظر میگیرد با تشکر
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار دکتر مجرب و با حوصله ای هستند و تشخیصشون بسیار عالی هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۷من از ویزیتم راضی بودم بار اول بود میرفتم مطبشون. امیدوارم درمانمم جواب بده امروز خوبم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دکتر بسیار خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۱معده خدارو شکر الان خوبم دیگه مشگلی ندارم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۲مشکل زخم معده و خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۳/۱۳بسیار از طبابت ایشون راضیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۱/۱۹نتجه عالی. عالی. در حد معجزه.
۱۴۰۳/۰۸/۱۸دکتر خوبی هستن برای کولیت سودو ممبران پیششون رفتم فعلا خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عالی بود واقعا من نتیجه دیدم
۱۴۰۴/۱۰/۲۴دکتر خوبی فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲کاش برای بیمار ارزش،قائل باشن بعداز مدت انتظاری که میکشی جواب درست معاینه ی دقیق تری انجام بدن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸متخصص عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر بسیار خوب و باحوصله ای هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۳پدرم میکروب معده و عفونت شدید داشتن کاملا خوبشدن
۱۴۰۵/۰۳/۲۲انسداد روده
۱۴۰۲/۰۳/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵واقعا دکتر خوبی هستن تشخیصشون بسیار دقیق و بسیار مودب و باحوصله
۱۴۰۲/۰۶/۰۹جلسه اول بود آزمایش نوشتن واسم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶خوب هستش
۱۴۰۳/۰۸/۲۸سلام یک پزشک با وجدان کاری بالا و تشخیص دادن درجه یک از ۹۴ بیمار ایشان هستم خدا به آقای سلامتی بده آمین و همیشه از وجود ایشان همه بیماران بهره مند بشوند
۱۴۰۲/۱۲/۰۱اخلاقش عالی نبود
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عالی بود تجربه شون
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی بود.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عالی خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۱۹زخم معده، تشخیص درست و مراحل درمان به درستی انجام شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۲بهترین دکتر . حاذق . متخصص . صبور . انسان
۱۴۰۱/۰۵/۲۲مشکل بی اشتهایی و ضعف عمومی و بیحالی داشتم بعد از دیدن جواب آزمایش به خوبی تمام قسمت های آزمایش رو برام به فارسی جلوشون نوشت و توضیح داد سپس دارو تجویز کردن که خدارو شکر داره نتیجه میده، ازشون ممنونم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳تشخیص عالی فقط کمی جدی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹کبد و گوارش
۱۴۰۳/۱۱/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۴مشگل گوارش.. درد معده..اندوسکوپی وپاتولوژی.. عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶دکتر آندوسکوپی انجام داد
۱۴۰۲/۰۹/۱۲