کولونوسکوپی انجام دادم
بسیار حاذق و حرفه ای
عالب بو
مشکل معده داشتم درمان شدم
معده درد
کلونوسکپی و آندوسکوپی انجام دادند
تشخیص و درمان عالی و حرفه ای
عدم رضایت
بررسی آزمایشات پزشکی هنوز جواب و ندیدن جلسه دوم هستش
خیلی خوب
خوب بودن
تحت درمان
خوب بود
عالی بودن
دکتر بسیار با تجربه وخوش برخوردی هستن
بهترین دکتر
بسیار عالی و متخصص هستن ایشون
پزشک خوب و باحوصله ایی هستن
ورم معده دارم و تحت درمان خستم
کبد چرب درحال آزمایش
خداعمرش بده دگترخوبی هست
ورم معده و کمی بهتر شدم
ورم معده و کم خونی داشتم که با کمک دکتر بهتر شدم
دکتر بسیار عالی و صبور وباحوصله ودر تشخیص ودرمان عالی بیماری معده درد مزمن و کرون ،دایورتیکول
میکروب معده داشتم فعلا نتیجه ای حاصل نشده
مشکل ای بی اس داشتم ایشان تو انستند آنرا کنترول بکنند ومن بهبودی حاصل کنم
دکتر خوب
تشخیص به موقع بیماری مادرم و انجام کولونوسکوپی و برداشتن زائده...
وقت میخوام
بسیار خوب
دوستان
مادرم مشکل پلیپ معده داشت و تحت درمان است ایشون بسیار رفتار مناسبی دارند
عالی هستن
پزشک محترم و حاذقی هستند.بسیار خوش برخورد و دوست داشتنی هستند.
درد معده و بهتر شدم
آندوسکوپی و کرولوسکوپی انجام شده توسط ایشان
از طبابت ایشان راضی هستم در کمال دانایی و توانایی بیماریهای مرا تشخیص دادند و درمان را شروع کردند . به دیگران هم ایشان را توصیه میکنم
بینظیر هستن به همه توصیه میکنم ایشون رو
عالی حاذق بااخلااق
عالی بود
صبور.دقیق.دلسوز.مهربان وبسیارمحترم هستند.باپیگیری ایشان اتوایمیون کبدی تحت درمان قرارگرفتم.برای ایشون سلامتی وشادمانی آرزودارم.
کولونوسکوپی
ورم معده و تحت درمان
فعلا آزمایش دادم
ناراحتی کبدی
پزشکی بسیار حاذق با حوصله و دقیق هستند و دوستانی که در شرق هستند میتوانند به کلینیک آودیسیان مراجعه فرمایند
درحال درمان
پدر بیمار ایشون بود .خدا رو شکر با تشخیص صحیح آقای دکتر بیماری شان بر طرف شد
خونریزی از مقعد و کولونوسکوپی شدم
دکتر مودب متین و ماهر
سلام قبلا خواهرم ، همسرم و مادر خانمم توسط آقای دکتر مهدی هادی زاده مقدم آندسکپی و کولونوسکوپی شدند و رضایت کامل داریم
مشکل معده
مشکل گوارش داشتم، اندسکوپی و کلونسکوپی انجام دادن با کلی آزمایش که نوشتن ولی بعد از یک ماه موفق به دیدن دکتر نشدیم
من مشکل معد داشتم زیر نظر دکترم
در حال درمان
اسید معده درمان شدم
خوب وعالی
سلام یک جلسه ویزیت شدم
جهت کولونوسکوپی مراجعه کرده بودم بدلیل یبوست شدید انجام نشد
باحوصله و خوش برخورد هستن و فعلا از تشخیصشون راضی هستیم
دکتربسیاربامهارت وحاذقی هستند
دکتری حاذق و با اخلاق هستند.
مشکل نداشتم آندو کولون انجام دادم بابت چکاپ
مشکل گوارش دارم تحت مداوا میباشم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران بولوار فردوس شرق ابتدای خیابان عقیل پلاک ۵ طبقه اول واحد ۲جهت ویزیت آندوسکوپی با تلفن مطب تماس حاصل فرمایید
کولونوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار حاذق و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عالب بو
۱۴۰۳/۰۸/۰۲مشکل معده داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۴معده درد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷کلونوسکپی و آندوسکوپی انجام دادند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷تشخیص و درمان عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۰بررسی آزمایشات پزشکی هنوز جواب و ندیدن جلسه دوم هستش
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۶خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹تحت درمان
۱۴۰۳/۰۳/۲۴خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دکتر بسیار با تجربه وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۰۵بسیار عالی و متخصص هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۸پزشک خوب و باحوصله ایی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۷ورم معده دارم و تحت درمان خستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶معده درد
۱۴۰۴/۰۵/۱۱کبد چرب درحال آزمایش
۱۴۰۳/۰۳/۱۹خداعمرش بده دگترخوبی هست
۱۴۰۲/۱۱/۰۴ورم معده و کمی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰ورم معده و کم خونی داشتم که با کمک دکتر بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹دکتر بسیار عالی و صبور وباحوصله ودر تشخیص ودرمان عالی بیماری معده درد مزمن و کرون ،دایورتیکول
۱۴۰۴/۰۷/۰۲میکروب معده داشتم فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۳/۰۸/۰۴مشکل ای بی اس داشتم ایشان تو انستند آنرا کنترول بکنند ومن بهبودی حاصل کنم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۴تشخیص به موقع بیماری مادرم و انجام کولونوسکوپی و برداشتن زائده...
۱۴۰۳/۰۲/۲۹وقت میخوام
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دوستان
۱۴۰۳/۱۲/۱۷مادرم مشکل پلیپ معده داشت و تحت درمان است ایشون بسیار رفتار مناسبی دارند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۰۳پزشک محترم و حاذقی هستند.بسیار خوش برخورد و دوست داشتنی هستند.
۱۴۰۳/۰۶/۰۲درد معده و بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳آندوسکوپی و کرولوسکوپی انجام شده توسط ایشان
۱۴۰۲/۱۱/۱۶از طبابت ایشان راضی هستم در کمال دانایی و توانایی بیماریهای مرا تشخیص دادند و درمان را شروع کردند . به دیگران هم ایشان را توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بینظیر هستن به همه توصیه میکنم ایشون رو
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عالی حاذق بااخلااق
۱۴۰۳/۰۳/۰۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۵صبور.دقیق.دلسوز.مهربان وبسیارمحترم هستند.باپیگیری ایشان اتوایمیون کبدی تحت درمان قرارگرفتم.برای ایشون سلامتی وشادمانی آرزودارم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴کولونوسکوپی
۱۴۰۳/۰۵/۲۳ورم معده و تحت درمان
۱۴۰۵/۰۲/۱۹فعلا آزمایش دادم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۸ناراحتی کبدی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴پزشکی بسیار حاذق با حوصله و دقیق هستند و دوستانی که در شرق هستند میتوانند به کلینیک آودیسیان مراجعه فرمایند
۱۴۰۵/۰۳/۱۱درحال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۳پدر بیمار ایشون بود .خدا رو شکر با تشخیص صحیح آقای دکتر بیماری شان بر طرف شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۴خونریزی از مقعد و کولونوسکوپی شدم
۱۴۰۱/۱۲/۲۷دکتر مودب متین و ماهر
۱۴۰۳/۰۶/۲۵سلام قبلا خواهرم ، همسرم و مادر خانمم توسط آقای دکتر مهدی هادی زاده مقدم آندسکپی و کولونوسکوپی شدند و رضایت کامل داریم
۱۴۰۳/۰۲/۰۹مشکل معده
۱۴۰۳/۰۸/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۸مشکل گوارش داشتم، اندسکوپی و کلونسکوپی انجام دادن با کلی آزمایش که نوشتن ولی بعد از یک ماه موفق به دیدن دکتر نشدیم
۱۴۰۱/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰من مشکل معد داشتم زیر نظر دکترم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷اسید معده درمان شدم
۱۴۰۳/۰۴/۱۱خوب وعالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶سلام یک جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳جهت کولونوسکوپی مراجعه کرده بودم بدلیل یبوست شدید انجام نشد
۱۴۰۴/۰۵/۱۴باحوصله و خوش برخورد هستن و فعلا از تشخیصشون راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۵/۲۹دکتربسیاربامهارت وحاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتری حاذق و با اخلاق هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۲۶مشکل نداشتم آندو کولون انجام دادم بابت چکاپ
۱۴۰۴/۰۹/۰۱مشکل گوارش دارم تحت مداوا میباشم
۱۴۰۳/۰۴/۲۰